
KIA e-Soul – elektryzująca? (PL) – test i pierwsza jazda próbna
16 kwietnia, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nagrane na Panasonic Lumix GH4: http://bit.ly/2EGbrKO i DJI Phantom4: http://bit.ly/2qbDU0Z Zmontowane na MacBook Pro: http://bit.ly/2SjCqyH Okulary (bo …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
7 lat gwarancji na Aku? 😍
Marku zasięg 400 km byłby może i wystarczający ale po pierwsze jest to zasięg teoretyczny bo nie każdy lubi powolną jazdę a po drugie czas ładowania i dostępność ładowarek powoduje, że te pojazdy są bez sensu. Bez sensu są też dlatego, że są bardzo drogie a mówienie, że po wielu latach można odzyskać swoje pieniądze to zupełnie tak jakby uwierzyć w system emerytalny w naszym kraju. Jedyny sens takiego samochodu to samochód miejski, który nie jest objęty opłatami za parkowanie i może poruszać się po buspasach. Tylko te przywileje obowiązują dopóki tych samochodów nie ma a jak już będą to się skończą a prąd do samochodów z pewnością zostanie obłożony sporą akcyzą bo przecież dziurę po akcyzie paliwowej trzeba będzie czymś wypełnić. Na koniec bezsensu tych samochodów pozostaje kwestia recyklingu akumulatorów. Ile to będzie kosztowało i jakie będą tego skutki ekologiczne to chyba jeszcze nie wiadomo. O wiele byłoby więcej sensu na tym etapie techniki gdyby producenci opracowali uniwersalne akumulatory, które na stacji ładowania można by wymieniać w kilka minut na naładowane. Wtedy auta elektryczne może miały by sens. Dziś nawet na parkingu nie można naładować samochodu więc po co nim wracać do domu skoro już spod domu nie odjedzie. Oszczędzanie energii podczas jazdy, szukanie ładowarek i parkowanie nie tam gdzie się chce pojechać tylko tam gdzie są ładowarki (o ile w ogóle gdzieś są) nie ma nic wspólnego z komfortem życia do którego został stworzony samochód.
1/4 tego, co przy napędzie spalinowym? To masz super cenę prądu.
Ja płacę w PL za prąd w dwóch lokacjach i tam jest duża rozbieżność w cenach w zależności od miejsca, ale nawet w tym tańszym miejscu jazda na prąd wychodzi podobnie, jak jazda na LPG samochodem mojej żony.
Stylistycznie in minus > bryła auta "jakaś rozlazła" (względem bardziej zwartego poprzednika) i do tego "małowyrazista facjata" .. >) ..
Poza tym auto elektrycznie powinno wyglądać .. > .. "ekologocznie i futurystycznie" .. zarazem .. >) ..
…
Nareszcze auta elektryczne wkraczają w fazę "dojrzewania" > 290 to trochę mało , ale już 450 km(realnie, a nie na papierze..) to jest tydzień bez ładowania .. przy miejskich/okołomiejskich dojazdach .. "do roboty" ..
…
Elektryki przyspieszają jak dzikie , dzięki wysokiemu momentowi od "0" .. > ..
Producent, który jako pierwszy zaproponuje niewielkie, lekkie , "u-sportowione" auto miejskie .. > .. rozbije bank .. !?! .. >)
(Pewnie będzie to Tesla , ale .. też np. Honda szykuje jakiś "e-Prototype" .. a przecie wystarczyłoby odświeżyć, w "elektrycznej odsłonie", średnio-udany model CRZ ..)..
Ma ktoś jakieś typy / propozycje, które z produkowanych aktualnie .. byłoby udanym e-autkiem ? >
…
PS> o cóż znowóż chodzi z ta Motowizją > ?!? . .w jakich okolicznościach przyrody to wystepuje > w jakiejś TV.. czy to jutubowy kanał .. ?!? ..
Pojemność baterii netto czy brutto? Chłodzenie baterii pasywne czy aktywne? Powietrzem czy cieczą? Jakie są moce ładowania AC i DC w kW. To są informacje, które zawsze powinien Pan podawać w takich testach. Bjorn Nyland to dobry wyznacznik jakości testów samochodów elektrycznych. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Stacje ładowania w głowie ? Już w mapach występują informacje o stacjach ładowania i tak można ustawić sobie trasę od stacji do stacji. Elektryka to stety przyszłości która bardzo szybko się rozwija, wystarczy spojrzeć na ofertę np Tesli oraz innych koncernów.
7 lat gwarancji na baterię to pierwszy właściciel jeździ i ładuje jak chce… chyba że gwarancja nie dotyczy degradacji ogniwa, itp. 😉
Ni pies nie wydra.
Do miasta za duże na trasę z rodziną za małe podobnie jak nowa Honda jazz
Do miasta to jest dobry Yaris a na trasę mondeo
Mapa stacji ladowana można mieć w głowie ale można też zerknąć na aplikację Plugshare.
Jadąc przez Polskę zasadniczo masz Ładowarki co 50-100km. Po 2-3 godzinach jazdy powinno zrobić się przerwę i wtedy ładować się przy okazji. Tym sposobem przejedziesz przez Polskę bez czekania na ładowanie. To na prawdę takie proste 🙂
Kwestia przyzwyczajenia jedynie.
Ps. Fajny test czekam aż będzie w Polsce. Gdy co służę pomocą i radą
Pozdrawiam serdecznie
Michał
Ładując się w domu na nocnej taryfie jak robi 90% użytkownikow wychodzi 10 razy taniej niż na benzynie 🙂
Ustawa o elektromobilności? Rozumiem, że szanowni politycy najpierw zaczęli od siebie i wożą się wyłącznie elektrykami, czy też ewentualnie zagazowanymi pojazdami? Przecież nie może by inaczej, prawda?
Gratuluję zrzucenia zbędnych kilogramów 🙂
Co to było? Soul to najpopularniejszy model marki wśród gejów.
Moim zdaniem (można się nie zgadzać) problem elektryków nie leży we wciąż zwiększanym zasięgu. Proszę sobie wyobrazić sytuację: mamy auto z silnikiem spalinowym o zasięgu 300, albo i 250 km. Czy użytkowanie go sprawia problem? Nieznaczny, szczególnie w mieście. Częściej tankujemy, każdorazowo tracąc po 5 -10 min.
Dopóki nie powstanie technologia pozwalająca na szybkie ładowanie, lub inna opcja szybkiego odnawiania zasięgu to baterie mogą mieć po 1000 km zasięgu, a nadal nie będzie to porównywalne (w użyteczności i wygodzie) z technologią spalinową.
Jak dla mnie to 400km calkowicie wystarczy do podrozowania po Polsce. Codziennie dojezdzam 30km do pracy. Raz w miesiacu robie trase 250km w jedna strone, wiec w zime i nawet jak sie troche bateria zdegraduje powinno starczyc, zeby trzasnac taki dystans bez ladowania. Poza tym juz mam dwie ladowarki GreenWay'a na tej trasie po drodze a maja powstac kolejne. Najlepsze jest to, ze juz moglbym sobie kupic taka Kia Soul albo e-Niro, ale nie mam gdzie ladowac pod blokiem…. Musialbym najpierw wybudowac dom, ale wtedy juz nie bede mial kasy na samochod…
Z wyglądu multipla
Jakie to brzydkie.
Jest tak brzydki, że aż ładny 😁 450km zasięgu jest wystarczające… tylko ta cena elektryków…hmmm
450 zasięgu jak najbardziej , miałem soula ev z 2015r i w zimie robiłem około 120km i nie narzekałem 🙂
fajnie, że testujesz auta z pasji i w ogóle, fajnie, że testujesz drogie auta, na które stać nielicznych bo dzięki temu można zobaczyć jak się bawią bogaci ale najfajniej byłoby zobaczyć coś bardziej realnego czy bliższego przeciętnemu kowalskiemu
Wygląda jak dopracowana Multipla
Świetny samochodzik i bardzo oryginalny co dzisiaj jest rzadkością
Samochodem jeździmy za darmo, gdy mamy instalację fotowoltaiczną.
Liczyłem na 1000km zasięgu. 400 to dalej ciekawostka na miasto i okolice.
Fajne autko by było gdyby wywalić tę elektrykę bo do niczego potrzebna nie jest – komplikuje tylko, podobnie jak bajery elektroniczne. Wciskają nam pierdółki a niby faceci łapią się na to jak muchy na lep. Zasięg to tylko teoria podobnie jak podawanie spalania – wszystko lipa. Nie może być jak było – dobry silnik wyposażenie bez wygłupów bo kierowca ma kontrolować co się dzieje i co robi a nie pieprzony komputerek. Jak tak dalej pójdzie to mister Marek będziesz się tylko kierownicy trzymał. Wkurza mnie że wciąż wciska nam się kit jak w innych dziedzinach życia co jest niby dla nas dobre. Żal dupsko ściska że motoryzacja prawdziwa ginie na rzecz jeżdżących smartfonów. Poza tym drogie to jak cholera i kłopotliwe. Póki co to dla mnie wózek akumulatorowy ubrany w szaty samochodu. Bardziej podoba mi się elektryk z ogniwami wodorowymi – już ma większy zasięg a i ładowanie wodoru o wiele szybsze. Póki co nie trawię żadnych elektryków dopóki nie wymyślą takich baterii które pozwolą przejechać 1000 km i będą ładować się 5 minut !!
400 km z prędkością autostradową jest już OK jak na początki. Zazwyczaj po takim przejechaniu powinno się zrobić przerwę na rozprostowanie kości i kawkę. Szkoda tylko że tak mało jest e-crossoverów z napędem na 4. No cóż jeszcze trzeba będzie poczekać chwilkę ;). Pozdrawiam
taka koreanska multipla
co z ogniwali do łądowania po 5-10 latach? do wymiany? jaki koszt?
zasięg jest OK. za to cena, bez systemu eko dopłat, już BARDZO nie.
Przód podobny do Land Rover'a
450km to w praktyce ok. 300km. Dla mnie minimum to ok. 1000km teoretycznego i 700-800km praktycznego. Za malo jest stacji ladujacych, by ryzykowac. A co jesli jakas bedzie niesprawna?
Kurcze ja mysle ze czlowiek powinien wsiasc i jechac. A nie bawic sie rekuperacja. Moze zahamuje do konca bez wciskania hamulca … moze przycisne manetke zeby zahamowal …
De beste auto uit korea, Beter dan VW.
przód ladny, tyl masakra
Samochody elektryczne nie są ekologiczne, niestety.
ten stary montaż był o wiele lepszy niż obecny
Any word on how the eSoul is doing compared to the Niro and Kona? We leased the 2016 and loved it… bummed that it's not being sold in the US.