
Lexus GS 300h 2.5L / 223KM – test, recenzja hybrydowej limuzyny
15 stycznia, 2017Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Kolejny tydzień z programem Moto-GiTy – kolejny Lexus – kolejna hybryda. Tak się złożyło, że trafił do nas Lexus GS 300h – usportowiona limuzyna z silnikiem …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Jest LEXUS i jest zabawa 🙂
Czy kamera jest w 4K bo ten obraz jest tak nasycony kolorami.
A pojawi się u was Lexus LS lub Lexus GS-F ?
Po przesiadce z 450h na 300h trudno mi wydać pozytywną opinię . No i po co te łopatki?
Jeżdzę GS 300h od pół roku i mam kilka uwag do Waszego testu:
1. Ekran centralny ma 12,3"
2. Długość całkowita 4880 mm
3. W oparciach kanapy tylnej zestaw baterii, stąd brak możliwości złożenia oparć i ograniczona pojemność pagażnika o ponad 100 litrów w porównaniu z wersją benzynową.
4. Łopatki przy kierownicy przy przyspieszaniu praktycznie bezużyteczne. Przydają się w górach przy zjazdach do hamowania silnikiem.
5. Potwierdzam – skrzynia bezstopniowa irytująca.
6. Asystenta pasa ruchów można konfigurować (czułość, drgania na kierwnicy) – może to zmieniłoby Waszą ocenę tego systemu w Lexusie.
7. Aktywny tempomat genialny. Zawiódł mnie tylko raz – podczas solidnej ulewy "zgłupiał".
8. Fajna funkcja planowania podróży na domowym komputerze i przesyłania jej do nawigacji samochodowej.
9. Wentylowanie i podgrzewanie foteli bardzo skuteczne.
10. Napęd na tylną oś! W pełni odłączalny ESP. To już rzadkość.
11. No i cena – konfigurowałem BMW5 i Mercedesa E z podpobnym wyposażeniem i zbliżonej mocy. Są znaczącą droższe, czy lepsze kwestia indywidualnej oceny i gustu.
Wie immer Lekxus 👍👍👍💕
A ile pali?
W sumie auto marzenie, taki wystarczy do szczescia.
Panowie ..to ni w ząb się nie znacie na mechanice ?…i testy robicie .Jak to pogodzić nie wiedząc czym się i jak jedzie .Rozumiem moja żona ale nie mogę tego zrozumieć
Piękny jak królewna Śnieżka ten Lexus.
Doman skóra na sobie i skóra w Luksusie.
ADSON chłopaku nie pal w Luksusie. A po za tym to planie szkodzi zdrowiu i podobno nie staje od tego.
TRAGEDIA – zainteresowany kupnem tego pojazdu zajrzałem do tego felietony z myślą że jest to test – posłuchałem tych panów i dochodzę do wniosku że test jest po prostu rozmową dwóch amatorów z dziedziny motoryzacji. Gdybym postawił dwójkę 16 latków przeprowadziliby bardzo podobną analizę i może byłoby na poziomie – 28 tyś subskrybentów – albo poziom słuchaczy jest podobny albo od testerów ja wymagam zbyt wiele choć wg mnie mogliby mieć pojęcie o motoryzacji choćby na podstawowym poziomie.
Fajny Test
Ktoś założył profil 35 na tył i 40 na przód;)