
Mercedes S 500eL Plug in Hybrid TEST PL Pertyn ględzi
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Największa z hybryd Mercedesa, w dodatku „z ogonkiem” do podłączania ładowarki Errata: w rzeczywistości auto ma aż 525 cm długości! Nie dziwota, że po …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
tablety z biedry
To ile on ma w końcu tych cm? 515,520czy525??
Qrwa te zegary skreślają dla mnie merca
Co to ma być? Prezentacja auta? A gdzie mowa o funkcjach, prezentacja możliwości i dodatków?
Może ktoś szuka takiego w wersji 63 AMG.Mam z 2014r
z zegarami od prędkości i obrotów to Pan trafił z porównaniem, niestety postep nie zawsze ma klasę, … "klasę ma coś co się uleżało przez pokolenia, coś co się sprawdziło" a tu dwa smartfony, to w 60-tych latach była klasa. przyszła mi myśl. najlepsze skrzypce wykonano w latach 1690-1710 i do dziś, mimo absolutnej technologii, nikt nie potrafił poprawić tego co klasyczne. …i piosenka dla kierowców https://www.youtube.com/watch?v=rioLs0wHg5Y
nie kupił bym auta które ma tapicerkę przypominającą ciasto na pierogi
A jak sobie radzi z krótkimi nierownosciami poprzecznym?
Mam W140 i jak tak sobie pomyśle to od W126 włącznie, S-klasy nie miały jakichś ładnych-szlachetnych zegarów
Mercedes od kilku lat produkuje jedne z najpiękniejszych aut z zewnątrz. Ale wewnątrz to jakaś pomyłka z tymi tabletami, tandeta. BMW 7, wnetrzem bije Merca na łeb i szyję.
Brak wyobraźni i elastyczności producenta ( nie tylko tego , a zdecydowanej wiekszości i też tańszych klas) w kwestiach designu wnętrza jest zastanawiająco – porażajace . A wystarczy prosty patent – zastosować ALTERNATYWNY panel ze wskaźnikami . Przy kupnie klient sam decyduje jaki wybrać . Mało tego , jak mu sie kiedyś odwidzi to …. kupuje inny , który obramowaniami oczywiście idealnie pasuje do tego pierwszego . I wcale nie jest powiedziane , ze do wyboru będą tylko dwa zestawy . Qurwa – czy to takie trudne ???
Hybryda nawet w takich luksusowych wannach i kazdych innych pojazdach , nawet SUVach ma sens :
1. Warunek PODSTAWOWY – Auto będzie dość często służyło do poruszania sie po mieście , a mniej na trasach .
2. To nie tylko tzw. moda , trend ( czy jak by to nie nazwac inaczej ) , ale w dzisiejszych czasach potrzeba przyczyniania sie do REDUKCJI ZANIECZYSZCZENIA powietrza zwłaszcza w miastach, więc przyczynianie sie nawet takiego rezydenta tylnych siedzeń w osobie dygnitarza czy innego biznesmena do tego trendu , będzie bardziej postrzegane jako dawanie dobrego przykładu , a mniej jako przejaw snobizmu . 30 km na siniku elektrycznym to dzisiaj norma hybryd plug-in . Jednakże dla wspomnianego włąściciela , który ma sporo spraw do załatwienia , a więc i wyjazdów , taki dystans może być niewystarczajacy . A jak nakaże szoferowi cisnąć to już na pewno nie . Wniosek ? Trzeba zainstalować znacznie większą baterie lub drugą taka samą . Kazdy powie i konstruktorzy też , ze nie ma miejsca ( bo w tym przykladowym Mercu nawet bagaznik jest nie za wielki ) . Inżynierowie w trzech generacjach Priusa znaleźli miejsce dla ogniw tylko w bagażniku zaraz za siedzeniami , ale w czwórce zmieścili już ją pod tylną kanapą ( chociaż to dziwne , ze nie dało sie wcześniej ) i od razu pojemność bagażnika skoczyła . Da sie ? Da sie , tylko trzeba wysilić kiepełe .
3. Są jeszcze inne pozytywne aspekty , które przynoszą hybrydy :
– mniejsze zużycie układu hamulcowego ( dzięki rekuperacji czyli podczas odzyskiwania energii )
– przyjemność jazdy z bardzo cichym , bezwibracyjnym i dosć dynamicznym napędem
I jeszcze dwa , o których mało kto wspomina :
– zwiększenie żywotności silnika spalinowego ( przez wyręczanie go , a przynajmniej wspomaganie przez silnik elektryczny przy każdym obciązeniu ) . Chyba , ze ktoś będzie notorycznie cisnął do przysłowiowej dechy to wtedy już nie .
– przyczynienie sie do redukcji hałasu w mieście
świetnie się słucha 😀
Moja hybryda plugin ma zadeklarowane 45km na prądzie i tyle przejeżdżam.
Ty się czepiasz tabletów w klasie luksusowej, a ja bym się bardziej czepiał że człowiek, który prowadzi Skę ubrał się mało adekwatnie do prowadzonego auta, niewiele lepiej niż rosyjskie testy klas premium prowadzone przez dresy i adidasy 😉
Dobre spasowanie xD szczególnie to drewno.
Panie Pertyn, mógłby Pan zrobić sobie i nam przyjemność polegającą na przetestowaniu Mercedesa S z zawieszeniem Magic Body Control ? :))
Ludzie mówili mi zamieniłeś GTR-A na S-KĘ? Zapłaciłeś 606 tys za 469km….. Coś ty zrobił, natomiast nawet przy moim wieku, młodym wieku, każdego dnia nie mogę wyjść z podziwu jak ta moja s-ka jeździ. Życzę wam wszystkim byście doświadczyli przyjemności jaka oferuje S-Klasa;-)
A niemoglby ten samochod miec 400koni i 100litrowego ekologicznego zbiornika na lpg….proste tanie rozwiazanie i ekologiczne albo na wodor…sam nie wiem czy to komplikowanie wszystkiego jest potrzebne……jeszcze zeby ten zasieg na pradzie byl wiekszy….no i ciekawe jak to wyglada po 10 latach uzytkowania….dlaczego tak cicho jest o lpg …..
Auto świetne, merytorycznie OK, ale te rozwleczone niebotycznie zdania… Ma się wrażenie że redaktor przy każdym wyrazie walczy z alzheimerem. Da się to oglądać jedynie przy dwukrotnym przyspieszeniu. No chyba że to nie alzheimer tylko samoupajanie się własnym głosem. Zagadka😀
Ja miałem w swoim życiu 2 składy jedna z nich to 140 v12
Nie jestem prezesem… czy to oznacza, ze nie moge kupic Sklasy?
To obserwowanie nawierzchni to Magic Body Control 😉