
Problem z Pompogrzałką w zmywarkach Bosh
5 sierpnia, 2018Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Bosh SPV43M10EU , problem z pompo grzałką czy ktoś coś podpowie dlaczego wystepuje taki problem ?
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Tam płynie woda bo to jest pompa
I co naprawiłeś tą grzałke?
Mam błąd e 09 też tak miałaś?
Jak wyjąć grzałkę z obudowy? Mam pompę wymienioną, ale chciałem zobaczyć co się stało że starą grzałką. U mnie grzałkę zalało od zewnątrz. Nie kapało z góry z misy, tylko z prawej strony, po tej przezroczystej osłonie modułu woda spływała na pompę i do grzałki.
co za szajs… U mnie też zjarało styk. Mimo tego, że po zewnetrznej stronie wody nie było! W środku owszem, woda ma być, bo ta grzałka jakoś tę wodę musi grzać. Teraz mam problem ze złożeniem tego dziadostwa, bo boję się, że woda zacznie napływać na zewnątrz (uszczelka, ale z drugiej strony jest niedostępna praktycznie) i będzie tak jak u Ciebie w efekcie… Zresztą jeden ch… chyba dam sobie spokój ze zmywarkami i wrócę do ręcznego mycia jak to tak ma wyglądać.
Dzieki za filmiki. Z tego co pisza w sieci przyczyna jest wadliwa konstrukcja i wycieki wody z misy lub pompogrzalki na zewnetrzna czesc grzalki. Naprawiles grzalke czy nowa?
Moja grzalka w boschu po 30miesiacach również padla. I również w takim miejscu jak twoja. Poczytalem troche po forach i wiekszosc ma ten sam problem. Myślę ze to celowe działanie firmy bosch ze po okresie gwarancyjnym grzalka pada. Zamówiłem dzis nowa za 110zl. Zobaczymy czy bład e09 zniknie.
PS. Również po rozebraniu wewnetrzna strona grzalki jest mokra. Wedlug mnie to normalne.
Ja chce kupić zmywarke ale nie zdecyduje się na Bscha Siemensa ,raczej na AMICE albo beko bo w tych modelach osobno jest zamontowana grzałka.
Juz pewnie dawno problem rozwiazales ale napisze to dla innych. Tak tam w środku ma prawo a nawet musi być woda bo na tym to polega żeby ta grzałka przepływowa podgrzewała przepływającą przez jej środek wodę. Natomiast najczęściej ona fajczy się przez to ze dostaje się woda(skapuje, lekko przecieka kub całkiem zalewa) na zewnętrzna stronę tej grzałki czyli tam gdzie idą te ścieżki. Natomiast woda najczęściej powtarzam najczęściej tam przecieka z nieszczelnej misy lub z samej pompo-grzalki. Tam tez pompy przynajmniej 1 gen. są wadliwe i wycierają się w nich takie pseudo plastikowe łożyska ale podobno są reperaturki żeby to zregenerować .
A mierzył ktoś opór tej grzałki (omomierzem)? Bo ja dotarłem do złącza i pokazuje mi nieskończoność. To chyba skopana. Ale ciekawy jestem ile powinno być?
Witaj czy możesz mi powiedzieć jak reanimowałeś grzałkę chodzi mi o polutowanie ścieżki, mnie się upaliła zaraz przy nóżce od gniazda . Chciałem to polutować ale ścieżka nie przyjmuje cyny.
Woda się leje na nią. Wtedy najczęściej pada. Środkiem płynie woda..
Prawdopodobnie kąpię z łączenia misy z korpusem. A wszelkie próby nakładania nowych ścieżek nie zdają egzaminu.
Grzałka pali się też wtedy gdy kończy się pompa i nie ma odpowiedniego przepływu.
Raz naprawialem programator w takiej zmywarce gdzie właściciel był Adamem slodowym bo przerobily ta pompę wystawiając zamiast grzałki rurę z kwasowki i 2 grzałki z jakiegoś podgrzewacz 🤣 mistrz.
Podstawa to wymiana uszczelek , bo problemem jest jakiś wyciek i zwarcie na ścieżkach .
Problem zmywarka Bosch SPV43M20EU/38 nie grzeje wody. Wymontowałem pompogrzałkę i sprawdziłem fizycznie podłączając grzałkę-grzeje, pomierzyłem czujnik temperatury sprawny , rezystancja w zakresie R=8K do 20K na skrajnych końcówkach. Grzałka i czujnik temperatury są sprawne w 100 %. Sterownik wymontowałem, wygląda idealnie, brak przegrzanych ścieżek i pinów. Pomierzyłem cewki przekaźników R= 360 omów, tranzystory wyjściowe ok. Zmywarka zgłasza błąd "E 11". Nie wiem co dalej sprawdzać. Stanąłem w martwym punkcie . Proszę podpowiedzcie .
A co może być powodem buczenia zmywakri podczas mycia? to według mnie pompa 🙁 ale dlaczego zaczęła buczeć? bass niesie sie po mieszkaniu? pozdro