
Auta bez ściemy – sprawdzamy jak to jest z tymi akumulatorami w autach elektrycznych
16 września, 2020Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Każdy materiał o samochodzie elektrycznym kończy się setkami komentarzy o tym jakie te elektryczne auta są złe. Nagle okazuje się, że większość osób …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
A co w przypadku uszkodzenia baterii podczas kolizji czy wypadku? Słyszałem, choć nie wiem ile w tym prawdy, że utylizacja jest koszmarnie droga i bardzo uciążliwa dla środowiska.
siema gruby
🙂 EV rulez – gr8
Tylko auta wodorowe to przyszlosc.
Czy panu specjaliście nie pomyliło się wysokie napięcie z wysokim prądem?
A co jak w auto elektryczne uderzy piorun?
A mnie interesuje, ile kosztuje takie ładowanie samochodu z ładowarki elektrycznej, bo u waszego kolegi, Jacka Balkana usłyszałem, że ceny podskoczyły na tyle, że przejazd stu kilometrów kosztuje podobnie, co autem spalinowym.
Klimę serwisujemy co rok? Ja jeździłem 10lat i nic z klima nie robiłem. A w 10 roku pojechałem na serwis było wszystko ok
To skąd są te opinie o Tesli Model X tracącej nawet 30% zasięgu po roku?
Problem jest taki, że nigdy tak nie będzie, że wszyscy będą mieli możliwość ładowania elektryka w garażu bo zwyczajnie nie wszyscy ludzie mają dostęp do garażu więc problem szybkiego zużycia się ogniw baterii elektrykach dalej pozostaje aktualny.
Od 3 lat jeżdżę Leafem z aku 24kWh, zrobiłem 60tys km i degradacja baterii to 1% na 10tys km.
Prędzej zardzewieje niż mu aku w naszym klimacie padnie 🙂
Dodam, że auto ma obecnie 110tys przebiegu, a klocki i tarcze jak nowe.
Zero kosztów serwisowania.
Gdzie jest Łysy …aaa na filmie , to spoko xD
Proszę o nakręcenie filmiku z Oplem Amperą. Ciekawy jestem Panów opinii i wrażeń z jazdy tym autem (moim zdaniem niedocenionym). Pozdrawiam. … Dobrze że już bez masek 🙂
Panowie, pozwolcie, ze sprawdze bo slabo sie znam na lingwistyce:
– baterie maja cele
– a akumulatory ogniwa.
Stimmts?
Traktuję to raczej w kategorii materiału marketingowego choćby z tego względu, że rząglowano luźno związanymi ze sobą pojęciami stosując je zamiennie.
Czy Wy wszyscy nie widzicie roznicy miedzy baterią a akumulatorem. Jak wypadla Tobie bateria to idź do kiosku Ruchu i kup nową
Panowie odradzam ładować baterie, może być niebezpiecznie
Latam od półtora roku i3 do miasta i tylko do miasta bo taki był zamysł BMW i3 🙂 na noc w ładowarce najmniejsza bateria rano 130 km zasięgu do latania po mieście 🙂 koszty ładowania? taryfa antysmogowa na cały dom od 22 do 6 rano 🙂 🙂 jak mi rachunki wzrosły? 50 pln na miesiąc 🙂 mega opcja polecam !!! codziennie 50 pln przy dystrybutorze vs. 50 pln miesięcznie … szacun 🙂 niech nikt się nie pyta jak na trasie bo … nie wiem … auto kupiłem do miasta
Dopóki ładowanie elektryka w publicznej stacji ładowania nie będzie tak szybkie jak wlanie paliwa na stacji benzynowej, to dla mnie i dla wielu ludzi w Polsce taki samochód jest NIEPRAKTYCZNY !!! Ładowanie raz dziennie na własnej ładowarce jest rozwiązaniem dla ludzi mających własne domy z garażami. Jak ktoś mieszka w bloku, kamienicy lub innym domu wielorodzinnym i nie ma własnego garażu, to sobie samochodu nie naładuje. Nawet jeżeli ładowarki bedą powszechnie instalowane na osiedlach i ulicach, to ZAWSZE bedą zajęte, bo nie ma takiej możliwości, żeby na osiedlu było tyle stacji ładowania ilu jest mieszkańców.
Bez masek!!!! Ludzie!!! Chłopaki z aut bez ściemy WRESZCIE WESZLI NA DOBRĄ STRONĘ MOCY;))
Zrobikibyscie odcibek czy da sie zwiekszyc baterje i jak to wyglada?
340 tysięcy to normalny przebieg używanego auta, ale Janusz myśli że ma 190 tyś, bo tyle na liczniku.
Dzięki, pomocny film
….eee to ja mam kolegę, który ma 28-letni samochód spalinowy, zrobił już ponad milion kilometrów i nadal ma zasięg 700 km na pełnym tankowaniu, zasięg jak fabryczny. To co jest lepsze? Ponadto ludzie to jest taka rasa, że najpierw robią, a potem dopiero myślą. Mamy przykład z plastikiem. Niby taka prosta rzecz do utylizacji, a wszędzie go pełno. W oceanach, w glebie, w jedzeniu i w nas samych. A zaczęło się tak niewinnie z plastikiem. No to jak to jest? Teraz sobie to analogicznie wyobraźcie jak ludzkość przesiądzie się na elektryki. Ile akumulatorów trafi do morza? Warszawa też ma oczyszczalnię ścieków, a ile ścieków trafiło do Wisły? Tu nie trzeba wielkiej umiejętności przewidywania. Wystarczy spojrzeć na analogiczne działania ludzkości w innych dziedzinach. Wszyscy wiemy teoria jest teorią, a w praktyce jak zawsze czyli do du.. Zatrzymajcie tą elektro-głupotę zanim zabijecie planetę Ziemia!!!!
No teraz zima pokazała elektrykom gdzie ich miejscem w przyszłości motoryzacji…. W garażu pod ładowarką.Panowie zapomnieli dodać,że przy -20 zasięg spada błyskawicznie i nic z tym nie można zrobić.
Czyli żeby kupić sobie używany samochód elektryczny za 100 tysięcy, muszę jeszcze dokupić sobie garaż za 30 tysięcy. Interes życia. 🙂 Co to za ekologia jak do auta trzeba dobudować garaż i zużyć tony betonu? 😉
Jak takie auto to tylko do lokala po bułki i ładować w garażu . Szlag by mnie trafił co chwilę ładować w trasie.
Hahahaha
Wracają czasy składaków, samochody elektryczne z trzech składane.
i własnie ja jako mechanik czekam na was frajerów co kupuje takie grzmoty hahah np dziura w podłodze bo zgniła standard w roku 2021 auto gnije naprawa 80 tys zł hahahah a czemu wy przeciez znawcy elektryków wiec kupujcie dalej nie bede wyjasniał takich zwykłych mechanicznych napraw za 20zl tak 20złotych w benzyniaku czy dieslu!!! a naprawy te same w elektryku kosztuja od 60do 80tys zł !!!!! w elektryu !!! juz wiecie dlaczego auta elek. sa tanie z usa ? jak nie pytajcie ….nie wspomne juz o kosztach wymian akumulatorów po 10 latach bo juz wymieniałem idiocie koszt wiecej niz nowe auto razy 3 hahah wiec pozdrawiam i pytajcie mechanika a nie pieprzenia debilów z netow bo o kosztach nie mowia ….a tu gosc na filmie wali takie głupoty ze szok !!!!!!!!!! zapomniał o jednej rzeczy jedna głupia stłuczka (kazdemu sie zdarza ) i koszt naprawy kup se 3 nowe z saolnu takie auta po temacie dziekuje o zasiegu nie wspomne auta do biedronki i do domu …. wiec taak kupujjcie tesle bmw itd ja naprawie i zarobie w huj bede milioner !!!:) 🙂 wiec czekam na was frajerów …hahahh
I po co te wszystkie komplikacje, obawy i kłopoty ? Przecież jest technologia spalinowa, sprawdzona, bezproblemowa i bardzo wygodna. Czy to tylko moda czy wyjątkowo sprytny rabunek zuchwały ?
Każdego chcę namówić, ale nikt nie chce podjąć wyzwania. Ile traci bateria podczas nieużywania w aucie elektrycznym przez 2 tygodnie w zimie. Znalazłem wiarygodne informacje, gdzie Tesla traci 50% stopnia naładowania jeśli nie jest ładowana w zimie. Prąd pobiera na internet, kamery i podgrzewanie baterii aby nie uległy degradacji. Szok. Już nie myślę o samochodzie elektrycznym.
A jak jest zima gdy są mrozy ?
co to takiego klimatyzacja na wirniku kolo coś tłumaczy ale co
Mieszkam na 10 piętrze w bloku parkuję trochę od bloku. Już jutro kupię elektryka i będę go ładował w garażu jak mi go wybudują lub pociągnę kabel z domu :).
Tylko benzyna i diesel
panowie eksperci – proszę nie promować głupot i nie namawiać ludzi do ładowania baterii. Baterii pod żadnym pozorem nie można ładować – wiedziałem to już jako 7-latek
Eksperci jak z koziej dupy trąba
Piesek, mistrz drugiego planu…
Gdybym handlował kupą w słoiku to też zachwalał bym jakie to dobre, potrzebne i nie psujące się 😉
Poszukuję warsztatu zajmującego się regeneracją bateri
Te auta są mniej bez problemowe niż tradycyjne tylko kwestia czasu i ceny to wybiorę elektryczne auto👍🏼😁