
Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – to nie jest zwykły SUV (PL) – test i jazda próbna
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Weź kredyt na samochód z Santander Consumer Bank. https://stvkr.com/click-GQTREISV-KHEQCPAW?bt=25&tl=1 Mitsubishi Outlander trzeciej generacji …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Moim zdaniem Kia robi zdecydowanie fajniejsze hybrydy i o niebo lepiej wykończone.
Mam Outlander PHEV tylko pierwszej generacji. Dziś robiłem test i przejechanie 45km w cyklu miejskim nie jest problemem. Dodam tylko że trzeba umieć jeździć hybrydami. Fajny test. Kanał nieźle się rozrasta. Uwielbiam twoje testy. Dzięki twojemu kanałowi zakochałem się w autach elektrycznych. Pamiętam jak dodałeś test Nissana LEAF. Rok później byłem szczęśliwym posiadaczem EV. A po kolejnych 2 latach kupiliśmy Outlandera i nie żałuję. 90% jazdy korzystamy praktycznie tylko z silnika elektrycznego w dodatku za darmo bo lądujemy się ze słońca. Pozdrawiam 😁
Sama koncepcja napędu fajna. Zawsze mi się wydawało że hybryda to powinno być auto elektryczne z generatorem na pokładzie. Choć Toyota udowadnia że nie mam racji, to jednak koncepcja mitsubishi techniczne jest mi bliższa.
Ile?!?!
Szczerze mówiąc, po obejrzeniu tego zacnego materiału testowego, nie przeskoczyłbym z mojego Outlandera 1 na tenże 🙂 Dobrze zadbana jedyneczka jest esencją minimalistycznego stylu Mitsu z minionych lat połączona z niezawodnością legendarnego silnika 4g63
Trochę się Panu Panie Marku, pomyliło, chodzi o podane parametry ładowania, posiadam model z 2014 roku i w instrukcji jest podane że szybkie ładowanie może być wykonane do 50A, zaś normalne do 20A. Pan podaje wartość max 22A, to znaczy że odnosi się to do zwykłego złącza nie do złącza typu "Chademo". Niestety nie mam instrukcji do nowszego modelu, ale nie wierzę że by się w parametrach ładowania Mitsubishi cofnęło. Raczej widzę pewien progress, gdyż zwiększono natężenie prądu 20A dit 22A. Czyli nie zaoszczędzono jak Pan sugeruje. Jako ciekawostkę, mogę jeszcze dodać, że podczas ładowania z domowego gniazdka, uruchomiona jest pompa płynu chłodzącego aby zapewnić odpowiednią temperaturę podczas ładowania, ale kiedy już korzysta się z szybkiego ładowania typu Chademo, wtedy do akcji oprócz pompy , wchodzą wentylatory przy chłodnicy. Nie wiem czy inne hybrydy typu pług-in też tak mają. Tak kabel ładowania można odpiąć i przerwać ładowanie, ale nie można go ukraść, gdyż nie jest możliwe odpięcie od ładowarki, trzeba zwolnić zamknięcie za pomocą karty do ładowania. Za to z złącza typu Chademo, w ogóle nie można odblokować wtyczki i przerwać ładowanie. Na koniec, wszyscy Youtuberzy, powtarzają że coś i " strefie czystego transportu" i łączą z tym przycisk"Charge" do ładowania akumulatorów podczas podróży. W instrukcji obsługi Mitsubishi nic takiego nie ma, ten przycisk służy do naładowania akumulatora, przed wykonaniem ciężkiej pracy i należy go uruchomić około 20 minut przed, także podczas holowania ciężkiej przyczepy, podjazdów w górach pod strome wzniesienia. To mówi instrukcja obsługi, , problem w tym że Youtuberzy ich nie czytają, tylko powtarzają jeden za drugim. Potem ludzie też. Ale jest to zrozumiałe, nie ma możliwości czytać instrukcji obsługi w tak krótkim czasie. Mimo wszystko bardzo fajnie zrobione filmy, dużo informacji w krótkim czasie, konkretnie na temat. Pozdrawiam.
Auta PHEV to jest to co lubię. Czekam z niecierpliwością na test Rav4 PHEV, jakoś bardziej mnie interesuje 😉
Czekam na test jakiegoś Reng Rovera
Fajnie pokazałeś jak bardzo upośledzone są napędy 4×4 we współczesnych SUV-ach
To jednak jest SUV nie crossover Panie Marku, to widać jak Pan przy nim stoi 🙂
Faktycznie strasznie dziadostwo
jest jeszcze coś na plus, o czym się nie mówi: on może pociągnąć na haku do 1600 kg i pod tym względem jest bezkonkurencyjny w stosunku do innych hybryd. Bo to i łódeczka, i przyczepka, a i jakieś wokółdomowe transporty można opędzić, tanio!
Strasznie sie czepiasz… O wszystko co się dało. Najbardziej widoczne to było, gdy pokazywałeś pozycje za kierownicą, czy podjazd pod wzniesnienie(gdzie imho poradził sobie najlepiej ze wszystkich)…
Ale to jest brzydkie… 😔😔😔 Test – świetny. 😊😊😊
Hybryda pług in nie możemy wjeżdżać do strefy zero emisji.
boze ale gowno to auto
Tak sie mega sprzedaje ze mitsubishi wycofuje sie z europy !
Chciałbym bardzo Toyotę Mirai tę pierwszą… =,= … Bardzo bym chciał, wygląda genialnie…
Komentarze typu co za g…., co za przestarzale auto, co za drogie badziewie, a Passerati 2003 w TDIku, Peżo 406 LPDż w garażu stoi albo rower na raty 😛
Super auto, wygodne i nierzucające się w oczy, chcecie rzucać się w oczy i spędzać więcej czasu w serwisie niż na drodze kupcie sobie najnowsze BMW, Mercedesa albo VAG jak wam się nie podoba. Pokażcie mi ładnego japońskiego SUVa, słucham? subaru forester (mniejszy w środku, na marginesie), RAV4, a może CRV – wszystkie wyglądają koszmarnie, taki urok japońców – one wygrywają niezawodnością i trwałością. Rdza? one już rdzewieją czekając w porcie na fracht, ale co z tego 10 lat i kolejne auto, 10 wytrzyma… ale czy Ty wytrzymasz 10 lat ze swoim nowym VW?
Prostota i brak fajerwerków i nijaki wystój wnętrza to jedynie plus, brak jakiś tabletów, cudów na kiju… to tez plus, niekażdy ma 20 lat i ogarnia nowinki z zamkniętymi oczami.
A co do ceny, niestety jesteśmy biedakami EU i dla nas wszystko jest za drogie, albo absurdalnie drogie. Ala dla Holendra juz nie jest to tak absurdalnie drogie i tam PHEV jest bardzo popularny.
Bardzo chętnie zobaczyłbym test podjazdu jakiegos PHEV pod przełęcz Stelvio. Ciekawe ile % baterii by zostało na samej górze. I ile by odzyskal energii po zjeździe. Hmm…
Prawdą jest że marka się zwija z Europy?
Pod tą górkę jak byś podjeżdżał jakimś audi w quattro to auto z palcem w ….. By podjechał
czy to 2.4 da radę zagazować? 🙂
Geiles Auto , ihr könnt ja alle Passat fahren , ich fahr Mitsu 2.3 DID , Black Edition…(-:
Poproszę Peugot 3008 PHEV Hybrid 4 300km 😉
Panie Marku jak zwykle interesujący test. Chyba nie ma w całym necie osoby bardziej dociekliwej w temacie motoryzacji niż Pan a Mitsubishi miejmy nadzieję w modelu 2021 wyciągnie wnioski z niedociągnięć poprzednika a jeżeli nie to Toyota RAV4 plug in zgarnie kawałek tego tortu:)
Kup se Volkswagena i nie marudz Panie Marku…
Dobra szyderka 🙂 Ale to się samo ciśnie na usta 🙂
Nikt tak nie podjeżdża pod wzniesienie. Robi się to z niewielkiego rozpędu…
Jaka jest maksymalna prędkość pracy trybu hybrydy równoległej (bo biorąc pod uwagę ze do dyspozycji jest tylko jedno przełożenie podejrzewam , ze ten tryb nie jest dostępny aż do prędkości maksymalnej )
Proponuję test mojego auta. Mam w Polsce hondę Clarity PHEV z 2018 roku z przebiegiem elektrycznym około 100 km
szkoda, że nie robią nowych na wzór wyglądu Pinin/IO, bo to chyba najładniejsze autko od Mitsubishi
Dobre wideo. Skontaktowałem się z dealerem celem umówienia jazdy próbnej.
Uwielbiam Twój styl prowadzenia programów,! Ale auto takie sobie, jeżeli o mnie i o suvy chodzi to jednak land cruiser numer jeden
teraz szukajcie jeleni na wyprzedaży nawet jak promocja wyniesie 50 tys, to jest droooogo
Przy takiej konkurencji plugin'ów jak Toyota Rav4, Hyundai Tucson czy KIA Sorento (wszystkie pojawią się w 2021) ten samochód nie ma nic do zaoferowania.
Użyte technologie, systemy elektroniczne, wygląd zewnętrzny, kokpit są jak sprzed 20 lat. 463l bagażnika? Mniejszy Tucson ma 558l
Prawda jest taka, że oceniłeś ten pojazd i tak delikatnie. Miałem dwa modele Outlandera. Pierwszy rasowy, drugi praktyczny a trzeciego nie kupiłem – ani nie rasowy ani równie praktyczny co drugi. Stylistyka od początku słaba. Po lifcie zmieniło się na zewnątrz, jednak deska (stylistyka i funkcjonalność) nadal straszyła. Napęd PHEV miał nadrobić wszystko. Nadrobił, ale dla ultrafanatyków zakochanych w inżynierii, którzy w każdym momencie jazdy mają frajdę z ciągłej pracy nad optymalizacją pracy tego skomplikowanego układu. Przeciętny użytkownik włączy tryb auto, samochód mu będzie wył, spali 10 l/100 i 225 konny układ przyspieszy w 11 sekund. A na koniec. . . cena!!! Ktoś się w Mitsubishi zagubił 🙁
Miałem dwie mazdy mam bmw kupił bym ten samochód. Japończyki są takie jakby milusińskie wsiadasz i wszystko jest takie proste a jednak działa. Owszem jest trochę plastiku przycisków ale auto nie zawodzi. Myślę że gdy ktoś ma możliwość ładowania takiego auta to idealny pojazd dla rodziny.
Ładowanie trwa 25 min do 80% a przyspieszenie do 100 km/h to mniej niż 10 sekund choć producent podaje 10,5 s. Ciekawe dlaczego prowadzący nie zauważył, że ładowanie ze zwykłego gniazdka i "ekspresowe" to właściwie mega zaleta bo niewielu producentów oferuje taką podwójną możliwość. Wolę takiego Mitsubishi od każdego Volkswagena. Materiał tendencyjny i bardzo powściągliwy w pochwałach. Pewnie na rzecz niemieckiej konkurencji…Ale całe szczęście ludzie potrafią myśleć sami i dzięki temu Outlander jest najpopularniejszym autem tej klasy w Europie 😉
Opis w wiekszosci celny . Przerabialem starszego rocznikiem 2015 PHEV . No cóż jazda powiedział bym dość dobra , nie miałem na co narzekać , poza małym faktem iż przy jezdzie autostradowej niestety 15 L było magiczne aby utrzymać . Co fakt to fakt przy pilnowaniu ładowania ,czyli jezdzie do pracy i spowrotem i podłaczniu systematycznie udało mi się osiągnac magiczne 1000mil na pelnym baku 38L . Czego nie moge powiedziec o Hondzie CRV ktorą przerabiałem w 2013 r. 2.0 automat 4×4 .. autostradowy koszmar i horror . Przy załadowanym aucie i niewielkich wzniesieniach wyglądało to tak jakby umierał silnik . auto schodziło do 60km/h i tyle było z uciechy jazdy super autem . Ten ryk z pod maski takze był nie do zniesienia ,pisze tu o meczacym dla auta podjezdzie pod wzniesienia autostradowe . Tak czy innaczej mysle i grubo zastanawiam sie nad powrotem do PHEV szkoda tylko ze poza zewnetrznymi detalami nic sie nie zmienilo .
Innymi slowy nie oplaca sie.. spalanie paliwa jest wysokie
Kto Ci płaci za te negatywy? A Ty w ogóle nie pomyliłeś się z powołaniem?
Gdyby miał Pan wybór między tym autem a Rav 4, to co by Pan wybrał?
Miałem kiedyś takie auto, ale szybko się go pozbyłem , bo nie chciało jechać.
Czy w tym modelu jest skrzynia CVT?
Jechałem w tym aucie jako pasażer z przodu. Wykończenie jest powyżej średniej niż w większości japońskich aut, natomiast jeżeli chodzi o odczucia z jazdy, to samochód ten strasznie pływa i zauważalnie nim buja, co mnie przeszkadza.
co za idiotyczny, 'kabaretowy" styl komentarza. te miny, przewracanie oczami i.t.d.
Lepsza hybryda czy benzyna? To spalanie jest naprawdę niższe? Ktos ma taki może coś więcej napisać? Jak z awaryjności? Jak sie ta elektronika zacznie psuć..?