
Mercedes C220d 4Matic 2019 test PL Pertyn ględzi
7 sierpnia, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zapraszam na swoją stronę: http://pertyn.com na Fb: http://fb.com/pertynmaciejpertynski na Insta: http://instagram.com/pertyn Kontakt: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
p.Maćku może kiedyś Insignia GSI
jest tu ktos kto jezdzi Mercedesem E z 2017 i wyzej?
Czego chcemy od diesli? Dźwięku benzyny i wyższych obrotów 🙂
Następny odcinek mojego ulubionego Youtubera, teraz pozostaje wyłącznie czekać na kolejny odcinek.
Szanowny Panie. "Pertyn Ględzi" jest dla mnie kanałem pierwszego wyboru z następujących powodów: przekazuje Pan bardzo przydatne, praktyczne oraz merytoryczne informacje na temat prezentowanego modelu auta/ posługuje się Pan czystą, niezwykle schludną polszczyzną z poprawnym akcentowaniem zgodnym z regułami naszego języka/ Pański przekaz jest tak czytelny i tak dobry, że czasem odrywam się od ekranu komputera i z samego "słuchu" mogę kontynuować śledzenie odcinka bez absolutnie żadnego uszczerbku dla przekazu. Opowiada Pan to w taki sposób, że obraz przestaje być niezbędny. To jest wyższa szkoła jazdy. To jest "dobro rzadkie". Nie znam drugiego takiego polskiego kanału. Przy okazji tego testu znowu przekazał bardzo wiele przydatnych, praktycznych informacji wynikających z Pańskiego ogromnego doświadczenia. Robi Pan doskonałą robotę. Dla mnie i jak sądzę dla wielu widzów jest Pan kimś, kto realnie pomaga w poruszaniu się po coraz bardziej skomplikowanej motoryzacyjnej rzeczywistości. Dawno chciałem to napisać ale to dzisiaj nadszedł ten dzień. Bardzo Panu dziękuję. Szacunek! Pozdrawiam Maciej Wojtysiak.
Panie Maćku, czy mógłbym prosić o źródło informacji o fakcie, że w wykończeniu omawianego samochodu ( jak rozumiem jest w nim zastosowana opcja "skóry" Artico ) są używane resztki skóry naturalnej. Z góry dziękuję.
Mercedes już nawet małpuje z nomenklatura nazewnictwa mniejsze litraże a wieksze oznaczenie… pierwsze w tej kwestii było BMW np. Silnik 2.0 biturbo a oznaczenie 328i. Tak samo mercedes GLE skopiowane BMW X6 parodia po prostu. Sami nic nie wymyślą tylko kopiują od BMW wszystko.
Co do spalania – potwierdzam, w nowej E klasie na autostradzie przy stałej 130 km/h średnia poniżej 5l
Eksperymenty MB z designem kierownic są zastanawiające, omawiana kierownica przypomina mi wynalazek z Ski przed liftingiem – od początku było wiadomo że do brzydki dziwoląg, w badaniach satysfakcji klientów wyszło że sie nie podoba i zmienili przy pierwszej okazji. Po co silić się na innowacje skoro nic nie wprowadzają?
A to sreberko tutaj na kole kierownicy istotnie straszna tandeta, ale cieszy że MB tak podniósł poziom i nie jest już tylko wygodnym tapczanem na kołach, a co więcej potrafi objechać 3ke, to wyczyn!
Panie Macieju, ostatnimi czasy bardzo pogorszył się Panu dźwięk w filmach 🙁 Bardzo dużo basowego buczenia, bardzo mało czystego głosu.
Przepraszam że w innym temacie ale ledwie wczoraj wróciłem z rodziną z wakacji. Wypożyczałem auto i pod wpływem Pana filmów oraz wypowiedzi wybrałem Golfa 1.5 TSI z DSG. Nigdy nie miałem nic do marki VW, ot producent jakich wielu. Przyznam się jednak szczerze że auto wywarło na mnie piorunujące wrażenie a zwłaszcza aspekt mechaniczny. Kultura pracy silnik oraz genialna skrzynia biegów a na dodatek rewelacyjne zawieszenie. Po 1 800 km przejechanych zgadzam się z Panem w całej rozciągłości że w swojej klasie to auto jest wyznacznikiem koniec i kropka. A i co do spalania to do tej pory nie mogę wyjść ze zdziwienia, 150 konna benzyna w kombi załadowana na wakacje i średnia z ww dystansu to 5,7 litra.
Faktycznie ględzisz że słuchać Cię nie idzie…
Zapomniano podać informację, że z badań międzynarodowego rynku samochodów mercedes należy do ścisłej czołówki producentów zaniżających podawaną wartość wypalanego paliwa. Średnio więc Mercedes spala powyżej 30 % więcej niż podaje producent i wskaźniki. Nie zmienia to faktu, że byłem bliski kupna tego modelu. Mnie mocno oczarował.
Piekło zamarzło. Pertyn piewcą diesli.
A tak na poważnie: klasa C przed fl miała skrzypiące wnętrze (środkowy panel) co w mojej opinii po prostu nie przystoi w tej klasie aut.
Po fl plastiki dalej udają metal, ale trzeszczenie jak widać pozostało, co przeczy Pana opinii o "fantastycznym wykończeniu".
Jeśli to w klasie C jest "fantastyczne", to co powiedzieć o tym z A4 lub choćby z nowego V60?
Dziękuję za test. Czy jest szansa na c63s?
17:43 Wyłem ze śmiechu…XDDDDDD
Przepiękny samochód 🙂 Jeździłem takim tylko że w sedanie i w benzynie, trochę mało miejsca miałem nad głową i trochę ta deska rozdzielcza jest tak wysoko ale to jest chyba kwesta przyzwyczajenia i nie czuć wgl prędkości
Do ideału brakuje mi w tym aucie jeszcze koła dojazdowego.
dramat c200 ma silnik o pojemności 1497 cm i 184 KM
Efektem testów takich optymalnych wersji jest chyba największa liczba kupionych aut.
Nie mogę patrzeć na te okrągłe nawiewy. Okropne.
Dopiero teraz zrozumiałem,dlaczego nie jest potrzebny większy zbiornik paliwa.Seryjne 42 litry pozwalają na przejechanie 700 km przy spalaniu 6 L/100 km i 800 km przy spalaniu 5,25 L/100 km.
ciekaw jestem jak jeżdzi C200 FL z silnikiem 1,5
Ja w BWM 3 litry 258KM 6.3 ixdrive
gdzie test dwumetrowca
Automat przeszkadza w kreceniu koleczkiem. Zle obmyslone.
Jestem ciekawy czy ten szmelcsedes będzie tak samo rdzewieć i odmawiać posłuszeństwa jak sąsiada GLS, który przez pierwsze pół roku 3 razy wzywał lawete…
Właśnie jeżdże c220d – z wypożyczalni przez 2 tygodnie. Podoba mi się prowadzenie, silnik (naprawde fajnie jedzie), gabaryty i wyciszenie. Dla mnie jednak zbyt duży bigos we wnętrzu: : błyszczące plastikowe elementy , mnóstwo przycisków na kierownicy, niejasne informacje na ekranach a na końcu ta durna lampka, która się świeci jak się zbliżasz do samochodu przed tobą. – że niby nie zobaczę samochodu a lampkę zza kierownicy to tak?!
podobno bardzo trzeszczy konsola srodkowa, osobiscie nie lubie piano black i innych reflektujacych swiatlo, bo oslepia i irytuje
Powiedz czy bardzo szumi ten dizel? nie znosze terkotania dizlowskiego
Panie Macieju, mam wrażenie, że gdyby w tym całym downsizingu chodziło o ekologię to wystarczyłoby żeby mercedes zastosował miękka hybrydę w dieslu z wykorzystaniem silnika elektrycznego w celu obniżenia spalania. W takiej sytuacji C220 (bez 4matica) na jednym tankowaniu mógłby przejechać prawie cały świat :)) jestem bardzo ciekawy tego wynalazku mercedesa E300ed jakby miał pan możliwość to proszę o test. Miłego dnia.
Czas rozpocząć polowanie na Corolle TREK !!!
Kupilem diesla kiedys pozniej wolalem lpg…..no diesel sie psuly….no a teraz snow to sie.zmienia….boy 12 letni ten egzemplarz wytrzymal 500.000km bez napraw
podziwiam ,ze znajduja sie ludzie ktorzy potrafia kilkadziesiat minut opowiadac o autach ,roznicach miedzy nimi,,mimo iz motoryzacja od konca lat 90 tych poza ledowymi reflektorami oraz cieklokrystalicznymi wyswietlaczami stoi w miejscu a mozna pokusic sie o stwierdzenie iz napedy w dzisiajszych autach sa bardzo czesto wykonane z gorszych materialow co w konsekwencji skraca ich zywotnosc…niech zyje piano black :)fajnie ,ze istnieja takie gaduly ..pozdrawiam
Wszak nie od dziś wiadomo, że Mercedes jest miarą Wszechrzeczy! 🙂
Jezdzilem tym autem 3 lata kupilem BMW330D i pozamiatane kupie to auto jak na renete pojde ;P
Czyli jeśli benzyna to Mazda, a jeśli diesel to Mercedes? 🙂
Giulia ma lepszy układ kierowniczy…
I to sa normalne zegary w nowej technologi kształtem przypominajace tradycyjne zegary a nie jakies tablety w E-klasie ktore wygladaja srednio,bardzo srednio
Czego chcemy od diesli? Żeby nie miały DPF i EGR. Poza tym wspaniałe silniki. Ponieważ do benzynowych też wciśnięto "ekologię" od 2018 roku to stop nowym autom.