Ładowanie

NAPRAWA SAMOCHODÓW WARSZAWA

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych i z Ad-Blue - Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Kontakt

Mercedes-Benz Klasy E Kombi (W213/S213) (PL) – test i pierwsza jazda próbna

Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.

Mechanik z dojazdem Warszawa

+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234

Najtaniej w Warszawie!

Nasza firma była widziana między innymi w:

TVN Turbo Mobilny Mechanik
Polsat News Mobilny Mechanik
DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

English Speaking Mechanic in Poland

+48 570 933 114 Here!

Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?

Zadzwoń do Naszego Serwisu!

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

WARSZTAT SAMOCHODOWY

Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!

Mechanik

Tel: 570 933 114

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.

Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!


Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.

Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem WarszawaSprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. 



Weź ten samochód w leasing! https://goo.gl/qd5dSj Nowy Mercedes-Benz Klasy E w wersji kombi ma bagażnik o pojemności 640 litrów. Po złożeniu oparć …

pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.

Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.

Mechanik z dojazdem Warszawa

+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234

Najtaniej w Warszawie!

Nasza firma była widziana między innymi w:

TVN Turbo Mobilny Mechanik
Polsat News Mobilny Mechanik
DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

English Speaking Mechanic in Poland

+48 570 933 114 Here!

Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?

Zadzwoń do Naszego Serwisu!

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

WARSZTAT SAMOCHODOWY

Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!

Mechanik

Tel: 570 933 114

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.

Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!


Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.

Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem WarszawaSprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. 

31 thoughts on “Mercedes-Benz Klasy E Kombi (W213/S213) (PL) – test i pierwsza jazda próbna

  1. powiem tak jak pracownik z salonu bmw mercedes jest spokojny stonowany dla kogos kto lubi jedzic z tylu a gdzie ten pazur powiem tyle radosc z jazdy bmw i nowej odsłonie 5

  2. Proponuje przelaczenie w tryb Sport+. Zmienia sie zdecydowanie charakterystyka skrzyni biegow, rowniez dzwiek silnika oraz reakcja na operowanie gazem. Pan to powinien wiedziec nawiasem mowiac.

  3. Jak to jest z bagażnikiem? Ten jak Producent podaje ma 640L. Poprzednia generacja miała niby 690L., ale w jednym z czasopism było porównanie BMW 5 i MB E klasa przy czym były tam podane wymiary wewnętrzne bagażników i MB miał 690L., a BMW 5 tylko 500L. a wymiary różniły się tylko o chyba 2-3 cm na wysokość i 2 na głębokość co dla mnie oznacza że nie ma tam różnicy w pojemności aż 190L. Te 690L. to chyba była pojemność wszystkich schowków łącznie z brakiem koła zapasowego. Więc jak jest w tym przypadku? 640L. to jest suma wszystkich schowków. Proszę o wyjaśnienie.

  4. przesadzasz marek twierdząc ze to wolny samchod 4.5 do setki a do 200 16 sekund porostu jest mega komfort i nie czuc tego przyspieszenia ale liczb nie oszukasz

  5. ogladalem juz kilkanscie filmow nawet kliknelem na subskrybcje moze by przetestowac ten kanal i dzwiek montazu tu jest najgorszy sposrod vlogowcow motoryzacji , raz cicho razglosno raz muzyka w tle zaglusza rozmowe – i na koniec jakies trzaski jakby cos nie laczylo na przewodach moze mikrofon cos zlepodlaczoy , musicie to sprawdzic bo kanal dobry obraz montaz dobry fajne ujecia z drona – ale dzwiek najgorszy i przetestowalem to ze sluchawkami bose canceling jak i z naim muso – troche to wkurzajace – taka ugwa do ojca prowadzacego 😉

  6. Dzień dobry Panie Marku,
    zastanawiam się nad wyborem pomiędzy E43 AMG vs BMW 540i xDrive oraz być może Audi S6 (najmniej prawdopodobne). Wszystkie w limuzynie.
    Czytałem wiele recenzji BMW i Mercedesa i jestem zdziwiony Pana wnioskami. Prosiłbym o wyjaśnienie, co pomoże mi w wyborze samochodu.
    1. Dziennikarze chwalą układ kierowniczy E43 AMG, który może być leniwy w trybie komfort, ale staje się bardzo precyzyjny i bezpośredni w trybach sportowych. Pan o tym nie wspomina nigdzie, to spora różnica do wersji E400. Czy być może tamci dziennikarze się mylą i dalej układ kierowniczy, nawet po przestawieniu na najbardziej sportowy Panu nie odpowiada?
    2. E43 AMG posiada więcej zmian, w stosunku do innych E klas. M.in. inne zawieszenie, inne tarcze z przodu, sportowy wydech no i oczywiście inne oprogramowanie silnika. Dziennikarze bardzo chwalą zachowanie tego samochodu, jako bardzo przyjemne do prowadzenia i dające dużo frajdy – czy Pan może się do tego odnieść, bo mówi Pan, że auto nie niesie żadnych sportowych odczuć.
    3. E43 AMG przyspiesza do 100 km/h w 4,6 s, pozostawiając w pobitym polu 540i xDrive, Audi A6 3.0T czy mniejszą KIA Stinger GT. Te osiągi są dla mnie więcej niż zadowalające, Pan mówi, że nic się nie dzieje, auto nie wciska w fotel i generalnie nuda, a przy Kia (z gorszymi osiągami) chwalił Pan dynamikę tego samochodu.
    4. E43 AMG w magazynie "Car And Driver" pokonał wyraźnie nową 540i, Jaguara, A6 3.0T i Cadillaca, szczególnie górując nad BMW kwestią prowadzenia, czuciem samochodu w zakrętach, oraz układem kierowniczym (co mnie, jako fana BMW zaszokowało, 540i zebrała tam bardzo niskie oceny, ale nie była to xDrive tylko RWD). W Pana teście 80% czasu za kierownicą słyszymy opowieści o systemach wspomagających i tym, że generalnie nic się ciekawego nie dzieje. Pan nie pochwalił tego "Mesia" ani słowem w kwestii prowadzenia, stąd moje pytanie, czy Pan testował ten samochód na krętej drodze przy ustawieniach sportowych zawieszenia i kierownicy i skrzyni?
    5. Analogicznie w teście E43 AMG vs BMW 550i dziennikarze wybrali Mercedesa, jako przyjemniejszego w prowadzeniu i bardziej dynamicznego na krętych drogach (tutaj zapewne BMW przegrała przez wyższą masę silnika V8). Czy być może Pana odczucia biorą się z różnic między wersjami limuzyna vs kombi w E43 AMG?

    Byłem już mocno przekonany do wyboru E43 AMG, ale po Pana teście, mam spore wątpliwości. W zasadzie nie usłyszałem nic pozytywnego o prowadzeniu tego samochodu na granicy przyczepności, a właśnie z tego powodu skreśliłem 540i xDrive. Obawiam się, że BMW będzie trochę za za bardzo "grzeczny" i nawet w trybie najbardziej sportowym drętwy (co zresztą zauważa wielu recenzentów). Miałem jazdę próbną BMW, Mercedesem jeszcze nie.
    Z Pana testu wynika, że to nie jest żadne AMG tylko zwykła E klasa z bajerami…
    Mercedes jest droższy, ale znacznie bardziej podoba mi się w środku i to jednak zawsze AMG, a nie BMW w "m" pakiecie. Od razu dostaję 400 koni oraz sportowy układ wydechowy (w BMW można wydech domówić potem i podnieść w serwisie moc do 400 koni).
    Będę wdzięczny, gdyby zechciał odpowiedzieć na moje pytania i pomóc mi w wyborze.

  7. Duzy minus za opinie nt tego wnetrza. Wystroj wnetrza jest konfigurowalny (drewno/aluminium/metal weave etc.) wiec moze byc dopasowany do gustu/wieku kupujacego.

  8. Panie Marku spędzam w Mercedesie MP4 z 420 konnym dieslem z 2017 roku, 9 godzin dziennie i …. Mam nadzieję że osobówki robią inaczej bo jak patrzę na gwiazde to mi się …. Z przodu gwiadwa, woj nie jazda.

  9. Fajny test. Jeździłem W213 z silnikiem 2.0cdi na papierze 8,5s do 100km a na drodze tego nie czuć 🙁
    Komfort i prowadzeni po prostu BAJKA cisza w środku w gratisie 🙂

  10. To coś z tymi współczesnymi mocami jest nie tak.
    Kiedyś Renault 5 Turbo 130KM waga coś koło 700 kg (dane z pamięci) owe auto przy ruszaniu było w stanie podnieść kolana pasażerowi pod klatkę i podczas jazdy 90km/h był w stanie na asfalcie zamienić kołami.
    A Merc AMG z tego filmu ma 400kM i waga 2t – jest 3x cięższy i 3x mocniejszy.
    Czyli (prawie) współczynnik mocy do kg mają podobnie to w czym jest problem, że nie czuć przyspieszenia.
    Już nie ma co się rozwodzić nad tym że Renault 5 obecnie to stary trupek a ten AMG to świeżynka czyli widać jak obecną motoryzacja depcze w miejscu.

Comments are closed.

Dodaj się do naszej bazy! Będziesz otrzymywać ekscytujące aktualizacje od mechaników Nie Tak mersin eskort - adana eskort - eskort mersin - eskort - escort - mersin escort bayan - çeşme eskort -

Sendika

mersin eskort - adana eskort - eskort mersin - eskort - escort - mersin escort bayan - çeşme eskort -

Sendika

Zadzwoń!