
Czy hybryda typu plug-in ma sens? BMW 2 Active Tourer – recenzja, test, jazda próbna PL
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Czy samochód hybrydowy typu plug-in ma sens? Podczas testów BMW serii 2 Active Tourer postanowiliśmy to sprawdzić! Zapraszamy na recenzję! Facebook: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
tak bardzo oplacalne tylko 160 tysiecy
jak ktos tyle wyda to nie oszczeda i wiadomo chce wiecej koniii
chyba w zwykłej hybrydzie też da sie jeździć na elektryczny silniku tylko jest to zmniejszona prędkość i dystans. Np w toyocie auris i ma 2km max na elektrycznym i do 50 km/h
Narzekasz, że ładuje się 3h chciałbym przypomnieć, że to samochód nie telefon 😛
Cena 1 kwh kosztuje około 70 groszy
Jazdo miejskie ze 160 tyś? Oszczędność na prądzie 18 PLN/100 km względem benzyny, czyli 18000 PLN na 100 000 km. Różnica względem typowego auta miejskiego za 80000 PLN zwraca się po przejechaniu 450 000 km. Jeżeli ceny prądu wzrosną to i ta wartość rośnie. Ja tego nie kupuję.
Bo nieduża różnica ceny jest ukryta w bateriach, które stracą swoją pojemność po 5 latach lub 100 tys km. Wówczas właściciel zrozumie, dlaczego hybryda nie jest droższa od benzyniaka o jakieś horrendalne ceny jak przyjdzie czas na wymianę. Ktoś powie – sprzeda. Ale kto to kuoi jak baterie stare? I tu jest haczyk hybryd, bo na świecie nie ma nic za darmo
Jak wygląda odzysk energii podczas jazdy, czy po zdjęciu nogi z gazem od razu czuć hamowanie samochodu (tak jak np. w BMW I3) ?
Pierwszy raz na tym kanale. Super test! Perspektywa geeka bardzo mi się podoba. Prosimy o więcej. Łapa i sub.
Kompletnie nie widzę sensu tej konstrukcji nigdzie indziej poza miastem. Jeśli ktoś jeździ po mieście i ma jak się ładować OK… ale auto czasami rusza też w trasę choćby nawet tylko wakacyjną… 8,5l/100km przy 140km/h? tyle to mi spalał IS250 na autostradzie. Zbiornik maluśki, zasięg niewielki. Zanim kupiłem IS300h myślałem o tym wynalazku ale widzę, że bardzo dobrze, że wybrałem jednak Lexusa. Pali mało tak w trasie jak i w mieście, pojemniejszy i znając "niezawodność " BMW pewnie też da dłużej bezkłopotliwą eksploatację.
Czy klimatyzacja zdalnie włączana pozwala tylko schłodzić auto, czy też ogrzać jego wnętrze (coś na wzór Webasto) ??
U mnie zużycie paliwa w trybie eco pro bez naładowanej baterii wysokiego napięcia :
autostrada -prędkość 120 kmh 5.5 – 6.2l /100 km
mieszany 4.3 – 4.7 l / 100 KM
miasto 3.2 -4.0 l / 100 KM tryb comfort-ecopro
Zasięg na naładowanej baterii 25-37km pojemność baterii 7.7kwh
W codziennej jeździe przeważnie na prądzie 🙂 zużycie ciężko wyliczyć gdyż pokonuję dystanse do max 60km na dzień i tu wychodzi zużycie znikome 2 l /100km.
Tankuje 30 l co 800km -1200km
auto ma 4 lata .jak chcesz jeździć tanio zainwestuj w fotowoltaike