
Od Warszawy do Malucha – Polskie samochody zabytkowe
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Od Warszawy do Malucha – Polskie samochody zabytkowe
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Z przykrością należy stwierdzić, że pan prowadzący nie ma najmniejszego pojęcia ani wiedzy o polskiej motoryzacji… zero.
tak się składa że ostatnia syrena kurołapka to była syrena 104 a nie 103 🙂
człowieku co ty odwalasz ? ostatnia syrenka to była r20 o rowerach opowiadaj a samochody zostaw w spokoju
Oj, piękna na Warszawa. Ma swój charakter.
Mam silne wrażenie jak gdyby komentował ten film kompletny laik.
Komentarz do 126NP: "Kolejny jakiś prototyp…z wlotem powietrza z przodu…"
Pewnie moja babcia dałaby taki komentarz ale ktoś kto reprezentuje poważne czasopismo motoryzacyjne???
Syrena 104 z zawiasami z przodu … Przyznam nie wiedziałem….
lol wiedza na poziomie zerówki
a gdzie polonez ?
auto świat i ich naj lepsiejszy reporter
przepraszam ale wstyd dla szkopskiego wydawcy zatrudniać takiego reportera który myli wersje Syren !!!!!! To jest motoryzacyjny reporter? Kpina Proszę się najpierw do edukować !!!!
co to za reporter który myli modele syren
Materiał zaczyna się "fachowo" od "profesjonalnej" nazwy "Warszawa garbuska". Szkoda, że "pan redaktor" dopiero później wspomniał, że to model m20… Nie chcę narzekać, ale od "Auto Świata" można wymagać bardziej fachowej wiedzy. Rozumiem, że nie specjalizują się w starszych autach, ale auta wymienione w materiale fan motoryzacji w Polsce znać powinien
Jeśli się nie ma pojęcia to trzeba się chociaż przygotować do reportażu. Albo chociaż czytać ze zrozumieniem tabliczki przy samochodach 🙂 Żenadą jest mylić Syrenę 104, 105 i Bosto. Ostatnią Syreną "do łapania gęsi" czyli z drzwiami otwieranymi z przodu była Syrena 104… !! Dramat i łapka w dół.
Bardzo kiepskie przygotowanie by mylić 104 ze 105
ale graty
masakra maluch z wlotem powietrza z przodu cycat tego pana to auto mialo silnik z przodu ,,ryjek,,
Helo
Dno dna i dwa metry mułu
a gdzie Polonezy ????
Jakiś prototyp z wylotem na masce…
Człowieku czy ty wiesz o czym mówisz. Brawo!
Same błędy:
1. „jedyne auto, jakie było wtedy dostępne”. Bzdura, dokładnie w tym czasie na rynku były jeszcze Syrena i Mikrus. Na wszystkie trzy modele trzeba było dość długo czekać po wpłacie pieniędzy.
2. 1957 – „potem doczekała się odmiany kombi, towarowej”. Nieprawda, bo odmiana towarowa (pickup) istniała już w 1956 roku.
3. „Pierwsza Warszawa kosztowała 120 tys.”. Bzdura. Z początku Warszawa kosztowała 50 tysięcy zł, cena wzrosła do 70 tys. w 1956 roku i 80 tysięcy na wiosnę 1957. Dopiero w lipcu 1957 roku kosztowała 120 tysięcy zł.
4. Cena 120 tys. stanowiła w 1957 roku równowartość 94 pensji a nie 45 pensji.
5. Silnik Syreny nie był od motopompy strażackiej.
6. Pan autor już głupieje. Nie odróżnia modelu 104 od 105.
To była połowa filmiku, dalej nie dałem rady oglądać, bo szlag mnie trafił.