
BMW X3 xDrive30i test PL Pertyn Ględzi
27 lipca, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zapraszam na swoją stronę: http://pertyn.com na Fb: http://fb.com/pertynmaciejpertynski na Insta: http://instagram.com/pertyn Kontakt: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Kupilem ten model 2.0 litry diesel Autko poprawne. Silnik za slaby jednak przy wyprzedzaniu brak jednak mocy ale ogólnie jestem zadowolony mam wersję Luxury jest przyjemnie we wnetrzu.
x3 czy seria 5? co wybrac?
I co z tym spalaniem ? Miał być na końcu zrzut z ekranu.
tfsi to gówno
Muszę się nie zgodzić z prowadzącym. Posiadam dokładnie taki model z oznaczeniem 3.0 i. W zależności od trybu jazdy mamy to co chcemy. Eco pro, fajne spalanie przy mocy 252 km. 700 km trasa 7,8 l na 100. Ok prędkość nie była wysoka warunki nie pozwalały. Aktualnie na monitorze tryb miejski trasa 4 km w jedną stronę do pracy mam 10,5 l na 100, i to duża zaleta tego silnika. Tryb komfort przyjemny do jazdy, szybsza reakcja na gaz nie tak twarde zawieszenie. No i pozostaje nam tryb sport szczególnie PLUS gdzie jak dla mnie, Pan Maciej jeździł różnymi autami więc na nim może nie robi to wrażenia, samochód po prostu wciska tył w asfalt. Dla osób które nie chcą diesla bo jeżdżą mało, ale chcą mieć moc do wyprzedzania na trasie, plus wygodę resorowanie i zawieszenia jest naprawdę super, jest to naprawdę fajne auto. Kwestia jak długo wytrzymają podzespoły silnika (turbo) 2 litry i 252 km. Inną sprawą i tematem może nawet oddzielnym dla Pana Macieja są te wszechobecne wirtualne elektroniczne kokpity, Jak długo to wytrzyma. Wygląda to przyjemnie dla oka, natomiast co z trwałością. Mercedes ma po całym kokpicie już wyświetlacz, VW, Audi, BMW też nie odstają jak długo to będzie świecić ? to jest pytanie. Czy ktoś to testował na żywotność. Pozdrawiam.
Kiedy X5 benzyna ?
Te oznaczenia tych silników som chore brak w tym logiki i sensu zupełnie
Tyle samo koni bo niemieccy producenci razem projektują silniki
miałem okazję testować zarówno X3 190KM w dieslu jak i M40i w benzynie. Niestety ani jeden ani drugi model nie rzucił mnie na kolana. Owszem całkiem udane i dobrze wykonane auta. Trudno im coś zarzucić. Ale brakowało tego "czegoś", tego poczucia wysokiej jakości. O ile zawsze byłem zwolennikiem mniejszego X3 a nie podobało mi się X5 teraz sytuacja się odwróciła. Czekając na jazdy testowe oglądałem X5 w M pakiecie i to było auto w którym czuć było "luksus". X3 były w wersji M performance, a mimo to X5 było autem które chciałbym mieć.
A miał Pan podać na koniec ile spaliła w teście ta X3
Nie widzę sensu porównywania 40i do tego auta. Bzdury.
A coś na temat spalania miało być przecież na koniec!
masakra Panie..jakbys najpierw testowal M5 a pozniej 520d ciekawe jaka mialbys opinie…heh..bez sensowne porownania z M40i..jesli kogos stac na M40i to wiadomo, ze sobie kupi M40i..jak Pan w slaonie mi oznajmil: M40i i i wszystkie inne X3 to sa dwa kompletnie rozne samochody..
Ten silnik po malym tuningu czyli podniesieniu mocy do 300km i momentu o 60 nm dziala o 100%lepiej od oryginalu.przyspieszenie w x3 na poziomie 5,2 s i nie widze najmniejszego porownania z 2.0d
W tym teście rzeczywiście Pan ględzi … mam taki samochód i zupełnie odmienne odczucia .
Niestety muszę potwierdzić odczucia autora testu – jechałem dwukrotnie BMW z tym silnikiem (X3 i X4) i mimo, że na papierze osiągi wyglądają imponująco, podczas jazdy zupełnie tego nie czuć. Przy każdym, nawet niezbyt mocnym wciśnięciu gazu następuje redukcja biegu (niezależnie czy jedziemy w trybie sport czy komfort, w trybie sport jest głośniej ale wcale nie szybciej) i wrażenie jest takie jakby te 252 koni strasznie męczyło się próbując przyspieszyć. Nie ma mowy o żadnym wciśnięciu w fotel – silnik wyje, patrząc na prędkościomierz auto niby przyspiesza ale przyjemności z tego nie ma żadnej… Mam porównanie z Audi Q5 2.0 TFSI i tam da się poczuć obecność tych 245 koni. Nie wiem z czego to wynika, może z minimalnie wyższego momentu obrotowego, lepszego wyciszenia, innego zestrojenia skrzyni biegów ale w porównaniu z X3 odczucia są takie jakby Q5 ważyło z 200 kg mniej…
Hmmm myśle o x3 ale już sam nie wiem
przydałby się na kanale algorytm "antygimbus" do oczyszczenia syfu
Lubię Pana szczerość podczas testów.
Petryn uwielbiam twojej komentarze ale mam małą prośbę do BMW x3 30i trzy możesz jak w innych testach innych samochód zrobić teksty przyspieszenia???🤔🤔🤔
Mi sie podobaja zegary śliczne, jak nie bmw😁😁❤😉
Pan Petryn faktycznie ględzi założenie żeby porównywać cywilne X3 z M 40 to delikatnie ujmując nieporozumienie.Auta z założenia skierowany do innej klienteli. Przecież to klasyczny mamowóz i żadna mama po 30 nie bedzie patrzyła na zawieszenie a moc jest wystarczająca do dynamicznej jazdy. Z filmu mało można się dowiedzieć o aucie pomijając że w wersji M40 jest super. Dużo GLĘDZENIA mało konkretów.
Miły Pan ale test i opinia absolutnie nie trafiona. Od czterech miesięcy mam X3 X- drive z silnikiem 20i. Nowy z salonu. Ten samochód ma duże problemy ale nie tu gdzie wskazuje autor. Silnik jest doskonały. 185 koni absolutnie wystarcza. Jest cichy i zwinny a na dodatek średnia spalania za cały okres to 8,7 l/100 po przejechaniu 11000 km. Auto bardzo funkcjonalne i ładne. Super sterowanie mediami i funkcjami. Jednak jest duży problem. Samochód jest bardzo podatny na wiatr i ogólnie źle się prowadzi. Auto po czterech wizytach w serwisie niestety ma problemy z prowadzeniem. Jest na ten temat cały wątek na Forum w Internecie. Dziesiątki wpisów. Dziwne, że testerzy tego nie wskazują a BMW pozwala sobie na takie wpadki.
Ten test i ciagłe porownywanie do M40i to nieporozumienie
6,3 sek do setki to mało ? To jak powinien przyspieszać taki suv?
takie to bmki
Zrezygnowałem z subskrypcji, gdyż poziom testów jest b.mierny. Zero praktycznych spostrzeżeń i ciągłe ględzenie zmęczonego życiem człowieka, którego entuzjazm … zabija chęć dalszego oglądania. "Szefie" ogarnij się, kiedyś było lepiej.
co za bzdury. Mnie interesuje bagażnik, tylna kanapa, zawieszenie i spalanie oraz cena, długość gwarancji, koszt przeglądów. Pieprzenie o brzmieniu silnika?!
M40i ile i kto nimi jezdzi.Cenie Panna za caloksztalt ale niech pan nie mowi ze silniki diesla BMW wszystkie sa glosne .Sam pan mowi jakosc – cena.Jezdze BMW 5 3litry Diesel prosze sprobowac.
A pierdolisz Pan 😂😂😂😂
Oglądam to i zasypiam…….
ile można walkowac jedno i to samo ? Idzie zasnąć !
kiedyś sam siebie zagadasz i uśniesz…
Każdy kto jechał kiedykolwiek taksówką widział to co Twoi widzowie, profil chlopa który bredzi od rzeczy i narzeka jaki to słaby silnik pod maska.
Na grzyby idź z kamera będzie tak samo emocjonująco