
Dlaczego samochód hybrydowy jest taki oszczędny? 🔎 Wyjaśniamy na przykładzie: Honda Jazz Hybryda
13 listopada, 2021Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Honda Jazz dostępna wyłącznie jako samochód hybrydowy? Takie czasy! Zobacz, dlaczego tak mało pali! Chcesz tanio ubezpieczyć auto?
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Witajcie! W ramach maksymy "poznajmy się bliżej" postanowiliśmy, że od dziś będziemy Was witać i pozdrawiać osobiście. A teraz zapraszamy na jak zwykle szybki, łatwy i przyjemny materiał o technice 🙂 Przekonuje Was hybrydowa Honda z wonossącym silnikiem 1.5 DOHC i-VTEC?
Mi CHR 1.8 przy 90 km pali 4,5 litra
Fajny kanal.Pozdrawiam
Nawet ciekawie gadasz Przyjacielu. Profesjonalne podejście do tematu i prowadzenie.Trzymam kciuki za dalsze sukcesy.
ciekawe czy będzie gnił tak jak poprzednik 🙂
Bardzo ciekawy filmik.
Fajnie przedstawiona zasada działania hybrydy szeregowej. Od siebie dodał bym, że samochód o takim napędzie jest bardzo responsywny, błyskawicznie reaguje na gaz. Zawsze pierwszy ze świateł, do 50 km na godzinę jeździ się nim jak samochodem elektrycznym, później dynamika spada, ale jest również dobrze. Sam użytkuję o takim rodzaju napędzie Hondę CRV. Spalanie w mieście około 5 litrów, trasa poza miejska zgodnie z przepisami poniżej 5 litrów i to przy normalnej jeździe i normalnym przyśpieszaniu. Przy wyższych prędkościach spalanie rośnie, ale nie jest źle, dodam, że nawet przy 130 km na godzinę również załącza się napęd tylko w trybie EV zatem i w tym zakresie prędkości są jeszcze niewielkie oszczędności na paliwie. Przy 100 km/h trasa Warszawa – Lublin spalanie 4,8. Przy tak wysokim i dużym samochodzie jakim jest Honda CRV te wyniki cały czas mnie zaskakują a zbiornik paliwa o pojemności 57 litrów daje zasięg ponad 1070 km zatem stację odwiedza się rzadko, a czas potrzebny na uzupełnienie zasięgu samochodu jest tak krótki, że wręcz pomijalny. I co na to właściciele wtyczko-wozów?
Podoba mi się przedstawienie zagadnień technicznych związanych z napędem hybrydowym eHEV Hondy. Jedynie co wyłapałem to wyposażenie związane z ilością poduszek powietrzny: ma być standardowo 10 (2 przednie, 4 boczne, 2 kurtyny, 1 kolanowa i 1 środkowa).
Czołem! Po pierwsze- świetny materiał, w szczególności część technologiczna 🙂 Po drugie – pozwolę sobie odnieść się w pierwszej kolejności do kwestii tej niby szokującej ceny. Czy ktoś z Was sprawdzał, ile kosztują teraz auta segmentu B :)? Za podobnie wyposażonego VW Polo z silnikiem spalinowym 1.0 95KM MT po doposażeniu do np. środkowej wersji Jazza trzeba zapłacić ok. 96k, spalinowy Peugeot 208 AT to już powyżej 100k. Co do różnic między Jazzem a Yarisem hybrid (także cross), warto porównać, co się ma na pokładzie za bazowe kwoty itd. Wtedy "szok" wynikający z wysokiej ceny Jazza nieco opada, poza tym Honda to SPORO większe auto, a poziomem i jakością wykończenia wnętrza i materiałami jest jakby klasę wyżej. Po trzecie – na papierze to wszystko wygląda dziwnie niespójnie, ja jednak polecam się tym samochodem przejechać i ocenić samemu 🙂 Po czwarte – to dalej jest Honda i dalej daje frajdę z jazdy, a spod świateł auta poniżej 300KM nie mają szans. Oczywiście nie jest to auto sportowe, ale z pewnością przyjemność z prowadzenia to górna półka. Generalnie jeśli komuś nie przeszkadza ten troszkę niepoważny design i bardzo ascetyczne, acz świetnie wykonane wnętrze, to będzie zachwycony. Po piąte – auto jest raczej z myślą o płci pięknej, wszystko jest takie leciutkie, milutkie w dotyku, maksymalnie proste w obsłudze itd. Podsumowując – to znakomite, dopracowane po czubek dachu auto, którego głównym żywiołem jest miasto, korki, zwrotność, szybka reakcja na gaz w sytuacjach, kiedy jest to potrzebne. Cenę niech sobie każdy w duchu rozważy, natomiast ogólnie to epoka tanich aut jest dawno za nami, niestety. Pozdrawiam i czekam na dalsze materiały, poleciał subik 🙂
Cieszę się że Honda produkuje hybrydy na taką skalę i każdy model może być hybrydowy, podobnie jak u Toyoty. Uważam, że te dwie marki mają najlepsze hybrydy, proste mechanicznie (wolnossące silniki, brak skrzyni biegów) i bardzo oszczędne. Ale ich ceny są rzeczywiście przesadzone, np Yaris hybrydowy kosztuje ponad 80 tys.zł.
ładne zgrabne z uwagi na hybrydę interesujące , lecz uwaga za drogie za ten typ !
Super odcinek pozdrawiam
Fajny materiał (łapka w górę), podobnie jak o silnikach e-tech, Nissan też ma hybrydy szeregowe (e-power)
Mega technicznie ale z tym eCVT to przeginka. Przecież to jest zwykła mechaniczna przekładnia łącząca silnik elektryczny z kołami więc o CVT nie ma mowy. To nie HSD 😛