
Czy warto wybrać auto z napędem 4X4? #213 MOTO DORADCA
19 czerwca, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jako model testowy posłużyło mi nowe Audi SQ5 plus z silnikiem 3.0 TDI biturbo 340 KM i 700 Nm z napędem Quattro. ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJE …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Haldex to gówno. Torsen i tylko torsen .
Ogromnym nadużyciem jest określenie tego czegoś samochodem terenowym. Ładne, nowoczesne ale z pewnością nie jest to terenowe auto.
Witam 🙂 Moim zdaniem do miasta, nie warto kupowac samochodu z napędem 4×4, chcoby dlatego, że zapłacimy za coś czego w 99% nie wykorzystamy. W większości przypadków jak chodzi o samochody terenowe dochodzi też duże spalanie, dyskomfort związany z twardym zawieszeniem i drogimi częściami, a także dużymi gabarytami auta co skutecznie utrudni parkowanie w zatłoczonym mieście. Sam posiadam grand vitare 2giej generacji i jakby nie to że codziennie jeżdżę po bezdrożach to w życiu bym nie kupił tego samochodu. Niestety taka moda nastała, że porządne terenówki zostają wypierane przez suvy i niedługo osoby pracujące w terenie nie będą miały czym wjechac do lasu 🙁
Panie Waldemarze, bardzo fajna reklama koncernu Audi, niestety mało obiektywna – moim zdaniem. Audi zaprezentowało model Quatro na targach w roku 1980, natomiast Subaru produkowało masowo samochody z napędem 4×4 od roku 1971/72, nie pamiętam dokładnie. Tak więc wynalazek Audi nie był jakiś rewolucyjny. Zgoda w Europie zapoczątkowali, ale nie na świecie. Prowadziłem auta RWD, FWD i ostatnio przesiadłem się na AWD. Jeżeli chodzi o prowadzenie, to na suchym asfalcie – przy normalnej jeździe – jest to bez znaczenia jakim typem napędu dysponujemy. Różnice zaczynają być odczuwalne dopiero w trudnych warunkach (śnieg, błoto, deszcz, kręte drogi). O tym Pan w swoim filmie nie wspominał. Nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji – uważam, że stosunek ceny do tego co otrzymujemy jest bardzo niekorzystny. No chyba, że ktoś szuka pierdyliona różnych systemów i bajerków, którymi przestanie się bawić po jakimś tygodniu, a po miesiącu zapomni, że ma je w aucie. Typ napędu AWD również ma znaczenie. Napędy dołączane sprawują się gorzej niż stałe. Pozdrawiam
Ja osobiście trochę nie rozumiałem sensu zakupu SUV-ów, aż do tego filmiku. Zdawało mi się, że to w sumie ani auto terenowe, ani miejskie. Teraz widzę, że jest ku temu jakiś sens, bo jest pewien obszar możliwości między tym co potrafią terenowe auta, a tym co potrafią typowo miejskie. Choć osobiście zawsze będę zwolennikiem auta siermiężnego terenowego.
Ale to Audi jest wizualnie nudne… To chyba najnudniejsze obecnie produkowane Audi.
Większość osób, które kupują Suv'y nie jadą nimi w teten, ponieważ by przy lekkim błocie zakopywałyby się
ty widziałeś offroad..
witam Waldku a pamietasz mosze Vw Golf 2 Cuntry to byl chyba pierszy SUV moze zrobisz o tym jakis odcinek
Nabrałem już trochę doświadczenia. Miałem samochód z napędem na przód, bardzo łatwo nad tym zapanować – oczywiście dobre opony to podstawa więc ten temat pominę. Miałem później samochód z napędem na tył ponad 200KM nowiutkie 2 miesięczne opony klasy premium i co? I wpadłem w poślizg jadąc dobrze znaną mi trasą z taką samą prędkością jak zawsze. Uwierzcie mi mam trochę doświadczenia w wychodzeniu z poślizgu, ale to co się działo wtedy to był dramat. Poślizg z zaskoczenia to nie to samo co treningi gdzieś na pustym placu. Lecicie jak szmata i tyle. Obróciło mną 2 razy, próbowałem się ratować kontrami i pewnie dzięki temu żyję, a auto nie jest skasowane, bo uderzyłem tylko kołami w krawężnik. Założę się że jadąc wtedy autem z napędem na przód nic takiego nie miało by miejsca, jestem tego pewien.
Teraz tylko 4×4 nie wyobrażam sobie innego napędu, zwyczajnie jest najbezpieczniejszy. Tak napęd 4×4 może uratować wam życie. Przemyślcie to sobie młodzi napaleni na BMW….
u mnie torsen 1.9 TDI 4×4 skoda Octavia I generacji 2001 6 biegów fabrycznie 100 km a wygrana mapa 130 Mniej pali ale mniejszy v-max bo jednak dodatkowa os napędzana to do 185 idzie a zwykła 110, 5 biegowa na przód 210 ale do 100km/h to raz dwa a powyżej to już trochę wolniej, Dodam również że gdy samochód kupiłem był na łysych oponach i gdy ruszyłem z pisku na deszczu ( oczywiście silnik 90 stopni) to żadne koło nie zabokspwało, czuć było równo że pcha i ciągnie, komfort jazdy dziwny bo ani to nie pcha ani to nie ciągnie, równocześnie idzie takie wrażenie że bardzo sztywne auto, ale kwestia przyzwyczajenia. pozdrawiam.
Oj z tym Quattro ktory zostawial w tyle inne auta to bym nie przesadzal. Zostalo pokonane przez Lancie 037 😉
Takim autem w teren? hehehe chyba w taką drożkę jak jechałeś
Ja do jazdy po lesie (błoto takie że samochody do wywozu drewna ledwo jadą) używam opla astry g z 2.0 dti 82 km I zostaje tylko w momencie gdy zawisne w koleinach. Porównywałem Hyundai Tucson z 4×4 które nie radziło w lżejszych warunkach. Suv dla mnie to auto tylko na wysokie krawężniki
No tak właściwie to Suv znaczy Sport utility vehicle
Witam . Mam pytanko co Pan mysli na temat napędu 4×4 w samochodzie Hyundai Santa Fe Sm 2.0 crdi 125 km rok 2005? Gdyz nie ma nigdzie dostepnych opini w polskich wersjach jezykowych. Serdecznie Pozdrawiam
Audi jest PRO!
Mam pytanie bo sam już nie wiem czego szukać. Szukam w auta do 30,35 tyś zł najlepiej z napędem na 4 y koła kurpiowskie quatro i jakimś tam przeswitem i jakąś niezawodnością, bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam.
Dlaczego samochód z napędem na 4 koła nazywa się 4×4 a nie 2×2 albo 2+2? Dwa koła z przodu powiedzmy stały napęd i automatycznie dołączany tył czyli nazywać sie powinno 2×2. Chyba ze czegos nie kumam tutaj. Albo inaczej, stały napęd na cztery koła 2×2 a z dołączanym napędem 2+2.
Auto z napędem kupiłem dla bezpieczeństwa. Ale nie dlatego aby się włączył tył gdy wjeżdżam na krawężnik – bo się nie włączy tylko wtedy gdy nasypie sporo śniegu i jest problem aby podjechać pod wzniesienie. Uważam że argumenty w tym odcinku są bardzo słabe
I tak nigdy nie zrozumiem ludzi którzy kupują sobie SUV'y
Za sobą mam ponad rok jazdy BMW E46 2.5 benzyna xi, auto świetnie się zbierało gdy tego potrzebowałem, a na trasie robiło robotę. Co do pozostałych aut z napędem 4×4 to według mnie wniosek jest prosty – im bardziej terenowy samochód tym dalej musi po niego ciągnik wyjeżdzać
duzo pali taki suv 3.0 tdi quattro ?
Tyle film ma wspólnego z tytułem, że równie dobrze mógł byś go nazwać "Sprzedam Audi"
audi bez quattro, na torsenie oczywiście, to pół audi
Kilka lat przed audi quattro było subaru leone. A suw w terenie jest jak maluch na torze (odpowiednio przygotowany "nadaje się").
Waldku, Ty chyba nigdy w offroad nie jeździłeś… To na co wjechałeś mówiąc o offroadzie to jakaś…dróżka. Te Audi nawet nie stało obok terenówki 😉 Jeśli już naprawdę mówimy o offroadzie to polecam Range Rover I.
W zimę w Beskidach, co drugi taki SUV leżał i kwiczał. A małe lekkie "ośki latały bokami".
Natomiast lokalsi z 4×4 i awd robili co chcieli i gdzie chcieli, a śmiali się jak debile.
Najlepszy napęd nic nie da jak łącznik kierownica-pedały nie wie co się dzieje dookoła 🙁
napędy 4×4 wcześniej uchodziły też za takie, które więcej spalają paliwa? Jak to jest obecnie? Czy może rozwiązaniem na tą bolączkę jest napęd dołączany automatycznie?
Każda zwykła osobówka tam wjedzie, ofroudu nie widziałeś!
kupiłem a 4 b6 w quattro wcześniej miałem clio i audi a 3 i po miesiącu jazdy nie chce mieć innego auta niż 4 na 4
Tragedia… Nie idzie słuchać tego gościa jak się podnieca, jak to niby przypadkiem natknął się na kopalnie i jeszcze w gajerze wszedł do wody i po nagraniu postanowił jeszcze po korzystać z uroków tej wody… Hahaha😄😄😄 no żal.pl