
Mercedes-Benz Klasy E Kombi (W213/S213) (PL) – test i pierwsza jazda próbna
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Weź ten samochód w leasing! https://goo.gl/qd5dSj Nowy Mercedes-Benz Klasy E w wersji kombi ma bagażnik o pojemności 640 litrów. Po złożeniu oparć …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
powiem tak jak pracownik z salonu bmw mercedes jest spokojny stonowany dla kogos kto lubi jedzic z tylu a gdzie ten pazur powiem tyle radosc z jazdy bmw i nowej odsłonie 5
Film dobry ale momentami słaba jakość audio. Myslałem ze mi glosniki w laptopie wysiadły 😀
Który silnik bardziej przypadł Ci do gustu?
Proponuje przelaczenie w tryb Sport+. Zmienia sie zdecydowanie charakterystyka skrzyni biegow, rowniez dzwiek silnika oraz reakcja na operowanie gazem. Pan to powinien wiedziec nawiasem mowiac.
Jak to jest z bagażnikiem? Ten jak Producent podaje ma 640L. Poprzednia generacja miała niby 690L., ale w jednym z czasopism było porównanie BMW 5 i MB E klasa przy czym były tam podane wymiary wewnętrzne bagażników i MB miał 690L., a BMW 5 tylko 500L. a wymiary różniły się tylko o chyba 2-3 cm na wysokość i 2 na głębokość co dla mnie oznacza że nie ma tam różnicy w pojemności aż 190L. Te 690L. to chyba była pojemność wszystkich schowków łącznie z brakiem koła zapasowego. Więc jak jest w tym przypadku? 640L. to jest suma wszystkich schowków. Proszę o wyjaśnienie.
Za 10 lat sobie kupię za 30k 😀 Zakochałem się w tym aucie.
Rzeczywiście hak jest wyposażeniem standardowym w kombi?
przesadzasz marek twierdząc ze to wolny samchod 4.5 do setki a do 200 16 sekund porostu jest mega komfort i nie czuc tego przyspieszenia ale liczb nie oszukasz
pokaż z tego.segmentu szybsze auto z ta.moca
ogladalem juz kilkanscie filmow nawet kliknelem na subskrybcje moze by przetestowac ten kanal i dzwiek montazu tu jest najgorszy sposrod vlogowcow motoryzacji , raz cicho razglosno raz muzyka w tle zaglusza rozmowe – i na koniec jakies trzaski jakby cos nie laczylo na przewodach moze mikrofon cos zlepodlaczoy , musicie to sprawdzic bo kanal dobry obraz montaz dobry fajne ujecia z drona – ale dzwiek najgorszy i przetestowalem to ze sluchawkami bose canceling jak i z naim muso – troche to wkurzajace – taka ugwa do ojca prowadzacego 😉
Dobry material, pozdrawiam
Do ilu km/h działa aktywny tempomat?
Co to za przyjemność prowadzić auto, które samo się prowadzi? 🙁
Niestety auta idą w tym kierunku.
Chciałbym takiego… 🙁
Nową klasę E będziemy pamiętać za to że odzyskamy sporo miedzi z kabli no i aluminium na złomie jest dość drogie 🙂
system wspomagania jazdy który działa ale nie do końca, moim zdaniem to kolejny pretekst do wyciągania pieniędzy za niepotrzebne gadżety
Dzień dobry Panie Marku,
zastanawiam się nad wyborem pomiędzy E43 AMG vs BMW 540i xDrive oraz być może Audi S6 (najmniej prawdopodobne). Wszystkie w limuzynie.
Czytałem wiele recenzji BMW i Mercedesa i jestem zdziwiony Pana wnioskami. Prosiłbym o wyjaśnienie, co pomoże mi w wyborze samochodu.
1. Dziennikarze chwalą układ kierowniczy E43 AMG, który może być leniwy w trybie komfort, ale staje się bardzo precyzyjny i bezpośredni w trybach sportowych. Pan o tym nie wspomina nigdzie, to spora różnica do wersji E400. Czy być może tamci dziennikarze się mylą i dalej układ kierowniczy, nawet po przestawieniu na najbardziej sportowy Panu nie odpowiada?
2. E43 AMG posiada więcej zmian, w stosunku do innych E klas. M.in. inne zawieszenie, inne tarcze z przodu, sportowy wydech no i oczywiście inne oprogramowanie silnika. Dziennikarze bardzo chwalą zachowanie tego samochodu, jako bardzo przyjemne do prowadzenia i dające dużo frajdy – czy Pan może się do tego odnieść, bo mówi Pan, że auto nie niesie żadnych sportowych odczuć.
3. E43 AMG przyspiesza do 100 km/h w 4,6 s, pozostawiając w pobitym polu 540i xDrive, Audi A6 3.0T czy mniejszą KIA Stinger GT. Te osiągi są dla mnie więcej niż zadowalające, Pan mówi, że nic się nie dzieje, auto nie wciska w fotel i generalnie nuda, a przy Kia (z gorszymi osiągami) chwalił Pan dynamikę tego samochodu.
4. E43 AMG w magazynie "Car And Driver" pokonał wyraźnie nową 540i, Jaguara, A6 3.0T i Cadillaca, szczególnie górując nad BMW kwestią prowadzenia, czuciem samochodu w zakrętach, oraz układem kierowniczym (co mnie, jako fana BMW zaszokowało, 540i zebrała tam bardzo niskie oceny, ale nie była to xDrive tylko RWD). W Pana teście 80% czasu za kierownicą słyszymy opowieści o systemach wspomagających i tym, że generalnie nic się ciekawego nie dzieje. Pan nie pochwalił tego "Mesia" ani słowem w kwestii prowadzenia, stąd moje pytanie, czy Pan testował ten samochód na krętej drodze przy ustawieniach sportowych zawieszenia i kierownicy i skrzyni?
5. Analogicznie w teście E43 AMG vs BMW 550i dziennikarze wybrali Mercedesa, jako przyjemniejszego w prowadzeniu i bardziej dynamicznego na krętych drogach (tutaj zapewne BMW przegrała przez wyższą masę silnika V8). Czy być może Pana odczucia biorą się z różnic między wersjami limuzyna vs kombi w E43 AMG?
Byłem już mocno przekonany do wyboru E43 AMG, ale po Pana teście, mam spore wątpliwości. W zasadzie nie usłyszałem nic pozytywnego o prowadzeniu tego samochodu na granicy przyczepności, a właśnie z tego powodu skreśliłem 540i xDrive. Obawiam się, że BMW będzie trochę za za bardzo "grzeczny" i nawet w trybie najbardziej sportowym drętwy (co zresztą zauważa wielu recenzentów). Miałem jazdę próbną BMW, Mercedesem jeszcze nie.
Z Pana testu wynika, że to nie jest żadne AMG tylko zwykła E klasa z bajerami…
Mercedes jest droższy, ale znacznie bardziej podoba mi się w środku i to jednak zawsze AMG, a nie BMW w "m" pakiecie. Od razu dostaję 400 koni oraz sportowy układ wydechowy (w BMW można wydech domówić potem i podnieść w serwisie moc do 400 koni).
Będę wdzięczny, gdyby zechciał odpowiedzieć na moje pytania i pomóc mi w wyborze.
0:24 gra i trąbi zespół KOMBI…:))))
Duzy minus za opinie nt tego wnetrza. Wystroj wnetrza jest konfigurowalny (drewno/aluminium/metal weave etc.) wiec moze byc dopasowany do gustu/wieku kupujacego.
Panie Marku spędzam w Mercedesie MP4 z 420 konnym dieslem z 2017 roku, 9 godzin dziennie i …. Mam nadzieję że osobówki robią inaczej bo jak patrzę na gwiazde to mi się …. Z przodu gwiadwa, woj nie jazda.
Jakosc dzwieku tragiczna
Fajny test. Jeździłem W213 z silnikiem 2.0cdi na papierze 8,5s do 100km a na drodze tego nie czuć 🙁
Komfort i prowadzeni po prostu BAJKA cisza w środku w gratisie 🙂
Żadna przyjemność jak auto jedzie samo ! chyba że kierowca będzie w stanie Durczoka
To coś z tymi współczesnymi mocami jest nie tak.
Kiedyś Renault 5 Turbo 130KM waga coś koło 700 kg (dane z pamięci) owe auto przy ruszaniu było w stanie podnieść kolana pasażerowi pod klatkę i podczas jazdy 90km/h był w stanie na asfalcie zamienić kołami.
A Merc AMG z tego filmu ma 400kM i waga 2t – jest 3x cięższy i 3x mocniejszy.
Czyli (prawie) współczynnik mocy do kg mają podobnie to w czym jest problem, że nie czuć przyspieszenia.
Już nie ma co się rozwodzić nad tym że Renault 5 obecnie to stary trupek a ten AMG to świeżynka czyli widać jak obecną motoryzacja depcze w miejscu.
Marek – czy jesteś pewien, że każda e klasa ma w standardzie pneumatykę tylnej osi???
Gdyby wtedy wiedzieli że pojawi się wersja z 612km pod maską i 3,5 sekundy do setki(kombi)
Oglądanie pańskich testów to sama przyjemność. Komentarze są rzeczowe i konkretne, a takie lubię. Dziękuję i gratuluję.
Jakim bezsensem jest krytykowanie kombi za brak przyspieszenia i sportowych wrażeń. Owszem wersja AMG ale to ciągle kombi.
to wnetrze jest piekne <3
Myslelem,ze S ozmacza saloon a W to kombi? I jeszcze hak jest w standarcie z pnełmatycznym tylnym zawieszeniem? Nie znalazlem u siebie haka🤔
Dwa trupy wejdą