
Ile pali HYBRYDA przy 190 km/h? – MOTODORADCA
8 sierpnia, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/ INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/ Krótki test wykonany na niemieckiej …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Kiedyś przetestowałem swoją Astrę H GTC 2.0T 200KM na maks prędkości. Na liczniku miałem 240 km/h (ale jeszcze dałoby radę coś więcej polecieć, bo cały czas przyśpieszała). Teoretyczny maks speed dla tego modelu to 234 Km/h, szkoda że nie włączyłem opcji podglądu prędkości po GPSie, bo wtedy byłby bardziej wiarygodny wynik. Tak czy siak, przy tej prędkości wskazówka ilości paliwa opadała w oczach. Nie spojrzałem jakie było spalanie chwilowe (może i lepiej), ale na dystansie 20 km, ze zbiornika znikła jakaś ponad 1/4 😛 Chwila zabawy sporo kosztowała 🙂
Lexus GS430 2001, V8 280KM. Przy 190 tempomat 15-16l, średnio trasa miasto styl mieszany 12,5l. Jazda emerycka w trasie 80-90 (hamowanie silnikiem, przyspieszanie tempomatem) 7,6l.
24 l przy 190 km/h czyli (o zgrozo) więcej niż v8 4.2 benzyna przy tej samej prędkości stałej
Hybrydą jeszcze nie jeździłem i w moim przypadku raczej nie będzie miała większego sensu. W cieplejszych miesiącach po mieście poruszam się głównie rowerem, a samochodu używam wtedy sporadycznie. A co do spalania. Mówisz o 5,4 l/100 km w trasie. Mój Mercedes W210 z 2000 roku z silniczkiem 2.2 CDI w tej samej trasie, przy prędkości w granicach 140 km/h, pali ok 6 l. No i gdzie ta ekonomia, ja się pytam?
Pseudo ekologia żenada.Wciskają ludzią ten kit.Tylko kiedy ludzie się się opamiętają.Mój 200 konny diesel przy tej prędkości pali 12l.no ale to nie hybryda.Tylko ile kosztuje wyprodukowanie i póżniejsze jej zutylizowanie.Akumulatory Max 10lat.Brak słów.Motodoradca jesteś wielki bez kitu.pzdr Wieliczka
Jak cię lubię i mało razy zabieram głos, to tu muszę powiedzieć, że tytuł filmu jest przewrotny, mylący, a wyliczenia ile pali przy 190km/h nie ma po prostu sensu.
Średnie prędkości:
Warszawa-Poznań (bez uwzględnienia płatnej autostrady A2) 64 km/h.
Warszawa-Wrocław (E67) 65 km/h
Poznań-Wrocław 65 km/h
To syf
Ale co w tym zaskakującego? Już przy pierwszym priusie było tak, że do 30km/h to działało i to normalne. Zero rewelacji.
Mój CHR w mieście do 5 litrów. Z aktywnym tempomatem zapiętym na 130km/h 5.5 litra, notabene też do Niemiec 🙂 Z ciekawości zrobię może test rav4 z tymi samymi parametrami co NX i zobaczę czy też wyjdzie 24.7 🙂 (…) a co z LC500h? 🙂
Moje stare Audi A3 1.9 TDI (AGR) z 1998r. w mieście paliło nie więcej niż 6l przy normalnej jeździe, w trasie przy spokojnej, ekonomicznej jeździe, ale bez mulenia, paliło ok 4l!!! Rekord to 3,75/100KM, kiedy wracałem znad morza. Jak na 90KM auto nie było wcale złe, bo potrafiło się rozbujać do 180+KM/h (oczywiście na niemieckich autostradach). Jedyną wadą tego auta było to, że było małe.
Waldek potwierdzam – milem okazję testować hybrydową Toyote Auris i o ile może w mieście to ma sens, o tyle na trasie ekonomia i osiągi były rozczarowujące (także poniekąd przez bezstopniową skrzynię CVT), tym bardziej jak klima musiała schłodzić rozgrzane wnętrze, a podane przez Ciebie spalanie to jakaś maskara, bo dla przykładu podam Ci, że np. kilkunastoletni amerykański samochód po tuningu z silnikiem V8 o pojemności skokowej prawie 6 L i z chodząca klimą, która ma pojemność adekwatną do silnika, spalił przy takich prędkościach autostradowych w Niemczech ok. 16 L/100 km…a dodam, że auto waży prawie 2 T i jest bardziej kwadratowe niż aerodynamiczne. Więc ten Lexus to jakieś ekologiczne faux pas!
Dzieki za video! Pozdrawiam z Florydy! Nie ma co, trzeba przesiadac sie do Tesli 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=m2wZH7Wjelg
Cześć witam Cię również serdecznie w kolejnym odcynku moto daradca. Najwyraźniej nasz Moto Doradca nie radzi zakupów hybryd, ale chyba dlatego, że osobiście nie jest ogólnie fanem, jak to sam to nazywa przejściowej technologi, czyli "hybryd". Ale dzisiaj to najlepsze rozwiązanie, lepsze od LPG bo nie trzeba co roku robić przeglądów i nie tracisz gwarancji na silnik.
jechałem NXem 190km i maska drżała że myślałem iż zaraz odleci
Też nie jestem zwolennikiem (wogóle) hybryd ale hybryda nie równa hybrydzie. W IS lub ES przy takich prędkościach spalanie było by dużo mniejsze niż w takim " kiosku ruchu"
Lexus rx 400h przebieg 330 tys Zasilany lpg. 4 lata po niemieckich autostradach co tydzień. Układ napędowy silnik 3.3 litra moc 272 km. i 330 Nm plus silnik elektryczny moc 198 Km i 350Nm .Auto wazy 2000 kilogramów. Opór powietrza Cx 0.35 Hamownia pokazała wynik 303 Km i 532 Nm. Przyspieszenie 7 sekund do 100.Jeszcze dodam, że mam auto po zmianach w oprogramowaniu. Tak można hybrydę tuningować. Auto spala tyle ile chce . Oszczędna jazda autostradowa to od 5 litrow w korkach do 18 litrow przy prędkości 230 km/h. Prędkość 140 najczęściej używana 9,5 litra.Ale np przy 120 to spada do 7 litrów. 90 kilometrów na godzinę to 6 litrów. Spalanie gazu to najczęściej 12 litrów gazu. Generalnie ten typ aut nie jest najszczęśliwszy do jazdy na autostradzie. Duże opory powietrza. Miałem okazje jeździć np Fordem Kuga i audi Q 7 i generalnie przy prędkościach kolo 200 Km/h spalania były podobne jak na filmie powyżej. Opor powietrza jest tu kluczowy i duża pojemność silnika . Wiem tez, że przy mocnym czołowym wietrze spalanie znacznie wzrasta. Poniżej wstawiam filmik z tych prędkości i spalanie hybrydy fakt Rosyjski. https://www.youtube.com/watch?v=Tct-2cbLO2g Kluczem do spalania hybrydy jest płynność w operowaniu gazem. Nadmienię tylko ze w Japoni naped hybrydowo gazowy jest bardzo popularny. I to jest prawdziwa ekologia.
Nie zgadzam się z Twoją opinią.
Jechałeś NX z max prędkością.
Każde auto z max prędkością będzie paliło kosmicznie dużo!
Druga sprawa jest taka, że ludzie kupujący hybrydę nie kupują po to, żeby jeździć do "odcięcia" silnika!
to prawda, jezdze tym modelem od 2 lat, miasto zimą przy delikatnej nodze 9,5-11 litrów jesli sie robi krotkie przebiegi do 5-6km przy jednym uruchomieniu silnika, lato 8,5, przy obchodzeniu sie jak z jajkiem mozna zejsc ponizej 8l. Wiec definitywnie nie jest to auto dla kogos kto jezdzi krotkie dystanse w miescie bo wtedy to auto pali jak smok, jesli chodzi o jazde miejska to takie auto sprawdzi sie w miastach tj Warszawa gdzie sie dojezdza np. do pracy 15-20km wtedy mozna zejsc ze spalaniem ponizej 8l nawet zimą. Trasa to porażka, autostrada przy nieustannej szarpaninie lewy pas prawy pas 10-12 litrów a prędkości w okolicach 180-190 tj na filmie – masakra. Moje stare BMW F10 520D przy 200 na godzine palilo ponizej 10 litrów/100 no ale w sumie to jest suv wiec opory troche inne no i waga ciut wyzsza nie mowiac o tym ze jest to de facto wolnossaca benzyna i udzial silnika elektrycznego przy takiej predkosci jest żaden …. dla porównania mój szwagier z camaro V6 320KM miasto 12-13 trasa przy 140km/h 8litrów – mój NX 10-11l ,sądze ze i V8 na autostradzie spali mniej niz hybrydowy SUV
No i taki film szukałem!!!!
Moje honda accord VII 2.4 z lpg przy prędkością do 240km/h spaliła 22 litry
Hybrid to auto dla ludzi po rekrutacji wzbogacania sie.Sorry ale musisz kupic haudi dla siebie
Lexus IS300h F-sport rok 2017. Jeżdżę tylko po Holandii a ze względu na wysokość mandatów – przeważnie przepisowo. Cykl miejski pozamiejski. Średnia między 5 8L a 6.8L w zależnościleżności od stylu jazdy.
Powiem coś o teście – jeśli jeździłbym w PL z syndromem lewego pasa to do dychy/100 by dobił ale około 25L ??? Panie drogi – alboś do pełna nie zatankował przez pomyłkę oczywiście bo o umyslne oszustwo nie śmiem posądzać, albo się cyferki źle spisały, albo pchałeś Pan ciężarówkę lub ciągnął Pan amerykańską przyczepę wakacyjną ale bez kół.
1:09 „trochę ponad 7 sekund” konkretnie 9,2 🙂
Czy jest choć jedna osoba, która kupiła hybrydę żeby się ścigać na autostradzie? To tak jakby ktoś kupił samochód wyścigowy po to żeby się poruszać w ruchu miejskim i stać w korkach 🙂
Zrób taki sam test przy leksusie ls600h ustaw tempomat na 200 jedz tak przez powiedzmy 50km i zrób taki sam test np przy BMW 530d F10 czy g30 zobaczysz ile dizelek pali przy takiej jeździe a ile pali 5 litrowa hybryda 🙂 plus BMW g30 nie przejedzie bez awarii 100 tys km gwarantuje 😉 i weź do testu Lexusa ls z lat 2006-2011
Wiesniak, zmierzyl ile ten model lexusa pali przy maksymalnej predkosci, nastepnym razem prownaj inne samochody ile pala podczas jazdy z top predkoscia
Mm priusa III generacji do miasta 20km pali 3,5 l/100 a w trasie jak byłem do Warszawy 299 km 4,5 l/100km, więc nie widzę, że te auto pali dużo a miejsca w baku 45 litrów i to nawet nie mam lpg zamontowanego, bo gdybym miał paliłby jeszcze mniej. Ale co prawda nie lubię wciskać gazu w podłogę, to nawet w środku jest cicho i komfortowo, bez wycia skrzyni e-cvt.
Planowałem właśnie zmienić moja Kia ceed 2017 1.6 crdi na hybryde. Mieszkam w Holandii i tutaj kwartalnie place 344 euro podatku drogowego gdzie za hybrydę np priusa bym płacił juz nie całe 180 euro. Ale właśnie ja jezdze w trasy, średnio 800 tygodniowo. Rozumiem ze hybryda nie jest dla mnie…
Z tym miastem to nie do końca – jeśli są to krótkie trasy, to silnik musi się rozgrzać a sama bateria podładować – na początkowym etapie głównie z silnika. Rozgrzewa się po jakiś 5-10 km (zima). Idealnie sprawdza się na dojeździe z terenu podmiejskiego do miasta (10-20 km). Wtedy spalanie spada poniżej 8 l, nawet poniżej 7 l (NX300h). Na krótkich trasach miejskich (5-10 km), na nierozgrzanym ok 9-10 l (im bliżej 10 km to tym bardziej bliżej 9 l, poniżej 5 km – bliżej 11 l). 140 km/h na autostradzie to 11-12 l.
Gaz przez 100% czasu w podłodze i jazda vmax do wyczerpania zbiornika paliwa to faktycznie wybitnie „inteligentna” ocena spalania samochodu. Przez takie pier…nie ludzie jak mantrę powtarzają brednie jakoby nowe hybrydy faktycznie spalaly jakieś kosmiczne ilości paliwa w trasie, do tego ECVT zbudowane rzekomo „na paskach” i mamy obraz polskiego eksperta. Celowo nie napisałeś jak niskie są obroty silnika przy jeździe na wprost z prędkościami 160-180 ?
Moj golf 1.6 tdi przy 190 pali 10l W miescie 6. Na trasie jadac do 140 5,6l. Hybryda tylko do miast i krotkie trasy
Przyszłość do nowoczesne silniki spalinowe, a nie pseudo ekologiczne elektryki , które stanowią duży koszt dla środowiska. Poza tym koszt eksploatacji (prąd + paliwo)
jest większy niż w zwykłym silniku.
A sprawdziłeś ile spali auto z tradycyjnym silnikiem benzynowym, automatem i o podobnej wielkości, masie i mocy? Polecam sprawdzić.
Ale ty jesteś głupi synek ile ci zapłacili pewnie ze 3 baki u obajtka kapslu
VW caddy 1,6 diesel 180 km/h prawie 19 litrów tylko ze do mierzenia przyspieszenia potrzebuje kalendarza
I z tymi V6 i V 8 tez się nie zgodzę
niskoprężne silniki i tyle w temacie. Toyota Auris 2016 1.8 silnik średnie spalanie 7,5l (nie 3,5l jak podaje Toyota), bak 41 litrów, ciężko przejechać 400 km na baku! po zjeździe z trasy ekspresowej do miasta, brak prądu na silniku akumulatorowym…
Zrób taki test z Corolla 184 sport
Gs450 h trasa z Warszawy na Śląsk, przepisowo ale max ile można na danym odcinku 7,3 l /100 km