
Honda Plaza TV- #70 Hybrydowa Honda CR-V i-MMD HYBRID e-CVT Executive 2019 – test
22 lutego, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Honda Plaza TV Videoblog (Porady, testy, prezentacje produktów marki Honda) Odcinek #70 Wszystko co chcecie wiedzieć o nowej hybrydowej Hondzie CRV …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ile można przejechać kilometrów na samym prądzie w trybie EV?
Czy jest juz cennik dla hybrids?
Takie testy Aut to mogę oglądać:) Pozdrawiam
Może ktoś wytłumaczyć różnice pomiędzy napędem hybrydowym Hondy i Toyoty?
Bardzo ciekawy test, auto prezentuje się ciekawie, dopłata niewielka. Chociaż myśląc o hybrydzie raczej nie ma się na myśli wersji AWD jak w teście, w końcu wzrost spalania 🙂
Bardzo ciekawy test 🙂
Tak z ciekawości, jakie oznaczenie posiada silnik ?
Przewaga nad RAV4: RAV4 podpada pod wyższą akzyzę (silnik 2.5).
EDIT: lecz różnicy w cenie nie widać… drogo liczycie za Hondę.
Bardzo fajna ta nowa handa.. niestety w stosunku do wcześniejszej generacji ceny poszło mocno w górę. Dla mnie już troszkę za drogo. SZKODA
A co z LPG??? 🙂
Czyli srednie spalanie 8l wyjdzie ? Jak na hybryde to mega duzo wiec zostaje z CRV na gas poprzedni model.Wydaje mi sie ze Lexus jest lepsza hybryda jesli chodzi o spalanie.Moze sie myle?
Pomiar przyspieszenia od 100 do 150 nie jest chyba do końca miarodajny. Od 130 widać ze zaczyna spadać maksymalna moc a co za tym idzie także przyspieszenie. Został minimalnie odpuszczony gaz czy komputer sam zmniejszył moc przy tej prędkości?
Miałem kupować nowe rav4, teraz się zastanawiam
No wolnossacy silnik Hondy i wszystko jasne. 😉😁 Uwielbiam.
Panie Krzysztofie mam pytanie odnośnie realnego spalania przy prędkościach autostradowych ok.140 km/h jakie jest zużycie paliwa i jak wygląda na tle silnika 1.5T. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Cześć wiecie co? Auto na serio fajne, ale drogie. Jesli chodzi o mnie to sprowadziłem sobie z usa outlandera III 2.5 benzyna dołożyłem do niego lpg i na serio jazda jest idealna i wydatki jakie poniosłem o wiele mniejsze. Auto ma 175 KM, 4×4, dobre wyposażenie i jest tanie w eksploatacji no i przyjazne dla środowiska.
Skrzynia z jednym przełożeniem beznadziejna.Wciska się gaz do końca i czujesz jakbyś jechał skuterem.
Crv hybrid to krok do przodu dla marki moim zdaniem każdy model hondy powinien występować w odmianie hybrid. Honda nie oferuje do swoich modeli żbyt wielkiej gamy silników choć wszystkie są poprawne i odpowiednie dodatkowo odmiany hybrid wzbogaciły by oferte. panie Krzysztofie czy e-cvt oznacza że jest to przekładnia planetarna?
Naucz się nie litra a litrów .Masz małe dzieci isłuchają tych głupot językowych.
Dobra robota – duzo informacji – tylko sonometr by się przydał 😉 pozdrawiam
Wszystko fajnie, ale e-CVT i dzwięk silnika przy przyspieszaniu to masakra. Lubię automat, ale wolę automat, który nie wyje.
Thanks! Have a good evening!
Super program i super auto.
Co to za oszczędności skoro on pali jak smok, 3 silniki i jeszcze brakuje mocy. To jest niewypał za tysiące złotych
Dobra robota z ta hybryda. Mimo wszystko RAV4 caly czas mocno z przodu jesli chodzi o design oraz technologie. No i te ceny sporo za drogie. Toyota mimo wszystko daje wiecej za mniej.
kiedy honda opracuje technologie siłownika maski przedniej zamiast patyka?
2019 Honda CR-V Hybrid Release nie została potwierdzona dla USA i Kanady
2019 CR-V Hybrid przyjeżdża do Europy na poczatku 2019 roku. Wszystkie raporty twierdzą, że nie ma powodu do opóźnienia. Z drugiej strony amerykańscy fani wciąż czekają na dalsze aktualizacje dotyczące statusu tego modelu. Najważniejszy rynek na świecie jest najważniejszy dla dużych firm. 2019 Honda CR-V Hybrid nie może zawieść. Ponadto, w Ameryce Północnej, Honda będzie musiała wprowadzić więcej poprawek i poprawek przed datą premiery. Tak więc pojawienie się w Europie będzie rodzajem testów, zanim SUV zacznie nad oceanem.
Jaki z tego wniosek? Kupujcie, testujcie. Ci pozniej kupia dostana lepiej wyposazone i mniej awaryjne (w razie czego) modele…
2019 Honda CR-V Hybrid Price
Eksperci już szacują koszty zbliżającej się Honda CR-V Hybrid w 2019 roku. Według doniesień, możemy spodziewać się, że kompaktowy crossover będzie droższy o 4.000 USD od jednostki bazowej. Oznacza to, że cena wyniesie niecałe 30 000 USD. Górne trymy również podążają za tym trendem, z wartością 4.000-5.000 USD powyżej konwencjonalnego CR-V.
Trochę skąpo opowiedzieliście o tym silniku i napędzie. Jest fajny filmik o i-MMD tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Pn9ogfjI7Lo. Polecam objerzeć. Wynika z tego, że cały napęd aż do momentu osiągnięcia prędkości około 120 kmh przenosi na oś silnik elektryczny. Może on być zasilany z baterii albo z silnika spalinowego za pośrednictwem generatora. W momencie osiąnięcia prędkości ok. 120 kmh silnik spalinowy zaczyna także bezpośrednio napędzać koła. Na kanale Engineering Explained (https://www.youtube.com/watch?v=fmMb45PPrmg) w przypadku poprzedniej generacji Accorda Jason wyliczył, że przełożenie tego jednego biegu (czyli nie CVT, tylko jedno sztywne przełożenie) to mniej więcej tak jak 6 bieg w skrzyni manualnej. Jest to więc faktycznie rewolucyjna Hybryda, bo silnik elektryczny jest tutaj bardzo mocny (aż ponad 180 km, ponad 300 Nm momentu), a silnik spalinowy jest głównie (przez znakomitą większość jazdy) "agregatem prądotwórczym". Jedynie w przypadku prędkości autostradowych zaczyna on bezpośrednio napędzać samochód. To o tyle istotne, że de facto jeździmy autem elektrycznym, któe zamiast dużej i drogiej baterii ma na pokładzie małą elektrownię.
Jechałem tym autem na jeździe próbnej. Przyspieszenie od 0 do 170 kmh na autostradzie pod górkę wbiło mnie w fotel. Cyfry nie oddają tego. To jest właśnie to za co ludzie zakochują się w Teslach – max moment obrotowy w pełnym zakresie obrotów. Owszem – tu auto jest duże i ciężkie a silnik dużo słabszy niż w Tesli, ale o to własnie chodzi. Silnik spalinowy słychać przy takim przyspieszeniu ale on sobie wskakuje na wysokie obroty i tam pracuje, nie męczy się i nie jest zbyt głośny. Chwilę potem identyczną trasą jechałem 1.5 turbo – nie dociągnąłem jej do 170 kmh, bo mi jej było żal. Skrzynia CVT wyła, silnik się męczył, przy 150 kmh dałem spokój. Jeszcze beznadziejnie, że ta CVT symuluje przełożenia biegów, więc były też lekkie szarpnięcia podczas przyspieszania.
A teraz najlepsze: na identycznych odcinkach i przy bardzo zbliżonej jeździe (większość trasy spokojna + 2 przyspieszenie – na prostym płaskim, oraz na autosradzie pod górkę) benzyna 1.5 turbo spaliła 11,5 l, a hybryda… 6,1 l…
Dla szukających więcej informacji o napędzie znalezione w sieci: https://spidersweb.pl/autoblog/honda-cr-v-hybrid-test-opinie/
Poza tym, Pan Krzysztof jak zwykle wykonał kawał dobrej roboty…
Najlepsze suvy mazda cx5 q5 FY i honda crv hybrid. Są lepsze ale finansowo do 200tys te są chyba najlepsze
Czyli trzeba liczyc 8-9L a na autostradzie 10 L
https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=WdT-1DcU4eQ
Osobiście stwierdzam! Totalny niewypał
Piękna jest. Najlepsza. Do tego ten napęd ❤️❤️❤️
W jakim celu robić te hybrydy , skoro diesle palą mniej, a przynajmniej porównywalnie ? Totalna bzdura stop hybryd go TDI 🙂 Pozdrawiam
Zastosowanie tak małego akumulatora Li-ion w praktyce może oznacza tylko jedno – po latach nie trzeba będzie go wymieniać…. nie trudno sobie wyobrazić,że w wyniku zużycia jego pojemność zmaleje… tylko w wyniku takiego fiku-miku hondy po prostu silnik spalinowy cały czas będzie robił za elektrownie….jeśli sam system zarządzania będzie niezawodny to może się okazać,że ten typ hybrydy będzie w niezawodności zbliżony do starych, dobrych, wolnossących silników hondy ….Czas pokaże. Co do samego testu zabrakło mi dwóch elementów: 1. pojemność bagażnika – w porównaniu z… Jaka jest jego rzeczywista wielkość(niecałe 500l to trochę mało – czyli wielkość jak stara astra I classic) 2. Nie wiem czy to przypadek czy świadome działanie ale w trakcie testów przyspieszania zamiast pokazywać przepływ prądu bardziej interesujące byłoby chwilowe spalanie.
Tu jest fajny test https://youtu.be/hdu_AC6N578
RAV4 nie ma akumulatora do odpalania … ciekawe co się stanie jak w hondzie padnie taki akumulator ? W Rav4 4×4 jest szybsze od 0-100 niż FWD co ma sens a tu? Dziwne bo w końcu napęd na tył ma pomagać a nie przeszkadzać. Oj Honda jeszcze raczkuje ….
Jestem bardzo zainteresowany SUV w hybridzie.
Ogladalem CR-V i bylem raczje negatywnie zaskoczony: mala widocznosc do przody – te wybrzuszenia na granicach maski utrudzniaja widocznosc przy parkowaniu. Drogi w Japonii sa waskie a ja planuje auto zabierac w gory. Potrzebuje dobra widocznosc.
Male okno z tylu ogranicza widocznosc do tylu.
Element skrzyni biegow wydaje sie malo stabilny.
Kiepskie wyposażenie, chociaz widze z w Polsce jest inne niz w Japonii.
Bardzo wygodna pozycja za kierownica, duza ilosc matowych plastikow – co jest plusem dla mnie.
Niestety cena jest spora w porowniu do konkurenchi. Na moim Japonskim rynku, Toyota jest tansza o 18 tys zl, Outlander PHEV jest drozszy tylko o 6tys zl. Outlander moge naladowac w domu a na autostradzie koszty doladowania sa porownywalne do 3l paliwa 100 km.
Przy Japonskim goracym klimacie hybryda jest bardzo dobrym rozwiazaniem. Honda ma przewage swoim mechanicznym AWD – to zakladajac, ze system sterowania sie poleprzyl.
Tez nie rozumiem braku active torque vectoring, szczegolnie ze Honda uzywa ta technologie w Acura. Honda ma tez SH-AWD. Nie zomiemiem dlaczego CR-V tego nie ma, szczegolnie ze RAV4 ma eAWD, ktore jest rozsadnym kompromisem taniej uzytkowalnosci do mozliwosci systemu. To daloby Hondzie realna przewage w prowadzeniu auta – CR-V byłoby wtedy autem "na tylna os" z active torque vectoring jako jedyne w klasie.
Czy crv hybryd ma silnik spalinowy z wtryskiem pośrednim czy bezpośrednim bo różnie piszą w necie
Panie Krzysztofie co do danych technicznych to ktoś mija się z prawdą , Pan Pertyn twierdzi że skrzyni biegów w Hondzie BRAK !!! co Pan na to ?
tylko co jeszcze ten patyk w masce?
Kurczę! Panie Krzysiu. Mam nadzieję, że NIGDY nie będę musiał jeździć takim dziwolągiem! Toż to zaprzeczenie ducha Hondy.
Chyba przyjdzie poczekać na pełne elektryki…..
"Nie słyszymy rozrusznika " bo jego tam nie ma.
piękna, wygodna, ale ludzie przejećta 🙂 się tą kosiarką to jeśli o silnik chodzi to tragedia. niby ponad 180 kucy ale na trasie to nie jedzie….to wyje..i do tego głośno jak cholera, na miasto ok. w trasie…. no fucking way.
mam pytanie , czy możesz dowiedzieć się czy można założyć LPG do CR-V Hybryd?
Witam moja Honda v max 190 km /h