Ładowanie

NAPRAWA SAMOCHODÓW WARSZAWA

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych i z Ad-Blue - Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Kontakt

Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – to nie jest zwykły SUV (PL) – test i jazda próbna

Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.

Mechanik z dojazdem Warszawa

+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234

Najtaniej w Warszawie!

Nasza firma była widziana między innymi w:

TVN Turbo Mobilny Mechanik
Polsat News Mobilny Mechanik
DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

English Speaking Mechanic in Poland

+48 570 933 114 Here!

Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?

Zadzwoń do Naszego Serwisu!

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

WARSZTAT SAMOCHODOWY

Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!

Mechanik

Tel: 570 933 114

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.

Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!


Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.

Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem WarszawaSprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. 



Weź kredyt na samochód z Santander Consumer Bank. https://stvkr.com/click-GQTREISV-KHEQCPAW?bt=25&tl=1 Mitsubishi Outlander trzeciej generacji …

pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.

Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.

Mechanik z dojazdem Warszawa

+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234

Najtaniej w Warszawie!

Nasza firma była widziana między innymi w:

TVN Turbo Mobilny Mechanik
Polsat News Mobilny Mechanik
DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

English Speaking Mechanic in Poland

+48 570 933 114 Here!

Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?

Zadzwoń do Naszego Serwisu!

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

WARSZTAT SAMOCHODOWY

Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114

Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00


Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!

Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!

Mechanik

Tel: 570 933 114

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.

Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.

Najtaniej w Warszawie!


Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.

Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem WarszawaSprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. 

48 thoughts on “Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – to nie jest zwykły SUV (PL) – test i jazda próbna

  1. Mam Outlander PHEV tylko pierwszej generacji. Dziś robiłem test i przejechanie 45km w cyklu miejskim nie jest problemem. Dodam tylko że trzeba umieć jeździć hybrydami. Fajny test. Kanał nieźle się rozrasta. Uwielbiam twoje testy. Dzięki twojemu kanałowi zakochałem się w autach elektrycznych. Pamiętam jak dodałeś test Nissana LEAF. Rok później byłem szczęśliwym posiadaczem EV. A po kolejnych 2 latach kupiliśmy Outlandera i nie żałuję. 90% jazdy korzystamy praktycznie tylko z silnika elektrycznego w dodatku za darmo bo lądujemy się ze słońca. Pozdrawiam 😁

  2. Sama koncepcja napędu fajna. Zawsze mi się wydawało że hybryda to powinno być auto elektryczne z generatorem na pokładzie. Choć Toyota udowadnia że nie mam racji, to jednak koncepcja mitsubishi techniczne jest mi bliższa.

  3. Szczerze mówiąc, po obejrzeniu tego zacnego materiału testowego, nie przeskoczyłbym z mojego Outlandera 1 na tenże 🙂 Dobrze zadbana jedyneczka jest esencją minimalistycznego stylu Mitsu z minionych lat połączona z niezawodnością legendarnego silnika 4g63

  4. Trochę się Panu Panie Marku, pomyliło, chodzi o podane parametry ładowania, posiadam model z 2014 roku i w instrukcji jest podane że szybkie ładowanie może być wykonane do 50A, zaś normalne do 20A. Pan podaje wartość max 22A, to znaczy że odnosi się to do zwykłego złącza nie do złącza typu "Chademo". Niestety nie mam instrukcji do nowszego modelu, ale nie wierzę że by się w parametrach ładowania Mitsubishi cofnęło. Raczej widzę pewien progress, gdyż zwiększono natężenie prądu 20A dit 22A. Czyli nie zaoszczędzono jak Pan sugeruje. Jako ciekawostkę, mogę jeszcze dodać, że podczas ładowania z domowego gniazdka, uruchomiona jest pompa płynu chłodzącego aby zapewnić odpowiednią temperaturę podczas ładowania, ale kiedy już korzysta się z szybkiego ładowania typu Chademo, wtedy do akcji oprócz pompy , wchodzą wentylatory przy chłodnicy. Nie wiem czy inne hybrydy typu pług-in też tak mają. Tak kabel ładowania można odpiąć i przerwać ładowanie, ale nie można go ukraść, gdyż nie jest możliwe odpięcie od ładowarki, trzeba zwolnić zamknięcie za pomocą karty do ładowania. Za to z złącza typu Chademo, w ogóle nie można odblokować wtyczki i przerwać ładowanie. Na koniec, wszyscy Youtuberzy, powtarzają że coś i " strefie czystego transportu" i łączą z tym przycisk"Charge" do ładowania akumulatorów podczas podróży. W instrukcji obsługi Mitsubishi nic takiego nie ma, ten przycisk służy do naładowania akumulatora, przed wykonaniem ciężkiej pracy i należy go uruchomić około 20 minut przed, także podczas holowania ciężkiej przyczepy, podjazdów w górach pod strome wzniesienia. To mówi instrukcja obsługi, , problem w tym że Youtuberzy ich nie czytają, tylko powtarzają jeden za drugim. Potem ludzie też. Ale jest to zrozumiałe, nie ma możliwości czytać instrukcji obsługi w tak krótkim czasie. Mimo wszystko bardzo fajnie zrobione filmy, dużo informacji w krótkim czasie, konkretnie na temat. Pozdrawiam.

  5. jest jeszcze coś na plus, o czym się nie mówi: on może pociągnąć na haku do 1600 kg i pod tym względem jest bezkonkurencyjny w stosunku do innych hybryd. Bo to i łódeczka, i przyczepka, a i jakieś wokółdomowe transporty można opędzić, tanio!

  6. Strasznie sie czepiasz… O wszystko co się dało. Najbardziej widoczne to było, gdy pokazywałeś pozycje za kierownicą, czy podjazd pod wzniesnienie(gdzie imho poradził sobie najlepiej ze wszystkich)…

  7. Komentarze typu co za g…., co za przestarzale auto, co za drogie badziewie, a Passerati 2003 w TDIku, Peżo 406 LPDż w garażu stoi albo rower na raty 😛

    Super auto, wygodne i nierzucające się w oczy, chcecie rzucać się w oczy i spędzać więcej czasu w serwisie niż na drodze kupcie sobie najnowsze BMW, Mercedesa albo VAG jak wam się nie podoba. Pokażcie mi ładnego japońskiego SUVa, słucham? subaru forester (mniejszy w środku, na marginesie), RAV4, a może CRV – wszystkie wyglądają koszmarnie, taki urok japońców – one wygrywają niezawodnością i trwałością. Rdza? one już rdzewieją czekając w porcie na fracht, ale co z tego 10 lat i kolejne auto, 10 wytrzyma… ale czy Ty wytrzymasz 10 lat ze swoim nowym VW?

    Prostota i brak fajerwerków i nijaki wystój wnętrza to jedynie plus, brak jakiś tabletów, cudów na kiju… to tez plus, niekażdy ma 20 lat i ogarnia nowinki z zamkniętymi oczami.

    A co do ceny, niestety jesteśmy biedakami EU i dla nas wszystko jest za drogie, albo absurdalnie drogie. Ala dla Holendra juz nie jest to tak absurdalnie drogie i tam PHEV jest bardzo popularny.

  8. Bardzo chętnie zobaczyłbym test podjazdu jakiegos PHEV pod przełęcz Stelvio. Ciekawe ile % baterii by zostało na samej górze. I ile by odzyskal energii po zjeździe. Hmm…

  9. Panie Marku jak zwykle interesujący test. Chyba nie ma w całym necie osoby bardziej dociekliwej w temacie motoryzacji niż Pan a Mitsubishi miejmy nadzieję w modelu 2021 wyciągnie wnioski z niedociągnięć poprzednika a jeżeli nie to Toyota RAV4 plug in zgarnie kawałek tego tortu:)

  10. Jaka jest maksymalna prędkość pracy trybu hybrydy równoległej (bo biorąc pod uwagę ze do dyspozycji jest tylko jedno przełożenie podejrzewam , ze ten tryb nie jest dostępny aż do prędkości maksymalnej )

  11. Przy takiej konkurencji plugin'ów jak Toyota Rav4, Hyundai Tucson czy KIA Sorento (wszystkie pojawią się w 2021) ten samochód nie ma nic do zaoferowania.
    Użyte technologie, systemy elektroniczne, wygląd zewnętrzny, kokpit są jak sprzed 20 lat. 463l bagażnika? Mniejszy Tucson ma 558l

  12. Prawda jest taka, że oceniłeś ten pojazd i tak delikatnie. Miałem dwa modele Outlandera. Pierwszy rasowy, drugi praktyczny a trzeciego nie kupiłem – ani nie rasowy ani równie praktyczny co drugi. Stylistyka od początku słaba. Po lifcie zmieniło się na zewnątrz, jednak deska (stylistyka i funkcjonalność) nadal straszyła. Napęd PHEV miał nadrobić wszystko. Nadrobił, ale dla ultrafanatyków zakochanych w inżynierii, którzy w każdym momencie jazdy mają frajdę z ciągłej pracy nad optymalizacją pracy tego skomplikowanego układu. Przeciętny użytkownik włączy tryb auto, samochód mu będzie wył, spali 10 l/100 i 225 konny układ przyspieszy w 11 sekund. A na koniec. . . cena!!! Ktoś się w Mitsubishi zagubił 🙁

  13. Miałem dwie mazdy mam bmw kupił bym ten samochód. Japończyki są takie jakby milusińskie wsiadasz i wszystko jest takie proste a jednak działa. Owszem jest trochę plastiku przycisków ale auto nie zawodzi. Myślę że gdy ktoś ma możliwość ładowania takiego auta to idealny pojazd dla rodziny.

  14. Ładowanie trwa 25 min do 80% a przyspieszenie do 100 km/h to mniej niż 10 sekund choć producent podaje 10,5 s. Ciekawe dlaczego prowadzący nie zauważył, że ładowanie ze zwykłego gniazdka i "ekspresowe" to właściwie mega zaleta bo niewielu producentów oferuje taką podwójną możliwość. Wolę takiego Mitsubishi od każdego Volkswagena. Materiał tendencyjny i bardzo powściągliwy w pochwałach. Pewnie na rzecz niemieckiej konkurencji…Ale całe szczęście ludzie potrafią myśleć sami i dzięki temu Outlander jest najpopularniejszym autem tej klasy w Europie 😉

  15. Opis w wiekszosci celny . Przerabialem starszego rocznikiem 2015 PHEV . No cóż jazda powiedział bym dość dobra , nie miałem na co narzekać , poza małym faktem iż przy jezdzie autostradowej niestety 15 L było magiczne aby utrzymać . Co fakt to fakt przy pilnowaniu ładowania ,czyli jezdzie do pracy i spowrotem i podłaczniu systematycznie udało mi się osiągnac magiczne 1000mil na pelnym baku 38L . Czego nie moge powiedziec o Hondzie CRV ktorą przerabiałem w 2013 r. 2.0 automat 4×4 .. autostradowy koszmar i horror . Przy załadowanym aucie i niewielkich wzniesieniach wyglądało to tak jakby umierał silnik . auto schodziło do 60km/h i tyle było z uciechy jazdy super autem . Ten ryk z pod maski takze był nie do zniesienia ,pisze tu o meczacym dla auta podjezdzie pod wzniesienia autostradowe . Tak czy innaczej mysle i grubo zastanawiam sie nad powrotem do PHEV szkoda tylko ze poza zewnetrznymi detalami nic sie nie zmienilo .

  16. Jechałem w tym aucie jako pasażer z przodu. Wykończenie jest powyżej średniej niż w większości japońskich aut, natomiast jeżeli chodzi o odczucia z jazdy, to samochód ten strasznie pływa i zauważalnie nim buja, co mnie przeszkadza.

  17. Lepsza hybryda czy benzyna? To spalanie jest naprawdę niższe? Ktos ma taki może coś więcej napisać? Jak z awaryjności? Jak sie ta elektronika zacznie psuć..?

Comments are closed.

Dodaj się do naszej bazy! Będziesz otrzymywać ekscytujące aktualizacje od mechaników Nie Tak mersin eskort - adana eskort - eskort mersin - eskort - escort - mersin escort bayan - çeşme eskort -

Sendika

mersin eskort - adana eskort - eskort mersin - eskort - escort - mersin escort bayan - çeşme eskort -

Sendika

Zadzwoń!