
Geometria kół # 241 MOTO DORADCA
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Więcej o geometrii : http://bit.ly/2c8ogg7
Dlaczego warto wykonywać geometrię kół przynajmniej raz w roku? Czym może skutkować brak odpowiedniego ustawienia kół?
O tym w materiale.
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJE PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE :
FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/
GRUPA NA FACEBOOKU : https://www.facebook.com/groups/motodoradcateam
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/
WWW : http://motodoradca.tv
Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv
Materiał powstał przy współpracy z EUROMASTER.
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Mi kiedyś podczas ustawiania zbieżności ustawili ja dobrze, ale kierownica była krzywo. Powiedzieli żeby przełożyć kierownicę na wieloklinie. No myślałem że jebne. Ustawiłem w inny warsztacie
Kiedyś pewien "typowy mechanik" mojemu Tacie krzywo bądź nie równo dokręcił śruby kół przy zmianie na letnie i przy zamianie na zimowe okazało się że opona była bardziej zużyta z jednej strony …
1:30 Na swoje ogumienie warto uważać nawet nie mając samochodu 😉
a moze warto bylo by zrobic odcinek o pomiarze sprezania silnika. przyzad tanszy od miernika lakieru a daje poglad na kondycje silnika.
Przy złej geometrii opony tak jakby hałasują?
sprawdźcie też ciśnienie w kołach może być tak że znosi na prawo bo jest mniej powietrza w prawych kołach
sprawdźcie też ciśnienie w kołach może być tak że znosi na prawo bo jest mniej powietrza w prawych kołach
Ustawiłem geometrię kół z milion razy w różnych serwisach, bo cały czas auto ściąga w lewo. Pomiary zawsze okazywały się prawidłowe. Nie pomogły sztuczki mniej lub bardziej profesjonalnych magików (tych najlepszych specjalistów również) i koniec końców stanęło na tym, że samochód musi mieć skrzywioną konstrukcję, ale diagnozowanie i naprawa tego przekracza zdroworozsądkowe możliwości finansowe…
Witam, Planuję zakup auta od 25-30 tysięcy złotych. Ale wraz z większą ilością przeglądanych ofert, wydaje mi się że wybór mój się pomniejsza. A mianowicie poszukuję sedana/Hatchback'a (5 drzwi)/kombi. Głównie mam problem co do paliwa. A mianowicie aktualnie mam auto zasilane PB+LPG (skromny osiemnastoletni Fiat Siena – któremu szykuje się naprawa zbyt kosztowna aby go naprawić). Zależało by mi na tym aby auto było ekonomiczne (jak i w kwestii możliwych napraw jak i o spalanie). Jeżdżę wieloma autami (Berlingo, Octavia, Fabia, Panda (nowa), Focus – jednostki jak i benzynowe tak i wysokoprężne, ale firmowe zatem auta swoje już przeszły przede wszystkim jak co poniektórzy chwalą się ile to nie dali w podłogę). Najbardziej mi pasuje Berlingo i Octavia. Ale właśnie – nie posiadam rozeznania bo nikt z znajomych nie posiada, zatem może Pan posiada wiedzę na co trzeba patrzeć przy tych modelach. Jaką jednostkę silnikową wybrać? (dojazd do pracy ~~25km w jedną stronę, + 20km średnio dziennie, częsta trasa 200km). Może orientuje się Pan jak to jest w skodzie z fabryczną instalacją Gazową (również przeglądając oferty widuję takie egzemplarze) – czy warto? czy może kupić benzyniaka i samemu go zagazować, czy może Diesel?
U mnie w aucie geometria robiona kilka razy w różnych serwisach a samochód nadal ściąga w prawo. Dodam że to samo na starych jak i nowych oponach. Zawieszenie kompleksowo robione, tuleje itd powymieniane a problem nadal występuje. Jest to samochód amerykański nietypowy, czy to może by powodem? Może ktoś ma jakiś pomysł?
Nie ważne jak zaawansowane jest urządzenie do pomiaru, ważne żeby ten co obsługuje i ustawia geometrię miał o tym pojęcie. Koledze w audi s4 ustawiłem na starym z czasów prl-u sprzęcie z latarkami, tak że aż oczy mu się świeciły ze szczęścia jak samochód jedzie, bo wcześniej był u kogoś tam na najnowszym sprzęcie, że w europie lepszego się nie dostanie i sama kierownica skręcała i brakowało im już regulacji do kręcenia. Także tak. Wiedza i praktyka.
waldku tak off topic, chce kupic pierwsze auto ale mam sporo doswiadczenia za kierownica, dziennie pokonuje od 60 do 100 km, co myslisz o mondeo mk3 kombi z silnikiem tdci rocznik 2004
pozdrawiam
Siema Waldemarze, wcześniej nie bardzo interesowałem sie motoryzacją, lecz jakieś parę miesiecy temu natrafiłem na Twoje filmiki. Zacząłem z zainteresowaniem je oglądać, masz fajny dar przekazywania swojej wiedzy. Rób to dalej. Pozdro Wariacie:)!
Waldku, może tak odcinek o stawkach roboczogodziny warsztatów ? Akurat jestem w trakcie walki o rekalkulacje odszkodowania z PZU.
Ja sprawdzam po każdej wymianie końcówek drążków 😀
Witam. Mógłbyś zrobić filmik o prawdach i mitach o silniku Wankla. Chodzi mi głównie o RX8 🙂
Byłem w tym serwisie po odcinku o darmowym przeglądzie. Pacjentka to Mazda 626 gf 2001 rok, geometria wyszła cała na zielono, panowie zaskoczeni 🙂
Waldku masz założone opony Michelin Crossclimate ?
czy możliwe jest ze po ustawieniu zbierznosci wyrzuca błąd kontroli trakcji i taki zolty trojkat z wykrzyknikiem w środku?
Waldku, polecasz jakieś miejsce gdzie zrobić geometrię u profesjonalistów na terenie Łodzi? 🙂
kiedy jesteś dziewczyną i weszłaś na kanał MotoDoradca
Nie wiem o czym Pan do mnie mówi, ale garnitur ma Pan ładny :3
Panie Waldku może Pan polecić jakąś stacje diagnostyczną w Łodzi lub okolicy w której bez obaw można by przeprowadzić geometrie kół. Z góry dziękuję:)
witam . czym sie rozni ustawienie calej geometrii i zbieżnosci kol . a przy wymianie klockow i tarcz tez jest potrzebne ustswienie zbieznosci
W 30 sekund to na wersztan sie wjedzie a gdzie reszta pozakladanie przyzadow odczyt i regulacja
na co zwracac uwage przy samochodach z niwo?
Waldku, czy podczas wykonywaniu pomiaru geometrii i dociążonym samochodzie, diagnosta może wejść do samochodu (przysiąść) aby skręcić kierownica raz w lewo a raz w prawo (potrzebne do pomiaru) chodzi o markę bmw e60
Dzięki za odpowiedź.
Panie Moto Doradco; Mówił Pan z zapartym tchem przez prawie pięć minut i nic z tego nie wynika. Laik i tak z tego nic nie zrozumiał, a znający temat głęboko westchnął i pokiwał głową. Jedyny efekt z tego gadania to taki, że pewien młody umysł zakodował te 30 sek. i nikt jego z tej prawdy nie wyzwoli. Jeśli będziesz Pan nagrywał kolejny filmik to dam Panu pewną radę, a mianowicie; niech Pan założy ubranie robocze, żeby się póżniej nie ubrudzić, zaznaczy flamastrem na zegarze początek, wjedzie samochodem na stanowisko, włączy urządzenie, wpisze do komputera wymagane dane, wyszuka pojazd z bazy danych, zamontuje niezbędne elementy urządzenia na samochodzie, dokona kompensacji bicia kół, jeśli to będzie BMW to umieści w samochodzie ponad 200 kg obciążenia (niektóre inne też wymagają obciążenia), dokona pomiarów i spojrzy na zegar. Ciekawy jestem Pańskiej reakcji. Dalej wyjaśnij Pan klientowi co jest dobrze, a co żle i dokonaj Pan niezbędnych regulacji ale bez maltretowania nowego samochodu bo w takim nikt takich rzeczy nie robi. Weż Pan dziesięciolatka z wielowahaczem z tyłu i przy założeniu, że Pan ruszy elementy regulacyjne z tyłu i z przodu dokona regulacji. Następnie zdemontuje elementy urządzenia z samochodu wyłączy urządzenie i z podniesioną głową podejdzie Pan do zegara i zaznaczy flamastrem koniec procedury. Żeby Pana nie przemęczać to czas już ja Panu podsumuję.Chciałbym taki filmik z Panem w głównej roli zobaczyć. Po takich poradach może się u Pana w warsztacie pojawić jakaś wymalowana dama i zapytać czy zdąży wypić małą czarną.Życzę powodzenia:)
Hmm takie ogolnikowo filmiki jakby na przymus mozna sobie poogladac podczas srania na kibelku
Trochę odgrzeje kotleta ale dziś muszę się podzielić tym co usłyszałem.
Pojechałem się umówić na geometrie tyłu, przodu i kątów.
Mechanior powiedział mi, żebym sobie pojechał gdzie indziej bo przeglądy mają itp, a moja geometria zejdzie im z poltorej godziny i nie mają czasu.
Nie zwrócił uwagi na to że mówiłem, że wszystko było wymieniane i nie trzeba się męczyć, wahacze regulowane, nowe.
Najlepsze jest w tej historii to, że w tamtym tygodniu rozmawiałem z innym mechaniorem i powiedział, że zrobią tylko miedzy 11 a 15. A zeszyt z terminami prawie pusty był.
Gościu albo się bał tak skomplikowanej operacji albo "Sorry nie opłaca nam się tego robić"
Mam auto od nowości 3 rok. Przednie prawe koło zaczęło ścinać bieźnik na zewnątrz. Badanie geometrii wykazało że wszystko jest w normie. Zawieszenie sprawdzone też jest ok. Co dalej niech mi ktoś powie bo nawet aso nie zna odpowiedzi a auto jeszcze na gwarancji.
Gówno warta ta relacja… Gadasz ogólnikowo tylko o tym, że trzeba sprawdzać geometrie kół… a gdzie wyjaśnienie jakie są rodzaje zawieszeń i że nie w każdym aucie da się ustawić kąty w przednim zawieszeniu oraz powody jego rozregulowania.????
czy te przyrzady zakladane na felgi ich nie rysują?
Witam ,kupiłem samochód który ma wyzabkowane opony ,przy 80 km opony wydają głośny hałas, jeżeli ktoś miał taki problem proszę o radę co zrobić w takim wypadku ,prowadzi się bardzo dobrze nic nie ściąga auto jedzie prosto bez żadnych problemów ,jedyne co zauważyłem po zakupie że ciśnienie w oponach było zbyt wysokie, przód 3,0 A tył 2.8 gdzie zalecenia producenta wynoszą przód 2,4 tył 2,2 bar ,więc co mogę zrobić w tym wypadku idzie to jakoś naprawić?trzeba kupić nowe opony ??czy może sprawdzić zbieżność kół, proszę o radę kogoś kto się na tym zna pierwszy raz mam taką sytuację z góry dziękuję za pomoc
Na oko to chłop w szpitalu zmarł,a geometrię w domowych warunkach ustawiało się na sznurek, kijek,jakąś listewka.
Powiem tak mam lagune 2 i sciaga na lewo przy hamowaniu. Opony nowe mechanik sprawdzil zawieszenie hamulce klocki itp bylem na geometri 3razy wjezdzal i wyjezdzal. Pomocy!!!
A co do laguny z 4control to w CAN clip resetuję się koła tylne na wprost to jest podstaw ustawinie geo w coupe
Zaraz zostanę zaatakowany ale mnie to nie interesuje byłem w dwóch salonach bonie ściągalo dość solidnie po wyjeździe z jednego o niebo lepiej ale kierownicy bym nie puścił bo była by fosa ,zrobiłem metodą na sznurek i autostrada i but i cud jest to co ma być ,prowadzi się marzenie ,nigdy więcej salonów chyba po to aby jeździć i płacić
Renault jezdzsz…. hah ?