
Jak łysy przylutował w Mini !!! Dziwne historie warsztatowe.
8 lutego, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Po nitce do kłębka czyli prosta naprawa w konserwatywnym Mini Coper. Mam nadzieję ,że potraktujecie odcinek jako zachętę do …
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
To nie ruda ale miedź się utlenia czyli coś na zasadzie rudej
Najgroszy sposób skręcania przewodów, a tak to ciekawy odcinek 🙂
od kiedy miedz rdzewieje
Wkręt do drewna, bo im się trytytki skończyły. Polskie Macgyvery kurna…
Panie widze ze masz wasc plaskie, obite kaszubskie czolo. Podobniez kazdy Kaszub ma takie, a bierze sie stad ze kiedy wychodzi rano przed chate slyszy jakis dziwny szum ktory zaczyna go niepokoic, ale za chwile lapie ze to Baltyk tak tak szumi i uderza sie piescia w czolo.
Łysy masz tu więcej hejterów niż PK czyli PiKej. Każdy z nich mądrala i nie wiadomo jaki specjalista. Masakra.
Co Ty łysy majstra wazzupa na odcinkach obgadujesz?
NAJPIERW ZLUTOWAŁ PO TEM UCIĄŁ
Przykład lutowania bardzo spoko, zabezpieczanie izolacją też, ale na przyszłość może nie promujmy łączenia "kabelków" o różnych kolorach bo te kolory izolacji naprawde nie są przypadkowe [1].
Auto autem, ale jak Wam w mieszkaniu / domu ktoś losowymi kablami losowo podepnie uziemienie, neutral i fazę, to głupia próba dołączenia nowego gniazdka / wymiany gniazdka może się skończyć takim zwarciem, że będziecie szukać prądu na klatce albo w piwnicy, zależnie ile zabezpieczeń i gdzie projektant instalacji w danym bloku przewidział 😉
[1]Standardowe kolory przewodów: https://budujemydom.pl/instalacje/instalacje-elektryczne/porady/10002-co-oznaczaja-kolory-przewodow-elektrycznych
Panie Prezes…? a wytłumacz mi czemu kostka by miała mieć przejście ?Moim zdaniem na oporność byś musiał przełączyć ale nie jestem mechanikiem tylko alarmowcem.
Hmm do czego jest kalafonia .🤗
Trochę za dużo kombinacji jak na światło wstecznego. Nigdy tego się miernikiem nie bada, bo pod obciążeniem sam czujnik pod obciążeniem, może tracić przejście.
Włączyć, zapłon, kabelek we wtyczkę, łączyć piny, włączyć zapłon i jak wsteczny się nie zaświeci, to wiadomo, że jest problem na instalacji.
Miotełka sprawdza się przy grubych przewodach. Przy cienkich nie ma sensu. Normalnie skręcić i zalutować.
Termokurczki polecam z klejem. Zwykłe, bez kleju są gorsze niż taśma izolacyjna PCV. Widać Michu że nie jesteś elektrykiem 😉 Takie zdziadziałe przewody też da się lutować, tylko trzeba wiedzieć jak 😉
Zdziadziałe przewody nie mają wpływu na przepływ prądu, bo druciki są zaśniedziałe tylko na zewnątrz. Jak skrobniesz nożem to masz czystą miedź. Przy takich odbiornikach jak żarówki, nie ma to absolutnie żadnego znaczenia.
Fakt, na codzień siedzę tylko w elektryce pojazdowej 😉
Daleś dupy na starcie. Ale zobaczymy. Koniec wieńczy dzieło.
W bloku powinien być prxepływ prądu albo nie. Natomiast we wtyczce powinno być napięcie zawsze.
A za tatuaż masz u mnie krechę.
Po co ci to było skoro i tak jesteś piękny.
Dady leszka inaczej PZ-Polskie Złącze 🤣🤣
U mnie w Miśku W202 światła wsteczne były na wspólnym bezpieczniku z regulacją lusterek zewnętrznych – poluzowane styki bezpiecznika i raz działały a raz nie – podgiąłem styki by bezpiecznik ciasno siedział i ok… 🙂
Nie rozumiem, tak walczysz z trytkarstwem i druciarstwem, a sam kleisz końcówki i sztukujesz przewody? Ten odcinek łapka w dół, za brak konsekwencji
i 3h w dupe bo nie możesz maski otworzyć xD
Tak, Mini shit……heeheheheh
Brawo 👏 Michu!!! 😀 😀
chciałbym mieć taką wiedzę pozdrawiam
Lutowanie na skręcone miotełki raczej nie jest polecane, lepiej zalać końcówki drutów lutem a na końcu połączyć, bez robienia żadnych miotełek, drut powinien być skręcony i zalany a na końcu końcówki połączone
tutejsze plemiona koczownicze mechanikow….zasluguje na skrot! TPKM
To chyba wlacznik a nie czujnik, jezeli to czujnik to mozna by powiedziec dlaczego.
Trytytkarstwo, druciarstwo i mechanike artystyczna xdddddd
a wiela to kosztuje?,taka lut lampa?
Ehh, rozczarowałem się, jak przylutował w mini- myślałem, że założył mini (spódniczkę), w końcu czego to ludzie nie robią, by zwiększyć oglądalność, a tu mini nie ma, w każdym razie, nie takie. Tak czy inaczej dam plusika i bez mini.
Oj gosciu ogladam Cie tylko i wylacznie do drinka zebym sie usmiał 🙂
A ja bym powiedział że sprawdzając kostkę 5:40 nie będzie piszczałz jedynie można sprawdzić czy w jednym kablu jest 12v bo dochodzi do czujnika a drugim puszcza na lampę
Siema ☺️
Kurczę ale satysfakcjonujący proces lutowania
Łysy zaden mechanik zobacz rece… nie zchanbil sie pracą ja nie mogę rąk umyc przez weekend a taki palant z youtube pieprzy glupoty… jak naprawisz osobiscie 1000 silnikow remontow generalnych to pogadamy a Ty mozesz pieprzyc tylko glupoty!!!
Jak się michu nazywa fachowo powie ktoś? Z góry dzięki
To tak nie może być, bo … no bo tak nie może być no, po prostu umówmy się, że … tak, tak być nie może! ~Łysy, 2019
No lut niezły.
Hejka. Mitshubishi Carisma 1.8 GDI 1997 wersja EXCLUSIVE . bardziej te autka lubią jak je sie trzyma na obrotach ? . czy taka zwykła jazda ? . i jakie. moge mieć max rozmiar felgi ? .
Dobra robota lysy
A u mnie z kolei w busie świeci się cały czas 😂 nawet jak jadę do przodu wsteczny świeci 😂
Bardzo lubie te filmy ale rece sobie czlowiek spaskudzil – taka moda
"-Błażej Błażej lampka się pali.
-Łysy nie pali, tylko się świeci…
-Błażej Błażej już zderzak i klapa się świeci…"
XD przyjemny odcinek z przydatną wiedzą, czyli M4K garaż bawi i uczy, klasyk.
Kurde taki stary jestem a nie wiedziałem ze te dwa kolory w elektryce się łączy
Najlepiej wtyczkę wymienić. AMP econoseal i podobne drogie nie są. Zaciskarka warta ledwie 100. Można na zapas się zaopatrzyć jeśli się robi częściej takie naprawy 🙂 ale podziwiam łysego. Robi z głową na karku i pancernie 🙂 dowód na to że każdy kto zechce może się czegoś nauczyć i szlifować umiejętności. Nawet pasjonat mechaniki nauczy się lutowania 🙂
ja proponuje lepszą metodę łączenia przewodów, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła i jest lepsza, niż ta miotełka – ładniej wygląda,, bardziej gładko itd. Obieramy tej izolacji w miarę sporo, zaginamy kable pod kątem 90 stopni, tak, żeby 1/4 była z tej strony co izolacja została, a 3/4 części odsłoniętej było zagiete. I teraz sobie to traktujemy jak haczyk i jednym haczykiem łapiemy drugi i zawijamy wolne końce długie, na któtkich końcach przeciwnego kabla. To na wyjdzie zagięte pod kątem 90 stopniu po tej operacji, ale to żaden problem – prostujemy i już bez lutowania nawet się mocno trzyma, ale lutujemy dla lepszego przewodnictwa prądu i jeszcze mocniejszego trzymania.
W filmie Łysy stwierdził "to tez wyciagnę po czasie"… no moje niekoniecznie. musielibyście użyć przeogromnej siły, na granicy siły potrzebnej do zerwania kabla w ogóle nie łaczonego w żaden sposób.
lut bardzo dobry, niepotrzebnie sie tak o niego bałeś
Termoskurczki polecam używać z klejem zwykle nic nie dawaja
😂😂 10 Minut potrzebowalem sam na Maske 🤣🤣