
BMW X5 40e – czy każda hybryda ma sens? – BEZ CENZURY – Zachar OFF
7 kwietnia, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Więcej Informacji ↓↓ Znów sprawdzamy sens hybrydy. Tym razem na przykładzie nieco innego auta – BMW X5 w wersji xDrive40e. Zobacz również: -Czy …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Test super ale hybrydy bym nigdy nie kupił.Niech ją kupują pseudo politycy .
Zachar! czy jest jakaś szansa na twój obiektywny test Civic Type-R ?
Mi się wydaje, ze to auto jest kierowane np do głów korporacji, które swoim wizerunkiem chca pokażać bycie ECO. Diesle i benzyny dla zwykłych lanserów, a to dla ekoludzików.
A nie jest tak ze w niektórych miastach za granicą do ścisłego centrum można wjechać elektrykiem albo hybrydą? Bo wtedy to ma już trochę większy sens ze pani prezes jeździ prestiżowym x5 i do tego może wjechać pod sam biurowiec pod pracą bo ma elektryka 😉
W jakim programie montujecie wideo?
Witam, dodałem pod tym filmem ciekawy komentarz (z innego konta) i byłem ciekawy reakcji innych oglądających, ale Zacharze podciąłeś część komentarzy- przynajmniej tak mi się wydaje i jestem ciekawy dlaczego? Uprzedzam pytanie i odpowiadam, że nie był obraźliwy, no może był mały przytyk do BMW ale chyba o to chodzi, aby wyrazić opinie potencjalnych klientów
Jeszcze przez konary/włosań codziennie ale jeszcze nigdy na zachara nie wpadłem ! :/
Czy znasz kogoś w polsce kto prowadzi podobny kanał na yt do twojego lecz z autami dostawczymi ? Nie mogę nic znaleźć na yt,fajnie by było jak by ktoś testował dostawczaki porównywał różne modele starsze i te nowe sam przeglądałem wiele takich aut w końcu zakupiłem opla vivaro long chętnie udostępnię do materiału 🙂
330e ewentualnie ma jakiś sens, szkoda że nie ma 130e 🙂 to mogłoby być ciekawe autko
ze jestem eko to – to sobie kupie priusa ! smieszne i dobre:)
Zachar jesteś fajny, ale mógłbyś podczas jazdy pokazywać zegary, drogę, a nie siebie.
Zachar, patrzysz na tą X5 z punktu widzenia Polaka, a Polakowi w dudzie ćma czy jest eco czy nie. Ale takiemu Niemcowi już zależy być eco czy tam bio. On patrzy, że taką hybrydą przez wiele lat będzie mógł spokojnie wjechać do centrum dużego miasta bez żadnej kary, przed sąsiadami też jest szpan większy niż ze zwykłego kopciucha TDI. Moja rodzina mieszkająca na Bayerach ma kompletnego bzika na punkcie ekologii, restrykcyjnie segregują śmieci, jedzą eko żarcie, nawet ostatnio martwili się, że im przestał działać start-stop w ich bmw (accu padł). W sumie to się trochę dziwie, bo mieszkałeś za zachodnią granicą więc powinieneś ich sposób myślenia załapać 😉
trzeba sobie kupić futro na kierownicę 🙂
Ja to widzę tak, że faktycznie silniki spalinowe są już przestarzałe, aczkolwiek hybrydy w obecnej formie są tylko przejściowym stadium rozwoju tej technologii i w chwili obecnej wszystko to jeszcze mocno kuleje. System ten jest drogi i przy tym mało wydajny. Ciągle także korzysta się z silnika spalinowego. Być może za kolejne kilkadziesiąt lat doczekamy się prawdziwej ewolucji, ale na chwilę obecną to raczej tak naprawdę gadżet. Obecnie największym problemem są bardzo mało wydajne akumulatory, czyli krótki zasięg, mnóstwo czasu potrzebnego do naładowania baterii i krótka żywotność. Nie widzę przyszłości akurat w tym rozwiązaniu, chyba że wymyślą jakieś nowe super baterie.
do ludzi ktuzi nie wiedzą o co chodzi z hybrydami! w polsce hybryda nic ci nie da a dlaczego ? bo nie ma ładowarek wszedzie, nie ma dopłat państwowych za to ze kupiłes hybryde, nie płącisz mniej za podatek drogowy dlatego ze psoiadasz hybrydę, w zachodnich krajach dostajesz zwrot czesci kosztów zakupu takiego samochodu a szczególnie tesli w pełni elektrycznej, po drugie płacisz duzo mniejszy podatek drogowy za taki samochód, po trzecie łądowarki są wszedzie dzie pojedziesz , pod kazdym marketem urzedem , i kazdym miejscu duzym parkingu, wszedzie podładujesz i zaden janusz ze wsi polonezem ci nie zaparkuje koło ładowarki bo dostanie 500euro mandatu wieć nie ma opcji aby zablokował takie niejsce parkingowe. moze sie myle i w polsce tez jest jakas dopłata unijna za hybrydy i samochody elekgryczne, ale kogo stac na taki samochód? kogos kto ma duzo pieniedzy. to ejst jakies 5 % społeczeństwa która ma pieniadze na hybryde/elektryka ale itak 2% polaków je kupi. a na zachodzie 20% ludzi chetnie takie cos kupi i stać go na to. za 30 lat połowa auto bedzie elektryczna /hybrydowana zachodzie a w polsce bedzie tyle co teraz na zachodze moze 5%
hehe 330 tysi za to coś??? Nie wiem po co Niemce robią to co robią. Taki przekręt hehe auto obniża średnią spalania i wszystko jest znowu cacy. 300-400 tysi ło mój Bosz…..
Zachar, podzielam opinię w całej rozciągłości. Bardzo wyraźnie pokazałeś po co dziś powstają samochody hybrydowe – właśnie po to, by na papierze i w statystykach koncern mógł się obronić przed urzędnikami i instytucjami, żeby oprócz aut "super oszczędnych" móc produkować też te, które są wg dzisiejszych norm i poprawnych politycznie dyrektyw, mało akceptowane, a nawet niepożądane – czyli wolnossące V8, V6, R6. Jeremy Clarkson przez lata o tym mówił w Top Gear np. na przykładzie Aston Martina Cygnet (Toyota iQ) i teraz to widać dobitnie w testowanym przez Ciebie BMW X5 hybrid.
Zachar ! Mega wielki plus za szczerość i obiektywność ! Bo cała reszta zawsze robi jakies testy to w samych superlatywach o czym sie da a ewentualne negatywy to jakos tak zawsze nieśmiało 😉 a u Ciebie poprostu , ze słusznym uzasadnieniem tak trzymać 😉 ! Jak zawsze czekam na wiecej !
Zachar, a czy test Toyoty rav4 w hybrydzie przewidujesz? ☺️
@Zachar OFF
chciałem tylko wspomnieć, że czas ładowania, który podaje autor w filmie nijak ma się do rzeczywistości. Ten samochód, dokładnie z tym silnikiem ładuje się do 100% w 4 godziny.
Pozdrawiam
20 km jazdy 14h ładowania? hahaha Żart.Po co komu taki szrot LOL
Jeśli ktoś chce hybryde to kupuje Toyota albo Lexus i tyle w temacie
mam bmw x5 f15 3.0d i ten test jest z dupy, ewidentnie Zachar nie rozumie/nie ma doświadczenia do czego może być używany taki samochód. mój służy głownie dla żony do jeżdżenia po mieści i odwożenia dzieci do przedszkola. "nie ma sport plus" – a po cholerę? u mnie jest i użyłem go raz z ciekawości, dokładnie tak samo jak łopatek przy kierownicy. wątek co do pokazania się – co to w ogóle za optyka patrzenia na świat. Jak ktoś kupuje sobie porsche albo ferrari to dlatego, że chce się pokazać? nie ma według Zachara różnicy między Skodą Kodiaq albo Mazdą CX-5 a BMW X5, chodzi tylko o pokazanie się? zabrakło mi w tym teście rzeczowego wyliczenia, że jeśli jeżdzę po mieście do 20km codziennie, tylko na silniku elektrycznym, przy założeniu że np. 3.0d pali 13l to jestem w stanie zaoszczędzić 20*30/100*13*5 = 390zł/miesięcznie – faktycznie obecnie to niewielka oszczędność.
Jak zwykle opis bmw u zahara zawsze negatywny porówna hybrydę do 4l diesla to chyba tylko tesle można . Dla mnie słabo jak zawsze jeśli chodzi o bmw u Ciebie
Sens zakupu to jest ale np. w Norwegi gdzie na ładowane hybrydy nie ma podatku czyli juz jest taniej o 23% i tylko polowa podatku drogowego placona co roku. o ładowarkach na kazdym kroku i w kazym miejscu juz nie wspomne…
Wszystko zależy od oplat za porównywalne auta w tym przypadku x5 40e wprowadzenie do ruchu z rocznym podatkiem to koszt 357 euro. X5 40d te koszty to już 3541 euro (Belgia),ok każdy pewnie zaraz powie jak ktoś ma kasę na takie auto to i opłaty nie są problemem…Ale czy warto swoje ciężko zarobione pieniądze przeznaczyć na same oplaty?To już niech każdy odpowie sobie sam.
Zachar tok temu nabrales mnie na Lexusa is,i być może miałeś czkawkę…
Teraz chciałem zmienić na X5 40e i w ostatniej chwili zrezygnuje,zwracam honor.