
Jak wygląda Degradacja Baterii Nissan Leaf 94 tys km
31 października, 2021Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
00:06 94 tys. kilometrów (94 000)
Jak szybko degraduje się bateria
Jak szybko traci zasięg
kiedy akumulator będzie do wymiany
Nissan Leaf 30 kwh podsumowanie na 94000 km Degradacja baterii Polski test pl
Nissan Leaf podsumowanie na 94000 km Degradacja baterii akumulatora Nissan Leaf 30 kwh Tragedia ?
Polski test test pl
W filmie
Jak szybko degraduje się bateria w samochodzie elektrycznym Nissan Leaf
Czy Auto ze zdegradowaną baterią nadal nadaje się do użytku
Co pokazuje Leaf Spy
Ile jest energii użytecznej w akumulatorze
Kiedy Leaf traci kreskę zasięgu
Ile dostępnej energii ma Nissan Leaf
Degradacja akumulatora
Degradacja bateria ogniw
Degradacja baterii
Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.
Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce
Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com
Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ
Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)
#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #Leaf #Degradacja
source
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Te wartości nie wydają się duże. Weźmy pod uwagę, że teraz baterie są nowocześniejsze i bardziej wytrzymałe. Więc te spadki muszą być mniejsze w nowszych autach
A to ciekawe. Wedlug badan to nie 4% na rok a nie cale 1%
Niestety temperatura zabija nam baterie. Czy tak trudno naprawdę zrobić dwa otwory w osłonie baterii wprowadzić jakaś elastyczna rurkę od klimy i podczas ładowania włączyć klime? Mam lifa na gwarancji, ale żeby uratować baterie zrobiłbym taką modyfikacje. Przecież to nie jest jakiś rocket since! Nie rozumiem, że nikt nie podjął jeszcze tematu.
Podzielę się moja wiedza na temat niby szybszej degradacji Leafa 30. Podczas zakupu auta używanego udałem się na weryfikację auta do Nissana w Bielsku Białej, gdzie poinformowano mnie o akcji serwisowej dot. aktualizacji oprogramowania zarządzającego energia. Po aktualizacji z 10 kresek zrbilo się 12, zasięg podskoczyć z 120km wjeżdżając na warsztat na 150km wyjeżdżając. Polecam dopytać ASO Nissana.
No widzisz, a ja mam leafa z prawie 100kkm i 93.4%SOH.. 💪
Witam, do autora. Pierwsza sprawa to koszt ładowania względem sprawności baterii, a druga to ile energii można odzyskać z wladowanej energii.. zakładając że obciążenie będzie cały czas podobne a sprawność będzie spadać. Liczby procentów i kosztów nie będą rosły liniowo. Do tego dochodzi nie liniowy procent zużywania się baterii .
U nas przy 144 tys. km przebiegu jest 10 kresek i 75% SoH /przy baterii 24 kWh/ wg LeafSpy. To by się zgadzało z Twoimi przedstawionymi wyliczeniami. Auto z Californi i ok. 2 tys. QCh.:-)
1% degradacji na 6tys.km to jednak trochę jest. To najdalej po 300tys.km bateria do wymiany. Mam nadzieję, że to tylko tak w Leafie. W e-Niro powinno być lepiej ze względu na lepsze chłodzenie baterii 🙂
Pytanie z innej beczki: jak wygląda zapezpieczenie antykorozyjne leafa? bo mając w perspektywie długi czas ew. uzytkowania może to być bardziej istotne niz degradacja baterii trakcyjnej.
Mam do Pana pytanie na temat użytkowania tej baterii w leafie, natomiast czy często auto było rozładowywane poniżej 20%pojemnosci akumulatora i czy było ładowane do 100% czy np. 80% podobno użytkowanie auta na codzien w granicach 20%-80% naładowania baterii znacząco wydłuża jej żywotność.
Cześć, a co musiałeś w takim Leafie serwisować?
Ile kosztuje nowa bateria? Podobno ta do leafa2 40kWh to koszt 26tys. zł. czyli max ok.1/5 wartości nowego auta…moim zdaniem nie jest źle…wystarczy porównać ew. koszty napraw zaawansowanych 10letnich dieseli czy turbo benzyn.
Kolejna sprawa to ew.regeneraca tej baterii, zrównoważenie napięcia na poszczególnych ogniwach itp. To może znaczne przywrócić pierwotna pojemność.
Jesteś z Krakowa więc polecam zainteresować się leafbox em produkowanym przez V-tech. Są testy na sieci gdzie 30kwh leaf osiąga dystans 275km na podkrakowskich drogach szukaj na YouTube Nissan leaf 30kwh leafbox range test
Zainteresowanie Leafami jest duże, ale wszyscy szukają tych idealnych z 12 kreskami.
Dla porównania – układ hybrydowy Yarisa HSD (bateryjka Ni-MH, 0,9 kWh) po 7 latach i 126 tys. km przebiegu wykazuje 87-91% sprawności przepływu energii* (przy nominalnych 95-96%). Czyli mogę szacować stopień degradacji baterii na 7%.
____________
*Na 100% energii oddanej do baterii, dostaniemy z powrotem 87-91%.
Czyli realnie 170km maxymanlnie przejeżdża na tą chwilę …
O ciekawe. Będę robił test AMATORSKI Leafa. Coś czuję że będę miał prośbę 🤔😉
I co za 9 lat zrobic z takim samochodem ? Uważasz , ze wymiana baterii bedzie tańsza niz obecnie ?
0:06
Leaf ma oczywiście 94 000 km
W filmie
Jak szybko degraduje się bateria w samochodzie elektrycznym Nissan Leaf
Czy Auto ze zdegradowaną baterią nadal nadaje się do użytku
Co pokazuje Leaf Spy
Ile jest energii użytecznej w akumulatorze
Kiedy Leaf traci kreskę zasięgu
Ile dostępnej energii ma Nissan Leaf
Degradacja Akumulatora
Degradacja bateria ogniw
Degradacja baterii
Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.
Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce
Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com
Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ
Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)
#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #Leaf #Degradacja