
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Dziś dziewięć najgorszych i najbardziej awaryjnych automatycznych skrzyń biegów. Sprawdźcie jakich konstrukcji warto się wystrzegać najbardziej. Oczywiście …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
41 komentarzy do “9 najgorszych automatycznych skrzyń biegów – #148 TOP”
Możliwość komentowania została wyłączona.
Typowe VAG = kłopot .
Ja mam Asina w Volvo V50 AWD i nie narzekam. Podstawa to wymiana oleju co 40000km i nie katowanie na zimnym
JF506 nie jest CVT gościu i nie była montowana w ŻADNYM w wymienionych pojazdów.
Jak można tworzyć odcinek o skrzyniach automatycznych i sugerować na grafice że pozycje lewarka są takie: P R D N ???
Prawidłowo jest P R N D i wie to każdy kto chociaż trochę jeździł automatem.
skrzynia Jacto JF 506E. Naprawde skrzynia CVT bezstopniowa? – lecz się synek nie masz w ogóle pojęcia o tym co mówisz.
Koszt naprawy AISIN TF80-SC może sięgnąć 11 tys. zł, a nie 6 tys. Wiem, bo mam i stoję przed decyzją. I nie jest to pojedyncza wycena, to jest nominalny koszt regeneracji skrzyni, tłoki, uszczelki, konwerter, sterownik hydrauliczny. To bardzo dobra skrzynia, jeśli zmienia się w niej olej, niestety ASO Citroen (globalnie) twierdzi, że oleju w tej skrzyni nie wymienia się wcale, mimo, że AISIN zaleca wymianę co 30 tys. km. Dlatego nawet kupując samochód serwisowany w ASO a mający ponad 100kkm nie ma się pewności do sprawności tej skrzyni.
Jatco jf506e to cvt? Bardzo ciekawe
Skrzynie automatyczne mają podobne żywotności do manualnych. Problem to horrendalne przebiegi samochodów trafiających do Polski i jazda praktycznie bez żadnej obsługi serwisowej. Zazwyczaj zanim padnie automat, manual ma pięć czy sześć razy wymienione dwumasy i inne gadżety.
ŻE-NA-DA
witam, mam pytanko, w volvo asain 55 późno zapina look up na każdym biegu, tak z dwusekundowym opóźnieniem, na zimnym i na gorącym na 1234 biegu, na piątym odrazu zapina. tak powinno być czy coś się psuje?i na manualu i na auto zapina z opóźnieniem, w audi tylko tak miałem na zimnym
Skrzynia CVT, to w zasadzie wariator. Biegów tam nie ma. Dwa koła o zmiennej geometrii i łączący pas. Nic więcej. Tekst typu "padają niektóre biegi" w ogóle jest bzdurą.
Większość z tych skrzyń są uznawane za awaryjne ze względu na niezwykłą popularność samochodów w których się znajdują. Miliony sprzedanych egzemplarzy więc i wiele wiele zgłaszanych awarii.
Manual lepszy
Zrób filmik o dobrych skrzyniach
Z cena naprawy multi to pojechałeś po bandzie. Nie opowiadaj bajek i nie popadaj w skrajnosci
Same bzdury
Czyli wniosek taki że wszystkie nawet dobre skrzynie automatyczne psują się 😉
więcej komentarzy skrzynie audi i power shift forda
4:18 "w przeciwieństwie do niemieckiej konstrukcji posiada napęd przekazywany za pomocą stalowych pasów" a niby niemiecki multitronic jak ma przekazywany napęd? wróć się chłopie do zawodówki bo brednie opowiadasz
O skrzyni Aisin Warner AW55-51 złego słowa nie powiem. Wystarczy wymieniać olej regularnie co max 60000 km i nie ma problemów. Niestety producenci samochodów z tymi skrzyniami nie przewidują wymiany oleju i stąd te złe opinie.
większych kurwa głupot to jak żyje nie słyszałem . Chopie jak już coś robisz to do chuja zweryfikuj informacje o niektórych skrzyniach!!!!! bo nie wiem kto ci takich głupot napierdolił!!!!
moim zdaniem skrzynia biegów zarówno Automatyczna jak manualna psuje się bo to nie są samochody rajdowe z nimi trzeba ostrożnie sie obchodzić wymiana hydro zawory tarczki cierne przekładnia planetarna koszyk iz tarczkami olej czujniki dużo tego jest
S tronic takze w a6c7 2.8 benzyna, za skrzynie w niemieckim serwisie powiedzieli 6k euro
A jak wygląda trwałośc automatycznej skrzyni biegów w Oplu Signum 2.2 direct benzyna 155 km ?
Skąd ty wziąłeś te informacje Aisin AF -40 w mojej 159 dobija do 260tys i chodzi jak należy a olej zmieniam co 35tys
A co ze skrzyniami w Fiatach? Grande Punto? Panda? Jakieś opinie?
tam gdzie wpomniales o c30 volvo to cvt? mam c30 t5 z cvt i chcialbym wiedziec czy moja skrzynia sie na filmiku znalazla 🤣
Ja tylko przypominam że istnieje skrzynia Mmt Toyoty, mam nie polecam
A co ty na temat cvt z Lexusa 250 nie psuje się?
feton
Co ty człowieku pieprzysz o multitronik
Zero pojęcia masz.
Wymieniasz na czas olej I nie palujesz tej skrzyni a nie wiesz co to naprawa
Wychodzi ma to że automat to hujnia o tyle
Wychodzi ma to że automat to hujnia i tyle
To chyba kupie fiata 126p
Hmmm sądze, ze pierl…. jak poczaskany. Gdyby ktos cie mial sluchac na serio to z domu nie wyjdzie… wymieniles 9 skrzyn skasowalel z tysiac samochodow…
Automatem wbrew pozorom trzeba umić jezdzic juz nie wspomne o wlasciwym serwisie.
Skrzynia z E39 530D uzywalem samochodu 12 lat jako wół roboczy i nic tej skrzyni nie bylo…
Gdybys mial jakies pojecie a nie beblanie z netu to bys podal tu no powershift. W ogole rozkreciles jakas skrzynie ?! no wlasnie
nie wiem, nie znam sie, ale sie wypowiem…. typowe :/
Super odcinek. Ale zrob to jeszcze raz ale dwa razy wolniej . nic nie mozna zapamietac
Jeśli chodzi o ZF 6HP to jest to akurat konstrukcja pancerna. Mimo tego nie jest odporna na użytkowników debili. Przyczyną rozerwania kosza sprzęgłowego w tej skrzyni jest wrzucanie D albo S na pałowanym silniku. Nie wiem jak BMW ale Audi zabezpieczyło się częściowo przed użytkownikami z nieodwracalnym defektem mózgu tym, że na biegu jałowym silnik możesz rozhuśtać maksymalnie do 4k obr/min. Przy czym w takim S8 D3 moc i moment obrotowy silnika aż kusi debila o wyjęcie odpowiednich bezpieczników i palenie kapcia z czterech dętek podczas ruszania. Tak więc film mało solidny – coś na zasadzie "coś tam kiedyś od kogoś słyszałem" ^^
Jakieś opinie o skrzyni Renault
AJ0100?
Tu się sprawdza stare przysłowie "jak dbasz tak masz"
Audi A3 2001 1.6 b, padla skrzynia biegow automatyczna AG4-01M po 156000km, kurwa jebana automatyka z AUDI.
A gdzie skrzynia PowerShit od Forda???