
JAK SAMEMU USTAWIĆ ZBIEŻNOŚĆ W SAMOCHODZIE
14 marca, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Witam
filmik przedstawia w jaki sposób można ustawić samemu zbieżność w samochodzie
pomysł jest wzorowany na popularnym programie telewizyjnym i ma na celu sprawdzenie w realiach własnego garażu czy jest to wykonalne
pzd.
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Wazzap szkoła druciarstwa ucz się od niego.
Pomocny filmik,do rzeczy kolego mówisz.Pozdrawiam
popieram przedmówce, filmik jak najbardziej pomocny, łapka w górę 🙂 Pozdro.
gościu nie wie co robi ani dlaczego
Chłopie felgę pierw wyprostuj
Stary patent za króla cwieczka się ustawiało zbieżność kół
wszystkie felgi muszą być identyczne – chodzi o osadzenie na piaście tzw. parametr ET
a stary sposób na zbieżność kół w dużym fiacie to brało się rurkę z drutem w środku i mierzyło się od środka pomiędzy felgami z przodu i tyłu piasty i wychodziło OK!
lampka w środku samochodu najlepsza
Wszystko ok, tylko w samochodach z napędem na przód zbieżność nie ustawia się na zero tylko lekko na minus ! na sznurkach tego nie da się zrobić.
jakim ki… trzeba być by taki szajs pokazać
Ciekawe, spróbuje na E36 😉
W karecie króla sie zbieżności nie ustawia…
Jeżeli masz identyczny rozstaw osi to wystarczy prostą listewkę przyłożyć do koła tylnego i przedniego z jednej strony. Kierownicą pokręcić ustawić by listwa na przednim kole przylegała z przodu i tyłu opony . Następnie przenieść listwę bez ruszania kierownicy, i zobaczyć co będzie po drugiej stronie. Ewentualnie skorygować. Ale może być i sznurek. Tylko trzeba wiedzieć czego się chce. Ale najlepiej to profesor kris Wam to wytłumaczy.
Widac ze podnoszony przod byl do regolacji drazkow a po opuszczeniu jak nie masz talezy plywających pod kola trzeba przepchnąc pare metrow bo zawias nie siądzie jak podczas jazdy. I ten koncowy pomiar jest hujowy bo jak ruszysz to wszystko sie znieni w pizdu
Kazimierz Krzemień nie każdego stać na brykę za 100 .000zl baranie nie ogarnięty ma chłopina kawałek samochodu i pokazuje co można samemu zrobić a ty go mieszasz z błotem ty ciemna maso bez kultury i szacunku
Masz powichrowane felgi i ustawiasz zbierznosc nasznurek? Brawo…
Zgadzam się z tym że ta regulacja to nie wyprawa na księżyc, jeżeli układ zawieszenia jest sprawny to bezpieczeństwo jest najważniejsze a te regulacje w stacjach diagnostycznych nie zawsze są wykonane starannie zwłaszcza w samochodach (bez obrazy) nie z najwyszych półek.
Świetne zostawiam subka i zapraszam do siebie
Bardzo przydatny filmik! Ja akurat sprawdzam zbieżność kół w swoim stałym serwisie (Auto Serwis Wadowicka) mam wtedy przynajmniej pewność, że wszystko jest ok 🙂
Szerokosc opon musi byc z przody i z tylu taka sama.
Spoko cenny filmik
nie wiem czy ma to jaki kolwiek sens ale to jedyna przydcatna rzecz ajka znalazłem w internecie do tej pory i zrobie tak samo łapka w góre i pozdro
Fajne super że zrobiłeś sam sobie taka blacha rzecz używając głowy popieram
A kierownice jak ?
Takim ustawieniem to możesz w wozie drabiniastym ustawić (fachowiec Jan)
Bardzo fajnie pan to poprowadził super informacja dziękuję
Dobry patent tylko jednego nie powiedziałeś o ustawieniach kątów bo auta mają często swoje przypisane kąty ustawień 🙂
Gdzieś dzwonią tylko nie wiadomo gdzie tak kończy się amatorka nie polecam tego praktykować.
0:30 doszłam albo doszedłem, nie istnieje słowo "doszłem". Co do techniki pod kołami powinno być jakieś łożysko żeby mogły się przesuwać bez oporów, w garażowych warunkach daje się po prostu dwie warstwy gumowej wykładziny a między nimi olej.
Zamiast owijać gumę wkoło samochodu i robić podkładki raczej stawia się jakieś słupki i między nimi rozciąga sznurki. Potem mierzy się odległości między sznurkiem i krawędziami obręczy z przodu i z tyłu, wyciągamy z tego jaka jest różnica i z tego można wyliczyć kąty.
Tyle teorii, idę ustawiać zbieżność w sejcento gdzie po wymianie amortyzatorów z przodu piszczy mi w zakrętach i kierownica nie chce wracać do neutrum 😀
Doraźnie bardzo dobry plan 😉 zrobię test jutro u siebie
Ostatnio na serwisie spierdolił mi ustawienie kierownicy. Robię samemu od tamtej pory,ale sznurek przystawiam do opon i sprawdzam kąt kół i ich równoległość do niego. Mniej pier..dnia. Pozdrawiam
Jeśli boczne przesunięcia kół przedniej osi względem tylnej – rzeczywiste są inne niż nominalne, pomiar i regulacja może się nie udać tak jakbyśmy chcieli.
Na sznurek mega patent jak akurat nie możesz na stację jechać. Ja zrobiłem i 150 kiera prosto bez trzymanki sunie jak strzała prościutko. No jestem w głębokim szoku, kierownicę złapałem oczywiście bo jeszcze bym zaliczył w głębokim rowie 😉 pozdro dla majstrów typu " e, sam ogarnę " 🙂
Na pewno szanuję DIY, ale: co jeśli felga wystaje bardziej niż opona? Co jeśli ET jest takie, że koło "siedzi" w nadkolu i to w dużej odległości? Wtedy już klops… pzdr
Bardzo dobry filmik a jezeli chodzi o stacje diagnostyczne to tyko rozwalaja zbieznosc osobiscie to nie mam pojecia gdzie juz mam jechac
Elegancki sposób. Muszę spróbować, bo "majstruje" przy samochodzie, to trzeba zbieżność robić często, kiedy porządek się robi z przodem.
Witam . Dobrze, że Pan mówi o późniejszym pojechaniu na ustawienie zbieżności. Pozdrawiam.