
BMW 330e (PL) – test i jazda próbna
28 października, 2016Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Weź ten samochód w leasing! https://goo.gl/qd5dSj BMW 330e to hybryda typu plug-in. Samochód można podładować z gniazda elektrycznego w domu lub na …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
a jak wypada spalanie bez uwzględnienia zasięgu elektrycznego?
to z LPG xD nic by nie palił 😅
Oczywiście, że hybryda. Dodatkowo ułatwienia w postaci darmowych parkingów czy miejsc parkingowych z ładowarkami. Wielu osobom wystarcza zasięg 30-40 km. A silnik spalinowy odpalany w weekendowy wypad za miasto czy 2 razy do roku jadąc na wakacje 🙂 Jeśli ktoś jeździ dużo w trasy to tylko diesel, dla mieszczuchów hybryda plug-in 🙂
Jest duża szansa że tego przewodu do ładowania po powrocie raczej już by nie było, a jeśli jest on jakoś blokowany – zabezpieczony to jeszcze gorzej bo myślę że ktoś mógłby uszkodzić te gniazdo wyrywając ten przewód…. więc uważam że ten przewód powinien być pod wysokim napięciem…..
Uważam, że na trasy miejskie jest to świetne rozwiązanie. Jazda po zakorkowanej stolicy i przepalanie zawartości portfela w korkach do przyjemności nie należy. Na trasie dodatkowy moment obrotowy da trochę więcej "Freude am fahren". Chętnie bym był kupił gdybym bogaty był. Student z definicji nie jest bogaty.
Policzylem to. Zalozenia:
– 1 kWh kosztuje 0.58 zl
– litr paliwa kosztuje 4.55 zl
– efektywna pojemnosc baterii w 330e to 5.7 kWh (jest 7.6, ale producent to jakos ogranicza aby oszczedzac baterie)
– 330e pali 5 L/100 km w trybie miejskim
– 330i pali 10 L/100 km w trybie miejskim
– Dojezdzamy do pracy 2×25 km, z czego w pierwsza strone tylko na silniku elektrycznym,z powrotem juz na benzynie czyli jakby 10 L/100 km, ale tylko polowe czasu stad 5 L/100 km
– w trakcie liczenia spalania na 100 km dwukrotnie bedzie mozna pojechac na energii elektrycznej, wiec te cene ladowania przemnoze x2
– kalkulacja nie uwzglednia pozniejszych kosztow eksploatacji baterii
330e:
– 5.7 kWh * 0.58 = 3.31 PLN i to x2 zgodnie z zalozeniami = 6.61 PLN za prad
– 5 L/100 km * 4.55 = 22.75 zl
– TOTAL: 29.36 zl/100 km
330i:
– 10 L/100 km * 4.55 = 45.50 zl
Roznica
– 45.50 – 29.36 zl = 16.14 zl za kazde 100 km
Profit po:
– 40,000 km = 6,455 zl (zwraca sie roznica doplaty z 330i do 330e)
– 100,000 km = 16,138 zl
– 160,000 km = 25,821 zl (zwraca sie doplata z 320i do 330e, choc ten drugi jednak szybszy)
Ja wolę hybrydę nie plug-in. Co jak ktoś mieszka w bloku ? Będzie zrzucał z okna przedłużacz czy ma jeździć po mieście i szukać ładowarek, stać przy nich 2,5h aby naładowały akumulator na dystans 25km.
To Ja już czekam Marek na test Opla AmperaE
Ideał nie istnieje. Elektryczne auta w Polsce to nie jest eco. dlaczego? bo prąd to my mamy z węgla. Eco to będzie jak nam Li Hejun i jego HSG wybudują z np. tysiąc solarnych stacji ładowania jak dla Tesli. Oszczędnie dla portfela? Może i tak , chwilowo. Jak za kilka lat zacznie się temat utylizacji takich pojazdów zrobi się drożej. Polska jest niestety raczej w mocno steampunkowych "klimatach"a świat nam ucieka.
To jest tak…gdyby w autach o dóżych pojemnościach silników takich powiżej 3.5 litra montować dodatkowe akumulatory które przy jeździe po mieście w korkach roszałyby za silnik aby obniżyć zurzycie paliwa to pomysł nie jest zły ale poza tym miłośnikiem Hybryd nie jestem.
Witam. Marek czy mógłbyś przetestować nowe BMW 118i ? Lub po prostu serię 1 z rocznika 2016?
Możemy spodziewać się niedługo testu nowego Volvo S90? 🙂
Dobrze wyceniona ta BeeMa 🙂 Szkoda, że nie zrobili tej hybrydy z dieselem. Mogłoby wyjść lepiej niż Mercedesowi 🙂
Nie, nie wybrałbym 330e bo mieszkam w bloku i nie mam jak ładować samochodu…. Starsznie upierdliwa ta ekologia i niewygodna, pozostanę przy moim E46 328i.
muszą robić normalne ceny bo inaczej nikt tego nie kupi i będzie to auto tylko dla bogatych, wiecie co mam na myśli " skrót BMW"
Witam.
Panie Marku z jakiego dodatkowego wyposażenia by Pan zrezygnował, a jakie warto dokupić w samochodzie 330e?
Czy można ten gdzieś zobaczyć pełno wersje tego testu motowizja na platformie ala ipla lub tvnplayer ?
Bate co sejf??!! rozwala mnie ten facet swoją przeamerykanizowaną mową 😀😀
Hybrydy do przyszłość, bo nowych modelach można się spodziewać że już nie daleka :P. Chętnie bym wybrał hybrydę, w obecnych polskich warunkach była by bardziej sensowna niż auta w pełni elektryczne.
Ja bym chciał, żeby takie silniki włożyli do 3GT – raczej bym się nie zastanawiał
W Lexusie IS 300h nic nie trzeszczy.
A silnik spalinowy to turbo czy wolnossący, wtrysk pośredni czy bezpośredni ?
Za krótkie te filmiki masz 🙂 A fajnie gadasz 🙂
mnie osobiście jedno się nie podoba w tym aucie..wyciszenie kabiny…głównie chodzi o szum opon..być może to z powodu runflatów
gdyby mój lanos był w hybrydzie i kosztował 3300 zł to owszem c:
NIENAWIDZĘ AUT HYBRYDOWYCH I ELEKTRYCZNYCH!
JA TAM WOLĘ AMERYKAŃCA
5.0 V8
Do czego zmierzasz świecie motoryzacji?
do mnie idea hybrydy przemawia do tego stopnia, że już szukam IS300h jako następcy mojego IS250. moment obrotowy silnika elektrycznego od najniższych obrotów + odzyskiwanie energii normalnie traconej przekonały mnie podczas jazdy próbnej… no i ta cisza…
gdyby ładowanie było indukcyjne. wjeżdżasz na płyte w garaży/parkingu i auto się łąduje jak szczoteczka do zębów 🙂
Wczoraj przyprowadzilem do domu. Dzis pierwsza jazda do pracy, 28km tylko na bateri, fajna zabawa. A gdy trzeba to mozna i podriftowac
Niemiec płakał jak sprzedawał.
Puenta mnie dobiła. Kombi? Na litość. To było by BMW idealne gdyby nazywało się 430e i miało dwoje drzwi, a nie jakiś kolejny kiosk na kółkach.
stałem się posiadaczem 330e m sport. Auto jest super. przy planowaniu podróży używając nawigacji robiąc 60 km na dzień można uzyskać spalanie na poziomie 3 litrów ładując codziennie z gniazdka. Auto posiada inteligentne planowanie trasy z uwzględnieniem zakrętów, podjazdów i zjazdów z górki. wersja softu 6.
znowu pada – nowe technologie to maja pod górkę … w Polsce
Jeździłem tym dzisiaj ..ale zapieprza
Czekam na nowe 330e (mid 2019?). Zaczyna to wyglądać sensownie, faktycznie szkoda, że elektryk nie napędza przodu.
Ciekawe, czy będzie 430e?
W kombi faktycznie byłby ideał bo sedan ma mało poręczny bagażnik. Ale i tak fajna wersja.
Całkiem fajne autko jedna pierdoła która mocno mnie odpycha to różowe światła stop. Kurde jakie to brzydkie.
idealnie by było gdyby wypuścili plagin z prawdziwym zasięgiem 100 km i silnikiem benzynowym trzylitrowym 300 km z benzyny plus elektryk.. akcyza mniejsza na hybrydy ma być od 2020 roku
takie bym kupił
Szkoda że bak ma niecałe 35 litrów więc w trasie tankowanie (autostrada) co 300 km… 15 litrów więcej i byłoby to idealne auto miasto/trasa. Szerokości
8:08 Lato 2020 i mamy 330e w kombi! 🙂
Kiedyś mowilem ze hybruda jest bez sensu a teraz o tym myśle . Panele foto na dach i mam gratis każde po mieście . A trasa raz na jakiś czas to nie ma znaczenia czy spali 6 czy 10
Czy baterie też ładują się jadąc na silniku benzynowym? Np. manewrowanie między trybami, lub w trybie automatycznym, aby nie musieć ładować auta np w pracy?
Zabrakło ważnej informacji o wielkości baterii brutto i netto… I nadmienię, że po tych 5 latach od ukazania się tego filmy – rynek wymusił na BMW pojawienie się wersji kombi 330e, dodatkowo w xDrive ! 🙂
Dla zwykłego zjadacza chleba nie osiągalne szkoda sobie głowę zawracać
Jednego nie rozumiem. Na jakiego wkladaja silnik turbo to pseudo hybrydy z wynalazkiem belzebuba start/stop? Po 100-150 tys km turbo odmowi wspolpracy jak po jezdzie autostrada wylaczy sie silnik po zjezdzie na stacje na dwojeczke. Dla mnie takie wynalazki to wyciaganie kasy od klienta.