
PEUGEOT 407 – rekin czy płotka na rynku wtórnym? | Test OTOMOTO TV
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Peugeot 407 to ciekawie zaprojektowane auto z nadwoziem coupe. W gamie silnikowej ma interesujące jednostki, w tym owiane legendą 2.0 HDi. Czy jest to pozycja godna rozpatrzenia podczas poszukiwań auta używanego? A może za 20 tysięcy można kupić coś lepszego z segmentu D?
W tym odcinku testujemy Peugeot 407 z rocznika 2006 z silnikiem diesla 2.0 HDi o mocy 136 KM.
🚘 Znajdź Peugeot 407 na OTOMOTO: http://bit.ly/otomoto_peugeot_407
ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: http://otomoto.pl
🔹 Facebook: https://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Instagram: https://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/grupa_FB_otomoto
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto
✔️ Zobacz więcej recenzji samochodów używanych: http://bit.ly/recenzje_uzywane_otomoto
✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: http://bit.ly/otomoto_czesci
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#peugeot #autogniezno #otomoto
source
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Nie każda wersja to ma
A moze tak peugeota 4007? Jestem ciekawy testu
307 czy 407?
Bagaznik 450 litrow w kombi to kpina poprzednik mial o 100 litrow wiecej.
407?Co kto lubi.Moj 406 nie byl gorszy.Pelny wypas.Elementy wyposazenia w 407 sa z 406.Ten przedni zwis eech..Peugeot 406 mial mniejszy za to bagaznik i wnetrze bylo wieksze i ten klasyczny ksztalt nadwozia.Sentyment.
Jak się nie pali ??? Jak sie pali :-d Kto lubi palić ten pali. No skoro dla Ciebie roleta bagaznika to ciężkie rozwiązanie to sorry.
Fajne, ale jednak auris lepsze i z wyglądu z zewnątrz jak i z tego co ma pod maską
A może tak peugeot 308sw z 2016r. Z silnikiem diesel?
A wiec mam tego zloma od 8 m-cy,wygodny ,bezpieczny w sensie stluczki ,mam 407 HDI SW 2007 przejechal 143 tys mil,[mieszkam w Anglii od 15 lat]polautomat,wiadomo o co chodzi,auto nie do zajebania mimo ze francuz,wymienilem wszystkie filtry 68 F,dwie opony przod 100 F,tylko jest skurwialy problem z elektryka i nawiewem pierdolone plastyki sie polamaly od nawiewu powietrza .Ogolnie mialem juz okolo kilkunastu aut to ta padlina jest najlepsza,wiadomo kazdy ma swoj gust i smak co do auta to co kupisz to masz,pozdrawiam Jasiek z Jelenia Gora-Anglia
Poleci ktoś w 2021? Chcę kupić to autko niestety nie wiem z jakim silnikiem
Mialem 1.6 diesla przed liftowego golasa bylem mega zadowolony pozniej kupilem polift z 2009 roku 2.0 full opcja. 1 I 2 rewelacja male spalanie , ladny z zewnatrz , niski koszt utrzymywania , tanie czesci , dobra jakosc wykonania, komfort jazdy . 1.6 super do miasta ale na autostradzie lepiej sie sprawi 2.0 . Zrobilem ponad 60 tys mil i nigdy mnie nie zawiodl sprzedalem znajomemu i dalej jezdzi I chwali.
W tylnym lewym kole brakuje dwóch śrub ?
407 2,0 HDI 136 KM – może komuś się przyda.
1. Z ciekawych usterek to zawór na pompce "waku". Objawia się twardym pedałem hamulca. Pęka tam sprężynka zaworka. Drobiazg, ale trzeba wiedzieć.
2. Wspomniana w materiale awaria pompy wspomagania układu kierowniczego zdarza się najczęściej w wersjach z obręczami kół powyżej 17-stu cali. Konstruktorzy zdaje się, że nie obliczyli jej żywotności właśnie do tych rozmiarów. Uszkodzenie tej pompy powoduje rychłe uszkodzenie pompy ABS poprzez powiązanie okablowaniem.
3. Kierownice nadmuchu powietrza się wieszają i trzeba wyjąć kokpit, aby to naprawić.
4. Kolej na doładowanie silnika. Tutaj mankamentem dość częstym jest pękająca rura łącząca chłodnicę powietrza z silnikiem. Objawia się to nadmiernym dymieniem oraz świstem dochodzącym z przedniej strony komory silnika, a także spadkiem mocy.
Inną i trudną do zlokalizowania usterką jest przyczyna spadku mocy wraz zapaleniem się komunikatu tryb awaryjny na wyświetlaczu centralnym. O ile dwa czujniki pod maską są widoczne i po ich zamianie lub czyszczeniu nic się nie poprawiło, uszkodzeniu ulega czujnik na turbinie, którego wymiana jest bardzo utrudniona ze względu na bardzo ograniczony dostęp. Warto go sprawdzić w przypadku pojawienia się w/w komunikatu, gdyż wiele z testerów informuje nas o uszkodzeniu turbiny (np. kierownic).
5. Polecam także wymienić na wtryskiwaczach (tak, jak to zaleca serwis w wersjach z plastikowymi końcówkami) czarne elementy przelewów na wtryskiwaczach. Nie odosobnionym przypadkiem jest ich pękanie na skutek starości, co może skończyć się holowaniem pojazdu.
W opisie filmu nic nie powiedziano na temat FAP i konieczności uzupełniania jego poziomu. Proszę się nie bać zastosować taki płyn nawet z używanego auta. Według francuskich mechaników nie ma on terminu przydatności. Natomiast ze względu na cykl wtryskiwania go do komory spalania silnika dobrą praktyką jest uzupełnianie baku paliwa do pełna.
6. Zaletą silników PSA jest to, że w momencie, kiedy przeskoczy nam pasek rozrządu np. o trzy zęby, dzięki zastosowaniu łamliwych dźwigienek zaworowych z dużym prawdopodobieństwem obejdzie się jedynie na ich wymianie wraz z hydraulicznymi popychaczami bez konieczności zdejmowania głowicy. (jestem mechanikiem, przeżyłem dwukrotnie i wiem co piszę).
7. Jeśli chodzi o zamki zewnętrzne, to zapewne nie jeden użytkownik przeżył ich niedomagania. W moim przypadku wystarczył zabieg wyczyszczenia i przesmarowania olejkiem silikonowym elementów prowadzących.
8. W wersjach SW z panoramicznych dachem koniecznie sprawdźcie Państwo działanie dachu. Dość często uszkodzeniu ulegają spinki żaluzji. Są one drogie w serwisie i wymianie, gdyż trzeba zdemontować podsufitkę.
9. Uszkodzeniu ulega też czujnik na ABS tylnego prawego koła. Tu wymiana jest dość kłopotliwa, gdyż należy opuścić zbiornik paliwa, aby dostać się do kostki.
10. Typowym uszkodzeniem jest wyświetlacz centralny. Po kilku latach rozlewają się jego wskazania.
A może test DS5 ?:)
Clever car! 🙂
Termodynamika <3
W peugeocie nigdy nikt nie potrafi otworzyć bagażnika. A robi się to przez 0 w nazwie np. 407 lub 508.
A może by tak peugeot 607 ?
Mam takie auto, po liftingu z 2010 roku i fotele wraz z kanapą na szczęście nie są już takie miękkie. Są bardzo wygodne i odpowiednio sprężyste. Siedziałem w przedliftowej wersji i tam faktycznie jest niesamowicie miękka kanapa, aż za bardzo.
Proponuję nie powtarzać i nie utrwalać bzdurnych stereotypów dotyczących elektroniki Peugeotów.
Jeżdżę tym peugotem prawie rok i usterki elektryki jednak się zdarzają czujnik abs świruje i turbo przeładowuje przy 170 km/h wyskakuje błąd silnika i wchodzi w tryb awaryjny ale po przejechaniu paru km gaśnie za te pieniądze nie widzę nic lepszego 😁
Uzytkuje to auto w wersji coupe juz 8 lat i naprawde oceniam je znacznie wyzej niz pan prowadzacy. No co do elektroniki ewentualnie czesc racji bym przyznal ale tez nie jest tak zle. W tym roku planuje zmiane auta i bede swoja 407 sprzedawal. Wiec jesli jest chetny to zapraszam.
Mam 407 211 km I świetnie się jeździ:)
Test spalania mocno zawyżony. Po Warszawie średnie 2.0hdi to 6,5l
Coupe jest piękne, użytkuje od ponad 2 lat, żadnych problemów. O BSI też czytałem przed zakupem ale nawet nie miałem z nim do czynienia. Co do skrzypienia wnętrza – nic takiego się nie pojawia, wszystko sztywno się trzyma. Jakość bym ocenił na bardzo dobrą, bo mimo lat nie widać śladów zużycia. Silnik benzynowy 2.2 mogę polecić, nie ma z nim większych problemów, dość dynamiczny i elastyczny przez zmienne fazy rozrządu. Dobrze znosi LPG. Odnośnie rozrządu – tutaj trzeba oddać do dobrego mechanika, bo jego montaż podobno jest problematyczny i łatwo o złą naprawę. Części zamienne w dobrych cenach, w wersjach benzynowych nie ma co się obawiać dużych kosztów jak w przypadku diesla. Za minus uznaje cewkę zapłonową, która jest jednym blokiem cewek, a nie 4 osobnymi, więc jak wymiana to od razu całości. Różnica w cenie między coupe a SW to nawet 70% przy tym samym roczniku auta. Coupe w benzynie jest trochę wersją limitowaną, bardzo mało tych aut na ulicach i do sprzedania. Jak trafi się fajny egzemplarz to brać!