
Naprawa Alternatora Fiat Punto 2003r.
19 kwietnia, 2016Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Od diagnozowania przez wymianę łożysk, komutatora i regulatora napięcia do testu na samochodzie.
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
potrzebuje twojej porady mam tez Peugeota 206, 1,4 16V 88KM , czasami jak dojezdzam do swiatel i stoje to zapala sie ladowanie jak rusze gasnie , nie jest to zawsze , w czym szukac usterki, pasek wieloklinowy, alternator? ,
Za długi ten filmik,masakra
Przy sprawdzaniu diod multimetr na jakim był zakresie?
Ten filmik powinien się nazywać jak samemu rozwalić alternator
W punto nie montowano silników 1.3 benzyna.
https://alternator-rozrusznik-sklep.pl/
Komutator jest na wirniku silnika albo prądnicy na rotorze alternatora jest kolektor 🙂
Czy spotkał się Pan aby auto (w moim przypadku Fiat Punto II 1.2 v16) miało problem z odpaleniem na ciepłym silniku ?
Gdy silnik się zagrzeje, połowa wskazówki, auto ma problem z odpaleniem, rozrusznik bardzo słabo kręci. Wystarczy poczekać aż silnik ostygnie i auto odpala od strzała.
Wyczytałem, że powodem może być alternator, w którym puchną tuleje i silnik ma opór. Akumulator nowy. Zmierzyłem ładowanie i niestety okolice 13 V : /
powinni wejsc lekko na wcisk , bo i tak jest wszystko srecone wiec nie ma to zadnego znaczenia
Dla potomności i autora. Zwykłym multimetrem w stanie spoczynku można tylko zmierzyć czy dioda nie została trwale uszkodzona co objawia się przewodzeniem w obu kierunkach. Natomiast dioda jest elementem nieliniowym także wrażliwym na temperaturę i częstotliwość. Już dwa razy zdarzyło mi się że w stanie spoczynku diody były ok ale pod obciążeniem i w zależności od temperatury otoczenia zaczynały przewodzić w obu kierunkach i na przykład nagle alternator zaczynał zjadać akumulator. Temperatura spadała i wszystko wracało do normy. Usterka bardzo trudna do namierzenia ponieważ większość ludzi sprawdza alternator poprzez pomiar napięcia ładowania ale na postoju. To samo tyczy się regulatora napięcia. Polecam wykonanie sobie prostego stołu i sprawdzanie alternatora pod obciążeniem w pełnym zakresie obrotów a symulację temperatury otoczenia można zrobić opalarką.
Подшипник на магнетти марелли не ставится 140273 .необходимо использовать 141071 …..Если вы посмотрели этот ролик то не повторяйте ошибок автора видео.
Одним словом Шарагина конторка.
Dzięki za filmik, dokładnie ten sam typ alternatora montowano w Seicento 1.1 na wielopunkcie (jednopunkty miały nieco inny, 900 chyba jeszcze inny) i głowiłem się właśnie jak wymienić łożyska, bo alternator wyje, a jak się weźmie ręką za koło pasowe, to luzy są już takie, że wszystko lata jak stara K.
Wiem, że trochę późno ale dorzucę swoje dwa grosze. U mojej córki też słabo ładował i po przez wyczyszczenie mas przykręconych do budy podniosłem ładowanie o 0,5V co dużo daje.
to nie olej , tylko lakier impregnacyjny RDB , do usztywnienia uzwojen
Ktoś zna wymiary szczotek węglowych zastosowanych w tym alternatorze?
pa ti nemaš pojma a unimer baci u kantu samo će te jos više zbuniti
Alternator Denso chyba 70A bo nie ma juz oznaczenia (seicento 1.1 mpi tylko ze wspomaganiem) łożyska 6203 2rs c3; 6003 2rs c3 jakby ktos potrzebował.
Napięcie 13.8V jest prawidłowe. Jak podładuje się akumulator to może dojść nawet do 14.1V. Szkoda pieniędzy na nowy regulator.
Bardzo ładnie przedstawiony film.
Tragedia, widać że autor filmiku pierwszy raz miał doczynienia z alternatorem (kilka obejrzanych filmików na yt i kręcimy wlasny, ok kto broni). Współczuję ludzia co trafia na mechanika takiego jak autor filmu.
Powiem ci super film. Pomógł mi w pomiarach diód multimetrem. Dzięki temu wiem że są dobre. Pozdrawiam i życzę więcej takich przydatnych filmików.
Szkoda,że autor nie wiedział ,że te alternatory mają właśnie takie napięcie(ok.14V).To że po "nap-rawie" podniosło się o 0.1V to tylko dlatego,że wymienił regulator na inny(innego producenta) o nieco innej charakterystyce.Ten alternator mógł jeszcze długo pracować bez "naprawy"…
młotkiem po wirniku partacz
Nie chce nic mówić, ale tylne łożysko za luźno Ci weszło do tych alternatorow są specjalne łożyska trochę ciasniejsze, te łożysko co zastosowałeś długo nie podchodzi może nawet wirnik uszkodzić jak ktoś sìe w porę nie zorientuje…
7:06 to owo przejście do masy mierzyłeś ustawieniem do pomiaru diod? Czemu nie omomierzem?
A jeśli mam 170kOmów między uzwojeniem stojana a masą to dobrze/źle?
nie potrzebna robota , bo te alternatory tak maja ustawione regulatory , jak chciales wiecej , bylo trzeba podlaczyc regulator np z malucha , czy duzego fiata , a tak zrobiles nie potrzebna robote , i alternator juz nie jest dziewiczy , bo ktos tam juz majstrowal , wiesz ja slysze twoja ocene regulatora , to smiem twierdzic ze na elektronice sie nie znasz , a probujesz oceniac , a regulator jest dobry , jak go juz wyciagnales to wymienic lozyska , i nie kombinowac
lozysko w klada sie poprzez podgrzanie gniazda opalarka i samo wskoczy , w alternatorach denso sa lozyska 6303 od napedu wieksze
Kto demontuje łożysko przy pomocy diaxa wystarczy je zgnieść w imadle i pierścień zewnętrzny jak i wewnętrzy poddają się najmniejszego oporu
Czy tam gdzie dał Pan pastę termoprzewodzacą to nie jest polaczenie masy mostka z obudową alternatora?