
Czy hybryda ma sens? – Zachar OFF
16 marca, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Więcej Informacji ↓↓ Czy zakup hybrydy ma sens? Rozważania za i przeciw na przykładzie Toyoty Auris Hybrid i doświadczenia z jazdy innymi hybrydowymi …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
NAJGORSI KIEROWCY TO TOYOTY HYBRYD ZAWALIDROGI
CO DO GAZU W HYBRYDZIE TO ZNAM TAKIEGO GOŚCIA CO MA ZAŁOŻONE U SIEBIE W LEXUSIE
Podoba mi się materiał o hybrydzie
Zachar nagraj hybrydę od Fiata 500/panda bo są tanią nowością
Jak sprawdza się Lexus RX450h? Sprawdziłem. ➡ https://www.youtube.com/watch?v=CG6xP8F4lXs&t=34s
Zachar , analizowałem i studiowałem różne napędy i ich opłacalności
Elektryk ma wady , brak zasięgu , a złwaszaca na peryferiach Bieszczad , czy podobne . Hybryda toyoty tylko miasto bo autostrada cię zrujnuje.
Jakie więc ?
A no połączenie elektryka i hybrydy .
Czyli Outlander PHEV , napęd główny jest elektryczny , silnik ładuje baterie i czasem wspomaga napęd .
Tak ten te, na autostradzie jest smok .
Na to w sngliontuja LPG i zaczynu jeździć niemal za darmo
Mieszkam w dużym, zakorkowanym mieście i do pracy dojeżdżam nawet godzinę do pracy. Z tego względu postanowiłam zakupić samochód hybrydowy. Wybrałam Toyotę Corollę, taką jak tutaj: http://www.zw.com.pl/artykul/673224.html. Co najważniejsze, auto jest duże, przestronne i wygodne dla dużej rodziny. To kolejny plus!
W Zakopanem hybrydy parkują za tyle samo co diesle. Mówisz o tym że hybryda nie ma drogich skomplikowanych części a przecież baterie też się zużywają i wcale nie są tańsze niż dwumas, turbo czy DPF. W mieście hamulce może i mniej się zużywają ale poza już bardziej ze względu na masę. Ze względu na masę bardziej zużywają się również opony. Nie uwierzę też że skrzynia CVT jest tak absolutnie bezawaryjna a jej rzadkość powoduje że naprawa będzie więcej kosztować niż tradycyjnej. Wg opinii z internetu niskie spalanie tego aurisa występuje dopiero po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu silnika co w Krakowie może i działa ale w małych miastach już niekoniecznie (dojeżdżam nim się dogrzeje).
W żadnej skrzyni nie można wrzucać biegu w przeciwnym kierunku niż odbywa się jazda do momentu całkowitego zatrzymania – nawet manual wtedy zazgrzyta…a takie ciągłe mieszanie lewarkiem P/T może zarżnąć niejeden automat na dłuższą mete, bo go strasznie obciąża.
Ale najpierw muszą ludzie mieć zdolności kredytowej aby kupić, ale czy taniej wyjdzie? Niz jazda na samym PB lub ON?
Najlepiej to mieć dwa uata jak ja – jedno to właśnie hybrydowy Auris, którego używam po mieście i krótkie dystanse poza miastem, a drugi diesel BMW trójke w trasy. I jest optymalnie.
Pomimo niewatpliwych zalet jest jedna ogromna wada, to auto musi byc caly czas jeżdzone, dziś w ASO lexa dowiedzialem sie przy okazji wyjazdu przez ktory bede musial auto pozostawic na dluzej na parkingu ze auto powinno byc palone przynajmniej raz na tydzien inaczej grozi to degradacja baterii hybrydowej i potencjalnymi problemami. Dlaczego tego sie nie mowi przed zakupem auta, dlaczego producenci tych aut nie mają obowiązku informowania klientow o tej "niewielkiej" niedogodnosci , dlaczego np. pod klapka wlewu paliwa nie ma takiej informacji ?????? Przeciez to jest niezwykle istotna informacja dla uzytkownika takiego pojazdu, tym bardziej ze koszty ew wymiany takiej baterii są irracjonalne.
Mega dobry opis hybrydy.
A ta bateria z trujących bardzo substancji podobno robiona😒😒😒😷
A co jeśli rozladujemy baterie do zera ? Ładuje się ją jak elektryki ?
2 sprawa jaki jest koszt zakupu takich baterie które prędzej czy później zioną ducha ? 😉
Czy hybrydy przegrywaja z dislami ? ….nie jestem taka pewna . Podam przyklad , we wroclawiu tanuje do pelna i jade do granicy niemieckiej . Jade z predkoscia okolo130 km/h …i licznik pokazuje mi na ostatniej stacji benzynowej jeszcze po polskiej stronie , ze przejechalam 210 km . Dotankowuję do pełna i okazuje sie ze spaliłam 9, 75 litra . Pytanie do naszego fachowca ; ile spaliłam na 100 km ?
Dodam tylko , ze jezdze lexusem 300h sport i nie moglam jechac przy 130 km/h …elektrycznie , chyba to jest jasne . Prosze pokazac mi disla ktory spala mniej niz 5 litrow ? …( 4,6 l) ….Dlatego chce dodac , ze hybrydy sa rowniez na trasie bardzo oszczedne ….pozdrawiam .
Zadnej skrzyni biegow tam nie ma, zadne kola zembate sie nie zmieniaja
Mowienie o cenie samochodu gdy spoleczenstwo doplaca w systemach podatkowych do okreslonego typu samochodu to jest nieuczciwe. Hybryda w bilansie energrtycznym musi zażywać wiecej energii. Przeciez wazy o 200 – 300 kg wiecej. To jest tak jakbym caly czas jeździł z kompletem pasazerow. Jezdzac samochodem spalinowym zużywam paliwo jedynie do jazdy. Jeżdżąc hybrydą muszę dodatkowo ładować akumulatory. Oczywiscie w trakcie hamowania mogę odzyskać część energii ale ile razy hamujemy (w mieście czesciej) ale to nadal tylko część odzysku energii z rozpedzania ciezkiego samochodu. Proponuję poćwiczyć jazdę typu żeglowanie to dopiero daje efekty (ta jazda wcale nie musi byc jazdą wolną). Należy szybko rozpędzac auto i rzadko hamować, zobaczycie państwo jakie to tdudne.
Czyli aby hybryda odzyskiwała energię .to należy cały czas jezdzić w systemie "B" ??? bo nie kumam czaczy, ale rozumiem że tylko wówczas hamuje silnikiem, czyli jak na zwykłym trybie i swobodnym toczeniu dojeżdżamy do skrzyżowań, to wówczas nie hamuje silnikiem i nie odzyskuje energii??? Czy dobrze to rozumiem?…
Wsteczny jak jest tylko na prądzie to z deka lipa,co z sytuacja gdy trzeba cofać 2 km ,bardzo zadowolony ale jednak możliwe, jak się prąd skończy to co? Wysiadać i pchac
Niskie spalanie , ale prąd trzeba ciągnąć na lewo od somsiada. Inaczej hybryda będzie droższa od samej benzyny lub diesla.
Przyszłość do nowoczesne silniki spalinowe, a nie pseudo ekologiczne elektryki , które stanowią duży koszt dla środowiska. Poza tym koszt eksploatacji (prąd + paliwo)
jest większy niż w zwykłym silniku.
Ma sens chociażby z tego względu: https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/7803488,ograniczenie-spalania-i-lepsza-dynamika-jazdy-dzieki-napedowi-hybrydowemu.html
Hybryda jest kulą u nogi dla właściciela. Ogniwa nie zużywają się równomiernie i zawsze najsłabsze decyduje o kondycji całej baterii. Samochód jest bezawaryjny a bateria podlega eksploatacji jak klocki hamulcowe. Tylko że aby wymienić baterie trzeba wymontować pół samochodu aby się do niej dobrać a to sporo kosztuje. Koszty przeglądów gwarancyjnych często przewyższają zyski osiągnięte na spalaniu paliwa.
Według danych producenta różnica w cenie spalania paliwa między zwykłym benzyniakiem a hybrydą (Rav4) nie jest wcale taka duża i wynosi raptem 1,5 litra. Mimo wszystko koszt zakupu hybrydy jest większy o prawie 14 tys. złotych. Robiąc rocznie 10 tys. kilometrów łatwo policzyć że ta różnica zwróci się dopiero po 17 latach. Coś mi się wydaje producent robi ludzi w konia.
zimą minus 10 wyjeżdżamy spod domu na drogę i przy 60 km h włączamy silnik spalinowy od razu go zarzynamy
ja mam gaz w
Teraz taka toyota ma dobrą cenę
W rocznikach 2012 do 2015 wada o której toyota nie mówi , pada sprzęgło i uszczelka pod głowicą w silnikach 1.8 w okolicach 200 000-220000 km przebiegu w Auris, prius i Prius plus , kupować można z małymi przebiegami i pozbywać się gdy ma około 190 000 km najazdu , po roku 2015 już tego problemu nie ma , można w ciemno kupować
Jak na moje oko klekot w silniku diesla ucichł już lata temu więc nie przesadzaj tutaj …