
625 KM w rodzinnym samochodzie – czy to już aby nie za dużo?! BMW X6M
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/motodoradca Dziś przedstawiam Wam BMW X6 M. Czyli 4.4 V8 podwójnie doładowane o mocy 625 KM. Jak na …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ile firma BMW zamierza produkować generacji X5 i X6?
To że przód jest nisko osadzony, a tył wysoko to zaleta, nie wada.
Bardzo fajny samochód, taki epicki.
X6 brzydkie?Avantime pewnie ladniejszy 🙂
6:37 – to chyba złudzenie, znaczek raczej prosto. Deska rozdzielcza jest chyba wyprofilowana lekko w stronę kierowcy i stąd to wrażenie.
Halyna kurla pacz co kupylem w tym roku bendziem pierwsi przed somsiadami
Tył jest piękny i te światła robią robotę
Czy jak korzystałem z mubi w tamtym roku i teraz zrobimy kalkulacje wczesnej No a za 4 misiace mam do kupienia OC to będzie znowu zwrot? czy tylko 1 raz?
625 KM w rodzinnym samochodzie. Rodzinny, bo jak się zabić to całą rodziną.
X6 nie ma wyrobionego charakteru, dlatego bez sensu ten znaczek M skoro to tylko tuning
podczas wyprzedzania nigdy Koni za mało
Przejechać się i poczuć jak takie auta przyspieszają to nie te same emocje co w sliperze ale siedząc tak wysoko zza szyby i szerokość między lustrami wtedy rozwiązanie pytania samo się nasuwa
Segment suv czy crossover to zupełnie nie moja bajka wręcz dla mnie odpychające niczym utyta kobitka, zdecydowanie wole hot hach i muscle car. czy taka moc w takim aucie ma sens? i tak i nie za tak moim zdaniem przemawia fakt masy i gabarytu pojazdu, za nie to że jak chcesz poczuć sportową jazdę kupujesz auto które było do tego skonstruowane lub budujesz sobie rajdówke zależy kto co lubi. Ja mam 2 auta, jedno typowo miejskie do jazdy do pracy które i tak jest trochę przerobione żeby mieć odrobine więcej frajdy z jazdy i drugie klasyczne w którym coś notorycznie przerabiam i nim po prostu się bawie
Ja jakbym coś kupował pokroju suva to musiał by być przystosowany do jazdy w terenie 😛 dwa za te pieniądze wewnątrz powinno być drewno żeby nie wyglądał jak vw lupo
Piękne bmw jeżdziłem x7 i serią8 z silnikiem 44V8 coś pięknego spalanie 16litruw .W seri 8 lepsze doznania z jazdy dostałem ałto na dwie godziny z salonu .wrażenia z jazdy niesamowite i ten piękny dźwięk silnika.Polecam A takie łata kupuje się z powodu posiadania czegoś wyjątkowego A nie z rozsądku.
Czy nowe BMW X6 M jest bezpieczne w Polsce, gdy niezgodnie z przepisami poruszamy się szybciej niż inni na autostradzie przy prędkości 200, 250 i 290 km/h?
Samochód do wozenia ego
Infiniti fx był pierwszy
Hej Waldek mógłbyś powiedzieć dokładnie jaki to kolor? Nazwa albo kod lakieru?
Po co takie auto?
Bo można!!!
😈
Może mi ktoś wytłumaczyć jakim cudem BMW spełnia normy spalin? Elektryków nie mają jakoś masakrycznie dużo, a teraz sprawdziłem katalog i same silniki 2.0. inni producenci muszą wciskać na siłę 1.0 a BMW nie musi?
Stylistom coraz trudniej wymyślić detale, którymi zaprojektowane przez nich samochody już na pierwszy rzut oka wyróżniałyby się z tłumu. Charakterystyczne maskownice chłodnicy są coraz większe dla znaku rozpoznawczego marki.
Dostałem raz "do testów" a właściwie do powożenia sobie tyłka X5 25d.
Oczywiście nie ma co porównywać osiągów,no bez jaj,ALE co ciekawe bolączki Buma…. miała te same.
Przede wszystkim zawieszenie.Właściciel miał wkurwa i chciał amorki zmieniać,opony dać inne (miał runflaty) bo uważał,że auto jest za twarde.Poprosił mnie,żebym wyraził opinię, bo on takiego wcześniej nie miał,ja miałem jakieś doświadczenia z SUV-em innej marki, więc sprawdziłem, i musiałem przyznać mu rację. Wszystko czuć. Przesadziłbym,że latało się po aucie jak worek kartofli,ale wygoda jazdy to za bardzo na kolana nie rzucała. Sprawdziłem w necie i okazało się, że na twardość zawieszenia w BMW dużo osób się skarży.
Opinie czytałem takie, że BMW przesadziło za bardzo dosłownie traktując skrót SUV, jako Sport Utility Vehicle.
Wskutek czego zawieszenie za bardzo dali na sport, a za mało na komfort, a jakie drogi u nas czasem bywają to każdy wie. Zwłaszcza po zimie.
Żeby było śmieszniej,kierownica działała identycznie jak w tej tutaj na filmie, a co tym razem zauważyłem już tylko ja.
Czyli, milimetr w lewo czy prawo i tor jazdy się zmieniał. Żadnego "luzu",nic dosłownie. Denerwujące to było, więc z ciekawości popytałem i okazało się, że rzekomo, bo nie wiem czy to prawda, jest to wina…elektrycznego wspomagania kierownicy.
Upraszczając,wina tego,że ono jest właśnie elektryczne a nie hydrauliczne. Zrobiono tak z kilku powodów podobno. Po pierwsze nie ma pracującej ciągle pompy. Pompy nie ma to się nie psuje. Nie ma wycieków, bo nie ma instalacji. Mocy za dużo nie zabiera, no i nie musi,jak hydrauliczne pracować cały czas. No i systemy np. automatycznego parkowania na tym się opierają dlatego na kolumnie jest silnik elektryczny, bo coś musi koła zmusić do skrętu.
Ale podobno hydrauliczne wspomaganie prowadzi się lepiej. Ba,czytałem w necie, że nawet Porsche bardzo długo opierało się takiemu systemowi preferując hydraulikę. Właśnie niby z uwagi na komfort prowadzenia i wyczucie.
trafiłem tu przypadkiem, ale przynajmniej miałem banana na twarzy jak o tym wspomniałeś, bo do dziś myślałem,że przeczulony jakiś jestem. A okazuje się, że jednak nie, bo czułeś to samo. 🙂
Powodzenia że tam wejdzie wózek dla dziecka + jakieś torby 😀
A kogo to obchodzi co się Tobie niepodoba, albo robisz dobry materiał, albę beczysz