
Regeneracja alternatora
24 stycznia, 2018Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów spalinowych, diesel i LPG, elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
( Wał Miedzeszyński 180 )
+48 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik +48 508 523 234
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
ładowanie 13.7 wydaje mi się trochę male co możne być przyczyna? regulator czy porostu ogólny wiek alternatora (valeo) ale nie mialem nigdy problemu z brakiem pradu pozdrawiam
Powiedz mi proszę, gdzie zamówiłeś te części? Szukać należy po modelu alternatora? Szykuję się właśnie do wymiany oby tylko łożysk i wolałbym mieć komplet części i uniknąć niespodzianek jak coś pójdzie nie tak 😀
Pozdrawiam
Zajebisty filmik, tego szukałem bo też mnie czeka regeneracja.
Ja wczoraj w starym zapasowym alternatorze wymienialem rectifier – mostek z diodami I wyczyscilem troche …… wlasnie co ??? To co ty nazywasz komutator to na pewno nim nie jest. Ja mysle ze wyczyscilem slizgacz szczotek, ale czy to jest prawdziwa polska nazwa ?? Moze wiecie jak to ustrojstwo powinno sie nazywac , bo komutator napewno nie. Pozdrawiam.JB.
Jaki klucz przychodzi do koła pasowego ?
To 32mm ?
Ja regenerowałem alternator od swojej 330ci i komutator (ślizgi) strasznie biją.
Chyba to przetoczę bo się boje że wywali mi szczotki.
no nie kazdy zrobi, bo nie kazdy ma prase.
Darek jesteś Samoukiem? Czyli geniusz który do wszystkiego sam dochodzi !!!
Jaśko
jasko proponuje przetoczyć komutator inaczej cała robota do du..y
dwie sprawy ! 1. to nie komutator, tylko pierścienie ślizgowe. 2. ważne który przewód do którego pierścienia, omomierz, żarówka, albo patrzeć na znacznik na plastiku
co to za model alternatora fajny ze Kamerunu na zewnątrz i można go rozpołowic bez rozwalania modułu od szczotek ja nie mam śrub na zewnątrz tylko pod tym modułem ze szczotkami i żeby odkręcić śruby muszę najpierw miedziane wyprowadzenia odciąć zdjąć ten moduł czarny i dopiero mogę odkręcić i rozpolowic
Witam jakie są rozmiary łożysk
Miałem Nexię 1.5 SOHC 79 KM, przejechała 300 kkm, z alternatorem nie było problemów. Miałem Nissana 1.0 DOHC 54 KM, przejechał 260 kkm, z alternatorem nie było problemów. Miałem FSO 1500 1987, przejechał jakieś 90 kkm, z alternatorem nie było problemów. Miałem Poloneza Atu MPI K-16 103 KM, przejechał 168 kkm, alternator raz zrobił hecę i spalił sobie dwie z trzech dodatnich diod prostowniczych, pomogła wymiana mostka kompletnego. W rodzinie jest Kia Rio II 1.4 DOHC 97 KM, ma toto 250 kkm przebiegu, alternator jest do wymiany, bo już umiera, konkretnie łożysko przednie, pada, ma za duże opory, pasek się grzeje na gorąco, no i światła pełgają. Się go wymieni na nowy, a w starym wymienię łożysko przednie i pewnie to wystarczy, będzie w zapasie.