
Diagnoza i naprawa modułu BSM pompy paliwa Citroen Peugeot bez kosztów cz. 2
3 kwietnia, 2022Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Szczegółowy opis naprawy przekaźnika paliwa modułu BSM, używanego w samochodach koncernu PSA. Układ stosowany we wszystkich nowszych modelach! Pierwotny przekaźnik uległ zniszczeniu podczas demontażu. Zamontowano przekaźnik cartier 12V 30A (od Citroena XM, fioletowy).
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nie od dziś wiadomo, że we francuskich autach najczęściej psuje się niemiecka elektronika…
Witam u mnie zrobienie mostka na bezpiecznikach nie pomoglo i nie wiadomo co jest moze ktos podpowie ?
A tak generalnie to warto kupić C5. Bardzo mi się to auto podoba.
Witam, poszedłem zobaczyć BSM (czy ktoś już grzebał) u mnie w aucie i jest jakiś inny, ma nr 9664705980
Witam. Ja też mam problem z bsm w peugeot 407. W jednym z filmów wspomniał pan że możliwa jest zamiana niektórych sterowników. U mnie jest L01. Na allegro jest ich mało dlatego są drogie. Czy wie pan jakie sterowniki można ze sobą zamieniać?
Fajny filmik
Pozdrawiam .
Bardzo fajny filmik niejeden doświadczony profesjonalista może brać przykład.
Może pan mógłby dodać filmik z opisem wszystkich przekaźników który za co odpowiada za pewne bardzo by się przydał taki materiał
Pozdrawiam
dobry film.
SUPER za komuny z trzech składali i czterech samocho…w garazach na linijkę ale były proste w naprawach bez komputera na korbke odpalił a dziś SKUTER 125 maxi pozalewane żywicą sterowniki regulatory i inne jakieś układy scalone a ty płacz ipłać ..i do każdego oprogramowaniem oczywiście bez dostępu tylko w serwisach biznes się karęci
U mnie pojawił się błąd depollution system faulty po chwili auto zgaslo i nie dało się uruchomić. Po kilkunastu minutach odpalił przejechał kilkaset metrów i to samo. Następnie już nie odpalał w ogóle. Po zastosowaniu bajpasa bezpieczników jak w Pana filmie auto odpaliło za pierwszym razem. Co prawda błąd depollution system faulty swieci się nadal ale ewidentnie coś jest na rzeczy. Czy powinienem wymienić moduł BSM czy przyczyny szukać przy pompie paliwa? Dziękuje.
witam serdecznie kolege po fachu
-ma Pan umiejętności do zaciekawienia widza -szacunek.
miałem ds5 hybryde ..dobre auta tylko nie lubia zimy..
pozdrawiam
mam przed sobą l06-00 z citroena c4 1,6 hdi 2005.zapewniałem że zrobię (ciekawe co wyjdzie)
mam kłopot firma która sprzedaje moduły twierdzi że powinien być moduł l04 po vinie auta prawda?
A czy jak gaśnie w 1.6 hdi to też może być wina modułu?
Witam jaki przekaznik pan zastosował ?
W moim przypadku problem był bardziej że wspomaganiem ale z pompą też się zdarzało. Wymiana przekaznika pomogła. Na filmie brakuje informacji dlaczego piny wylutowac później.
Nie wiedziałem także jak zasilanie cewki można podłączyć, tzn czy ma znaczenie ,który kabel z której strony, bo tego też nie było.
Wkazdym bądź razie wszystko działa więc dzieki
A najciekawsze było to ze modul był zmieniany na nowy dwa lata temu
witam mój peugeot 407 3.0 podaje błąd p0261 p0276 p0267 p0273 p0264 p0270 p0075 p0081 – niskie napięcie we wtryskiwaczach. wszystkie kable są w porządku. działa przekaźnik pompy paliwa. samochód nie chce się uruchomić. Które może być? Czy to bsm?
Świetna robota !! Właśnie skończyłem naprawę tego bsm według Pana poradnika. Wszystko poszło bez większych problemów. Dziękuję bardzo 🙂 Zaoszczędziłem kilka stów. Pozdrawiam.
Świetny przykład druciarstwa. Markowy przekaźnik 45A został wymieniony na 30A i podłączony przewodami 0,5mm2 z obciążalnością 9A. Tylko czekać aż coś spłonie.
Zero profesjonalizmu. Na początku filmu powinna być plansza z info że "naprawę" tą metodą robisz na własną odpowiedzialność.
Witam mam pytanie czy przy wymianie całego BSM załóżmy takiego samego to trzeba robić jakieś adaptacje kodowania i takiego typu rzeczy pzd
Super film. Temat rozpracowany. Mam też pytanie. A co jeśli objawy były by takie jak u mnie, czyli co jakiś czas auto nie odpala lecz po tak zwanym podpompowaniu gazem auto odpali. Rzadko się to zdarza. BSM wyminie bo miałem problem z wentylatorem.
Świetna tematyka. Super kanał.
21:26 ścisłe SIEMENS/VDO. Ma pan rację. A z autami to tak jest, że trzeba o nie dbać niezależnie jaka marka. Nie ma już "pancernych marek".
Pozdrawiam i witam. Mam problem z peugeot 307 2.0 benzyna. Auto zgasło podczas jazdy tak jakby brakło prądu , włączył sie tryb economy mode. akumulator dobry naładowany prawie nowy. masy do akumulatora ok. podczas uruvhomienia silnika kontrolki gasną rozrusznik tyka włącza sie tryb economuy mode po 2 minutach zapalają się wszystkie kontrolki pompa paliwa buczy . prubóje odpalić i znów to samo . pozostawiłem naładowany akumulator na swiatłach i radiu przez krótki czas normalnie swiecą po chwili wszystko słabnie za jakis moment znów ma prąd pomóżcie bo samochód uziemiony jest:(
Witam ,mam problem z 407 2.0 benzyna. Nagle pojawila sie awaria ukladu hamulcowego, nie dziala predkosciomierz, wywala mase bledow, do tego po zgaszeniu silnika slychac ,ze pompa wspomagania kierownicy caly czas dziala oraz sterownik od przepustnicy, co rozładowuje aku do zera. Czy winny jest bsm?
Zimne luty sie też zdarzają