
KIA e-Niro – jaki naprawdę ma zasięg? (PL) – test i jazda próbna
28 czerwca, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
KIA e-Niro ma teoretyczny zasięg do 450 kilometrów. Postanowiłem sprawdzić, jak jest naprawdę i przejechać 420 km z Warszawy do Zakopanego bez (mam …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nagrane na Panasonic Lumix GH4: http://bit.ly/2EGbrKO
DJI Phantom4: http://bit.ly/2qbDU0Z
i Insta360 One X http://bit.ly/2Y3o1IU
Zmontowane na MacBook Pro: http://bit.ly/2SjCqyH
Okulary (bo często pytacie) Ray-Ban Justin: http://bit.ly/2O7lF6h
(Powyższe linki są afiliowane. Jeśli kupisz coś przez nie ja dostaję niewielką prowizję od zakupu, ale Ciebie nic to dodatkowo nie kosztuje. Dzięki!)
Mały krok dla człowieka, ale duży dla ludzkości pan zrobił 😁👍
Po obejrzeniu tego i kilku innych filmów na Youtube doszedłem do przekonania, że nie ma co żałować na większe akumulatory, jeżeli przejeżdża się dziennie ilość kilometrów zbliżoną do zasięgu samochodu. Po pierwsze dlatego, że szkodliwe dla baterii jest ładowanie szybkie ale również powyżej 80% pojemności, więc lepiej mieć zasięg większy a korzystać tylko do 80%. Drugi argument, to utrata pojemności, bo za kilka lat może okazać się, że już nie przejadę tym samochodem cały dzień, bo zabraknie prądu przed końcem dnia.
12:20 Orońsko 🙂 czyli geologiczny początek Gór Świętokrzyskich 🙂
Panie Marku łamie pan wszelkie złote zasady pseudo testerów aut elektrycznych jedzie pan więcej niż 70kmh, ma pan załadowany bagażnik , nawet o zgrozo pasażera i włączona klimatyzację a to już herezje jakieś. Je pan kanapki i odwiedza toaletę kiedy ma ochotę a nie kiedy trzeba się ładować… Czyli dzięki panu może część osób zrozumie że elektryk to całkiem normalne auto które przy zasięgu 400km jest dla zwykłego Kowalskiego dobrym samochodem. Więcej dobrego tym filmem pan zrobił dla elektryków niż inne kanały na YouTube poświęcone elektryką. E Niro super , minus to cena aut na prąd. Pozdrawiam
150 kilowato GODZIN na GODZINE to po prostu 150 kilowatow
150 kWh / h = 150 kW
100km do zakopanego to nic specjalnego
Jakieś 25 lat temu podobnie wyglądała jada na LPG, jednak to było o tyle lepsze, że:
1. Jeżeli gazu nie było gdzie zatankować – jechało się normalnie dalej, kilka razy drożej, ale najwyżej jak za taką samą kwotę, jak przed zamontowaniem LPG (koszt podobny do ładowania elektryka na płatnych ładowarkach)
2. Aby zacząć jeździć na LPG trzeba było wydać 1 pensję, a nie kupić nowy samochód w cenie małego mieszkania (lub starego domu na wsi z hektarowym lasem..)
3. LPG służy ekologi: emisje szkodliwych substancji ze spalin spadają ok 10 krotnie ( w stosunku do benzyny), a jezda elektrykiem kosztuje środowisko spalanie ok. 20kg węgla/100km (chyba, że ktoś ładuje w słoneczny/wietrzny dzień z eko elektrowni)
4. Jeżeli posiadało się fajny samochód – można było jeździć nim wiele lat, nie – jak aktualnie z elektrykami – odliczać czas do pozbycia się zużytego i wydatku kolejnego mieszkania na nowy, aby w ogóle jechał.
Lamborgini, McLaren, BMWi8 itp też są dla ludzi, jednak – podobnie jak aktualnie samochody elektryczne – to raczej zabawki dla hobbystów i ekscentryków, a nie samochody do użytkowania w codziennym transporcie.
mnie do tego dziadostwa nie przekonasz
Dzięki za filmy o samochodach elektrycznych w Polsce – ale jednak zrezygnuję sobie z tej przyjemności jeżdżenia buspasami, lepiej zarejestrować się jako taksówka… – ale jeśli chcemy zmniejszyć wpływ człowieka na środowisko to jedzcie chlebek do końca i najpierw niech wybudują bezpieczne (bo takie są!) elektrownie jądrowe , nie jedną ale ze 3.
Nie we Włoszczowej tylko we Włoszczowie 🙂 – tak samo trzeba by odmienić we Warszawej, ta sama końcówka fleksyjna 😉 – wiadomość pewna, polonistka pouczyła mnie jak 12 lat temu we Włoszczowie wybudowano super wielki peron dla Intercity 🙂
Jazda poniżej 100km/h jest niebezpieczna, tiry jadą ok. 90 km/h i z automatu muszą wyprzedzić takiego marudera. Pozatym dokąd zmierzamy??? Zawsze celem człowieka było pokonywanie odległości w krótszym czasie, a teraz co? Powrót do średniowiecza? Reasumując jestem jak najbardziej za autami elektrycznymi ale dopóki nie zostanie rozwiązany problem zasięgu, jako samochód miejski.
Tyle, ze ładowanie z ładowarki płatnej sporo kosztuje. Mało, obecnie prawie nie ma bezpłatnych ładowarek! Rok temu było jeszcze inaczej…
Panie Marku, konkretne podsumowanie.
To jest chore. Kiedyś ważne było jak szybko się dojedzie do celu, a teraz życie sobie utrudniamy. Czy to jest postęp?
Do i have to fly to korea to get this ev? I cannot find any in socal.
Dobrze sie słucha ,bo niema tego yyyy,eee,mm mm 👍💪
nic nie widać, bo góry zasłaniają
Trzeba być kompletnym idiotą żeby wybrać się w taką podróż samochodem na baterię i to bez żadnego generatora prądu w bagażniku. Nikt odpowiedzialny i zdrowy na umyśle nie zrobiłby czegoś takiego. Nie chcę obrażać Marka, bo wiadomo, że to tylko show ale proszę nie róbmy z logiki panny lekkich obyczajów.
Auta elektryczne dużo prostsze w produkcji i dużo tańsze, tak tańsze a cena końcowa zaporowa, więc niech wsadzą sobie w tył tą ekologię.
Tę muzyczkę w tle z Zakopca to gdzieś można zdobyć?
Jestem ciekawy co byłoby gdybyś jechał jak przeciętny Kowalski. Bo oto naprawdę chodzi, nikt nie jeździ ekonomicznie, bo zawsze nam się spieszy jak i na pustej drodze każdy chce przcisnac pedał gazu do deski. Więc proponuję zrobić jeszcze jeden filmik.
Super materiał, ja wiem że powstał już materiał z kółkiem wokół stolicy ale to jednak nie te same emocje ! Myślę że jakaś powtórka tego challengu z takim wypadem do Zakopanego jakimś elektrykiem by się świetnie u Pana oglądała 🙂 pozdrawiam
Mógłby mi pan podpowiedzieć jaką ładowarkę kupić/zastosować do ładowania w warunkach domowych /własna Fotowoltaika / do wydajniejszego ładowania auta Peugeot iOn. Miłego dnia życzę.