
Mercedes GLC 350e test PL Pertyn Ględzi
18 maja, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Zapraszam na swoją stronę: http://pertyn.com na Fb: http://fb.com/pertynmaciejpertynski na Insta: http://instagram.com/pertyn Kontakt: …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Japońskie hybrydy są bezkonkurencyjne, spalanie super i nic nie trzeba wciskać aby odzyskać energię w bateriach bo wszystko dzieje się automatycznie, 10 min jazdy i baterie pełne … na postoju silnik spalinowy normalnie pracuje a elektryczny ładuje baterie .
Czy jest szansa na test Jeepa Renegate ?
Takie dziwne pytanko.
Czy przyciski (którekolwiek) we wnętrzu wydają taki satysfakcjonujący 'klik' jak np. w Audi?
Nie no, tego się już nie da słuchać 😉 Ile razy jeszcze będę musiał napisać, że hybrydy plug-in to auta dla ludzi, którzy mają względnie blisko do pracy, np. dla mieszkających w tzw. dużym (czyt. śmierdzącym) mieście (Warszawa, aglomeracja paryska, etc.), wyjeżdżają ze swojego domowego garażu z gniazdkiem do swojej firmy (gdzie też mają gniazdko) w tym samym mieście i te pół godziny na prądzie im wystarcza. Nie chcą smrodzić, a nawet jeśli ich prąd jest z węglowego komina polskiej elektrowni, to zapewne i tak czystszego niż rura wydechowa najczystszego dzisiejszego diesla. Nikt nie każe kupować Panu takiego auta, jeśli mieszka Pan pod Warszawą.
Gdybym miał jeździć po mieście autem (wolę rower albo tramwaj i książkę), zakładając, że mogę mieć co najwyżej jeden samochód, to właśnie plug-inem. A że drogie? Przecież ci ludzie i tak wpisują to w koszta swojej firmy, zatem im drożej, tym lepiej, bo podatek od dochodu będzie mniejszy. Ja rozumiem (nie, właściwie nie rozumiem), że można być petrolheadem, ale na litość, po człowieku Pana pokroju można by się spodziewać większej elastyczności w myśleniu 😉 Równie dobrze mógłby się Pan zżymać np. na głośnik dynamiczny, że nadal taki sam od czasu wynalezienia, i wywalić z domu stereo, bo "zepsute". Podobnie zapewne z kilkoma innymi sprzętami AGD. Litości 😉 Pozdrawiam serdecznie 🙂 PS Jestem ciekaw, jak w najbliższej przyszłości wyewoluują tzw. superkondensatory i czy zastąpią baterie w autach.
90% testu to pogadanka o technologii plug-in hybrid w tym aucie, czyli wnioskuję, że auto nie oferuje nic ciekawego. Przy X1 i X2 było więcej radości z jazdy 🙂 No i obsługa w BMW to bajka, a Mercedes pozostawia wiele do życzenia.
Nie lubię suv,ów.. A subaru XV? 😀😀😀
wg mnie to najładniejszy mniejszy SUV na rynku. Idealny przód tył bok bryła proporcje. Szkoda że taki drogi no ale w końcu Mercedes.
Elektryczne samochody sa tylko po to , by zmniejszyc srednia emisje spalin 😉 . A zaporowe ceny skutecznie staraja sie odstraszyc potencjalnych klientow , by nie wpakowali sie w gow** .
Szybkość 1,25 i lecimy
Taki jeden Pan, dawno dawno, dawno temu miał samochód zasilany elektrycznością. Umarł w niewyjaśnionych okolicznościach. Był nim Tesla.
Uwielbiam ten kanał, no.1 w PL !
Moim zdaniem, lepsze by były samochody na ogniwa paliwowe. Eko terroryści lobbyści dążą do elektryków, mimo że nie ma to logicznego wytłumaczenia. Wyprodukowanie baterii i prądu, niszczy środowisko tysiąc razy bardziej, niż te biedne diesle . Rewolucja w gromadzeniu prądu? Nie wydaje mi się żeby to szybko nastąpiło.. Pozdrawiam.
Jezu, jakie to brzydkie…
Wersja bzdura, zresztą tak jak BMW 330e czy 530e: liche 4 cylindry obciążone marną baterią. Myślę że to jest oferowane tylko dlatego że jest presja by auta premium miały jakąś wersje hybrid w gamie, ale nikt nie chce zainwestować w r&d by stworzyć coś sensownego bo zwrot z inwestycji wątpliwy.
Panie Maćku a kiedy nowa Fiesta ST? Już się nie mogę doczekać, a widzę że zagraniczne testy się już pojawiły. To auto zapowiada się mała petarda.
Pomyslec tylko, ze znalazlem sie tutaj po obejrzeniu materialu z serii evergreen o syrence. To bylo okolo 2 tygodni temu, teraz, ponad 40 testow pana Pertynskiego obejrzanych. Jestem niezmiennie, pod wielkim wrazeniem. Swietny kanal, dziekuje.
👍👍
Kocham te Twoje końcówki filmów z pauza i jakaś fajna pointa lub zwykłym pozegnaniem. Nie wiem czemu, ale czaruje mnie to i ZAWSZE oglądam do ostatniej sekundy.
Das gute auto fantastisze plus weniger 250kpl ja ja! Das auto!
Smutny w środku on jakiś ale może i auto fajne.
Niemiec będzie płakał przy sprzedaży heheh
Dziwie siędę jeszcze nie stworzono akumulatora w którym byłby wymieniany czynnik chemiczny tak jak tankuje się paliwo.
Dopóki samochody elektryczne będą, jak teraz, wspierane w tak dużym stopniu przepisami, rewolucji się nie spodziewam. Bo po co, skoro i tak ludzie to kupią, przymuszeni przepisami? Konie zostały zastąpione samochodami nie z powodu przepisów, a w dużej mierze mimo przepisów (jak Red Flag Act). Tymczasem coraz to któreś państwo zapowiada, że za kilka lat wprowadzi zakaz rejestracji pojazdów spalinowych. Przy braku konkurencji nie ma sensu wydawać na badania i wynalazki.
Wiele prawdy..
Miodek motoryzacji XD
Ten pan mówi jak ksiądz absolutnie bez temperamentu
Witam. Bardzo trafnie wypunktowane wady tego typu rozwiązania. Sam zamierzalem zakupić albo dokladnie taki samochod albo Q5 hybrydę, ale widzę że będę musiał powrócić do pierwotnego planu zakupu RAV4 HYBRID. Dodam że disel nie wchodzi w grę. Czy według pana Rav 4 ,tak na codzień mocno odstaje od wyżej wymienionych? Pozdrawiam