
Hybryda z przebiegiem 240.000 km – jak się spisuje?
7 października, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Wygraj hybrydowego Lexusa w superkonkursie – http://www.mobil1.pl Jak spisuje się hybrydowy Lexus RX450H z 2009 roku z przebiegiem ponad 240 tysięcy …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Link do konkursu : https://www.mobil1.pl/
Taniocha..Baterie do Kia Optima z 2012r 37tyś w Aso a zregenerować sie nie da.☺
Sory ale ocena cvt poniżej pasa, jak ktoś nie potrafi jeździć i nie ma pojęcia o jeździe z taka skrzynia to mu wyje. Mi nie wyje.
Nie nagrywaj na autofocusie, bo widać "oddychanie" AF 🙂
Panie ale bajeczki o bezawaryjnosci hybryd toyoty/lexus, klocki smigaja do 200tys km i zawieszenie tez aha, zaden material tyle nie wytrzyma. Serwis pewnie juz bankrutuje bo nie sprzedaje czesci. Mowic mozna duzo ze bateria oryginalna itp, nie traci pojemnosci po tylu latach(wszystko co ma baterie traci ta bateria pojemnosc z wiekiem).
Toyota sobie reklame klamliwa robi i nic wiecej. Nic sie nie psuje i mozna 15e lat jezdzic lexusem i toyota. Oczywiscie tylko ta marka sie nie psuje i zadna inna, czesci z kosmosu sprowadzaja i wogole toyota to perpetum mobile do konca zycia bezawaryjna. Mam inne wiadomosci na temat tych cudow techniki. Baterii pelno na allegro zeby sobie wymieniac na nowsze. Jak mozna tymi autami jezdzic tyle lat bezawaryjnie to naprawde zaraz firma toyota upadnie jak auto na 20a lat starczy kierowcom. A tak wogole to poprawcie w toyotach i lexusach ledy bo cyklopy jezdza z jednym ledem swiecacym do jazdy dziennej albo sie wcale nie swieca, z tylu tez albo stop wariuje i swieci i mryga i nie swieci(lexusy, toyoty), elektronika siada, wyswietlacz radia, sterowniki ukl. hybrydowego, branie oleju w dlugowiecznym, starym sprawdzonym 1.8, akcje serwisowe co chwila(toyota ma najwiecej akcji serwisowych), mozliwosc wystapienia pozaru w ukladzie hybrydowym, doswiadczenie 20lat kpina, do kierowcow toyot sprzatajcie plamy oleju po waszych bezawaryjnych autach hybrydowych. I mogli byscie jechac chociaz w terenie zabudowanym te 40km/h a nie 30 lewym pasem jeszcze. Ogladajac reklamy w tv mozna naprawde uwierzyc w to co mowia, nie zla sieczke z mozgu ludziom robia. Sory ale nic pozytywnego w toyocie nie widze, balon napompowany przez reklamy, auto jak kazde inne. Dobranoc
Wszystkie te eko-hybrydy to temat o kant d..y otrzeć! Polecam zagłębić się w tematykę, jaki wpływ na środowisko ma branża motoryzacyjna i porównać ją do innych branż. Wcale nie wyjdzie, że motoryzacja jest największym złem dla naszej planety (a nawet jest poza podium). Te całe eko w motoryzacji to pic na wodę i temat do trzepania kasy przez pewne środowiska, a ci co je kupują to jacyś nieszczęśliwi muszą być, którzy potrzebują poczucia, że robią coś dobrego. Prawdziwy facet kupi porządne V6, V8 z konkretnym odejściem a nie jakieś żelazka…
co to za ciolek co stara sie byc smieszny?
ja widzę tylko jeden problem, czemu w hybrydzie jest 3,5 l i czemu na trasie pali więcej jak normalna odmiana, można to załatwić np. inną skrzynią….
Jezdzimy 508 rxh hybrid w 5 lat przebieg 285 000 i śmiga
cos migaja kolory na tych drzewach
Nie umiesz jeździć hybryda tym nx 300 h faktycznie w momencie przyspieszenia uzyskasz spalanie chwilowe na poziomie 30 litrow ale zapomniałeś dodać, że utrzymanie tej prędkości to nie jest 30 a może 12 litrów benzyny. Po prostu nie umiesz jeździć hybryda ale sie nie martw większość ludzi nie potrafi .A to takie łatwe. Musisz robić wszystko płynnie. Często sie ścigam tym autem.
Posiadam takiego po lifcie i jestem baaardzo zadowolony, a dodam że niemiecką trójce już przerabiałem, następny będzie również Lex, co do skrzyni to w najnowszym LS już naprawili problem wycia skrzyni jadąc na autostradzie, wiec kolejne generacje też dostaną nową skrzynie i skończą się narzekania na ecvt , reasumując, komfort, prestiż i brak zamartwiania się o cokolwiek, pozdrawiam.
mine have 230000km and it drives ok but not like new ……0W-20 oil from LExus driving 200km/h on autobahn, no problem. 5w-30 is ok but 0,5-1ltr more fuel !
Ten Pan jest upośledzony czy zwykły debil?
ale bzdury – nie jestem zwolennikiem hybryd. Trzeba zrozumieć co to i w jakim celu jest to hybryda
Jeśli hybryda to tylko gaz benzyna. Co jest ekologicznego w akumulatorach?
Też się wypowiem. Nie zgadzam sie z jednym : na Niemieckiej Autostradzie spali 20 litrów / 180 – prawda ale : od 12stu lat mieszkam/pracuje w UK i na kazdy urlop przejeżdżam przez cale Niemcy trasą A2 Venlo-Hannover-Berlin-Świecko. 180km/h i więcej jechalem kazdym autem raz aby sprawdzić ile auto "wyciagnie" i to kilka minut oraz gdy żona spała bo od razu kopie gdy jade ponad 160 km/h, a bywalo że na tempomacie ustawiałem 170. Chyba 30razy lub więcej pokonalem tą trasę.
Jadąc 8 godzin przez Niemcy srednia prędkość najszybszego auta jakim jechałem ( Mercedes E 320 CDI 3l. V6 ) byla 140 km/h choćby dlatego że na tej trasie A2 ma chyba 45 ograniczeń do 100 lub 120. W zeszłym roku dostałem mandat €20 w miejscowości Bielefeld za jazde 120 przy ogtaniczeniu 100. Średnia najwolniejszego auta ( Passat 1.9 tdi 🥰🥰🥰 ) byla 120/h. 1.5 roku temu jechałem z kuzynem do UK Berlin-Hanover-Venlo hybrydowym dieslowym Peugotem 3008 średnia prędkość wyszła 130 a spalanie 6l/100 km. Więc wszyscy bohaterowie chwalacy sie jak to szybko śmigają pewnie tylko po to aby objechać obwodnicę Berlina nie kupią hybrydy. Nikt natomiast nie pojedzie 800 kilometrów 180/h choćby z powodu częstego tankowania lub bezpieczeństwa – raz sie zdażyło ze znajomemu na Niemieckiej Autostradzie sarna wyskoczyla 😲 na szczęście wolno jechał. Więc dla mnie argument 180km/h spala dużo nie istnieje. Reszta wszystko na plus więc nastepnym autem bedzie wlasnie hybryda👍
Batterie koszt??? 13.10.2019 koszt to okolo 3000 Euro i 10 lat gwarancji czyli tyle samo co w BMW partykel filter bez gwarancji.
4 generacja silników hybrydowych w nowej toyocie camry całkowicie zaprzecza temu materiałowi. 5,6 przy prędkości 150 km/h po trasie. Dla mnie rewelacja.
Przemo
Hybrydowy napęd jest najlepszym jaki znam.
Jeżdżę hybrydowa camry i zapewne nie kupię auta z silnikiem tylko spalinowym – a już w ogóle diesla. Jedynie w jaki następny mógłbym się przesiaść to elektryczny. czekam na bardziej rozbudowana sieć stacji doładowań 🙂
Miałem Lexusa RX 300 pierwszej generacji. 200k mil , tj ok 320k km
Kilka razy klocki, raz tarcze to wszystkie naprawy.
I co powiecie zwolennicy szroto-diesli ?
No właśnie CVT
Chyba lepiej mieć auto które na autostradzie pali jak normalne auto, a w mieście jest dalej normalnym autem ale pali jak hulajnoga, a nie wciąż chleje jak "normalne" auto…czy nie ?
Panie motodoradca, w testowanym lexusie jest skrzynia eCVT 🙂
Regenerowane baterie? Nie ma czegoś takiego, to zwykła ściema. Nie da się zregenerować cell baterii, regeneracja często polega na… wymianie okablowania wewnątrz baterii i wyczyszczeniu styków. Bateria ma swój naturalny proces starzeniowy i tylko jej wymiana pomoże, a wymianę najlepiej zrobić na oryginale. Wiem co mówię, bo jestem inż. elektrykiem i robiłem różne doświadczenia z bateriami os GS450h.
Strasznie plujesz wypowiadając się 😂
Ale pajac widać że nie masz pojęcia o samochodach i od kiedy ty taxi jeździsz skoro tak chwaliłeś uber
Dzieki za ten film.
Jak dobijesz do 500 tysięcy który to średnio taki przebieg mają jeżdżące po Polsce auta to nagraj taki film.
Jak coś dobrze jeździ na lpg to czemu nie? Jechałem tym RX450h wczoraj z Londynu do Edynburga. Styl jazdy wykastrowany-brytyjski😂60-70mph max bo punkty na prawku u mnie to bezrobocie – jeżdżę zawodowo. 700km 52l wypił. To daje wynik 7.40l na 100km całkiem nie źle jak na auto ważące 2.2tony 3.5l benzyna i 295Koni. Lalem paliwo premium BP i Shell
Bez rewelacji mam ww CC 240 tys .wymieniono ,koło dwumasowe raz tarcze dwa razy rozrząd plus oczywiście oleje i filtry …
Skrzynia jest super. Nigdy nie kupię nic innego.
U mnie 210 000 km zero napraw.
zrób te km volkswagenem lub franzuzem
Jak to jak? Tak jak 60-70% aut na naszych drogach z przebiegami 300-600tys a na liczniku 150.
340 tys zł za auto to mieszkanie na wypasie byś miał
Nie KM, lecz km
Słaba recenzja…dużo osobistych odniesień , mało faktów o recenzowanym samochodzie! Ogólniki, ogólniki..itd.
Stracony czas przez oglądanie tej recenzji!
Ja mam ds 5 hybrydowy i ma 320 000 km i chodzi ja laleczka zero problemów