
Auta bez ściemy #9 – Toyota Prius+
24 czerwca, 2013Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Dziewiąty odcinek naszego cyklu: AUTA BEZ ŚCIEMY. Tym razem testujemy dla Was hybrydowego Vana – Toyotę Prius+. Jak Wam się podoba? ZAPRASZAMY …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Bardzo swobodnie opowiadacie o testowanych autach. Trudno jest przyczepić się do czegokolwiek. A może udałoby się zwiększyć częstotliwość pojawiania się filmów do chociaż dwóch w tygodniu? 😉
Moja propozycja testu? Przydałoby rzeczowe porównanie fabrycznych systemów audio w poszczególnych segmentach. Pozornie temat niezbyt zachęcający, ale moim zdaniem warty przeanalizowania.
Pozdrawiam
Pogadamy o tym z Tomkiem Okurowskim, który jest redakcyjnym specjalistą od tematów Car Audio. 🙂
Pytanie – dlaczego wszystkie nowe samochody Toyoty sa takie plasitkowe w srodku? Kosztuje jak premium, a wyglada w srodku jak Dacia…? 🙂
Nie każde auto musi być wykończone jak VW. Francuzy są świetnie wykończone ale z mechaniką i trwałością to różnie bywa. Toyoty może i są trochę plastikowe ale to jedne z najtrwalszych samochodów na rynku. Chcesz lepiej wykończone wnętrze – kupuj Citroena
Trafiłem przypadkiem i zostanę na dłużej. Świetny program. Czekam na więcej.
W Polsce Prius+ ma takie szanse na sukces jak Europa+…
Pytanie jak z żywotnością takich akumulatorów, i jak wygląda kwestia ceny eksploatacji ?
Dzięki! Zaproś znajomych. 🙂
Jak Was zobaczyłem pierwszy raz to się wystraszyłem 🙂 Obejrzałem kilka odcinków i teraz oglądam wszystkie, nawet o autach, które mnie nie interesują. Świetny program.
akumulatory nie padną a nawet gdyby tak się stało to Toyota by wymieniła w geście dobrej woli i dla wizerunku
za to lubię Toyotę – ta firma ma jaja robić takie auto
Po raz kolejny swietnie ale panowie uważajcie na mikrofony bo oszalec idzie w większości filmikow tak bylo
a po co ta hybryda , jak ona dużo pali 😀
Jak zwykle super 🙂 Swietnie, lekko, z przymruzeniem oka. Oby tak dalej … NIektore teksty typu " chwalic pana " i "ciiiicho tam" przejda do kanonu 😛 🙂
Skoro silnik benzynowy tej hybrydy dużo pali, to z pewnością znajdą się tacy, co będą chcieli ją zagazować.
heup!
Dostali auto o ktorym nic nie wiedza i wielki mi test dla jasnosci bateria w tym modelu jest w podlokietniku a nie w bagarzniku a kezdzic tym sie da oszczednie tylko trxeba wiedziec jak ja w swoim priusie ba poczatku nie moglem zejsc ponizej 5 litrow na 100km teraz jak wiem co i jak przy tym samym stylu jazdy 3.8 i soe naprawde da tym autrm nie mozna jechac na sile na pradzie do zera!!!!
Panowie " filmowcy ", może jednak jakieś oświetlenie zastosujecie, by kamera mogła pracować ?
Nie zgadzam się z tym że dużo pali w trasie. Na autostradzie ustawiony tempomat na 120 km/h spalanie 5,9 litra! To dużo????
Heeelp!!
Hahahahahahahahahahaha
"W trasie więcej od zwykłego benzyniaka". Nieprzygotowanie. Takie stwierdzenie może być prawdą tylko w przypadku, kiedy ktoś robi trasy z prędkościami 160 KM/H a i wtedy pewnie max spali tyle, co tradycyjne benzyniaki, nie więcej. Przy prędkościach miejskich i normalnej jeździe to auto spali ponizej 5 litrów, przy prędkościach typu 120 km/h spali 6, przy 140 jakieś 7.5 litra i później dopiero będzie bardzo szybko spalanie rosnąć. Kłamstwem jest, że silnik elektryczny nie pracuje przy dużych prędkościach. Działa jak turbina, przy stałym obciążeniu i wytracaniu prędkości auto ładuje akumulator,y nie powodując znacznego zwiększenia spalania benzyny, a przy każdym depnięciu na gaz oddaje energię, oszczędzając spore straty paliwa.
"B" włącza hamowanie silnikiem SPALINOWYM (np. na zjazdy z gór) więc zmniejsza ładowanie akumulatorów. To jest napisane w instrukcji obsługi.
Chryste jaka bzdura z tym spalaniem poza miastem………
Więcej od benzyniaków? Która benzyna spali mi 5,5 l przy jeździe na tempomacie ok 140 km/h?
Chyba tylko Aygo 😉
Tryb "B" jest nie efektywny energetycznie przy zwykłej jeździe…
Zawsze hybryda odzyskuje energię kiedy ściągamy nogę z gazu i/lub hamujemy, ale z B hamuje zawsze silnikiem i używa się to np. przy zjeździe w górach
Mało to retoryczne.
Znawcy. Panowie nie potraficie jeździć hybryda. I wy jesteście dziennikarzami motoryzacyjnymi smiech.. Auto Świat. Schodzi i będzie schodził na psy jeżdżę priusem i jestem miło zaskoczony. Spalaniem na mieście jaki i na trasie
"Baterii nie zobaczymy" no ciężko będzie od bagażnika je oglądać skoro są między przednimi fotelami…
Definicja B jest podana w instrukcji – po raz już chyba n-ty polscy (a i zagraniczni dziennikarze) totalnie wymyślają "z czapy" jej działanie i to wprowadzając ludzi w poważny błąd. B hamuje silnikiem, ale właśnie z pominięciem idealnego sposobu odzyskiwania energii. Stosujemy ją tam gdzie musimy hamować (np. w górach) i chcemy to hamowanie wspomóc silnikiem spalinowym – naturalnie wtedy część energii z toczenia nie jest odzyskiwana a marnowana na tarcie i sprężanie w silniki ZI. Więc w mieście strata jest z tego, a nie zysk. A rada aby "dohamowywać" bo doładowuje to baterie zamiast np. toczyć się i nie zatrzymywać, tj, utrzymywać względnie stałą prędkość to też banialuki bo fajnie – silnik elektryczny doładowuje wtedy baterię, ale nie posiada on 100% efektywności. Hybryda oszczędza paliwo, ale nie oszukuje praw fizyki. Ponowny start z zatrzymania, czymkolwiek robiony – będzie mniej efektywny niż jazda bez zatzrymania, a ze zwalnianiem, toczeniem i całym "ekodrivingiem". Jeżeli natomiast komuś prius przy normalnej jeździe a nie eco pali mniej – to nigdy nie ogarniał ecodrivingu. A jak już chcemy radzić jak jeździć Priusem, to wcale nie normalnie, a techniką pulse&glide. Nie oszukujmy ludzi, że fizyka w priusie nie istnieje i nagle nie istnieją straty konwersji energii, tarcie statyczne i dynamiczne itp.
Po tym programie odechciało mi się hybrydy…
A bateria z ukladu hybrydowego znajduje sie pod podłokietnikiem miedzy fotelami z przodu a nie pod podloga bagaznika.
ile ma isofixów?