
(PL) BMW i3 – pierwsza jazda, jazda próbna, test
4 listopada, 2013Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
BMW wprowadza na rynek swój długo oczekiwany, pierwszy, masowy model o napędzie elektrycznym: i3. To pierwszy samochód z nowej serii, zaprojektowanej …
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
ladny ale potrzebuje 50 kwh baterie, 20 kwh to zart za ta kase
Paskudny
Paskudna maniera niewłaściwego akcentowania. No cóż, kiedyś mieliśmy rosyjskie, dzisiaj, co bardziej 'nowocześni'
tak jak Pan Marek usiłują mówić po polsku z angielskim stylem akcentowania. Brrr….
Żeby zobrazować: https://www.youtube.com/watch?v=S-yg1qwUEDk Proszę oglądać od 3 minuty 48
sekundy. Zastrzegam, ze w tym przypadku treść, jaka przekazuje Max Kolonko nie ma znaczenia –
chodzi mi tylko o akcent.
O co to nowa wersja melexa ????
Apropo nie używania hebli do hamowania, jak ktoś potrafi jeździć a nie tylko toczyć się w przód, to zrzuca bieg, dwa i też nie używa hebli w mieście
Jeździłem identycznym i pod każdym kątem nie jest ani ekonomiczny, ani ekologiczny w porównaniu z tradycyjnymi samochodami w tej klasie. Koła od roweru 155 szerokość przy 19" ?!? 150000zł za takie pierdzidełko i ogniwa na 8 lat przewidziane, a potem wymiana i w ramach ich recyclingu składowanie ich w Hiszpanii. Tam są ogromne składowiska takich ogniw i nikt ich nie rusza bo słono dopłaci do ich utylizacji. Realny średni zasięg i3 to średnio 130-140km bez klimy, ogrzewania i jazdy autobaną. wtedy do 100km zejdziemy. Ładowanie w domu jest czasochłonne i jeśli mamy przewody 1,5 mm2 to mogą zacząć wyglądać jak wolfram w żarówce 😉 Dobry samochód, ale jako dodatkowy w domu, którym śmiga się po okolicy, a na noc ładowanko. Jeśli braknie nam prądu w trasie to zostaje jedynie laweta i rozłączenie głównego bezpiecznika by rozbroić tykającą bombę o ogromnym napięciu. Elektryków nie wolno holować bo to samobójstwo. Wyprodukowanie prądu nie należy do ekologicznych procesów, a jeśli ludzie zaczną przechodzić na elektryki to zaczną powstawać kolejne elektrownie atomowe lub węglowe tak jak u Niemców. Wbrew pozorom u nich jest najwięcej elektrowni o najniższym stopniu ekologii. Taki elektryczek nie może się nawet równać ekologią podczas produkcji i eksploatacji z silnikami zasilanymi LPG, CNG i wodorem. Przeciętnie człowieki trzymają około 3 lata wozidełka i do żyda, więc przepłacenie za takiego elepstryczka nawet w 1/3 nam się nie zwróci przez ten okres czasu. I co najważniejsze, nikt przy zdrowych zmysłach nie kupi takiego wyeksploatowanego elektryka z rynku wtórnego bo to są jednorazówki.
Mialem okazje miec jazdę próbną.Było super. Przypomina mi Trabanta on też był z plastiku.
Ta nowa grupa klientow sa chyba nowi stylisci zatrudnieni w BMW ktorych jeszcze jakims cudem zarzad BMW nie wypierdolil na zbity pysk , to auto jest brzydsze od fury gnoju, Fiat Multipla I przy nim to pieknosc. A gdy zobaczy sie to auto w srodku to pierwsze co ma sie ochote zrobic to narzygac na ta "piekna"deske rozdzielcza.
Tylko tesla !! Wszystko inne to o d.. rozstrza..
to samochod ala niemcow 5 lat i zlom a polaczek sprowadzi i niebe dziewiedzial cosie znim dzieje
tatam wole swojego mustanga v8 hhh
mustang bogiem benzyna nalogiem
i3 hybryda lodówki i pralki xd
Ogólnie pojazdy elektryczne są drogie przez ceny akumulatorów . Na zachodzie pojazdy elektryczne się opłacają , a w Polsce dopiero zaczną sie opłacać po … wyrównaniu płac do zachodnich i ( co dziś jest nie do wyobrażenia ) wzroście cen transportu . Więc darujcie sobie wszelkie próby wyliczeń bo szkoda łamania głowy i kłótni . ( Ciekawostka – na zachodzie szybko spłacają się pojazdy lekkie np. rower elektryczny . Nowy e-bike średniej lub nawet trochę wyższej klasy spłaca się do około roku czasu , a tanie do pół roku ) . Kropka
jak już samochody elektryczne to musiałby mieć je każdy i punkty do ładowania przy każdym miejscu parkingowym. już widzę minę sąsiadów jak codziennie rano wyrzucam z okna z bloku kabel żeby załadować auto 🙂
Ok. wszystko pięknie, ale gdzie go naładować.? na każdej stacji powinno być kulka stanowisk do ładowania.
Na Polskich drogach to się nie sprawdzi 😉
Miałem to auto na weekend – jak je pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem "ło matko co to za masakra okropna" – ale ja jak i każdy kogo przewiozłem juz po minucie zmieniał o 180stopni swój motoryzacyjny światopogląd. Autko jest super, można się w nim zakochać, jeździ niesamowicie ! Każdemu kto myśłi nad nowym autem polecam chociaż jazde próbną !
BMW i 8
НЕ ХЕРА НЕ ПОНЯТНО
Szybkie ładowanie akumulatorów takiego pojazdu wymaga mocy zainstalowanej ok. 40kW. Ja ma w domku bezpieczniki na 4 kW.
Jechałam tym autem i jestem zachwycona. Komfortowe, zbudowane z ekologicznych materiałów, zwinnne, szybkie, idealne do jazdy miejskiej. Wady: krótki zasięg i cena.
I am the stig, zagadka rozwiązana 😀
Zgadzam się że to auto dla zupełnie nowej grupy klientów……dla bogaczy…
bardzo ładne auto
co to za Turas od BeeMek ?
Chevrolet Bolt?
Drugi Transformers z downem po multipli
i teraz pomyślcie. Ktoś chce się szarpnąć z Wawy do Krakowa. Minimum 3 ładowania,przy założeniu, że będzie jechał nad wyraz ekonomicznie i bez klimy. To nam daje ponad 10 dodatkowych godzin w oczekiwaniu na doładowanie auta (3 X 3,5 jeżeli oczywiście mamy opcjonalny system ładowania, który skraca czas z 8 godzin do tych 3,5). Oczywiście można w tym czasie popatrzeć na okolicę stacji benzynowej lub poczytać książkę no ale chyba nie o to chodzi. A tak na poważnie, rozmawiałem kiedyś z profesorem z AGH, który stwierdził, że to z czego wykonane są ogniwa/akumulatory w takich samochodach oraz produkcja prądu potrzebnego do ich ładowania o wiele bardziej szkodzą środowisku niż spaliny z diesla, o lpg i benzynie nie mówiąc. Gówno nie ekologia.
Dokladnie. W Irlandii panstwo doplaca do zakupu auta elektrycznego 5000 euro. Poza tym siec punktow ladowania jest tak dobrze rozwinieta, ze spokojnie mozna podrozowac po calym kraju wylacznie na pradzie. Dodam, ze ladowanie w punktach szybkiego ladowania jest darmowe! Przy zakupie np. Nissana Leaf otrzymuje sie karte do ladowarek rozlokowanych w calym kraju i korzysta sie z nich za darmo! I jeszcze raz. Polacy uczcie sie od zachodu!
A i 3 ci się podoba
Elektryki maja jedna fajna rzecz o której niechętnie mówią właściciele spalinowych, Te auta po prostu ciągną, idą od 0km. Przyśpieszają, mają tylko jeden bieg bo wszystkim steruje silnik. Moment obrotowy robi swoje przy obciążeniu, pod górę auto nie zgaśnie i nie krztusi się przy niskich obrotach.
Luksus to więcej niż możemy się spodziewać. Luksus to więcej przestrzeni niż potrzebujemy.
To auto nie jest luksusowe…
7.2 s do setki to dobry wynik współczesnego auta? Od kiedy?
Teraz w Warszawie każdy może się nim przejechać za kilkadziesiąt złotych, bo jest dostępny jako auto do wynajęcia na minuty. 🙂 Dzisiaj jechałem, świetna zabawa.
Ale grubas
Ten głąb powiedział że honda civic 1.5turbo to przeciętnie przyspieszający samochód porównał go do bodajże renault 1.2 turbo a tu 7.2 to dla niego szok mało co się nie żesrał tak to przeżywa a przecierz civic ma podobne przyspieszenie.
Ooo jeny nie ma śmierdzącego silnika tylko kabelek!… Ojeny jaki jestem podniecony! Chłopie ogarnij się- lobby naftowe 100lat temu zablokowało i zniszczyło rozwój aut elektrycznych! A Niemcy od ponad 10lat blokuje szybszy rozwój aut elektrycznych po tym jak zrobili akumulatory Kolibri- dziesięć razy lepsze od obecnych! Takie szybkie przejście na elektryczne auta spowodowało by problem z milionami głodnych Arabów.
Warunki finansowe używania elektryka w Holandii powodują, że pomimo swojej ceny jest on opłacalny. Powiem nawet bez kosztowy w użytkowaniu co w Holandii robi wrażenie (wysoki podatek, droga benzyna). W Polsce… bez komentarza.
Świetna recenzja, poprawna polszczyzna i przepiękny, radiowy głos autora.
Oglądam 01.11.2019. Mareczku jaki młody byłeś na tym filmie!
A Jak baterie sie zuzyja to co? Ile kosztuje budowa baterii? Ile utylizacja baterii? To jedno wielkie gowno I slepa uliczka dla pojebanych spychow pijacuch eszystyko Co latte I mni gluten.shit!
Osobiście nie lubie elektryków. Daleko tym nie zajedziesz, mają słaby zasięg, a stacji ładowania w Polsce mniej niż wyborców Tanajno
O wiele lepszym wyborem będzie zakup Hybrydy jesli już mamy być tacy eKoLoGiCzNi a najlepiej kupno zwykłego Diesla lub benzyniaka.
I nie, samochody nie trują nam tak bardzo środowiska jak to wszyscy pieprzą. Pandemia już nam pokazała gdzie większość ludzi w domach a zanieczyszczenie powietrza powodowane przez silniki spalinowe nie zmniejszyło sie jakoś radykalnie. Unia Europejska razem z Gretą wciskają nam kit i wielu producentów musi sie przez to ograniczać
W tej chwili w nowszych modelach dają mocniejsze baterie. Spokojnie zrobisz nim ponad 200 km
Super auto niestety mam 193 cm wzrostu i to auto jest dla mnie za małe.