
LEXUS LS czyli Japoński kontra Niemiecki luksus klasy premium | LCM#23
28 stycznia, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Lexus LS czyli Japońska odpowiedz na Niemieckie oraz Brytyjskie auta klasy premium. Model ten wszedł na rynek w 1989 roku i musiał się od razu mierzyć z …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
moja Hanka V gen 1.8 iLS^^^^^^
Zgadzam sie z autorem co do zalet design'u AUDI, BMW, MERCEDES-BENZ , Lexus wypada bardzo nudno, ale chyba kazdy kto interesuje sie bardziej motoryzacja wie jakie przebiegi pokonywaly te Lexusy LS bez zadnych wiekszych awarii. Natomist widok rdzewiejacego 10-12 letniego flagowego Mercedesa klasy S, ktory jest zjawiskiem dosc powrzechnym powinien byc absolutna hanba dla producenta. Nie wspomne juz o lawinie innych-bardzo kosztownych usterek, ktore rujnowaly nawet pokazne zasoby porfeli.
Modele Mercedesa, kiedy sa nowe maja blyszczec i przyciagac nowym desigem linii nadwozia i wnetrza, a co sie dzieje po okresie pogwarancyjnym juz malo obchodzi zarzad Mercedesa. Jak wszyscy wiemy polityke produkcji zmienil nowy CEO Mercedesa w latach 80' tych, kiedy to firma prawie zbankrutowala produkujac auta niemal niezniszczalne – nota bene takie wlasnie jak robil to Lexus do 2007 roku. Jesli szukamy ikony luksusy z poczatku lat 2000, ktora dziala bezawarajnie i bedziemy mogli cieszyc sie z jazdy na prozno szukac jej w klasie S, owszem zjadziemy bardzo zadbane egzemlarze, ale za kosmiczne pieniadze. Natomisast np. Lexus LS430 wypada na tym tle o wiele bardziej konkurencyjnie.
Designem się nie jeździ – ważniejsze są rozwiązania techniczne, a Ty tylko wypas, wypas i wypas – jak dzieciak.
Przebolec idzie nawet tego starego gsa, ale z 2jzgte
Lexy jadą dalej, kiedy reszta się zamieniła w kupę rdzy i złomu.
Ej powiedz ty mi bo wspomniałeś o leksusie IS czy w tym aucie siedzi prawdziwe 2JestZajebisty jak w Suprze czy to jakaś słabsza wersja? Bo podoba mi się taki kombiaczek i ceny są przystępne, i żona się nie połapie co to za potwór 😉
Mam taka sama koszulkę 😀 Johny Bravo rządzi 😀
Czyli 950 prototypów i zrobili pudełko na zapałki 😩
A Volvo nie robiło żadnych limuzyn ciekawych?
Nie wiem skąd tyle fanów lexa, a na drogach ich nir widać. Nikt go nie kupuje bo jeździ gorzej od bmw jest mniej komfortowy od Mercedesa i technologicznie jest za audi mercedesem i bmw. Do tego silnik v6 bez większego wyboru więc co to za premium jak taki wybór silnika?
Ja i moja konkubina lubimy twoje filmy
Tylko po tych latach posiadaczy Toyot i Lexus przybywa. choć mam starą Corolle e11 z najgorszym silnikiem to nic dalej nie trzeba robić, do znajomego mechanika wpadła toyota pytam co się popsuło to odp że "Toyoty się psują bo trzeba wymienić filtry i płyny".
Mówisz o leksusach ,że albo wygląda i nie ma silnika albo ,że ma silnik i nie ma wyglądu ,a pózniej przytaczasz porównanie audi A8 i nadmieniasz ,że może nie wygląda i może nie ma v8 WTF WTF więc chyba coś tu się poplątałeś w tym galopie .26.20 no nie wiem już sam o czym ty mówisz .
Lexus to porządna marka do dziś miażdzy te z DE niezawodnością.
👍👍👍
A suzuki, co ma stuli, może coś na wesoło? 🙂
1UZ-FE 😀
nigdy nie prowadziłeś ls-a nie wiesz o czym mówisz jak się przejedziesz zrozumiesz dlaczego nie było innych silników
zobacz jak lexus wygląda po 300000 km a jak mercedes o czym ty mówisz nie masz żadnego doświadczenia z taką klasą samochodów jesteś zwykłym amatorem który pewno jezdzi golfem 1,6 w gazie daj se siana
Nieestety koleżkonalw jak ktos kupuje tej klasy auto to pewnie ma w ….. cene a zalezy mu na jakości tym podobnych
Starsze modele również posiadały wersję long, jest taka aktualnie na sprzedaż na OtoMoto za 200k.
Słyszałem, że tym Lexusem LS 600H książe Monaco jechał do ślubu
Mogli włożyć V8 z Lexusa LX czyli wolnossące 5,7 383 KM 3UR-FE
Pierwszy LS najlepszy – legenda
w126 miał v8 wiec o czym on mowi
8
Wnętrze BMW 7 E32 wyglądało lepiej niż nowszego Mercedesa S W140. Moim zdaniem
29:32 hahaha
proponuje pooglągac filmik petryn gledzi o ls 400 o dopiero póżniej krecic denny filmik. pa
4:25 Doug DeMuro o Mercedes 190 2.3 16v wspomina o niesamowitym serwisie Mercedesa ''Wherever you are'' w cenie tego modelu
BMW przy Lexie to jak Skoda przy Audi. Prawdziwy luksus i prestiż zaczyna się tam, gdzie kończą się marki europejskie, a zaczynają japońskie.
23:00 Jebnę jakiś dubstep do klasycznej limuzyny 🤣 kto wybierał muzykę?
Fajna pogadanka. Głosując portfelem wybrałem Lexus LS. Owszem gdybym wybierał auto dla kogoś to może inne, ale ja kocham komfort a wtedy tylko Lexus ma to coś w prowadzeniu, wyciszeniu i luksusie.
Niczego ciekawego się tu nie dowiedziałem, same wyczytane gdzie indziej komunały, do tego przekazane z perspektywy zaślepienia niemiecką motoryzacją. Do tego jeszcze Jaguar, który ma od dekad wprost fatalną opinię i kompletnie się nie liczy a Lexus zjada go z kopytami na wszystkich ważnych rynkach świata. Jaguar to może być konkurencja dla Saaba i pewnie niedługo pójdzie jego śladem. Na razie przeszedł z rąk amerykańskich przez szemrane fundusze inwestycyjne z Kuwejtu, hinduską Tatę a teraz należy do Chińczyków, którzy już kombinują jak się go pozbyć. Taki gorący kartofel branży motoryzacyjnej, a tu porównania do Lexusa. Powiem wprost: taki złom jak Jaguar nigdy nie był i nie będzie konkurencją dla Lexusa.
Poza tym co mi się szczególnie nie podobało to pogardliwe wspomnienie gospodyni domowej w kontekście Lexusa i podziw dla BMW jako auta dla gangstera. Ja tam wolę gospodynie niż gangsterów i chyba wszyscy normalni i uczciwi ludzie również.
Do tego kwiatki jak to, że diesle konkurencji były ciekawszą opcją niż przełomowa hybryda V8 o mocy 440KM w LS600h. Szczególnie dzisiaj po aferze diesel gate widać jaką ciekawą opcją były i są diesle… Za to nagle wszyscy producenci chcą mieć dziś w ofercie hybrydy, nawet jeśli nie potrafią ich robić.
Zabrakło mi też oczywistej konstatacji, że LS to nie jest jedyny model Lexusa i zainteresowanie nim zmniejszało się wraz ze zmniejszaniem się rynkowego znaczenia segmentu F. Być może następny LS będzie miał już nadwozie typu SUV bo dzisiaj rynek przesunął się w taką stronę. Segment klasy S Mercedesa już nie wyznacza standardów jak było to 20 lat temu, trudno więc aby Lexus poświęcał wszystkie siły i środki na rozwój modelu w tym segmencie. LS już swoją rolę rynkową spełnił w czasach I i II generacji, teraz funkcjonuje głównie jako wizytówka marki, a dobrze sprzedają się inne modele Lexusa w zupełnie innych segmentach.
napisze tu tylko żeby nie sugerować się podsumowaniem, czyli zdaniem że konkurencja wypada lepiej od lexusa, te auto pierwotnie nie było produkowane z myślą o europie,tylko na stany, a tak poza tym nie wiem skąd wniosek że hybrydy są pożądane w stanach a w europie głośne silniki i ryk, większej bzdury nie słyszałem. Jakie podejście do klienta ma BMW które oficjalnie przyznaje że fabrycznie zakłada wadliwe uszczelniacze zaworowe do V8-mek W E65?? koncern toyota robi techniczne dzieła, a lexus ls miał robić wrażenie nie poprzez przepych ale poprzez prostotę, z reszta jego ówczesny rywal, mercedes jakoś wcale nie posiadał diametralnie lepszego wnętrza, jeżeli ktoś ma dość sypiących się mercedesów i bmw to polecam wgłębić się w koncerny japońskie a wiedze czerpać od ekspertów a nie sympatyków motoryzacji…
Lexus to jedyna marka, która wzbudza we mnie pożądanie. Samochody robione z pasji i swoim charakterem konsumują konkurencję.
Grzechu.jest zajebisty
Yno trójca święta…Beema ,ołdi i merol😂😂😂😂😂😂😂😂