
Jak popsuć hybrydę?
2 marca, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂 Subskrybuj kanał Zachar OFF: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
W Chicago jest przepis w miescie.tylko hybrydy I max moga miec 3 lata.prius, Camry,Altima,Ford..WYMOG!!!!.maja tez specjalne zolte tablice.i tyle
Większa bateria jest jednak lepsza na bardzo duże korki, jak w centrum Krakowa. Wtedy można przejechać całą trasę przez centrum bez uruchamiania silnika. Do tego taką baterię w hybrydzie plug in możemy ładować w domu lub w garażu.
Zachar to jego imię
Nie zgadzam sie. Gdyby miala wiekesza baterie to silnik elektryczny moglby dodac wiecej mocy silnikowi spalinowemu poza miastem
Dla mnie hybrydy mają jak najbardziej sens właśnie w mieście. Kupiłem auris z silnikiem 1.8 i jeżdżę głównie po mieście spalanie 5l, mniejsze zużycie klocków itp. mało kto patrzy obiektywnie
Dobry film.Mam Priusa i uwielbiam te auto.Następny będzie Lexus CT200H.Pozdrawiam.
tylko w temacie hybryd musi się troszkę doszkolić, a większe baterie to w hybryd plug- in są i się super sprawdza
Wystarczy że waga baterii jest równa wadze turbiny, dwumasy, rozrusznika, dpf-a razem, których hybryda nie ma, i mamy tak samo funkcjonalny samochód o dużo większej bezawaryjności i ekonomiczności.
Szykuje mi sie dłuższy wyjazd i przy tej okazji zadzwonilem do aso lexa z niesmialym pytaniem czy pozostawienie hybrydy na dluzej bez uruchamiania silnika moze jej zaszkodzic, bylem w szoku, nieoficjalne zalecenia sa takie zeby auto hybrydowe uruchamiac przynajmniej raz na tydzien, facet powiedzial mi ze jesli auto postoi na parkingu lotniskowym miesiac lub dluzej dojdzie do nieodwracalnej degradacji baterii hybrydowej i auto moze zaczac sprawiac problemy …. ciekawe dlaczego nie ma o tym ani slowa w instrukcji samochodu …. niezle co, czyli hybryda ma sens i jedyna racje bytu tam gdzie nie ma przerw w uzytkowaniu dluzszych niz tydzien, jesli ktos czesto wyjezdza na dluzej (lata po Świecie) hybryda okazuje sie potencjalnym zrodlem problemow i niemalych kosztow …. Teraz wszyscy brna w te hybrydy, wiekszosc sprzedazy TOyot to hybryda, ciekaw jestem jakie sa rzeczywiste statystyki awaryjnosci tych aut/ baterii hybrydowych bo jakos trudno uwierzyc ze wszyscy jezdza tymi autami przz 365 dni w roku, ja mam swoja dopiero niecale 3 lata i praktycznie caly czas uzytkowane, jakie sa wasze opinie po dluzszym uzytkowaniu z przerwami dluzszymi niz tydzien/dwa ? Nie mowie o bateri rozruchowej tylko hybrydowej. Przy okazji, hybryda przy bardzo krotkich dystansach pokonywanych na co dzien czyli takie odcinki po 5-7 km na raz max pali jak smok, moj NX w takich warunkach zima pali pomiedzy 11-12/100, latem okolice 10, prawie tyle co Camaro mojego szwagra ktore ma 2x tyle mocy. Chyba nastepna bedzie benzyna, te nowe 2litrówki toyoty sa świetne, jezdzilem UX200 , bardzo dynamiczne auto i pali przy tym 6,5-7l/100 pomimo ze to wolnossąca benzyna.
Prawda!!!!
O co chodzi z tym popsuciem hybrydy?
Fakt że pył z klocków jest istotniejszy od spalin zestawiony z faktem że klocki starczają na 80tyś km a całe ważą w sumie około 0,8kg zaorał totalnie sens istnienia norm emisji spalin….
Większa bateria w stosunku do tych najmniejszych ,tak jak to bywa w hybrydach plug in .
Czekam na SUV w Hybrydzie PHEV z zasięgiem na bateri 70km w cenie do 180tys zł
A co myślisz o hybrydzie Plug-in? Tam na baterii można przejechać około 50 km.
Hmmm….. Jak popsuć Hybrydę? ROZWALIĆ AURISA 2 GENERACJI! (Żartuję)
no i czas pokazal, ze wrobel moze miec wiekszy brzuszek …. pojawily sie hybrydy plugg inn …:)
Hmmm no jednak Plug In ma dla mnie wiekszy sens. W miescie jezdze za free dzieki wiekszej baterii.
Jakiej marki Twój zegarek…..BARDZO ELEGANCKJI i ładny!!!!!!!!!!!
No dobrze. To tak:
Jadę 3km od domu w jedno miejscd tam gaszę silnik. Potem jade 4 km w inne miejsce i znow gasze silnik. Jadę spowrotem 4 km i znow 3.km do domu. I tak wygląda 5/7 roku. Czy w takim cykli użytkowania samochodu oplacalne jest kupno hybrydy?
Na filmie pomiaru spalania widzialem ze rav4 na pierwszych 3km spala ponad 11 litrow…
,,Nie rozumiem sensu istnienia hybryd” – kocham te komentarze ludzi, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.
Mam dwie hybrydy.
1. Lexus GS45h. Hybrydowa torpeda, do której podejście mają tylko auta ze znaczkiem S/AMG/M itd. Wygodna, dobrze wykonana, świetnie wyposażona i na prawdę szybka, a przy tym wszystkim w mieście nie spaliła mi więcej niż 12l, przy bucie w podłodze od świateł do świateł. Normalnie ok 10l w aucie które 0-200 robi w ok 16s.
2. Toyota Prius III – miejski popylacz z nie gorszym od Lexusa wyposażeniem, pojemny jak auto segmentu wyżej, który przy normalnej miejskiej jeździ wsysa śmieszne 4l benzyny.
Faktycznie, hybrydy nie mają sensu… Nie powiedział nikt, to miał z nimi styczność 😉
Dodam, że mam też diesla i auto benzynowe. Jazda hybrydą (nawet tym mało zrywnym Priusem) daje mi 10x więcej przyjemności niż tymi z klasycznym napędem, a objeździłem już różne pojazdy. Turbo benzyny z R5, wolnossące R4, ogromne V8 itd… Tylko żeby się wypowiadać na ten temat, trzeba mieć jakieś porównanie, a nie ślepo chwalić swoje, a całą nieznaną resztę negować 😉
Na system start-stop wyłączający na każdych światłach silnik prawie wszyscy narzekają. Na hybrydę też często wyłączającą silnik nikt nie narzeka. Dlaczego?
Zachar a gdzie się stracił ten film z odbioru Lexusa z salonu? Wydaje mi się,że go oglądałem a teraz nie umiem odnaleźć.
Klasyczna hybryda tylko do miasta. W trasę i w cyklach mieszanych pali więcej. Polecam art. W "Motor" nr 47/2020
Czyli plug -in to glupi pomysl? Nie sadze .Moze zamiast wrobla golab ?
Tytuł ma się nijak do filmu.
Może faktycznie zagłębilbyś się w temat i sprawdził jak jeździć, aby zepsuć naped hybrydowy? Pozdro.
potwierdzam iz tytuł mnie też zmylił.
Właczyłem aby dowiedzieć się czego nie robić z hybrydami żeby jej nie popsuć i cieszyć sie jej osiągami długi czas.
A ty rozczarowanie film opisuje zupełnie coś innego kompletnie nie na temat.
Panie jeśli można prosze nakręcić film który mówi czego nie robić z hybrydami.
Taki film bardziej sie przyda obecnym lub przyszłym właścicielą hybryd.
Z góry dziękuje
Mam już 120 tys km Corollą hybrydową z 2019r. Średnie spalanie LPG 5,4 l/100km, koszt LPG+benzyna: 11zł / 100km ⚡👍💪
Kupić i poczekać )))) i popsuta ))))
W końcu ktoś to powiedział! Pył z klocków. Teraz połączcie to sobie z rosnącą liczbą progów zwalniających przed którymi auta hamują ścierając klocki a tuż za progiem się rozpędzają zostawiając za sobą chmurę spalin.
A co z wrobelkiem Elemelkiem?☺️🙂
Mam pytanie dotyczace Aurisa hybrydy ale na zadnym forum nic o tym nie widze.
Wiem, ze producent zaleca 0w20 z wiadomych przyczyn. Moja Auriska bedzie oprucz jazdy po miescie robic nieraz trase 1200km z NL do PL.
Czy na taka trase 0w20 nie bedzie zbyt "zimnolubny" ?
i na odwrot, czy (wg. mnie) lepszy na trase 5w30 nie bedzie zbyt gesty gdy auto tylko raz na jakis czas odpali sie w korku?
Chciałem się dowiedzieć "jak zepsuć hybrydę" ale… się nie dowiedziałem 🤬
Czy tak ciężko dopasować tytuł do filmu??? 🤔
Hybryda to kit
Hybryda oszczędność dla producentów ale nie dlanas
Materiał nie pasujący do tytułu!
a ja uwazam ze podwojenie pojemnosci baterii wzgledem kolejnych 45 KG (tylko bo wiecej nie wazy taka bateria) dala by swietne rezultaty na drogach szybkiego ruchu przy dynamicznej jezdzie… czasami tankowanie baku auta do pelna przekrracza mase dodatkowej baterii…
Hybryda w sensie ZROZUMIENIA jest dla tych inteligentniejszych…. I tych, którzy jechali taką mocniejszą niż 1.8 😉
Może na autostradzie większe baterie by pomogły przy długich odcinkach?
Witam mam pytanie czy hybrydę można holować i czy to nie zaszkodzi przekładni skrzyni biegów . Pozdrawiam.
Strata czasu to oglądać, a co z jazda po autostradzie?
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
aha, to ja mam inne pytanie; po jakom cholere mi 2 tonowy SUV jak mam sie poruszac 20kmh w korkach
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
Znowu tracisz wątek .. do dziś nie wiem jak popsuć hybrydę
Good idea😄
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
Zmienilem sam opony w hybrydzie RAV4 i zaswiecila mie sie kontrolka w ksztalcie liry ,o co chodzi?
To teraz 2 lata później… Podtrzymujesz, że większe baterie (np. w plug-inach) nie mają najmniejszego sensu? Czy zmieniłeś zdanie?
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.