
Nissan Leaf 40 kWh ▶️ TEST – Przyspieszenie, Zużycie Energii, Zasięg – Test Prosto z Głowy :)
13 lipca, 2018Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nissan Leaf 40 kWh – Chcesz zobaczyć, jak jeździ się elektrycznym samochodem? Obejrzyj test z miejsca kierowcy tego “elektryka”! Zapraszamy na test …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Pierwszy
Mam od lipca Tekne "full wypas" i wszystko co tu powiedziano jest prawdą . Co nie często się zdarza, aby dwóch polaków miało podobne zdanie . Auto w naszych warunkach typowo miejsko/podmiejskie .
Starczyło cierpliwości. Test-konkret. W tym koktajlu są wszystkie truskawki, które powinny być. Włącznie z tym, że można samemu ocenić efektywność reflektorów (na innych kanałach prowadzący raczej podniecają się ąbiętowym lampeczkami, cacanymi LED-ami z tyłu i sekfęcyjnymi migaczami. 😉
Brak podłokietnika w tylnej kanapie i prak impulsywnego zamykania szyb, tzn aby się zamknęły trzeba cały czas trzymać.
Tak gdzies wyczytałem.
Podoba mi się ten samochód. Super recenzja. Dziękuję
Gdybym miał kasę, to z przyjemnością bym przytulił elektryka do jazdy wkoło komina.
Niestety, muszę powiedzieć, że klarowne tłumaczenie czysto technicznych zagadnień, nie jest Twoją mocną stroną.
Kwestia wyboru systemu komfortu w postaci pompy ciepła, jest na dzisiejszy stan techniki, najlepszą z możliwych w samochodzie elektrycznym, ale w żaden sposób nie tłumaczy, że podczas wyboru nastawy temperatury, na wyświetlaczu nie pojawia się, nie tyle żądana, co żadna wartość.
Regulator temperatury jest kluczowym elementem w każdym systemie chłodząco-grzewczym.
Ma za zadanie doprowadzenie temperatury do określonej wartości i utrzymanie jej, co optymalizuje jego pracę pod względem ekonomiki w sposób automatyczny, niezależny od użytkownika.
Dlaczego nie ma go w tym aucie? Nie wiem i nie dowiedziałem się z Twojego testu. Mogę się tylko domyślać i uważam, że jest.
Nie ma znaczenie, czy w aucie jest przyjemnie dzięki pompie ciepła, w dodatku rewersyjnej, czy jest tam kocioł gazowy, albo zwykła grzałka elektryczna.
To co pokazujesz w żaden sposób nie da się w prostej linii, wytłumaczyć zastosowaniem pompy ciepła. Nawet, próbując oględnie, wytłumaczyć, zasadę jej działania.
Doskonała recenzja
Teraz z dofinansowaniem rządowym 30 tys zł najtańszy będzie kosztował 82600 zł. Według mnie to już ma sens.
Witam proszę o poprawienie dźwięku bardzo ciężko się słucha. Pozdrawiam
Fajny test. Powiedz lampy przednie miałeś "full led"?
Chcecie zobaczyć pierwszy historyczny test samochodu na naszym kanale, nagrywany z kamery na głowie prowadzącego? Taki kręcony tanimi smartfonami, z mętnym obrazem i przesterowanym dźwiękiem? 🙂 Częstujcie się, bo więcej takich knotów nie będzie, ale za to auto bardzo sympatyczne i próbujemy wybronić się merytoryką 😎
Ja jeżdżę Leafem już 6 rok. Pięć lat pierwszą generacja, a teraz druga. Super auto