Ładowanie

NAPRAWA SAMOCHODÓW WARSZAWA

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych i z Ad-Blue - Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Kontakt

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku! Postaraliśmy się opisać dokładnie jak samemu naprawić swój samochód hybrydowy. dokładne informacje wraz z urządzeniami.

Uwaga: Przypominamy, że samodzielna wymiana modułów w bateriach hybrydowych wymaga posiadania specjalnych uprawnień SEP, ponieważ samodzielna naprawa naraża na utratę życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, z powodu wysokiego napięcia. 

Wymagane jest korzystania z usług profesjonalnego elektryka samochodowego.

Mechanik & Elektryk – Warsztat Samochodowy w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut sportowych, samochody luksusowe, diagnostyka samochodowa.


SERWIS SAMOCHODOWY

NAPRAWA SAMOCHODÓW & WARSZTAT SAMOCHODOWY WARSZAWA
MECHANIK SAMOCHODOWY WARSZAWA

Masz Pytania?

Zadzwoń do Naszego Biura! Wolne terminy, można dzwonić i umawiać serwis samochodowy od ręki, pełna diagnostyka na orginalnym oprogramowaniu.

SERWIS SAMOCHODOWY AUT, DOBRY MECHANIK, NAPRAWA SAMOCHODÓW HYBRYDOWYCH i ELEKTRYCZNYCH, REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH

Tel: (+48) 570 933 114

Naprawa Silnika, Elektryk Samochodowy, Naprawa Skrzyni Biegów, Mechanik & Elektryk – Warsztat Samochodowy

Mechanik & Elektryk - Warsztat Samochodowy w Warszawie
Mechanika Samochodowa & Elektryk Samochodowy – Warsztat Samochodowy w Warszawie

Zobacz też nasze inne kategorie oraz artykuły na temat naprawy i serwisu samochodowego: Mechanik Samochodowy Warszawa, diagnostyka samochodów, naprawa samochodów, serwis aut hybrydowych.

OSTRZEŻENIE: ・ Instalacja wysokiego napięcia może znajdować się pod napięciem do 10 minut po wyłączeniu lub unieruchomieniu pojazdu. Aby zapobiec możliwości odniesienia poważnych lub śmiertelnych obrażeń z powodu ciężkich poparzeń lub porażenia prądem nie należy dotykać, ciąć ani otwierać żadnych pomarańczowych przewodów wysokiego napięcia lub podzespołów będących pod wysokim napięciem.

Krok nr.1 Diagnoza na Aplikacji

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Film jak gość testuje swojego Priusa 2 generacji

Oprócz dużego czerwonego trójkąta śmierci istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby potwierdzić, że bateria hybrydowa jest wyczerpana.

– Złe napięcia akumulatora widoczne w aplikacji momentu obrotowego

– Silnik spalinowy (ICE) nie uruchamia się

– Nie świeci się lampka kontrolna 0 i gotowe światła na desce rozdzielczej

– Samochód nie chce jechać do tyłu ani jechać do przodu.

Wykonaj badania techniczne na aplikacji. Ponieważ możesz bez sensu wydać dużo pieniędzy na nową baterię, czasem naprawa może być prosta i powinieneś najpierw sprawdzić te opcje, zanim przystąpisz do wymiany całej baterii.


Krok nr.2 Podłączenie Auta do Komputera/Telefonu

Adapter OBD to interfejs, który łączy samochód z telefonem / tabletem przez Bluetooth, Wi-Fi lub USB.
Za pomocą adaptera możesz zbierać dane o prędkości obrotowej, prędkości i innych parametrach samochodu.

Pełna funkcjonalność Hybrid Assistant jest możliwa tylko przy użyciu rodziny adapterów ODBLink ( http://www.obdlink.com/lxbt/ ).
Jest to bezwzględny wymóg dla nowszych samochodów Toyota Hybrid, takich jak Corolla i C-HR.

Znajdź port OBD w samochodzie: zwykle znajduje się pod kierownicą.

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Włóż adapter OBD i przenieś samochód do GOTOWOŚCI.

Naprawa Hybrydy

Wykonaj parowanie Bluetooth z adapterem i jesteś gotowy do pracy

Sprawdź, czy Twój pojazd jest obsługiwany przez Carista:

Sprawdź swój samochód hybrydowy

Interfejsy działające z Wszystkimi Hybrydowymi Modelami Samochodów

OBD Link LX
Szybkość odczytu: szybkie!
W pełni przetestowane, zespół naszej firmy zdecydowanie zaleca użycie tego adaptera, jeśli chcesz mieć pełną funkcjonalność i zmieniać moduły w przyszłości.

Carista
Prędkość odczytu: średnia (2x wolniejsza w porównaniu do OBDLink LX)
Ten adapter jest odpowiedni dla samochodów HSD2 i HSD3, ale nie obsługuje najnowszych samochodów HSD4 (tj .: Prius 4, C-HR, Corolla) do tego trzeba wykupić za $9.99 dodatkową opcję na tydzień.

Vgate
Prędkość: Wolna na pewno raczej odczyta Torque Pro, aczkolwiek ciężko powiedzieć czy zadziała w najnowszych modelach. Obsługuje Toyotę.


Krok nr.3 Wyciąganie Baterii Hybrydowej z Auta

UPEWNIJ SIĘ, ŻE PRZECZYTASZ UWAGI DOTYCZĄCE PRAWIDŁOWEGO PONOWNEGO WKŁADANIA WTYCZKI POMARAŃCZOWEJ.

PODCZAS PRACY NA BATERII HYBRYDOWEJ NAJWAŻNIEJSZYM KROKIEM JEST USUWANIE WTYCZKI POMARAŃCZOWEJ. TO WYŁĄCZA WYSOKIE NAPIĘCIE. (więcej poniżej, aby uzyskać więcej przydatnych informacji)

Oprócz dużego czerwonego trójkąta śmierci istnieje kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby potwierdzić, że bateria hybrydowa jest wyczerpana. – Złe napięcia akumulatora widoczne w aplikacji momentu obrotowego pro – Silnik spalinowy (ICE) nie uruchamia się – Nie świeci się lampka kontrolna 0 i gotowe światła na desce rozdzielczej – Samochód nie chce jechać do tyłu ani jechać Wykonaj badania przed Tobą upuść dużo pieniędzy na nową baterię, czasem naprawa może być prosta i powinieneś najpierw sprawdzić te opcje, zanim przystąpisz do wymiany całej baterii.

Ten film pokazuje, jak usunąć zespół akumulatora hybrydowego wysokiego napięcia z Prius Gen2. Przepraszam za kiepski dźwięk, sklep z detalami obok kontynuuje odkurzanie non-stop. Narzędzie, którego używa amerykański mechanik do usuwania plastikowych zadziorów można poszukać na amazon lub allegro http://amzn.com/B000JFNAK8

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Potrzebne są inne narzędzia, nasadki 8, 10, 12, 14 mm, małe szczypce z igłami. Opcjonalny; mały przetwornik udarowy, magnes na patyku (na wypadek upuszczenia śruby)

Według Toyoty POWINIENEŚ mieć rękawice elektryczne dla bezpieczeństwa. Jeśli jednak WYCIĄGNIESZ WTYK POMARAŃCZOWY, prawie niemożliwe jest zranienie prądem elektrycznym. Polecam rękawice do podnoszenia akumulatora, ponieważ ostre krawędzie blachy mogą łatwo skaleczyć skórę.


Krok nr.3 Regeneracja Baterii Hybrydowej

Jest to kompleksowy przewodnik w języku ang na temat naprawy akumulatora Prius HV 2. generacji (2004-2009).

Pokażę, jak wyjąć baterię, ustalić, które bloki są słabe, wymienić moduły, przywrócić resztę paczki, wyczyścić miedziane płytki, ponownie zainstalować baterię. Excel do pobrania tutaj

Szybkie łącza:

1:52 Wyjmowanie baterii
12:15 Początkowy pomiar napięcia
14:20 Test rezystancji wewnętrznej
15:48 Zmierz / przywróć pojemność
23:11 Wymiana złych modułów Instalacja baterii Zasilanie wideo to HP DPS-600PB B 575W.

Można go znaleźć w serwisie eBay za około 35 $. Ładowarka Turnigy na filmie została wycofana.

Regeneracja Baterii Hybrydowej Toyota Prius II (2003 – 2009) w języku Polskim TestHub.pl

Tutaj Kup – Moduły do Baterii Hybrydowych do samodzielnej wymiany

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Ciekawy link do sprawdzenia: Toyota Forum warto zobaczyć co piszą mechanicy.

Masz Pytania?

Dzwoń 570 933 114

Jak Samodzielnie Naprawić Baterie Hybrydową krok po kroku!

Warsztat Samochodowy & Naprawa Samochodów

Masz Pytania?

Zadzwoń do Naszego Biura! – Diagnostyka Samochodowa, Naprawa Auta, Diagnostyka i Naprawa w warsztacie. Serwis aut Hybrydowych i Elektrycznych, Warsztat, Diagnostyka komputerowa, Toyota, Lexus, Honda, Audi, Mercedes.

Mechanik Samochodowy oraz Auto Naprawa

Tel: (+48) 570 933 114

Zadzwoń!