
Czy warto naprawiać uszkodzony alternator? Wymiana lub regeneracja, co jest tańsze i szybsze?
11 lipca, 2021Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Czy warto naprawiać uszkodzony alternator, a może lepiej go po prostu wymienić na inny w pełni sprawny?
Jeśli jest czas i lubimy się bawić w garażu, to warto naprawiać, bo to fajna zabawa, ale gdy chcemy mieć szybko problem z głowy, to lepiej wymienić i od razu problem rozwiązany.
Tu możesz zobaczyć, jak wymienić alternator i regulator napięcia: https://youtu.be/8EBFacBB03o
Tu zobacz, co jest powodem, gdy na zapłonie działa wspomaganie kierownicy, a na desce rozdzielczej brak wskaźnika akumulatora na zapłonie: https://youtu.be/4qj9M0ORzVQ
Co o tym myślisz?
👊 SUBSKRYBUJ YOUTUBE FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
👉 WWW ► https://www.forumwiedzy.pl
💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał “ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨👩👦👦
👊 Pozdrawiam
#Alternator #Akumulator #Naprawa #Wymiana #Opel #DobraRada #Poradnik
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Spoko Bogdan
Super Film Pozdrawiam
Stara, dobra Asterka 😀
moze trzeba wymienic autko,, bogus jakas limunzya dla ciebie
Polecam AS-PL
Na kłopoty…Ligęza.Pozdro Boguś!
Ja mam alternator 90, jakie maksymalne napiecie powinien dawać taki alternator?
Mój alternator ostatnio robi fochy i po odpaleniu daje 14,2V ale po chwili już jest 13,6 a po powiedzmy 1km 13V i na ten moment spadało nawet do 12,4V po dłuższej drodze.
Za dzień dwa jadę w trasę i nie zdążę już go wymienić, jak patrze po cenach to nie opłaca się samemu naprawiać. Sam regulator to wydatek 70zł a nie ma pewności że to regulator bo stojan może mieć przebicie itd. Regenerowany kosztuje do 200zł a na szrocie krzyczą od 100+ za nieznany stan.
Ja mam bmw f01, padł alternator i po tegenracji okazało się ze napięcie jakie daje to 15,2V, gdzie przy Aku AGM powinno być max 14,7. Przy okazji borykałem się pd dłuższego czasu, ze auto traciło moc po przekroczeniu 140 km/h . I uwaga – winowajca była klemą minusowa (nie plus), która ma maly sterownik . . Koszt z Allegro 50 zł – dwa miesiące szukania, sprawdzone obie turbiny, egr, czujniki; przy okazji łańcuch nowy wpadł .
Na Twoim miejscu zrobiłbym regenerację tego alternatora. Wtedy masz jak nowy na kolejne lata a używany to nigdy nie wiadomo. Nigdy nie wiesz jak długo pociągnie a Ty tym autem robisz dużo km chyba
Zgadzam się w 100% kupowałem używane 2 alternatory do dwóch samochodów cena 50 zł na szrocie od roku działa rewelacyjnie ładowanie jak w nowym , drugi zakupiony pół roku temu na allegro za 60 zł również działa poprawnie , polecam kupowanie używanych alternatorów z stacji demontażu pojazdów ponieważ nikt nie oddaje auta do kasacji z powodu zepsutego alternatora więc jest znikoma szansa że trafi się nam uszkodzony egzemplarz natomiast jeśli tak się stanie mamy gwarancję rozruchową 14 dni abyśmy wszystko sobie sprawdzili , dodatkowo przemawia aspekt ekologiczny by nie generować niepotrzebnych elektro śmieci i eksploatować części nadal dobre już wyprodukowane .
Czyli nie tylko mi się w tym tygodniu alternator zje*ał:/
Ja postanowiłem oddać do regeneracji swój alternator, ale na wszelki wypadek zakupiłem drugi na szrocie, żeby móc samemu sobie przy nim pogrzebać bez uziemiania auta. Swoją drogą ta regeneracja śmierdzi mi bublem, albo problem z ładowaniem leży zupełnie gdzieś indziej…
Panie! A z tym zepsutym?
ja zregenerowałem za 190 łożyska, regulator napięcia i komutator to drogo?
Ja mierzyłem w prawie nowym fiacie 500 i miał 14,1V
1:45 Czy "minus" nie powinien być podpięty do "masy" pojazdu?
Pod warunkiem że trafisz na uczciwego sprzedawcę, który rzetelnie opisze dany podzespół. Używanej kilka lat chłodnicy klimy/skraplacza raczej bym nie polecał – rozszczelniony układ zacznie degradować się od środka, a tego nikt nie jest w stanie zweryfikować. "Niemiec płakał jak sprzedawał. Do tej pory dzwoni posłuchać pracy silnika" xD
Jak się jeździ koło komina to by się zgadzało a pojedz za granicę .
Wszystko fajnie ale jaką masz pewność że kupiona część nie padnie po kilku tygodniach/miesiącach? Jeśli tak to co, kupisz kolejną i kolejną? To jest zawsze loteria. Wg mnie lepiej byłoby w takim przypadku zrobić regenerację. Wtedy masz pewność że sprzęt jest sprawny i pośmiga jeszcze długi czas.
Gdybyś miał zmienić auto na nowe to jaką markę byś wybrał? Tylko nie mów że Opel 🙂 pozdrawiam
Warto jeśli to łożyska moim zdaniem lub ma wymienny regulator ale czy mi by się chciało 😅😅
A według Twojego miernika zamontowany alternator nie reguluje napięcia, opada ono o chyba 0,7V i to by świadczyło o problemie z alternatorem, o ile obroty nie spadają akurat
Gorzej jak zakupiona używana część już też nadaje się do regeneracji. Raz miałem problem z ładowaniem w samochodzie i objawy były takie że po dodatniu gazu ładowanie było 13V a bez gazu nie było wcale i świeciła się lampka ładowania na liczniku. Okazało się że główny bezpiecznik był przepalony ale w taki sposób że nie było widać że jest przepalony i po dodaniu gazu trochę prąd przepływał przez niego. Alternator dostał nowe szczotki przez ten bezpiecznik.
czemu ten nowy alternator spada czasami do 13v i potem wraca do normy? Przecież klime nie włączyłeś
weź to zezłomuj i kup normalnie auto. A nie taki dziadowóz.
Wiele zależy od tego jakim autem jeździmy jak daleko i czy wiążemy z nim dalszą przyszłość. Jak tutaj masz na wierzchu alternator to spoko taka podmiana chociaż ja bym osobiście sprawdził szczotki w jakim są stanie. W niektórych autach wyjęcie alternatora zajmuje kilka godzin i wsadzanie byle czego mija się z celem lepiej regenerować i to na dobrych podzespołach.
Ja sobie sam zrobiłem alternator – nowe łożyska, komutator, regulator i przeczyszczenie. Roboty trochę było ale warto. Kupując używany możesz trafić na dobry, albo na taki co ma już np. zjechane szczotki lub komutator wytarty i długo nie podziała. Można także trafić dobrze. Ps. Vectra C ma tak że startuje od ok. 14.3V i później napięcie ładowania spada do ok. 13.8 i tak się utrzymuje. Po prostu jak akumulator jest doładowany to obniża napięcie żeby go nie męczyć.
to auto przeżyje jego i jego dzieci lol a co do tytułu czy warto naprawiać uszkodzony alternator? to chyba nie trzeba doradzać bo w polsce większa liczba ludności to janusze
Ten alternator i tak chyba cos nie tak ma spadki napiecia i 50 zl w plecy i nastepne 50 zl tak az bedzie dobrze
Sprzedaj tego trupa
Chej zerknąbyś na mój problem z nie działają klawiaturą w laptopie lenowo pod filmem
W moim jest tak, że było bez obciążenia i z obciążeniem było jakieś 13.6 – 13.2 V
Tzn 13.2 V jak się rozgrzał ! Rozgrzany ładuje jeszcze gorzej.
Wkurzyłem się bo po wymianie regulatora napięcia, przy obciążeniu obroty na chwilkę spadają…
No i też mi tak cierwka jak u Ciebie 😅
Kto normalny w dzisiejszych czasach kupuje używany alternator,nie długo co po nie którzy będą żarówki używane kupować.
Tylko regeneracja 500-700zł ASO i przejeździ jeszcze 15 lat
ok, tylko gorzej jak ten używany też już wiekowy padnie po tygodniu, lepiej wymienić łożyska itp.i mieć gwarancje chociażby na rok