
078 Naprawa licznika Ford Focus
25 listopada, 2017Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:) Macie …
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak zwykle pełna profeska. Mieliście kiedyś przypadek "szmerających" silniczków, które obracają zegarami?
U mnie było tak że samochód mi zgasł na rondzie i już nie odpalił. Po przekręceniu kluczyka w pozycję start kontrolka IMO zaczęła mrugać w szybkim tempie ale silnik nawet nie dygnął. Puknąłem lekko w zegary to silnik zaczął kręcić ale i tak nie odpalił. Wiem że IMO jest montowany za zegarami więc czeka mnie rozbiórka tego i znalezienie dobrego fachowca żeby to naprawił.
Kudowsy za filmik, mam pojęcie jak to naprawić. U mnie wyświetlał choinkę w losowych momentach i wchodził w tryb serwisowy, co objawiało się zwalnianiem do 40 albo niemożnością odpalenia. Na szczęście działa uniwersalny workaround "walnięcie w deskę rozdzielczą", zaprezentowany w trakcie jazdy zszokował nieco pasażerów 🙂
Nie byłoby wskazane odłączyć aku przy wymontowywaniu licznika?
Świetny poradnik! Ja również mailem taką przypadłość, rozebralem wszystko, przeczyściłem acetonem wszystkie luty, nie wyglądały na sporowane. Złożyłem wszystko do kupy i problem zniknął. Wydaje mi się że być może jakieś zabrudzenie na wtyczce było powodem, obeszło się bez lutowania w serwisie. Na razie brak objawów po jeździe na krzywych drogach 😀
Standard usterka popekane luty na wtyczce blad przewaznie U1000 lub U1100 ja kreski robie olowkiem poza rantem latwo sie znaczy pozdr
Super robota brawo za zlutowanie tak małych elementów zwykła lutownica masz wprawę jeszcze raz super robota pozdrawiam
Świetna robota sam mam taki problem tylko w zegarach Focusa mk2 po lifcie niestety samemu nawet nie próbuję lutować tak małych elementów
Dlaczego licznik miga na końcu filmu? Nie mógł tego zrobić?
Troche fuszerka z tą lutownicą :/ Dobry flux albo pasta lutownicza, wygrzać i odessać starą cynę poza pierwszym i ostatnim pinem. Potem oczyścić, zalać nową pastą lutowniczą i dać zupełnie nową cynę bo to tutaj to naprawa na chwilę i jak cyna była syfiasta to dalej bedą cuda
Podpowiedz bo u mnie zegar pokazuje kreski ale i kontrolki nie działają i pretkosciomierz tez nie to bedzie to samo czy nie?
Ja miałem podobny problem ale wymieniałem czujnik prędkości.
zegar trzeba kodować od nowa czy plug and play?
cyne sie sciaga a nie doklada nowej ktora sie za jakis czas utleni
Ledwo zmęczyłem ten film przez tą muzykę.
no coz, widac ze amator. mam tez nadzieje ze ci kiedys braknie na chleb bo nikt ci nie da zarobic bo beda sobie robic sami
Witam podpowiedź jakiej cyny użyłeś? Czy ma znaczenie,?
Ja mam ten sam problem tylko że nie mogę wyjąć tych liczników masakra.