
BMW i3 vs Toyota Auris Hybrid – Dwa sposoby na hybrydę – TEST PL
9 lutego, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Dwie różne hybrydy i dwie różne koncepcje napędu. Toyota Auris to pełnoprawne auto hybrydowe, BWM i3 to auto elektryczne z silnikiem benzynowym …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Świetny materiał tylko porównanie trochę nie trafione. i3 to auto miejskie i w trochę innym znaczeniu tego słowa niż jeszcze 10 lat temu. Bo 10 lat temu autem miejskim, takim Nissanem Micrą, nadal można było się wybrać do Hiszpanii, natomiast eleketrycznym autem miejskim można poruszać się tylko w mieście i okolicy. Równie dobrze można by teraz porównywać Toyotę Auris i VW Transportera pod kątem ładowności. i3 było też prowadzone jak auto o napędzie spalinowym, podczas gdy trzeba było jechać z zachowaniem wszystkich zasad ecodrivingu, mniej hamować, mniej wyprzedać itd. Tak czy inaczej zgadzam się z wami, auta elektryczne to poza poruszaniem się po miastach bardzo zły pomysł a już szczególnie BMW i3 za te pieniądze. Jeśli chodzi o hybrydy to jest obecnie bardzo fajna alternatywa dla diesli. Zdecydowanie mniej zanieczyszczeń, układ napędowy stworzony do miasta, a na trasie też nie pali za dużo. Jeżeli ktoś jeździ w stosunku 50/50 – miasto/trasa to hybryda jest naprawdę świetnym wyborem.
To i3 wygląda jak nowa generacja multipli
Bezsensu to BMW
a mnie się udało jeżdżąc Priusem III zejść do magicznych 3 litrów na setkę i to w warszafie 😀
Udowadnianie znanej tezy- brak możliwości szybkiej jazdy elektrykiem po autostradzie, to wszyscy wiedzą. Ale szybciej redaktor dojechałby gdyby od początku jechał na range extenderze oraz za ciężarówkami 90 km/h.
Tak to jest wolno, ale do okazyjnej jazdy po autostradzie ma wystarczyć- tylko ujma na honorze gwarantowana.
Proponuje porównać to z innym autem miejskim, np. z litrowym silniczkiem- Dobrze wypasiony fiat 500 i ustawić ten sam poziom komfortu akustycznego na autostradzie- ciekawe kto będzie bardziej zrelaksowany?
Ciekawy materiał, to i3 po prostu bardzo mi się podoba. Mam jednak uwagę do P. Macieja Struk – jest Pan sympatycznym człowiekiem z dużą wiedzą, ale przez słabą dykcję na materiałach muszę się b. mocno wsłuchiwać co Pan mówi…
WItam
Kompletna bzdura ten wasz test. 1) Na dluzszej trasie laduje sie TYLKO szybkimi ladowarkami a nie przez normalnym gniazdku. To ze w Polsce nie ma szybkich ladowarek nie jest wina BMW i3 tylko Polski
2) Range Extender wlacza sie manualnie gdy bateria ma 80% a nie czeka gdy jest na dole – wtedy ani czapka ani rekawiczki by nie byly potrzebne. Poza tym mozna by bylo wtedy jechac caly czas i 130 z pelna moca!
Prosze sie wczesniej poinformowac a nie krytykowac elektryczne auta i jechac w czapce itd. Auta benzynowe umra nie wazne czy wy bedziecie sie smiac czy nie 🙂
Bardzo przyjemnie się oglądało 😉
Ten Wybor Kierowcow to oficjalny kanal Motoru jest, czy o co tutaj chodzi?
Jedyny kompakt premium ze szmaciana tapicerka twardymi rysujacymi sie plastikami hehe
Ale to bmw jest szkaradne a fuj
chlopie ty chyba testuje jakiegos starego ogora pewnie z bateria 60 ah teraz sa 90 ah i smialo mozna zrobic na jednym ladowaniu 200 km a przy oszczednej jezdzie nawet ponad o jeny jeny
Jechałby wolniej tym BMW to zasięg byłby większy. Poza tym co to za auto, w którym trzeba wyłączać ogrzewanie aby jechać. Kompletnie bez sensu.
Z tych 184 KM w i3S zostało pewnie ca. 30 KM (odliczając straty energii na proces ładowania). Nie dziwi, że >100 km/h nonstop nie chciało jechać.
Hybryda Toyoty nie ma skrzyni CVT! Panowie redaktorzy się douczą trochę…
21:30 , co za typ nawet nie umie wlać paliwa z karnistra, bokiem panie bokiem to nie narozlewasz, a nie wylotem w dół.
auto za 200 tysięcy ale czapka i rękawiczki za dopłatą masakra nie auto
Witam
Niebywały test .
Aż nie wiem jak skomentować.
Emocje w Toyocie to brak emocji.
Wybór autostrady i Torunia chyba nie przypadkowy….. Auta od bezdomnych przekazaliście. W BMW jest instrukcja obsługi można się z nią zapoznać. Jak coś polecam następnym razem test Toyoty z modelem Mpower też wyjdzie że mniej pali Toyota. Zmarnowane 34:29
POCO ROBIĆ TESTY BEZSENSU I 3 TO AUTO MIEJSKIE CHCESZ JECHAĆ DALEJ TO ALBO INNE AUTO ALBO KOMUNIKACJA GDYBY BYŁO MNIE STAĆ TO I 3 BYŁO BY MOJE
Obecnie to BMW jest totalnie bez sensu. 200 tys bezsensu. Toyota wie, co dzisiaj ma sens. Wejdzie z elektrycznymi samochodami we właściwym czasie. Brawo Toyota!
Rowerem byś tą trasę szybciej pokonał niż tym BMW hahaha. Jeżeli te gniazdka pod reklamą BMW zostały tam faktycznie zainstalowane by podładować samochód to gratuluję poczucia humoru hahaha – 11 godzin czekania hahaha. Ponad 200 tys. zł na samochodzik wkoło komina 😉
Co to za porównanie elektryk kontra hybryda. Porównajcie elektryk plus elektryk wtedy zobaczymy ktory jest lepszy. Ja mam bmw g30 jeździłem i3 jest autem miejski jezdzi sie super a przyspieszenie ma jak w odrzutowcu. W domu laduje sie do 8godzin.Tragedia dla prowadzacych próbujących ośmieszyć firme bmw a promuja toyotę hybrydowa. Masakra
Materiał jest sponsorowany więc nie obiektywny. 1- Zasięg kreuje producent poprzez baterię,która będąc tylko większej pojemności zwiększy dużo zasięg.2- Rozwój baterii przez ponad 100 lat nie robi szału. Dlaczego ?-każdy sam niech sobie odpowie…
BMW i3 nie stworzono na autostrady, a już na pewno nie na polskie autostrady.
Płońsk! Gdyby ktoś pytał, to już zaczęli poszerzanie odcinka "siódemki" w stronę Nidzicy.
Nie wiem, kto jeździł po mieście Aurisem, bo to auto jest w stanie spalać 4-4,5 l/100 km
Auto za 200 tys i jechać w czapce i rękawicach to ja dziękuję. Śmiesznie i strasznie. 🙂
Wszystko nie tak . I krytyka bez znajomości tematu . Tego się nie robi w i3 – gaz do końca na pustej baterii !!! yhhhh uszkodzisz baterię ! włączasz Rex poniżej 75% naładowania i przedłuzasz zasięg wiedząc gdzie jest kolejna stacja ładowania (można włączać za pomocą przycisku od radia -bardzo wygodne) . Jeśli poziom naładowania spadnie na 8% jedziesz max 90km/h i nie pozwalasz na zejście do zera. Jeśli jakimś trafem zejdziesz do zera lepiej szybko naładuj , najlepiej na szybkiej ładowarce DC ! Jestem bardzo zadowolonym użytkownikiem i3 60Ah Rex od dwóch lat i nawet przez myśl mi nie przechodzi zmiana auta do jazdy na co dzień na cokolwiek innego ! prędzej kupie drugie z większa baterią na długie trasy bo o powrocie do tradycyjnego napędu nie ma mowy juz. Po kilku tygodniach nauczysz się jazdy – relatywnie szybkiej ale bardziej wydajnej. Apka w telefonie Ci pomoże w tym. Mój zasięg na GOM w trybie comfort jest taki sam jak w eco. Nie ma mowy o zimnie w moim aucie !.. ogrzewanie i klimatyzacja działają od razu i bez włączania jakiegokolwiek silnika ! nie tak jak w zwykłym aucie. Z aplikacji na telefonie lub według ustawionego harmonogramu auto rozgrzewa się (również rozmraża) lub studzi do ustawionego poziomu zanim zacznę podróż – rewelacja, jednocześnie przygotowując termicznie baterie tak aby od razu pracowała optymalnie. To autko jest po mieście niesamowicie szybkie, jest tyle przyjemności z jazdy 🙂 na trasie zachowuje się jak mocna dwulitrówka czyli ok. A przecież nie do tego została zrobiona. Technologicznie jest bardziej zaawansowane niż auta warte 10x więcej, najbardziej eko samochód a wciąż tak premium i przestronne ! Do 200 tyś nie ma nic lepszego do jazdy na co dzień . Wygląda mega jak dla mnie, futurystycznie i zawsze oryginalnie. Jeśli komuś się nie podoba – rozumiem dlaczego. Oszczędza fortunę w porównaniu z tradycyjnym napędem ! Owszem ma też wady ale jak dla mnie przewaga zalet jest miazdźaca. Porównanie z Auris o matko ! dwa zupełnie różne segmenty, całkowicie różne napędy, zupełnie inne zastosowania, zupełnie różne grupy cenowe i jakościowe! Zrobiliście Panowie krótki test który pokazuje tak naprawdę Nic , mnóstwo nieprawdziwych rzeczy . A można było nakręcić 2 osobne testy zagłębiając się w detale i gwarantuje że oba znalazły by oglądalność bo jest takich testów w naszym kraju naprawdę mało.
Te BMW to fura dla bogatego dziada 🤣
I do tego zrobione z odpadów fuuu
To BMW to porażka. Widać jak bardzo technologicznie jest w tyle. Ciężko go nazwać hybrydą.
Męczenie się za 200 tys zł 😅 jazda w kurtce czapce haha wolę auto za 50 tys mieć jeszcze 150 na paliwo eksploatację i wolna głowę
Pan od Bmw to momentami przypominał mi … Roberta Górskiego (z kabaretu Moralnego Niepokoju)