
Oszczędność level TAXI: hybryda z LPG. Fanaberia czy biznes?
19 lutego, 2019Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Spojrzenie na temat okiem taksówkarza. Dowiedz się po co walczy o litr paliwa i dlaczego nie lubi Ubera… Podziękowania dla Adama – właściciela sieci Soowa …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Spojrzenie na temat okiem taksówkarza. Dowiedz się po co walczy o litr paliwa i dlaczego nie lubi Ubera…
Podziękowania dla Adama – właściciela sieci Soowa Taxi Radom
Jeśli mówimy i szukamy oszczędności to w jakim celu wyrzucać 1000pln za spersonalizowaną tablice rejestracyjną? Za jej równowartość można by zatankować sporo paliwa. Fanaberia czy biznes? 😉
Świetny merytoryczny wywiad. Jeżdzę Aurisem od 3 lat i muszę powiedzieć, że jest to idealny samochód do miasta. Na autostradzie powyżej 130km/h robi się dość głośno, do tej prędkości jest OK. Bardzo fajne jest płynne przyspieszenie a do skrzyni eCVT można się przyzwyczaić. Gdy nie wciskamy gazu do dechy to w ogóle nie ma problemu. Spalanie latem gdy silnik rozgrzany spokojnie 4,5l/100km. Zima litr więcej. Przez te 3 lata zero awarii oprócz pękniętego plastiku przy dźwigniach w bagażniku, który został naprawiony na gwarancji. Przejechalem 72000km.
Warszawskie cierpy to nie rzadko recydywiści a w jakichś 30% oszuści. Twory uberopodobne to po prostu swojego rodzaju ewolucja tej branży i tyle w temacie. Wara od ubera i zero empatii dla cierpów warszawskich no bo kogo kiedyś nie oszukał taki pajac. A no i nie ma nic tak przyjemnego jak ominąć Radom ^^ pozdro
Bzdury gadasz o kosztach Uber vs taxi hipciu
Wg wytycznych w ustawie o TAXI🚕 i PRZEWÓZ OSÓB konieczne jest w taksówce i wymagane na przeglądzie Taxi KOŁO ZAPASOWE❣️
… więc skoro w miejscu koła jest butla z gazem, a w bagażniku koła zapasowego nie ma, to ów auto nie spełnia wymogów taksówki. Jak sobie z tym poradził bohater tego odcinka???🤷🏻♂️
Nawigacja + taksi, ale wymagają znajomości topografii miasta od Ubera 😀 hahaha
6.04 -z tym całym wolnym bagażnikiem to troszeczkę ostrożniej , bo:
§ 24. 1. Taksówkę wyposaża się w:
7)47) ogumione koło zapasowe lub zestaw naprawczy;
a prąd skąd, a prąd panie z gniazdka wiec samochód bezemisyjny. Cudownie socjalistyczny bełkot
Co by się nie mówiło, ale Uber dobra alternatywa tradycyjnym taksówkam. Właśnie nagrywam filmiki na różne tematy. Myślę o nagraniu filmiku o Uberze
Ten gość to w branży taksówkarskiej rodzynek. 90% cierpów jeździ starymi szrotami więc dla nich hybryda to jest abstrakcja jak lot na Księżyc. Ten gość może nie lubić Ubera, przeciętny taksówkarz na tle kierowców Ubera w kilkuletnich autach wygląda jak żart 😀
Fajnie jak " MRYGA " na zielono …
Z którego roku to film bo ja już dwa lata smigam na lpg z hybryda… Żadna nowość ale mała ciekawostka ze tylko Polacy tak robią… I jeszcze dodam że z ustawy takxi musi mieć ogumine koło zapasowe w bagażniku to huja!!!!
Witam panie Adamie. Proszę powiedzieć jak wygląda sytuacja z gwarancją na auto zagazowane, ponieważ Toyota nie zakłada instalacji do hybryd i z tego co wiem po założeniu LPG do hybrydy traci się gwarancję na silnik i hybrydę.
Jak przedstawia się gwarancja producenta po montażu instalacji LPG?
Czy przypadkiem nie traci się gwarancji na silnik?
Chciałbym się odnieść do taksówkarzy i ich wojenki. Czemu macie takie typowo polskie podejście? Czemu nie walczycie o udogodnienia tylko o to, żeby komuś dojebac bardziej?
LPG has some true disadvantages:
1. Gas explosion is more faster than gasoline, which will increase pressure inside of piston chamber.
2 intake valves will clogged because gasoline injectors spray on the intake valves and clean them from oil vapors, but gas is sprayed in intake and you will need an "oil catch can".
3 Gas explosion will generate a higher temperature and you will need to use flashlube to preserve exhaust valves.
4 Gas systems will be compatible with your car but nobody will give you a stamped paper that your car after conversion will stay in the same engine revs range, for example if you car on gasoline will operate between 670-6800 revs (japanese cars) on gas you will need gas on deceleration otherwise the idle will drop when you will stop in a road intersection. And it's very difficult to calibrate it. Only researchers will know physics and chemistry to make your car perfect on LPG.
5. In some cases engine requires more power on idle speed and to do that you need to raise it but if you have electric throttle you can't raise it.
6. You will need a larger battery because gasoline cars usually have a 45A battery. Car battery is calculated regarding to cars options (electric seats, heated seats, power windows etc), if you add more consumers (gas injectors, multivalve, gas ecu etc) you will need more battery life (that means A about 60A if you had a 45A one)
Jak do starych diesli Mercedesa lali najtańszy olej roślinny z biedronki albo olej opałowy to dopiero było tanio.
A już nie mówię o desperatach co potrafili wlewać używany olej roślinny przefiltrowany przez pończochę. I jeszcze się właściciel knajpy cieszył, że go zutylizował za darmo 🙂
Co do LPG+hybryda – świetne połączenie. W warunkach miejskich ~15 zł/100 km to dobry wynik. I przy tym efekt ekologiczny naprawdę ma znaczenie – LPG jako paliwo jest bardzo ekologiczne (obok gazu ziemnego czy wodoru), dobrze się spala i ma w sobie mało różnych dodatków. Takie auto wytwarza względnie mało CO2 i praktycznie nie przyczynia się do powstawania smogu, który w dużych miastach jest poważnym problemem. Uważam, że 2 letni Auris z takim rozwiązaniem jest sto razy lepszy niż kopciuchy bez EGR i filtrów cząstek stałych, często w kiepskim stanie technicznym i puszczające dymka przy każdym wciśnięciu gazu.
Bardzo dobry materiał
Bardzo zdrowe i racjonalne podejście, skoro można za coś płacić mniej nie tracąc na jakości to po co przepłacać? Śmiać się powinien właściciel tej korporacji z ludzi którzy nie potrafią liczyć. Porównał bym to do żarówki energooszczędnej po co takie kupujemy do domu przecież stać nas prąd? to się właśnie nazywa ekonomia, skoro można zaoszczędzić trzeba z tego korzystać. Sam jeżdżę na paliwie LPG i wiem że to czyta oszczędność.
Jednak LPG do ogrzewania tesli to jest szczyt. Widocznie tesla takich zasiegów nie miała nigdy (albo w ciepłej kaliforni tylko)
Taksówkarze powinni domagać się zniesienia licencji i wszystkich dodatkowych opłat, które są na nich nakładane wraz z wyższym ubezpieczeniem. A nie walczyć z konkurencyjnym uberem, w tym wszystkim najważniejsze ma być dobro klienta a nie przewoźnika.
Hybryda + LPG = RADOM
Super , Zachar ,Złomnik , Petrolhead Number One, Michu , Blogomotive, Patryk Mikiciuk, Motowizja, Piotr Kawałek i wiele wiele innych . To jest właśnie to co internet oferuje obecnie fanom motoryzacji . Fajnie się ich słucha , bo zawsze mają coś ciekawego do powiedzenia i wbrew pozorom nie ma tu tej wszechobecnej komercji która non-stop przewija się w TV.
Tak bo posredni wtrysk benzyny to było coś zajebistego co zabiły koncerny ze swoimi nowymi technologiami pseudo oszczędnymi
Mądrego (a raczej dwóch) warto i miło posłuchać. A Zachar od tygodnia urósł w moich oczach 😉
Chytra baba z Radomia i chytry taxowkarz.
mam pytanie – co z kołem zapasowym? nie jest wożone ?
Prius Pali 4l na 100.wiec 5l gazu…..
złotówa z mięsnego
Ty chyba z Radomia jesteś
Dobry merytoryczny materiał, ale komunikacja wykonywana przez gościa bez polotu, żadnych emocji. Zawsze doceniałem właścicieli aut, którzy się w tym temacie pasjonują np. właściciele kilku perełek, którzy są pełni smutku kiedy muszą swoją wyjątkową maszynę sprzedać bo nie ma miejsca w garażu. Tutaj mieliśmy odcinek z jakimś ala podejściem niemieckim, najważniejszy jest pieniądz, pieniądz i tylko pieniądz. Pierwszy raz od dawna nie oglądnąłem całego filmu bo szczerz mówiąc nie mogłem a bardzo doceniam ten kanał.
Świetny facet! Z poczuciem humoru, przedsierbiorczy no i wszystko może wyliczyć. 😃😃 Pozdrawiam serdecznie !
Z przyjemnością się słuchało gościa programu.
Mam priusa 4 i robię 1200km za 200 zł 😉
6l gazu ale 70 procent w mieście hybryda plus jeżdżę na klimie
pzdr
Ja swoim autem robiąc miesięcznie 2000 km oszczędzam jeżdżąc na lpg ok 300 zł przy spalaniu ok 9 bp vs 11lpg tak więc po niecałym roku instalacja się zwraca, użytkuję auto już 4 lata więc roczna oszczędność to ok 3500 zł więc x 4 to 14 000 oczywiście – koszt instalacji i serwisu i droższego przeglądu wychodzi że przez 4 lata zaoszczędzone 10 000zł więc jest ok a różnicy w jeździe nie widać no może poza zasięgiem który wynosi ok 500km na butli zamiast 800 na bp, zakładam że autem pojeżdżę jeszcze 2-3 lat więc całkowita oszczędność wyniesie ok 17000-20000 …… chyba WARTO
Wspaniały młody facet,wiedza i praktyka,powinien żyć 150 lat aby uczyć innych jak to się robi i dodatkowo zmienić profesję aby się sprawdzić w innej dziedzinie ,życzę dużo zdrowia i jak najmniej zazdrośników.
W Stanach jeżeli firmy używają hybrydy jako taksóweki, to wykręcają przebiegi między 370 tysięcy mil nawet do pół miliona.
Ma się rozumieć rozmawiamy o hybrydach Toyoty😆
Samochód jak jeździ na trzy zmiany i nie stygnie, w przeciągu 5 lat wykręca takie przebiegi.
Ciekaw jestem jak to wygląda w Polsce ile da się z tego samochodu wycisnąć!?
Mnie nurtuje jedno. Jak oni dokonali pomiaru tego auta na hamowni?
Zachar, już wiem dlaczego w prawie każdej recenzji narzekasz na brak miejsca na tyłach auta. Chłop jak dąb
Myślę o tym samochodzie, w opcji również rozważam dodatkowe LPG, bo muszę się zdecydować tylko na 1 auto w rodzinie a priorytetem jest bezawaryjność i ekonomia. Jeśli przy okazji auto jest ładnie zaprojektowane i bezpieczne jak Auris to super:) Czekam tylko aż sie rozsypie 1,6CRDi w Ceed'dzie ale nie wiem czy taki moment w ogóle nastapi, prędzej blacha odpadnie chyba…
Ja nie żartuje, dobra sprawa LPG. a benzyna a do zapalniczek 😉
jaki olej do hybrydy ?
dlaczego dotrysk benzyny skoro jest posredni ?
Świetny gość. 😉
Ten koleś z jajowatą głową i wodogłoqiem to zwykły kręt on niema ani jednego auta wszystkie auta to powstawiali do niego ludzie a on wydaje im zlecenia.Omijac go z daleka każdy kto wyszedł z nim w jaki kolwiek biznes później tego żałował został oszukany. Kłamca na każdym kroku kłamie i wciska wszystkim kit przedstawoa się jako koleś który jest wszystko wiedzący a w żeczywistosci to koleś który opowiada wszystkim kłamstwa
Gdy przedsiębiorca ryzykujący WŁASNE pieniądze mówi, że to dobre rozwiązanie oznacza to, że TAK WŁAŚNIE JEST.
a moze tak taksowki historyczne ? 🙂
ta japonska taksowka hybryda-lpg jest wzorowana na brytyjskim black cabbi.brytyjskie kasowki maja 2 osie skretne, kierowca jest oddzielony krata od pasazera, interkom, centralny zamek, ladownosc do 8 pasazerow, siedziska chowane jak w pociagu
Mam Priusa II w gazie. BRC. Pali gazu 6.2l/100km i około 0,5l benzyny. Akumulator trakcyjny osobiście regenerowałem. Świetny zestaw.