
4 Zlot Samochodów Elektrycznych, Hybrydowych i Zabytkowych ( RELACJA )
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
20 września 2020 w podwarszawskich Ząbkach odbył się 4 Ekozlot Samochodów Elektrycznych, Hybrydowych i Zabytkowych. Zapraszam na relację z tego …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ja mam Peugeota 106 elektrycznego z 1996r z takim samym silnikiem jak citroen i jeszcze mam oryginalne gniazdo ładowania bo Pan na filmie ma już coś przerobione
Ten niebieski zabytkowy ma silnik Cytryny 2CV. Kiedyś przy takim dłubałem. Nie wiem czy ten silnik jest aż tak stary jak bryła tego auta.
23:18 myślałem że to perszing xD
Fajny ten pierwszy motorower z dachem. Na głowę nie pada, cichy . Do małego miasta gdy ktoś nie ma prawka super opcja.
Te pojazdy na początku, to raczej obudowane motorowery niż autka. Tesle niestety są pierońsko drogie jak na polskie przeciętne portfele w każdym razie na razie. Inne problemy elektryków to ograniczone zasięgi, mało miejsc do ładowania, ładowanie wymaga czasu większego niż dolanie benzyny. Hybrydy mnie się podobają. Jak bym wygrał w totka to bym taką kupił od razu z kamperem 🙂
Dziękujemy za świetną relację i zapraszamy do przetestowania naszych skuterów w warunkach miejskich w Krakowie! 🙂
0:55 i 26:17 ELECTRORIDE PIXI
5:00 ELECTRORIDE FROST
27:47 ELECTRORIDE FASTER
Kurde Robert obrażam się . Byłeś ode mnie jakieś 4-5km 🙁 Szkoda fajna opcja do spotkania zanim ja będę w ZS
Witam Robercie bardzo ciekawy intresująco przeprowadzony reportaż widać pasję ludzi i kierunek w którym zmierza motoryzacja👍
Robert dziękuję za spotkanie ! Materiał wyszedł Ci bardzo dobrze, relacja w punkt, wszystko interesujące jest w materiale 🙂 ps: pozdrowienia od Igi i Jasia;)
W Katowicach są 2x 4 ładowarki…
👍
Super !
Bardzo fajny film, dużo ciekawych ludzi 🙂
I Pan Bogdan ze swoim Wartburgiem się załapał. Fajnie, że wrócił do ludzi.
Jeśli mój smartfon będzie miał baterie która trzyma z 3-6 miesięcy na jednym ładowaniu a samochodem elektrycznym będę mógł przejechać z 800-2000 km oraz będę mógł ładować w każdym miejscu przypominającym CPN to uznam że te pojazdy są godne uwagi – jak narazie technologie gromadzenia energii są raczkujące i niewiele się zmieniły od lat wiec udoskonalanie ich prawdopodobnie potrwa jeszcze długie lata i ja tego nie dożyje – więc mogę takie pojazdy traktować jako ciekawski i początkowy element w długiej drodze do doskonałości gromadzenia i wykorzystywanie energii elektrycznej . To jest poziom początków motoryzacji spalinowej.