
Kraków – nowe ograniczenia dla kierowców?
7 września, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Czy auta na prąd mogą wjechać na rynek w Krakowie? Czy samochód elektryczny może poruszać się buspasem? Czy hybrydy (w tym plug-in) mają takie same …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jak miło posłuchać mądrego, wykształconego człowieka, który ma dodatkowo posadę finansowaną z moich pieniędzy a zajęciem jego przez 8 godzin ciężkiej pracy jest wymyślać jak nam kierowcom dojebać opłat, utrudnień , wyłączeń, ograniczeń, bus pasów, pozwoleń. Przepraszam za wulgaryzm ale mnie się nóż armii szwajcarskiej otwiera w kieszeni gdy czegoś takiego słucham. Niech żyje związek socjalistycznych republik europejskich! Nawet ja pamiętam, jak wjeżdżałem ekologicznym FSO Polonez na ul. Szpitalną pod antykwariat czy przez Mały Rynek do poczty a teraz wokół plant została tylko Gertrudy i Westerplatte – to co robią z komunikacją prywatną w KRK jest dramatyczne.
Zachar współpracuje z toyotą więc musi tak mówić, to jest wybaczone. Ale logika mówi, że całe szczęście że nie rozszerzają udogodnień dla elektryków/hybryd. Trochę absurdów:
1. Generalnie nasze społeczeństwo nie jest bogate, a wszystkie oferowane przez producentów elektryki, są jednymi z najdroższych w ofercie..czyli gdybyśmy nie daj boże dotowali zakup takiego auta, to de facto pomagalibyśmy najbogatszym i dealerom oraz zagranicznym producentom (raczaj do biednych nie należą). Tak samo powiększalibyśmy rozwarstwienie społeczne, dając najbogatszym dodatkowe przywileje. Dlaczego biedna emerytka, płacąca podatki, ma z nich dokładać się do nowego auta, dla kogoś kto w zagranicznym salonie przegląda najwyższą półkę cenową samochodów?!
2. Czy tylko ja widzę ten absurd w pozwalaniu elektrykom jazdę w korku po buspasach?! Przecież skoro ludzie którzy promują to rozwiązanie twierdzą że smog generują samochody spalinowe, to właśnie im powinniśmy pozwolić jak najszybciej wyjechać żeby nie stały i nie produkowały spalin, a elektryki które kiedy stojąc nic nie produkują są idealnie stworzone do stania w korku!
3. Jest bardzo wiele badań naukowych które wprost mówią że komunikacja samochodowa jest odpowiedzialna jedynie za jednostkowy% smogu (są nawet prace mówiące że znaczenie jest pomijalne). Nawet jeżeli ktoś się nie zna na badaniach to wystarczy zobaczyć, że latem, nawet jak nie ma wiatru zjawisko smogu nie występuje, a w Krk jest nawet więcej aut(wzmaga się ruch turystyczny). A zima największe stężenie smogu jest w godzinach w których przez miasto można przejechać bez korków bo jest tak mały ruch..ale lemingi będą powtarzać głupoty, bo sami logicznie pomyśleć nie potrafią i ktoś musi to robić za nich.
4. Możemy się czarować, ale w pl prawie cały prąd pochodzi ze spalania węgla. Sprawność elektrowni to kilkadziesiąt %, do tego dochodzą straty na przesyle (bo nie każdy mieszka przy elektrowni) i stacjach transformatorowych, potem sprawność ładowarki, baterii i samego silnika elektrycznego itd. Dochodzimy do tego że jeden kW zużyty w silniku to nie jest 1kW wyprodukowany, a nawet kilkaset razy więcej. Dodatkowo dochodzi energochłonny proces produkcji takich aut, pozyskanie metali ziem rzadkich, oraz braki litu i platyny na światowych rynkach (ceny będą rosły), żeby wytworzyć 10g platyny potrzeba wydobyć i przerobić kilka ton rudy, ale o tym się nie mówi bo to szkodzi biznesowi. A baterie też trzeba będzie kiedyś utylizować, narazie elektryki to odsetek, ale jak będzie ich więcej to może niedługo na oceanie obok wyspy reklamówek będzie pływała wyspa baterii..Auta elektryczne nie mają nic wspólnego z ekologią, to jest tylko bajka dla nieuków.
5. Już teraz w PL latem elektrownie chodzą na prawie 100% możliwości, niedawno mieliśmy blackouty i braki w dostarczaniu prądu. Pracownicy elektrowni wprost mówią że jeżeli będziemy mieli większe zapotrzebowanie na prąd, ze strony aut elektrycznych, elektrownie będą zmuszane odcinać prąd w pewnych okresach. Musimy być realistami, a nie frajerami z sojową late ze starbucks'a myślącymi że korporacje są instytucjami charytatywnymi..
Mądrości życzę.
Kolejne pieprzenie od rzeczy człowiek by musiał mieć dwa samochody jeden elektryczny do miasta i "zwykły" by móc jeździć dalej niż do "sklepu i z powrotem"
No ja pierdole no ich to juz całkowicie pogielo siedzi pije kawe i wymysla jak cos tu ludziom utrudnic
Jakieś h,,je siedzą przy korycie i wełbach im się już pi,,rdoli ja zapłaciłem za samochód benzynowy 300 tyś złotych z podatkiem VAT co wszystko posiada do emisji spalin i co mam na nogach za,,ierdalać!!! bo jakieś palanty siedzą i ludzi gnębią!!! .
Gdyby zalegalizowali hybrydy to moglbym wepchnac passata tdi bez dpf na zakaz bo powiedzialbym ze to ekologiczny pojazd napedzany miesniami ludzkimi. Niestety ale jak chcą zero emission to tylko elektryki itp
generalnie popieram urzędników Krakowa. Wyrzucić spalinówki z miasta, tylko elektryki dzięki czemu w końcu będzie sie dało odetchnąć.
Btw. Jak tam program wymiana piecy węglowych na gazowe ? :v
Zakaz.. bo innego pomysłu nie ma.
Niech sobie pan urzedas jaj nie robi że ktoś znaków nie zna. Jakim cudem mam przeczytać znak pod którym jest tablica z wylaczeniamy opisanymi niczym trylogia (np na filmie 9:09) w trakcie manewru na skrzyżowaniu nie blokując ruchu? Przepisy są tak zagmatwane i bzdurne jak to zwykle w polsce zeby w razie czego obywatela udupić.
Ale ten kraków jest głupi. Co im przeszkodzi w ruchu na bus pasach kilkadziesiąt elektrycznych samochodów
dzwonie na milicje albo jestes u pani hehe
Jak hybryda udowodni ze jedzie wlasnie na pradzie?
Na szczęście za półtora miesiąca wybory samorządowe, a kierowcy zaczynają się organizować (krakowskie urzędasy już mało w zęby nie dostały). Po wyborach różnie może być. Zależy kto wygra ale są spore szanse na poważne przewietrzenie niekompetentnego bagna krakowskiego ZIKiT-u
Ten pan wtedy przestanie się wymądrzać.
Dobra teraz lecimy po 1.111 like powodzenia zachar
Przedwyborcza paplanina
Bez sensu CNG może, a Plug-In już nie? Prezydent chyba nie wiedział że istnieją 2 rodzaje hybryd jak podpisywał ustawę.
Naszym zdaniem najpierw Władze powinny dać marchewkę, a nie wprowadzają bata.
ten facet zaburzył mi ten film…..co to za Kolo….pi….doli dobrze Zachar Please
Jak dla mnie jest to dobre rozwiązanie że hybryda nie ma wjazdu, bo jednak ona daje tylko możliwość jazdy na silniku elektrycznym a nie jedzie cały czas, więc tak czy siak takim pojazdem mógłbyś jechać na napędzie spalinowym po strefie eko, i ciężko by było udowodnić czy się jechało na prądzie czy benzynie.
Jako mieszkaniec Krakowa, dość regularnie zresztą z powodów zawodowych odwiedzający ścisłe centrum (planty jak i rynek). Stwierdzam dwie rzeczy:
1. Co wam niepełnosprawni przeszkadzają? Dlaczego mogą od teraz wjeżdżać jedynie od 6 do 12?
Przy okazji, dlaczego koperty w tym rejonie są tak fatalnie ustawione. Koperty w miejsach z gigantycznymi krawężnikami, zablokowane słupami, płotkami, na dodatek wszystkie równoległe z "wyjściem" na ulicę. Niepełnosprawny na wózku parkuje, wychodzi, spada z krawężnika i umiera pod kołami taryfy.
2. Jeśli wydaje się wam że będzie w tym rejonie mniej aut to jesteście naiwni. Lewe abonamenty mieszkańca rządzą. Tam "innych" parkujących nie ma.
Zmian co do Kazimierza nie rozumiem, bo ten rejon to nie jest jakiś deptak tylko zasadniczo są to normalne i to dość szerokie jak na Kraków ulice.I tak ruch będzie podobny bo znowu lewe abonamenty.
W skrócie więc dalej będzie jak jest. Bo dalej bardziej opłaca się załatwić lewy meldunek w centrum i dostać abonament na swojego passeratti w tdi niż kupować jakieś wozidełko elektryczne za grube pieniądze.
I tak na koniec. Czemu CNG ma takie same przywiluje? Raptem mniej CO2 o ile, 25% od benzyny? Praktycznie w kontekście spalin/emisji jakoś specjalnie "bardzo" się to od LPG nie różni. Zrozumiał bym elektryczne + wodorowe, owszem zero emisji, ale CNG?
Zadżybisty krawat 🙂
Czasami przejeżdżam przez Kraków i nie zauważyłem parkingów typu parkuj samochód i jedz komunikacją zbiorową.Myślę że takie rozwiązanie znacząco by zmniejszyło ruch w centrum.
Mniej kasy dla urzędników, a więcej w miasto i będzie git. Nie da się, nie można, miasta na to nie stać, ale premie da się, można i miasto stać. Zakazy, nakazy, wsparcia od miasta brak.
A co z przedsiębiorcami na Kazimierzu ?Pracownikami ?Dostawami?
Zachar dlaczego takich pytań nie zadałeś które są oczywiste!
Pracuje w piekarni która mieści się na Kazimierzu.
Jak mam w nocy dojechać? Jak towar ma wyjechać z piekarni?
Jak dojadą klienci ? Do sklepów ,cukierni,restauracji itd…
Po Twoim wywiadzie mam wrażenie oglądania TVN lub Tvp Info.
Żenada Panowie z zikitu …kolejny już raz.
Niestety albo i stety, nikt nie ma zamiaru pilnować czy w hybrydzie odpalił się silnik spalinowy czy się nie odpalił.
No, ja w Krakowie nie wjeżdżam nigdzie wewnątrz II obwodnicy (Aleje śmier… znaczy 3-ch wieszczów i Dietla). Po prostu. Przepisy są tak pogmatwane, tyle róznych obostrzeń, wyjątków i wyjątków od wyjątków, że człowieka szlag może trafić. Nawet nie wie, kiedy złamie jakiś przepis i go kamerka straży miejskiej dorwie. Wolałbym dostac mandat, nawet wyższy, od żywego policjanta niż od tych pasibrzuchów siedzącymi za biurkiem i tylko wysyłającymi standardowe wydruczki z wezwaniem albo do podkablowania najbliższej rodziny (czego nawet jako świadek w sądzie nie muszę robić), albo do zapłacenia mandatu. Nic tak nie wk… jak to, że dałeś się złapać w pułapkę.
Już nie wspominam, że te hektary tablic z "nie dotyczy" pod znakami zakazu wjazdu to prawnicza fikcja – już widzę, jak kierowca zgodnie z przepisami zatrzymuje się przed znakiem i czyta dokładnie to wypracowanie a potem dochodzi do wniosku, że jednak nie może wjechać i ku gigantycznemu wk…wieniu korka za nim usiłuje zawrócić na ulicy tak wąskiej i zatłoczonej, że praktycznie jednokierunkowej.
Wszystko polega na założeniu (kompletnie pozaprawnym), że ci uprawnieni i tak wiedzą, co tam jest napisane a ci jeszcze nie wiedzący – i tak tam nie będą jeździć.
To świadczy o tym, że organizatorzy ruchu zastawiają po prostu pułapki. Formalnie wszystko w porządku, ale w praktyce…
Pojazdy proekologiczne. Kiedy kupowałem w zeszłym roku samochód na benzynę to spełniał aktualną normę emisji spalin, więc był proekologiczny. W dwa miesiace wymyślili jakąś kretyńską ustawę, przez którą w niektórych miejscach przestał być ekologiczny. I to jest draństwo.
CNG tak , LPG nie? A niby dlaczego nie?
Jakbym przechodził obok, to dałbym gościowi na bułkę. Wygląd masakra. Jaki ZIKIT taki przedstawiciel. 🤧
Ciekaw jestem kto z rodziny majchrowskiego ma stacje CNG? Stacji cng w Krakowie jest może dwie , czy cng jest czystszy od LPG?!
A czy ZIKiT rozliczył się już z niesłusznie pobieranych opłat za parkowanie w soboty???
Dyletanci i złodzieje. Tyle w temacie
Hybrydy nie mogą bo jak się skończy bateria to co odpali spalinowy no straż miejska była by happy. Już niedługo po KRK będą jeździć tylko melexy, elektryki i bryczki 🙂
Jak widzę priusa to mam odruch wymiotny toyota zrobiła takiego brzydala jak fiat multiple
Całe podejście do elektromobilności w Polsce jest o kant d… Po 7 latach jazdy hybrydami uważam, że o ile same pojazdy są ok to nastawienie w naszym kraju jest zdecydowanie przeciwko. Dotowanie zakupu, prądu czy też parkowania również uważam za słabe, bo to nadal finansowanie najbogatszej grupy społecznej lub producentów. Natomiast nadal nie rozumiem, dlaczego samochody hybrydowe oraz plug-in traktowane są na równi z dwudziestoletnim dieslem.
Zamiast topić gigantyczne pieniądze w regulacjach wystarczyłoby pójść tropem niemieckich naklejek ekologicznych i stopniowo podnosić normy. Czy u nas wszystko musi się odbywać na zasadach „komu by tu teraz przypi….”?
Panie Zachar powinien sie Pan bardziej zainteresowac tematem.
https://m.facebook.com/groups/927676757341905?view=permalink&id=1630551203721120
Bandyci chcą wykończyć przedsiębiorców żeby przejąć za pół darmo kamienice pod hotele i hostele. Każdy człowiek wie, że zamykając dzielnicę wykończą firmy. Mam nadzieję, że pójdziecie za to siedzieć!
Na jakiej podstawie będzie identyfikacja, czy pojazd ma prawo do bezpłatnego parkowania / wjazdu do strefy bezemisyjnej?
Zachar – ty naprawdę jesteś takim fanem/zwolennikiem hybryd i elektryków czy ktoś ci za to płaci aby tak je chwalić i promować?
ach te wasze krakowskie problemy
Sory, ale w temacie podejścia do elektryków w Polsce to zgodze sie ale na wpół tylko. Moze i faktycznie nie wszystko jeszcze działa jak powinno, ale jak to w Polsce najwyraźniej potrzebujemy wiecej czasu niz inni. Wazne ze cokolwiek sie dzieje. Samochod nie stanie Ci na srodku drogi jesli zaplanujesz trase i wrzucisz w nia punkty postoju na greenway'u da podladowanie. Sciagnij sobie apke – ułatwia zycie. Jezdze w ten sposob jako ph juz prawie rok i daje rade
Nienawidzę tego miasta.