
Od spodu #43 na podnośniku, Ford Escort Mk7, nie każda morda pasuje do Forda.
21 maja, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Siemka.
Dzisiaj zabieram Was w sentymentalną podróż jakieś 20 lat wstecz. Escorcik był jednym z moich pierwszych aut jakie miałem i całkiem nieźle mi się sprawował, jego zawieszenie idealnie działało na wiejskich stepach. Piszcie w komentarzach swoje doświadczenia z tymi sympatycznymi autkami.
Nie krzyczcie mocno na mnie za nomenklaturę bo kilka razy pomyliłem się w genach 6 i 7 w sumie 7 to był tylko lift 6 a 5 to technicznie też było to samo.
Escorty jakie miałem
mk7 1.3 z lpg
mk7 1.8td kombi
mk6 1,8td kombi
mk5 1.8d 3d kupę hyhy chaczbak chyba
Pozdro!
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 534 649 204
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Najtaniej w Warszawie!
English–Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ale że udało się go podnieść za progi to siok 😉
Used to have one
21:11 – w Escorcie wnętrze może i trochę jest tandetne, ale poziom wykończenia, zwłaszcza foteli, i wyposażenie, to już jest mistrzostwo świata…. Edit: ogólnie w fordach z tamtych lat miałem na myśli…
Escort 1.8d miał 68 a td 88 kuni. Najlepsze były takie jak ten 1.6 16V i 1.4 16V nie polecam silnika 1.3 był za słaby.
Moim pierwszym autem był Ford Sierra 1.8 TD. Ahh to było auto… kokpit skierowany w stronę kierowcy, tylna kanapa jak wersalka , silnik palił na rzepaku 🙂 O dziwo dużo rdzy nie było. Jak sprzedawałem to gościu z Ukrainy specjalnie przyjechał na pomorze. Nawet umowy kupna nie wziął bo mówił że nie potrzebuje u siebie 🙂
Ja już też mam sentyment do escorta, niedawno poszedł na złom. Ale wóz był idealny oprócz blacharki. Silnik 94 rok bajka.
Ja też mam sentyment już posiadam 13 lat forda escorda i do dziś a ile rozrószników się powymieniało to sie nie zliczy 4 razy wachacze były robione narazie stoi bo od roku nie jeżdżę szkoda mi oddać na złom
Gdzie ty takie auta znajdujesz? A RS nie było?
ja mam forda escorda niebieskiego
Miałem mk6 1.8 d. Też miałem problem odpalić jak było mniej niż -7. Koni tam było podobno 60. Kupiłem go za 2 tysie i woziłem się nim 4 lata . Z inwestycji to 30 zł na migacz bo "wylatał". Niestety zgniło mu miejsce z nabitym nr VIN i przeglądu nie przeszedł. Najlepsze było to, że licznik liczył kilometry tylko do 99 999. Nigdy nie miałem auta z mniejszym przebiegiem.
No úplný pšotek zasratý.. už podle xichtu!!
No Profesorze fajny odcineczek łapka w górę . sam miałem Forda Oriona z 92 1.8 ben gaz to o samo konstrukcyjnie .nie do zdarcia auto ale minusem to ruda szmata panoszyła się wszędzie i elektryka ogólnie osprzęt wariował głównie czujniki wszelakie . ale silnik dzwon .Pozdrawiam
Escorcik 1,8TD (70km) Kombi z samego końca produkcji (chyba 2000 rok) był moim pierwszym autem. W kwestii rozrusznika – z tego co wiem w dieslach montowano 2 różne typy rozruszników, które różniły się mocą.
Miałem takie dwa, oba combi w dieslu, jeden zielony drugi granatowy. Oba gia. Fajne auta. Tylko słaba blacha, silniki pancerne.
W sierpniu '19 sprzedałem takiego, tylko granatowego ;-(. Co to był za samochód…
Niestety musiałem się go pozbyć, bo palcem można było robić dziury w progach. O podłodze nawet nie wspominam.
Pisząc "pozbyć", nie mam na myśli złomowania. To było pierwsze auto, więc chyba bym się załamał. Jak wystawiłem go na sprzedaż to miałem koło 50-ciu zapytań.
Niemiec dzwonił i płakał, że chce go z powrotem.
Też miałem klimę. Jak pojechałem nabić czynnika to na warsztacie nie mogli uwierzyć i mówili, że takiej lodówy to jeszcze nie poczuli. Auto paliło na widok kluczyka, a był to TD.
Taka to była furmanka…
Zmieniłem go na Focusa.
Gdy zobaczyłem na miniaturce escorta niesamowicie się ucieszyłem. Po chwili jednak stwierdziłem że nie wiem czy chce oglądać. No bo co nowego można o nim usłyszeć, że rdza, że brzydki, że stary i złom i wgl na śmietnik. W rodzinie MAMY 3 sztukę, pierwszy był właśnie 1.3 w gazie, już pordzewiały stary mk5 moim zdaniem dużo ładniejszy od 6i7. Jako dzieciak siedziałem w nim i słuchałem muzyki z radia. Jeździłby pewnie do dziś ale pewnego dnia zanajomemu taty nie odpalił polonez truck. Jako że ucho do holowania w escorcie z tyłu było nie pewne zaczepili poldka o belkę no i niestety był to forda ostatni kurs. Potem był mk7 bordowy 3 drzwiowy 1.6ben 16v sprowadzony prosto z niemiec w pięknym stanie. Do dziś pamietam zapach spalin pachnący jakimś dziwnym sposobem jak perfumy(trochę alkoholowo) auto było naprawdę utrzymane i katalizator nadal spełniał swoją role. Był z nami 6 lat, rozrząd, dwa progi, jakieś łączniki, olej, filtry i w sumie auto pod względem eksploatacji nie istniało(na tyle że pierwsze klocki zostały u nas zmienione chyba po 5latach-blachy już tarły) licznik co przeglad rok po roku rosł obracał się i tak w kołko przez te 6 lat. Potem zardzewiał i odszedł, jakieś 4-5lat temu kupiliśmy kolejnego srebrnego mk7 też z niemiec. Zakochany w tych autach stwierdziłem, że nie nie tym razem będzie zakonserwowany piękny i zostanie z nami aż będzie jednym z ostatnich. Wyszło jak wyszło, szkoła, dziewczyna, młodośc i czasu zabrakło. Zrobiłem zimą z 2 lata temu podłużnicę z tyłu, wymieniłem wahacze, łaczniki, tuleje belki tył, i jakieś pierdoły. Teraz znów odszedł w zapomnienie ale po tym fimie nie wiem czy jednak nie postaram się o to żeby to auto trwało. Nigdy nie spotkałem i już chyba nie spotkam tak żywotnego auta w benzynie. Jeżdzę alfą 156 i czasami dużo lepszymi i wygodniejszymi autami ale gdy tylko wsiadam do forda taty znów czuję się jak ten 8-10 latek kiedyś, szczęśliwy, bezpieczny w tym jedynym aucie. Pozdrawiam i dziękuje osobiście za szczere i dobre słowa o tym wsoaniałym aucie
podłużnica nad sprężyną lubi sie złamać w kombi
Kto u was takim jeździ Panie profesorze
Dawno tego nie widziałem. Toż to Youngtimer jest. Motoryzacja z dawnych czasów. Teraz tego nie robio. 😉
Ta jego morda jest nawet słodka
Wizualnie 5 generacja mi się bardziej podobała wizualnie. W II. połowie lat 90tych wielu producentów miało tendencję do robienia nijakich kompaktów. Tak samo dla mnie Nissan Sunny jest ciekawsze od Almery.
Właśnie dziś 19.08.2020 oddałem takiego rocznik 1997, 1.3 60KM i nadwozie Sedan (ale ten sedan sedan, jak kiedyś Ford Orion) do tzw. "utylizacji". Stan był podobny, no może progi nie były robione a ruda wyżarła większe dziury w podwoziu ale poza tym było całkiem nieźle. 13 lat jeździłem zadowolony. jeszcze miesiąc temu mu pompę paliwa wymieniłem ale zdrowy rozsadek w końcu zwyciężył.
Piję 3 piwo i smuteczek nic a nic nie przechodzi. Kto nie jeździł nie zrozumie jak zwykły tani samochód może się po prostu dobrze prowadzić i nigdy nie zawieść (choć ostatnio masakrycznie osłabł, kto mnie wyprzedzał miesiąc temu na zakopiance na górce przed Mogilanami ten wie że dni Fordzisława już wtedy były policzone).
czy ty zakosiłeś forda Ojcu? moj stary ma identycznego dosłownie oddawaj bo teraz taki kosztuje nawet 2k złotyk
Belka skrętna powróciła do aut kompaktowych, w Octawii chyba była zawsze i do dzisiaj, a np w Focusie powróciła po 20 latach i jest montowana w podstawowych wersjach w ramach oszczędności
"a teraz przechodzimy do poszukiwania śladów korozji"
😀
Juz sa twoje dzieci he he
Escort to swietne auto, bardzo przyjemnie sie w nim jezdzilo, mial fajny klimacik. Szkoda ze wszystkie wyladowaly dawno na zlomie.
No cóż mam takie podobne ustrojstwo tyle że z 93roczku chyba 1.3 benzyna i nie kombi . Rozpędza się powoli ale te 160km/h poleci , co ciekawe mało pije 6l. No i przy 160 chyba przekracza barierę dźwięku bo robi się w środku cichutko gdzie przy 140 nie słychać własnych myśli. XD
Escorta mk6 1.6 16v hatchback mam do dziś, na chodzie …Jak nim pojeżdzilem stwierdziłem To jest to cza dbać tą fure . bo tak naprawdę szybko się przywiązuje do czegoś co sę sam naprawiłem i działa jak w zegarku …
mialem identycznego ten sam kolor XDD