
Klimatyzacja Samochodowa Teoria i Więcej
12 maja, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Pierwszy odcinek na temat klimatyzacji samochodowej.. Omawiam teorie jak i prosty sposób diagnostyki poszczególnych części
Kontakt Car-mobile@wp.pl
Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
ten "grzybek" przy zaworze rozprężnym odpowiada za to że podczas pracy sprężarki , kiedy iglica jest początkowo przymknięta to przepływ gazu jest wyregulowany na optymalny dla chłodzenia (regulacja kluczem imbusowym po jego przeciwległej stronie) a w sytuacji gdy na powrocie z parownika ciśnienie jest mniejsze niż 2 bary to membrana w tym "grzybku" przepycha iglicę ułatwiając przepływ gazu do parownika, więc zakładając że wszystkie inne elementy instalacji są sprawne, wystarczy to wyregulować
Czyli skraplacz z zamontowanym osuszaczem także należy co 3 lata wymienić ??? PS. Dziękuję. Super informacje.
Świetny materiał oglądałem z ciekawością.
Mam pytanie. Jeśli klimatyzacja działa na niskich obrotach i na postoju a podczas jazdy na wyższych obrotach przestaje to co może być uszkodzone ? Nowy zawór kompresora i nadal to samo.
Witam. mam problem z nie włączającą sie klimatyzacją w mercedesie w211 .Poprzedni własciciel jezdził bez czynnika . w tej chwili jest czynnik ale ciścienie jest stałe 6 bar . Czy spręzarka może być przytarta .Jak wyczyścić instalacje z ewentualnych zanieczyszczeń.Dzieki
Za cicho gadasz
Zrobiłem sobie powtórkę 😎
! super materiał !
kopalnia wiedzy dzięki za ten film pozdrawiam
Czy będzie coś na temat czynnika 1234yf i czym go zastąpić?
Powiem tak: dużo fajnych informacji ale bardzo niepełnych. Temat omówiony ogólnie bez szczegółów a właśnie te szczegóły są bardzo istotne. mimo wszystko ok😊
Witam serdecznie mega pouczający film naprawdę robisz kawał dobrej roboty mało jest takich fachowców którzy robią to profesjonalnie mam pytanie przy audi a3 8l 1,9 tdi było sprawdzenie szczelności układu i wszystko było szczelne sprawdzone wodorem oczywiście ale po nabiciu czynnika sprężarka nie dawała ciśnienia po założeniu drugiej jest ok i klima działa dobrze pytanie moje czy ta sprężarkę można zreanimować czy jest do wywalenia nie wiem jak to działa czy to że nie pompowała ciśnienia to wada tego uszczelniacza co pokazywałeś bo skoro inna założona i klima działa to wada chyba sprężarki tak
Świetny wyklad 👏👏👏
Czy sytuacja z czujnikami wysokiego ciśnienia (5 stykow) wygląda podobnie jak z czujnikami 4 stykowymi?
Witam.Mam problem z moim Pro Ceedem 1,4.2014.Rozszczelniła się klima,wyciekł cały gaz.Stwierdzono w warsztacie brak gazu..typ YF czyli nowy.Od kilku dni stoi w pewnym warsztacie a mechanik nie wie co jest bo…Przed wymianą skraplacza ciśnienie spadało o około 1 bar przez noc a po wymianie skraplacza i dokładnym założeniu uszczelek test ciśnienia pokazuje spadek 5 bar w ciągu 2-3h. Fachowiec pracuje na argonie i czujnikach i nie może znalezć miejsca gdzie leci ciśnienie.CO robić…mó kontakt ..endru62@gmail.com..Pozdrawiam i proszę o ewentualny kontakt
Majster dobrze prawisz, jak wymienialem cewke to tam nie bylo diody tylko byl bezpiecznik termiczny
Melduję się z powtorką 😊
Pozdrawiam mistrza 👌
Super i dzięki. Jestem chyba w połowie oglądania twoich filmów. Odnośnie propozycji tematów to ciekawi mnie obsługa i diagnostyka instalacji z jednym złączem serwisowym. Jest też temat, który po podwyżkach cen czynnika samoistnie wypłynął, mianowicie to jak stwierdzić co jest w instalacji – R134a – a może na przykład propan, azot lub coś innego. Oczywiście poza analizatorem, który aktualnie kosztuje około 10 tys. Dopiero zaczynam przygodę z pracą przy klimatyzacjach a już trafił mi się parownik do wymiany no i był koleś, który przyznał się, że sam sobie dobił "gazu", tylko nie powiedział jakiego.
Jak sprawdzić czy czujnik trzy pionowy jest sprawny?
Naj lepszy kanał dotyczący klimatyzacji . Podziwiam i szanuję Twoja dokładność i bezkompromisowe podejście do pracy. Dopiero się uczę i doceniam tą wiedzę którą przedstawiasz . Brawo 👍
Super super bardzo mi się podobają twoje filmiki,
Czy wytłumaczysz pracę wentylatorów na klimie.
Dzięki za porządną dawkę wiedzy.
W jakim mieście można Cię znaleźć?
Mam na rurce od wymiennika taki mały wąski czujnik. Czy to będzie czujnik ciśnienia? Chyba nic innego nie wchodzi w grę? Poprostu jest on znacznie mniejszy od tych które pokazywałeś.
Acha, czy jeśli upuszczę trochę gazu przez zaworek i stwierdzę że gaz jest to klima musi mi się Załączyć przy założeniu że wszystko inne jest OK?
a jak wytłumaczyć to ze te same modele aut … w europie musza miec nabity czynnik R134a który jest strasznie drogi w tych czasach a w kanadzie ,australi i USA smigaja na mixien 40;60 – R290 i R600 który jest duzo tanszy i bardziej efektywny ..
Kurde koleś bardzo dobry wykład 😀😀😀
Kurcze. Chyba kupie sobie auto z klimatyzacją żeby Cię odwiedzić. Pozdro
Po włączeniu klimy trzesie całym autem sprężarka pada?
Naprawdę dokładnie wszystko ujęte czapka z głowy… 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Nie "chłodzenie" tylko "odbieranie ciepła".
filmik dla filmiku ….. Po 8-ej min przerwałem oglądanie – aby była wykonana praca potrzebna jest MOC czyli P = U x I dla niektórych wiadomo o co chodzi.
Mam problem ze Scenic 3. Od ubiegłego roku zaczął mi zamarzać parownik, wentylator nawiewu pracował na maksa, ale nie dmuchało z kratek. W serwisie klimy posprawdzali, stwierdzili że jest ok i najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury na parowniku. Podłączałem komputer, czujnik na 99% jest sprawny. W tym roku klima raz działa, raz nie. Czynnik jest. Sprawdziłem temperaturę w kratce, waha się od 3-15 stopni, jak jest wszystko ok. Ale bywa tez tak, że klima się załącza, a temperatura na parowniku 30 stopni i podobna temperatura na kratce. Wentylator załącza się prawidłowo. Gdzie szukać usterki, bo widzę, że na warsztaty w mojej okolicy nie mam co liczyć.