
Kompleksowy remont głowicy Passat 1.9TDi PD – koszta,cennik czas pracy
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
#passatb5 #marewel #glowicaTDI
♦ WESPRZYJ KANAŁ – PAYPAL ► marewel@gmail.com
♦ SERWER TS ► 137.74.7.169:10038
♦ MAJSTER INSTA ► https://www.instagram.com/marewel_vagtv/
♦FB GRUPA ► https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
♦ FakBook ► https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
♦ MAJSTER VLOGUJE ► https://www.youtube.com/channel/UCOvBG2WtD7CpyDDjwrsVHCA?view_as=subscriber
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
TROCHE NIE FACHOWE TO PRZYKRECANIE IDZIESZ NA LATWIZNE CHODZI O 1 ETAP SRODKOWE DOKRECASZ A RESZTA LUZNA JA TAK NIE ROBIE
Pytanie:
Witam problem polega na tym, że jakiś czas temu padła mi uszczelka pod głowicą- ciśnienie z cylindra szło do układu chłodzenia. Idąc drogą na skróty pomyślałem sobie że najpierw dokręcę głowice i może przejdzie więc dokręciłem śruby o ok. 1/4 obrotu. Po tym zabiegu silnik podczas przyśpieszania głośno klekocze (jakby zawory) gdy ujmuje gazu to po ok 1 sekundzie w ogóle nie słychać silnika, ale silnik pracuje, gdy znów dodaje gazu to znów głośna praca. Oczywiście usterka nie znikła i musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Idąc na skróty wyjąłem uzbrojoną głowicę w pompowtryski, wałek rozrządu, itp. (bo po co to ruszać jak ok 10 tyś km temu to robiłem). Po skręceniu wszystkiego problem ze zwiekszającym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym ustał ale za to głośna praca silnika nie- o ile można tak to nazwać. Proszę mi powiedzieć co może być nie tak…
marewel dałeś grubszą uszczelkę ? widzę na filmie 3 otwory
wróćiłeś do polski ?
Konkret, bez zbędnego pierdolenia,zwiezle i na temat 💪👍
Numery na Turbo i kolektorze to numery zamówienia, to tak jak w Maku masz swój nr do swojego zamówienia byś od kogoś innego nie dostał 😀 czyli do AVF-a turbo z 2.0 170KM podejdzie bez problemu czy jednak trzeba coś przerobić bo czytałem że wnętrze z tego turbo pasuje ale szupa jest inna.
bayer klucz DO OKA
Robiłem też remont głowicy i regenerację gniazd pompowtryskiwaczy a auto jak jest zimne ciężko odpala. Dodam że świece grzeją wtrysku sprawdzone ciśnienie sprężania ok. Może Pan coś doradzi. Rozrusznik ???
Vcds pokazuje w normie. I były sprawdzane na stole probierczym. Niby wyszły dobre. I auto szarpie przy ruszaniu dodam że nie zawsze i dwumas nowy. Szarpanie raz na ciepłym raz na zimnym. Nie mam pomysłu już
Witam. Dlaczego uszczelka jest na trzy karby? Była taka fabrycznie . U mnie był wymiar środkowy na dwa oczka. I taka dałem po planowaniu również
Passat auto niemieckie, ale głowica made in POLAND 🙂 2:35
jak slysze ten klekot to mnie dopierdala
smierc TDI!!!
Fajnie popatrzeć jak komuś to sprawnie idzie. Ja sobie znaczę łby śrub głowicy przed kątem dokręcenia farbką. Wtedy można bez kątomierza i widać która śruba była dokręcona. Ostatnio robiłem w a6 2.6 wydmuchało uszczelkę (co było widać ewidentnie),ale trafił mi się blok z mikropęknięciem cylinder-płaszcz wodny którego nie zauważyłem no i niestety cała robota poszła w piz..u. (mocno chyba był przegrzany.
Wirnik cnc
Szacun, głowica ma napis Poland (2'35") to pewnie z odlewni VW w Poznaniu
Majster na filmiku pokazujesz regulacje pompek 1 3 4 2 a inni robia 3 4 2 1 to wkoncu ktora lepsza regulacja
No i masz suba mordo
Nawet nie wiedziałem ze masz passata XD
I jak majster śmiga wózek? Pobór oleju zniknął? Robiłeś korekte softu pod świeże turbo? Bo wcześniej miałeś niecałe 200KM z tego co pamiętam. Pozdro.
2,35,, na głowicy napis poland? Dziwię się ludziom że w takie paździerze pchają po 3000 za sam remont silnika podczas gdy takie pastuchy chodzą po 6 tysi?
Panie Marawel czy po wymianie wałka i szklanek można założyć stary rozrząd 2 letni?
łapa w góre dziekuje za wiedze ;]
Jaki numer łożyska na klimatyzacji?
dzieki za filmik, napewno sie przyda jak bede swojego składał
Pytanie. Czy po planowaniu głowicy zawory mogą wystawiać z poza płaszczyznę głowicy?
każdy silnik z pompowtryskiwaczami odpowietrzam pompa progową od e39 M57 – wpięta pod filtr paliwa , max 10 sekund pracy pompy i pali na strzała 🙂
Oooo niczym wazzup poprawimy fabrykę.
Muzg ci nie pracyje chyba:)
Jaki koszt regeneracji głowicy wyszedł?
A nie lepiej dokręcać pompki wtedy gdy wałek je dociska? Poza tym czysta poezja idealnie wytłumaczone zgodnie z sztuka i rozsądkiem
mnie ciekawi po co sie mierzy odleglosc suwmiarką pompowtryski , bo slyszlem pare wersji a ciekawi mnie ta ??
Jak ustawić wał korbowy, żeby przy kręceniu wałkiem rozrządu nie obić nic wewnątrz? Cofnąć go o te 45, 90 stopni?
Wszystko ładnie ale czemu nie mówisz że śruby głowicy muszą być nowe i orginalne…
Dobra robota. Pozdrawiam serdecznie.
34:06 jakie zadanie spełnia ta faktura piłeczki golfowej.????
no ale wszędzie ustawiasz 180 stopni?
Takie "super, hiper, majster wymiatasz, powinni sie od Ciebie uczyc itp itd." a glowice dokrecil jedna reka o 90° za malo…
I wlaśnie dla tego mam w dupie że passaty mają opinie samochodów pospolitych, sam sobie to zrobiłem na chodniku pod domem, dzieki chłopie!
koło z 1.6 lżejsze
Dzięki za dzielenie się wiedzą
Aby założyć rozrząd pozmianowy , trzeba wiercić dziurę w bloku? Dziękuję za odpowiedź 28.55
Nie trzeba mierzyć suwmiarka ustawienia pompek. To nie jest do niczego potrzebne. Trzeba myśleć. Wkładasz i tyko wzrokowo ustawiasz prosto.
Witam,jaka uszczelke dawałes pod głowice? jakiej firmy mozesz powiedziec? jest wieczny problem z pocąca sie głowica. Pozdrawiam.
Mistrzostwo
Siema,na ostatnich wałkach widze ślady po spawach,zaspawałeś broki?
Łożysko tyle co rozrząd 100 zł
Witam . Jak maszyna sie sprawuje na dzien dzisiejszy? pozdrawiam