
Garage #8 – Suzuki GSF 600 Bandit, regulacja i synchronizacja gaźników.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Witam! W kolejnym garażowym odcinku przeprowadzam regulację oraz synchronizację gaźników. Robię to po swojemu, więc jak macie jakieś uwagi, to proszę śmiało w komentarzu się wypowiedzieć. Pozdro600!
Zapraszam też na mojego fanpage’a:
https://www.facebook.com/ChuckyMotoVideo/
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Witam. Mam prośbę.
Bede miksowal również z gaznikami i czy może ktos wrzucic fotke gdzie regulacja obrotow sie znajduje oraz sklad mieszanki.
Z góry dziękuję.
Dodam tylko że moja maszyna jest w roku 1995.
nie mogie ustawić obrotów na 1750 z 1200 przeskakuje na ponad dwa gazniki zsynchronizowane mieszanka na fabrycznym ustawieniu co to może być
zajebisty film, zajebiste intro (też gram na perkusji,) 😀 fajny poradnik ogółem Pozdro.
A ja od pewnego kolegi Marcina P. jestem. Zabieram sie za czyszczenie gaznikow i bede probowal zsynchronizowac gazniki Twoja metoda! Mam nadzieje, ze bedzie gites!
zajebisty synchronizator i 200 zl w kieszeni 😀 Dziekuje ci bardzo 😀 😀
Hej,
Mam pytanie jakiej średnicy są wejścia podciśnień w gaźnikach? Tzn na jaki wężyk są te igły w korpusach gaźników co do nich podlacza się wężyki do regulacji.
Super🎥 można prosić o namiary na Ciebie.
Pozdrawiam serdecznie
Nie mam Facebooka.
Napisalem wiadomośc na e-mail jesli możesz to odpisz 🙂
Mam problem z bandit 400 mianowicie na ciepłym silniku najczęściej nie odpala co mu może być?
warto sprawdzić na jaki kolor przepala świece bo jak na biało to będzie nie ciekawie
Witam mam pytanie .Bandit chodził jak marzenie .Po zimie przejechałem się i też było git.Po wyminie filtra powitrza i oleju na wolnych obrotach jakby chodził na 3garach podczas jazdy zdolnych obrotów jakby muli dopiero po większym odkreceni gazu zaczna się zabierać
3 śruby do regulacj sa dlatego ze ustawia sie pod jeden gaźnik który jest na sztywno a nie ze sa po dwa XD
Witam. Mam Pytanko. Z gaznika wychodzą 3 przewody jeden zasilający gaźnik paliwem drugi to jest do podciśnienia na kranik A trzeci??
czasem jest dobrze kogoś mądrego posłuchac 🙂 pzdr!
Mam problem wyczyściłem gaźniki dysza wykręcona tak jak mówiłeś dwa obroty a motor nie pali na dwa cylindry. Iskra jest a świece zalewa nie wiesz co może być?
Ja mam taki problem ze wykręciłem śrubę regulacji obrotów w bandicie. Czy jest szansa wkręcić ja bez zbędnego rozkręcania gaźników ?
Gdzie dokładnie podpinasz te węże z olejem?
Wiem że masz już inny motocykl, ale może pamiętasz gdzie są śruby regulacyjne składu mieszanki?
Witam ,jaki jest przekrój wężyka ? I jakie długości powinny być ? Też mam bandita 600s
Stary, dzięki.
Typ u mnie chce 150zł.
Proste,jasno wytłumaczone zrobiłem sobie synchro sam.
Fla ha Ci się należy i to z 5l za to.
A czy i instrukcje serwisowania masz po polsku czy po angielsku? Bo ja znalazłem tylko po angielsku.
Witam. Jak robimy synchronizacje musimy za ślepić po odłączeniu z gaźnika przewód PAIR czy nie ? Był bym wdzięczny z odpowiedz
Halo cześć
Takie pytanie
Jak lub czym przyciemniles przednia lampe z osłona licznika ?
Siemka . Mam pytanie czy da się regulować mieszanke na moto bez takiego wkretaczka ?
Need to set back the butterfly flaps…need to know how.please help.the 3 screws on top..😣
Need to set them.3screws
Yes .sorry at work right now..what is the right way to factory settings.95 katana 600f..thank you…
I move them out of persion I tough that was the idle screws.when it wasn't I turn the 3 screw .now the bike does not turn on.it just crank.but not on running
Hi its me again..have not try it yet .had a long day at work.sorry I haven't got back to you.but when you get this.i need to know.do I turn the idle all the way up.befor I set the screws.or do I turn it down..im talking about the idle screw…up or down.thank you very much..ill wate to hear from you..sorry for the latest..
Siema! Walczę z moim banditem od jakiegoś czasu, może tu dostanę jakąś radę, bo już tracę nadzieję. Maszyna z 2002 roku, 600s 65 tys przebiegu. Objaw był i jest taki, że po rozgrzaniu Moto na wolnych obrotach gaśnie. Mój mechanior z którym robię Moto stwierdzil, że to gaźniki, konkretnie zaworki od pływaków nie trzymią i go zalewa. Najpierw wymieniłem owe zaworki na zwykłe 15 zł sztuka, gość stwierdził, że są lipne, słabo sprężynują itd, kupiłem więc Tourmaxa, jednak gaźnik zamontowany w imadle zalany Wacha puszczał paliwo, szlifowaliśmy więc gniazda tych zaworków ( miedziane) pasta do zaworów zerówka i jechanie starym zaworkiem, po zabiegu, gaznior w imadło całą dobę, zalany i suchy. Więc montaż, Moto chodzi, regulacja składu, synchro, nowe świece, reg. zaworów, chodzi jak zegarek. Zrobiłem raz 30 km prosto od mechaniora, było ok, potem drugi i trzeci przejażdżka i znowu to samo tj. Moto gaśnie na jałowym biegu. Zdjalem bak, podłączyłem duża strzykawke, wlałem paliwa i idą bąble tak co 10-15 sek. czyli nie trzymią. Spowrotem mechanior, kupiłem gumki polerskie, wyczytałem gdzieś na forum że ktoś tak robił, gniazda świecą się teraz jak psu jajca, w imadle gaźniki suche a jak są w Moto i trochę pochodzą to go zalewa…jak się jedzie wszystko jest ok, przyspiesza, nie ma dziur, nie kopci itd. tylko na luzie gasnie…już brak mi pomysłów, może te zaworki się zawieszają jakoś? Mechanior mówi żeby kupić inne gaźniki, tylko skąd gwarancja że kupię lepsze…walczę z tym od jesieni…
Siemka ja też mam pytanie zrobiłem sobie taki przyrząd ale po uruchomieniu bardzo szybka ciągnie olej do gaznikow mam olej przekladniowy no i strasznie się pieni co jest nie tak?
Witam. Właśnie nabyłem Bandita i mam małe pytanko. Moto potrzebuje b. dużego nagrzania silnika żeby móc jechać czy powinno tak być? Kiedy próbuje ruszyć za wcześnie to gaśnie. Miałem kiedyś gsxf i wydaje mi się, że tak nie było. Pozdrawiam
Cześć Chucky
Mam problem moim banditem .
Wyczyscilem gaźnik sprawdziłem pływaki niby wszystko jest ok ustawiłem mieszankę na 2 obroty I jest lipa chodzi niby równo na zimnym ale jak się nagrzeje to przerywa I tak jak by go zalewalo
Zmniejszyć mu dawkę paliwa?
Dodam jeszcze że jak chciałem zrobić synchronizacje to podvisnienia skaczą jak pojeba….raz tak raz tak nie idzie tego ustawic
Witam Cię mam gsxf 600 przed czyszczeniem gaźników nie palił mi 3 culinder tak do 4 tyś obr.Potem łapał Po wyczyszczeniu 3 pali a pierwszy przestał nie wiem co się dzieje jeszcze muszę zrobić synchronizację tylko muszę zrobić taki patent jak ty i mam pytanie jak się nazywa poprawnie ten śrubokręt
Witam ponownie ratój kolego zrobiłem taki sam synchronizator ale nie mogę ustawić bo odrazu zaciąga olej do gaźników
Można robić synchronizację bez założonego airboxa ??
Co jaki okres /przebieg robisz regulacje .? Mam 1.2
Wymiary tego urządzenia do pomiarów są dobrowolne czy przewody z tym olejem muszą mieć odpowiednią długość ?
Mam pytanie moto pali ok ciepły czy zimny ale strasznie śmierdzą spaliny benzyna co to może być?
a czy w gsx 600f z 95r jest podobnie bo niemoge sobie poradzić
zalewa mi świece kranik jest nowy moze pływak i ta iglica jest uszkodzona pomocy
Niepotrzebnie podpinasz wszystkie na raz. W zupełności wystarczy jedna para wężyków i bez obaw że nie zdążysz przeregulować na pozostałej parze gaźników. Zmień ten olej na olej od 2t czerwony jest rzadszy i szybciej reaguje na podciśnienie. Dodatkowo wstaw na dole "U" rurki kranik przelotowy i nim będziesz mógł regulować czułość przyrządu. Kolejna sprawa to ustawianie na słuch. Silnik benzynowy ma to do siebie że "najlepiej pracuje" a raczej samoistnie utrzymuje wyższe obroty na mieszance lekko ubogiej niż stechiometrycznej (prawidłowej) co powoduje zwiększenie temperatury spalania i możliwość wypalenia zaworów. Zalecam zatem lekkie przeregulowanie w kierunku mieszanki bogatszej. Jeżeli ktoś nie posiada świec colortune to za starych czasów zdejmowało się kolektor wydechowy i obserwowało kolor płomienia i regulowało skład mieszanki aby kolor płomienia był niebieski. A synchronizację najpierw 1 i 2 , później 3 i 4 a na koniec 2 i 3 środkową śrubą na osi przepustnic. Pozdrawiam i lewa w górę.
siema gdzie kupie taki wkrętak do regulacji mieszanki ??
Cześć,
Mam pytanko – jak rozwiązałeś zasilanie gaźników, bo nie widzę zbiornika?
Pozdrawiam.
Witaj wkręcając śrubę mieszanki zwiększam dawkę paliwa?
Też lubię sobie trochę "pogrzać" przed regulacją 😛
Witam, jak dokładnie nazywa się ten klucz z grzechotką do regulacji składu mieszanki