Ładowanie

NAPRAWA SAMOCHODÓW WARSZAWA

Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych i z Ad-Blue - Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Kontakt

REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH

Regeneracja Baterii Hybrydowych

+48 570 933 114

Naprawa i regeneracja baterii hybrydowych z naszą firmą zawsze przebiega korzystnie dla klienta. Pomagamy tanio wymienić i naprawiać baterie oraz regenerujemy baterie w samochodach elektrycznych oraz hybrydowych w całej Polsce.

Firma Naprawa-hybrydy.pl jesteśmy liderem rynku naprawy oraz regeneracji baterii hybrydowych. Pomagamy naprawiać między innymi takie marki samochodów jak Mercedes, Toyota, Volvo, Lexus oraz Skoda.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Zgłaszanie Awarii
+48 780 908 996 

Doświadczenie: Lokalizacja Obsługiwana: Kontakt Bezpośredni
Elektryk & Mechanik, Auta Ciężarowe, Diagnostyka, Maszyny Rolnicze, Koparki, praktycznie większość sprzętów. Warszawa oraz: Piaseczno, Konstancin Jeziorna, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Józefów 534 649 204
Elektryk & Mechanik Auta Osobowe, Ciężarowe, Bus, Maszyny i większość sprzętów. Warszawa oraz: Nowy Dwór Mazowiecki, Serock, Nasielsk Legionowo, Łomianki, Marki 696 697 992
Specjalizacja: Elektronik i Elektryk Samochodowy Warszawa Ursus, Ożarów Mazowiecki, Stare Babice, magdalenka Ochota, Lotnisko Chopina 788 519 372
Elektryk Samochodowy i Sprzętów i Maszyn Fitness, Serwis AGD i RTV, Naprawy z dojazdem. Cała Warszawa Śródmieście, Mokotów, Wola, Praga, Żoliborz, Bielany Żerań +70km poza Warszawę! 791 947 108


Uwaga: Prowadzimy serwis naprawy aut – bardzo prosimy o nie marnowanie czasu naszych mechaników i elektryków. Niestety nie doradzamy i nie mamy czasu na doradzanie co kupić i jakie auto ma lepszy silnik itp, a więc zapraszamy klientów z usterkami samochodów, do regeneracji bateri hybrydowych i naprawy aut spalinowych i elektrycznych do naszych warsztatów.

W nawiązaniu do informacji prosimy o dokładne poinformowanie mechanika o marce samochodu, usterki jaka występuje i rocznika aby wspólnie zaoszczędzić nasz czas i Państwa.  


Problem z Baterią Hybrydową?

Zadzwoń do Naszego Biura!

Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych

Nr.1 Nasz główny Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostya, Mechanika Samochodowa oraz Serwis Samochodowy i Regeneracja Baterii Hybrydowych.

……………….

W naszym warsztacie w Warszawie: koszt diagnozy baterii hybrydowej to 300 zł a montaż nowych modułów z naszego sklepu to koszt tylko 600 zł! – można wysłać baterie lub przywieźć a następnie odsyłamy zregenerowaną kurierem.

Sredni koszt Regeneracji Baterii Hybrydowej w naszym warsztacie zaczyna się od 2,000zł!

 

Zregeneruj Baterie Hybrydową w Naszym Warsztacie! Kup u nas części zamienne od 350 zł pasujące prawie do każdego samochodu HYBRYDOWEGO!

Nie daj się oszukać! – zamiast przepłacać u mechanika zrób to u nas, to jest bardzo proste. Zamów u nas moduły i wymień w naszym warsztacie. Jak nie dasz rady samemu nie przejmuj się zakup moduł i zawieź do naszego mechanika zapłacisz wtedy tylko za robociznę. Pomogliśmy już ponad 800-set klientom. 98% naszych klientów zaoszczędziło ponad 3,200 zł!

Dodatkowo (PDF) Instrukcje demontażu pojazdów z napędem Hybrydowym

  1. Lexus Gs450h – Benzynowo-elektryczny układ Hybrid Drive
  2. Toyota Yaris – Benzynowo-elektryczny układ Hybrid Synergy Drive
  3. Yoyota Prius+ oraz PlusV Benzynowo-elektryczny układ Hybrid Synergy Drive
  4. Toyota Prius Pojazd hybrydowy Plug-in Benzynowo-elektryczny układ Hybrid Synergy Drive

Toyota przewodnik reagowania w nagłych przypadkach

Więcej możesz znaleźć w Google wpisując: Instrukcje demontażu pojazdów z napędem Hybrydowym + model samochodu

Jak wymienić samodzielnie podzespoły które kupiłem w waszym sklepie?

Hybrydowy pakiet akumulatorów do Toyota Prius – wymiana części modułu HYBRID do Toyota Prius Camry Nissan Altima Lexus GS450H Lexus LS250H Chevy Tahoe Hybrid Chrysler Aspen Hybrid

Nowy hybrydowy akumulator Toyota Prius zastępujący oryginalny moduł do samochodów hybrydowych. Nie Używany!, Pasuje do każdego samochodu. Nie musisz wydawać około 3800 zł na wymianę całego modułu baterii, wystarczy wymienić kilka ogniw modułu o niskim napięciu, co pozwoli zaoszczędzić dużo pieniędzy.

W przeciwieństwie do innych produktów do rozbiórki, przeróbek lub używanych, jest to nowo wyprodukowana bateria, bezpośrednio od fabryki do konsumenta.
W przypadku innych używanych akumulatorów lub długotrwałego przechowywania akumulatorów, po pierwsze, sprzedawca nie przetestował sprzętu, nie może zapewnić napięcia i pojemności akumulatora; Po drugie, stara bateria ma efekt pasywacji, to samo nie może zapewnić długoterminowej stabilności cyklu. Powoduje to niepotrzebne prace rozbiórkowe, testowanie, dopasowanie, wymianę, a następnie prace rozbiórkowe.

Nowy akumulator ROKKES całkowicie zmieni tę sytuację, zapewniając, że potrzebujesz tylko jednego zestawu i będziesz mógł go używać stabilnie.

Pasuje do:
Toyota Prius Generacja 1 2001-2003 (wszystkie 38 muszą zostać wymienione)
Toyota Prius 2004-2017
-Camry Hybrid 2007-2017
-Nissan Altima 2007-2017
-Lexus GS450H-
Lexus LS250H -Chevy
Tahoe Hybrid
-Chrysler Aspen Hybrid 

Specyfikacje modułu

6Ah 1 Nominalna pojemność: 6Ah
2 Napięcie nominalne 7,2 V
3 Rezystancja DC  ≤20 mΩ 
4 Wymiary (mm)
        Grubość: 19,6 ± 0,5
        Szerokość: 283,0 ± 1,5 Zawiera końcową szerokość: 275,0
        ± 1,5 Brak zacisku
        Wysokość: 118,0 ± 1,5 Zawierająca
        wysokość odpowietrzania : 107,5 ± 1,0 Brak odpowietrzania
5 Waga ≈1030g
6 Maks. Prąd ładowania
        2          s, 9,6 V 90 A 10 s, 9,6 V
        60 A
7 Maksymalny prąd rozładowania
        1
s, 5,4 V 180 A 10 s, 6,0 V 120 A   

Ostrzeżenie!!!  
Prius, Lexus i inny samochód HYBRYDOWY posiada 28 modułów akumulatorowych z kombinacji napięcia 220 V. Ryzyko porażenia prądem! Regeneracja i wymiana akumulatora jest zalecana przez profesjonalnego operatora. Samodzielna wymiana całości baterii jest czasochłonne około 6 do 8 godzin, dodatkowo jest pewien stopień trudności, ale jest bardzo wiele historii sukcesu. Jeśli chcesz zrobić domowe majsterkowanie, zapoznaj się z odpowiednią literaturą online, po całkowitym nauczeniu się tego typu mechaniki, a następnie działaj. 

Poszukaj na:Naprawa-Hybrydy - NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH - Allegro LogoPrzed zakupem należy pobrać i przeczytać następujące dokumenty:
Instrukcja naprawy Prius 2004 RM1075U – Rozdział 21-54 (lub inny rok)
– Instrukcja naprawy Prius 2004 RM1075U – Rozdział 21-98 (lub inny rok)
– Instrukcja naprawy Prius 2004 RM1075U – DTC P0A80 (lub inny rok)
– Instrukcja naprawy Prius 2004 RM1075U – DTC P30xx (lub inny rok) – Bezpieczeństwo akumulatora hybrydowego 
– Uwagi instalacyjne
– Kurs hybrydowy 
Toyota – Podręcznik demontażu Toyota Prius

Jesteśmy niekwestionowanymi liderami na rynku naprawy oraz regeneracji baterii do samochodów elektrycznych i hybrydowych. W Naprawa-hybrydy.pl serwisujemy czołowe marki samochodów.

W swojej ofercie posiadamy:

Pełny serwis regeneracja baterii, Sprzedaż baterii po procesie regeneracji, Serwis uszkodzonych elementów baterii, Sprawdzanie i ustawianie balansowania napięciowego, Mobile mechanik czyli możliwości montażu w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz całej Polsce. Możliwość podmiany baterii do samochodu elektrycznego „od strzała”, Serwis powypadkowy, komputerowa diagnostyka & kasowanie błędów w systemie komputerowym.

Nasi wykwalifikowani mechanicy samochodów elektrycznych zajmują się profesjonalną obsługą baterii trakcyjnych w samochodach typy Hybrid. Nasza firma posiada niezbędną wiedzę oraz specjalistyczny sprzęt aby zapewnić usługi na najwyższym poziomie.

Zespół Naprawa-hybrydy.pl traktuje każdego klienta bardzo indywidualnie, i zawsze staramy się doradzać najlepsze rozwiązanie w usterce twojego samochodu osobowego.

Uwaga: jeśli w twoim samochodzie elektrycznym wystąpiła awaria a system pokazuje problem z baterią, dodatkowo na ( pulpicie komputera pokładowego ) pojawił się komunikat „Check Hybrid System” lub zauważyłeś wyraźny spadek mocy samochodu, lub zwiększony czas ładowania – to znak, że powinieneś skontaktować się z Mechanikiem naszej firmy.

Regeneracja baterii hybrydowej

Serwis Bateri Hybrydowej:

✔️ BATERIA HV
✔️BATERIA TRAKCYJNA
✔️BATERTIA HYBRYDOWA
✔️LEXUS BATERTIA HYBRYDOWA
✔️CHECK HYBRID SYSTEM
✔️HONDA HYBRID
✔️HYBRID LEXUS
✔️HYBRID TOYOTA HYBRID

Baterie do Samochodów hybrydowych można kupić taniej nie muszą kosztować od 8000 do 10 000 zł jak na przykład kosztują w ASO. Generalnie rzecz biorąc nie powinien to być zespół za 1200 – 2000 zł z rozbitej starej Toyoty. Można oddać swoją baterie do Samochodów hybrydowych do Profesjonalny i skutecznej regeneracji. Dla przykładu, nasz warsztat zajmuje się tym profesjonalnie od wielu lat, a koszt takiej operacji zamyka się w przedziale 1200 zł–3500 zł dla popularnych modeli Toyoty, Lexusa, Hondy lub Mercedesa.

Przykładowe ceny baterii hybrydowych na Allegro wahają się od 1000 zł do 4000 zł zależy od modelu.

MARKI SAMOCHODÓW KTÓRE SERWISUJEMY

SERWISUJEMY MARKI SAMOCHODÓW

NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH Marki Samochodów - NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH Marki Samochodów - NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH Marki Samochodów - NAPRAWA HYBRYDY - NISSAN Marki Samochodów - NAPRAWA OPEL Marki Samochodów - NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH Marki Samochodów - NAPRAWA I REGENERACJA BATERII - Lexus Marki Samochodów - NAPRAWA HYBRYDY

 

Masz Pytania?

Zadzwoń do Naszego Biura!

Naprawa Samochodów Hybrydowych

Tel: (+48) 570 933 114

 

Chcielibyśmy zwrócić uwagę państwa na to że nie wszystkie marki oraz modele które pisaliśmy powyżej to w naszej ofercie. W obecnej sytuacji jesteśmy w stanie obsłużyć ponad 100 modeli różnych samochodów hybrydowych oraz elektrycznych. Dodatkowo chcielibyśmy zaznaczyć że jeżeli nie ma państwa samochodu tutaj na liście. Proszę się nie przejmować czekamy na państwa telefon na pewno pomożemy, doradzimy oraz Przedstawimy odpowiedni plan działania i pomożemy państwu w diagnozie oraz naprawie baterii hybrydowych w całej Polsce.

Promocja – Regeneracja Baterii Hybrydowej od 2,000zł 

Regenerując baterie hybrydową w naszej firmie będziesz miał pewność że komponenty które użyjemy w twoim samochodzie hybrydowym są sprawdzone posiadają atesty, nie są użyte chińskie części lub substytuty tanich części samochodowych. Wybierając profesjonalną firmę masz możliwość pełnej współpracy z naszymi mechanikami.

Tak naprawdę odpowiedź na to pytanie zależy od modelu twojego samochodu i od rocznika. Jeżeli samochód ma więcej niż 7 lat to raczej warto regenerować baterie. Jeżeli samochód ma powyżej 7 lat lub około 10 lat raczej zaleca się kupić nową baterię hybrydową.

Czy dajecie państwo zniżki?

Oczywiście jak najbardziej nasza firma stara się zawsze aby klient był zadowolony. A więc co za tym idzie każdy serwis który Oferujemy klientowi Staramy się aby był jak najtańszy Działacie w całej Polsce? “

Tak oczywiście nasz warsztat oraz mobile mechanik który będzie w stanie dojechać do ciebie jeżeli ty nie możesz dojechać do naszego warsztatu działa ogólnokrajowo.

NAPRAWA I REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH

 Czy zapłacę za regenerację duże pieniądze

Czy zostawimy w waszym serwisie kilka tys. zł!

Możemy powiedzieć śmiało że samochody hybrydowe oraz elektryczne a szczególnie japońskie marki w praktyce uchodzą za bezawaryjne i naprawdę oszczędne samochody jeżeli są użytkowane codziennie. Jedynym minusem jest to że jeżeli w czasie użytkowania dojdzie do awarii baterii hybrydowych inaczej zwanych akumulatorów samochodów hybrydowych niestety ceny regeneracji nie są niskie. Najczęściej psują się hybrydowe samochody marki Toyoty i hybrydowe samochody marki Lexus.

Czytaj więcej o serwisie: Czym wyróżnia się napęd hybrydowy? 

Co to jest ten napęd hybrydowy?

Samochody z napędem hybrydowym różnią się od zwykłych samochodów spalinowych tym że posiadają drugi mniejszy silnik elektryczny. Ten mniejszy będzie wspomagał główną jednostkę spalinową podczas jazdy z niewielką prędkością powiedzmy do 50 km na godzinę. jeżeli na przykład posiadasz samochód hybrydowy i jeździć nim na codzień Po mieście Na przykład załatwiasz sprawy lub jesteś przedstawicielem handlowym to idealny samochód dla ciebie. Czy w waszym serwisie jest możliwość naprawy każdego typu samochodu?

Naprawdę każdy samochód hybrydowy oraz elektryczny?

Tak jak najbardziej nasza firma nie tylko specjalizuje się w naprawie baterii hybrydowych ale także Specjalizujemy się w przerabianie samochodów spalinowych na samochody hybrydowe oraz samochody elektryczne. A więc jeżeli posiadasz jakąkolwiek markę samochodu Zadzwoń pewnością właściciel naszej firmy będzie chciał z tobą porozmawiać da tobie dokładną cenę nawet jeżeli posiadasz zwykły samochód Także pomoże Tobie w ogarnięciu tematu.

Czy samochody hybrydowe oszczędne są tylko w użytkowaniu?

Tak to z pewnością są o wiele bardziej oszczędne niż zwykłe samochody spalinowe lub diesel!

Można by było powiedzieć że samochody elektryczne oraz samochody hybrydowe są przyszłością naszego kraju. A więc jeżeli będziesz chciał używać samochodu elektrycznego oraz hybrydowego jedyne co musisz pamiętać to jest to aby go bardzo często użytkować. Jeżeli baterie w samochodach hybrydowych będą bardzo często wyładowane niestety będziesz musiał bardzo często wymieniać baterię. Aczkolwiek jeżeli Jeździsz samochodem elektrycznym lub hybrydowym na co dzień nie ma problemu będziesz nim jeździł bardzo długo nie są awaryjne więc z pewnością będą o wiele bardziej oszczędne niż zwykły samochody.

Kiedy naprawić akumulator baterii hybrydowych

Czy warto naprawić akumulator hybrydowy?

Aby wyjaśnić tobie temat dokładnie silnik elektryczny będzie czerpał energię z akumulatorów trakcyjnych w większości modelu umieszczonych pod kanapą lub w bagażniku twojego nowego samochodu. Trzeba pamiętać o tym że baterie samochodów hybrydowych działają bardzo podobnie do zwykłych baterii. Czyli ich pojemność oraz cykle ładowania oraz rozładowania baterii hybrydowych z czasem użytkowania spada do momentu aż osiągną poziom krytyczny. Samochód hybrydowy przez kilka lat w momencie kiedy Rozładujesz go na maksa i nie będzie możliwości ponownego załadowania twojego akumulatora czyli baterii hybrydowej wtedy zostaje tylko tobie możliwość regeneracji akumulatorów w samochodzie hybrydowym.

Uwaga: Przypominamy, że samodzielna wymiana modułów w bateriach hybrydowych wymaga posiadania specjalnych uprawnień SEP, ponieważ samodzielna naprawa naraża na utratę życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, z powodu wysokiego napięcia. 

Wymagane jest korzystania z usług profesjonalnego elektryka samochodowego.

Z pewnością będziemy czekać na państwa telefon jeżeli są jakieś niejasności lub Który z samochodów nie jest podany na liście na naszej stronie internetowej Zapraszamy serdecznie do kontaktu telefonicznego. Współpracując z nami nie będziecie państwo pozostawieni bez rozwiązania problemu ponieważ telefon na naszej stronie internetowej jest bezpośrednio skierowany do właściciela naszego warsztatu. A więc wszystkie odpowiedzi informacje niejasności będą rozwiązanie dla państwa przez telefon oraz także jesteśmy w stanie podać państwu cenę bezpośrednio przez telefon.

Honda Civic Hybrid 1,2,3 generacja
Hona Insight 1,2 generacja
Honda CR-Z
Honda Accord
Honda Jazz Hybrid
Lexus GS450H
Lexus RX 400h
Lexus LS 600h oraz LS 600h L
Lexus CT 200h
Toyota Prius 1,2,3 generacja
Toyota Auris Hybrid
Toyota Yaris Hybrid
Toyota RAV4
Nissan Altima Hybrid
Peugeot 508
Peugeot 3008
Citroen DS5
VW Volkswagen Touareg 11
Porsche Panamera
Volvo S60
Volvo V60
Ford C-Max
i inne.

Serwis samochodu który oferuje nasza firma działa od 1986 roku. Od niedawna wyszliśmy na rynek regeneracji baterii samochodów hybrydowych. Lata doświadczeń oraz tysiące zadowolonych klientów dla których naprawiamy samochody hybrydowe oraz samochody elektryczne sprawiły że chęć dalszego rozwoju dla naszej firmy jest jedynym rozwiązaniem.

Dla każdego naszego klienta świadczymy bardzo wysokiej jakości usługi regeneracji baterii hybrydowych oraz atrakcyjne ceny to z kolei wyróżnia nas na tle konkurencji w całej Polsce. Dodatkowo chcielibyśmy poświęcić troszeczkę czasu na poinformowanie was że nasz serwis jako pierwszy na Śląsku rozszerzył swoją ofertę o usługi konwersji samochodów spalinowych na samochody elektryczne a więc od dziś możecie przerobić swój samochód na nową wersję. Co ciekawe nasza konwersacja oprócz tego że alternatywą jest i to sporo dla ekologii naszej ziemi. Z pewnością stanowi bardzo dobry sposób na obniżenie kosztów przejazdów szczególnie dalekobieżnych dla przykładu 100 km można zrobić za 5 zł.

Serwis Hybrydy, Skuteczna Regeneracja + Naprawa Baterii Hybrydowych

Jako firma która proponuje państwu serwis, baterii hybrydowej plus montaż baterii hybrydowej zajmujemy się profesjonalną obsługą baterii trakcyjnych z każdego typu samochodach hybrydowych. Nasz warsztat działa już od wielu lat a więc posiadamy niezbędną wiedzę oraz bardzo wyspecjalizowany sprzęt do naprawy samochodów hybrydowych oraz elektrycznych aby zapewnić państwu usługi na najwyższym poziomie. A każdego naszego klienta Przedstawimy indywidualnie ofertę dodatkowo doradzając najlepsze rozwiązania w sytuacji w której twoim samochodzie Wystąpił problem z baterią hybrydową. W większości problemów Pojawia się komunikat Check Hybrid system który w większości samochodów z napędem hybrydowym oraz elektrycznym tak naprawdę zwiastuje poważne problemy.

Jedno jest pewne jeżeli chodzi o wystąpienie tego typu błędu z pewnością od Radzimy państwu długo trwał jazdę z tym komunikatem na konsoli państwa samochodu. Proszę pamiętać o tym że jeżeli wyskoczy ten błąd i państwa bateria hybrydowa przestaje być w stanie prawidłowej pracy może to spowodować nieodwracalne uszkodzenie baterii lub elementów instalacji HV. Nasz serwis nie tylko świadczy usługi z zakresu samochodów hybrydowych oraz mechaniki pojazdowej wraz z elektromechaniką, serwisem elektroniki, wulkanizacji i obsługi klimatyzacji. Dodatkowo jako znaczący serwis samochodowy, oferujemy szeroki dostęp do części zamiennych w atrakcyjnych cenach. Zapraszamy do naszego serwisu w mieście Sosnowiec.

Serwis oraz regeneracja baterii prius
Szybka oraz nowoczesna regeneracja baterii hybrydowych
Naprawa regeneracja baterii hybrydowej
Profesjonalna Regeneracja baterii lexus
Regeneracja baterii hybrydowej lexus
Serwis oraz regeneracja baterii ct200h
Możliwość regeneracja baterii gs450h
Regeneracja baterii lexus ct200h gs450h

Diagnostyka oraz Naprawa modułów zasilania

Na pewno będziecie państwo zainteresowani współpracą z nami ponieważ Oferujemy państwu serwis falowników i pozostałe systemy zasilania w samochodach elektrycznych i hybrydowych. Aby sprostać nowoczesnej technologii odnośnie diagnostyki oraz naprawy modułu zasilania w samochodach elektrycznych oraz w samochodach hybrydowych nasz serwis zainwestował pieniądze w Najnowsze technologie które między innymi są w stanie zdiagnozować problem oraz błąd w najnowszych samochodach na przykład w Lexusa oraz Toyota wraz z mercedesami oraz najnowszymi Audi.

 

Profesjonalna Diagnostyka Komputerowa

Oferujemy bardzo profesjonalny serwis diagnostyki komputerowej wszelkiego rodzaju samochodów. Odczytywanie i kasowanie błędów sterowników diagnostyka silnika. Jesteśmy specjalistami od kasowania błędów w samochodach hybrydowych oraz elektrycznych w szczególności zajmujemy się szeroko pojętą diagnostyką oraz regeneracją baterii w samochodach hybrydowych i elektrycznych. Oczywiście zajmujemy się wysoko rozwiniętą technologią elektroniczną samochodach A więc profesjonalna diagnostyka komputerowa która będzie zrobiona przez naszą firmę na państwo samochodzie będzie rzetelne i oczywiście najbardziej odpowiednie dla państwa pojazdu.

 

Regeneracja baterii Hybrydowych

Naprawiamy akumulatory w samochodach hybrydowych i wymieniamy pojedyncze ogniwa w modułach baterii samochodowych. Nasz serwis sprosta nawet najtrudniejszym normom jeżeli chodzi o samochody elektryczne. Jako pierwsi w Polsce postawiliśmy na samochody hybrydowe oraz elektryczne a więc masz mechanik samochodowy z pewnością będzie wiedział jak ogarnąć ten temat dla państwa.

 

Serwis elektroniki pokładowej

Jeżeli coś państwa samochodzie jest po prostu zepsute lub nie jesteście pewni Dlaczego niektóre elementy elektroniczne nie współgrają z resztą z pewnością nasi mechanicy wykryją problem i będą starać się naprawić błąd. jako serwis samochodów hybrydowych proponujemy naprawa elektryki samochodowej, sprzętu audio, elektroniki w samochodzie, pełnej diagnostyki na komputerze. Nasza regeneracja baterii hybrydowych jest częścią  serwisu. 

Regenerujemy baterię w prawie wszystkich elektrycznych samochodach:

Jako serwis który naprawia samochody elektryczne oraz hybrydowe musimy się przyznać państwu że najliczniejszą grupę naszych odbiorców po to aby zregenerować akumulator trakcyjny samochodach typu Toyota oraz samochody typu Lexus bo to są najbardziej znane i najbardziej warte polecenia samochody na naszym rynku. Krótko mówiąc Samochody te ze względu na największą popularność w naszym kraju co najczęściej wybierane przez naszych rodaków.

Najczęściej wybierane samochody to Toyoty są to modele Prius II (xw20) Prius III (xw30) oraz Auris Hybrid II generacji. To są w sumie najbardziej i najczęściej regenerowane baterie w naszym serwisie. Bardzo często także dostajemy samochody które są używane jako samochody firmowe na przykład Ct200h oraz GS 450h. Oraz kilka innych pozostałych Marek na przykład mercedesy, Audi oraz coraz częściej dostać dostarczane do naszej firmy volkswageny.

Poniżej najczęstsze błędy wyświetlane na konsoli błędów w samochodach hybrydowych oraz elektrycznych: Błedy typu: P3002, P3003 ,P3004, P3004, P3005, P3006, P3007, P3008, P3009, P3010, P3011, P3012, P3013, P2014, P3015, P3016, P3017, P3018, P3019, P3020, P3021, P3022, P3023, P3024, P3025, P3026, P3027. Aczkolwiek w państwa samochodzie z pewnością będziecie w stanie zobaczyć Check Hybrid System, Check VSC System, P0A80, P0A7F oraz wiele innych.

Toyota serwis pogwarancyjny, Sprawdź promocje dla Twojego samochodu.

Regeneracja Baterii Hybrydowych

Reszta firm które pomogą w naprawie akumulatora w samochodach hybrydowych

Toyota serwis pogwarancyjny – Oczywiście firmy Toyota nikomu nie trzeba przedstawiać możemy dodać tylko że firma oferuje pogwarancyjny system naprawy wraz z kalkulacja kosztów który możecie sprawdzić sobie na ich stronie internetowej. Oczywiście jak najbardziej będziecie mieli możliwość zobaczenia modelu oraz sprawdzenia najbliższego dealera które naprawi państwa samochód wszystkie Toyoty z silnikami elektrycznymi wraz z silnikami hybrydowymi są dostępne w ofercie naprawy w serwisie.

Auto Dobo  – Naprawa akumulatora Hybrydowego. Firma zajmująca się serwisem oraz naprawą wszelkiego typu elektroniki w tym regeneracja baterii hybrydowej dla Toyota Prius, Auris, Lexusa GS450h lub 200CTh. Czyli dla najbardziej popularnych samochodów w naszym kraju.

Firma EVE – Bardzo ciekawa firma która z pewnością zregeneruje państwu baterie aczkolwiek na pewno sprosta także wymaganiom wszystkim innym pod zespołom które są niezbędne do regeneracji baterii. Firma jest autoryzowanym dostawcą regeneracji baterii hybrydowych Toyoty. A więc z pewnością będą oferować usługę w pełni zgodną ze standardami regeneracji które posiada firma toyota.

Usługi firmy obejmują m. in.: pełną diagnostykę baterii oraz wycenę naprawy wraz z szybkim demontażem i montażem baterii w samochodach hybrydowych. Dodatkowo także możliwości takie jak rekonfiguracja baterii oraz naprawę i wymianę pojedynczych ogniw w modułach bateryjnych w samochodach. Firma także stara się o kompletowanie modułu bateryjnego z nowych kompatybilnych ogniw które będą realizowane na miejscu.

JD Serwis –  Serwis ogarnie państwu z pewnością naprawę modułu zasilania, wraz z diagnostyką baterii oraz serwisem elektroniki pokładowej oraz z kasowaniem błędów i sprawdzeniem dokładnie i rzetelnie waszego samochodu.

Mig laptopy – Regeneracja ogniw HV w Hybrydach. Firma zajmuje się regeneracją baterii trakcyjnych, akumulatorów do samochodów elektrycznych wraz z naprawą części stosowanych w autach z napędem hybrydowym. Koszt nowej baterii w serwisie ASO często przekreśla opłacalność napraw samochodu hybrydowego.

Firma Serwisowa – Rozmawialiśmy z właścicielem firmy telefonicznie i potwierdził że nie będzie dalej rozwijał biznesu aczkolwiek cały czas firma jest aktywna warto do niego zadzwonić. Może akurat da się naprawić baterię.

Hybrid Care – Firma z którą rozmawialiśmy z pewnością pomoże Tobie jeżeli posiadasz uszkodzoną baterię lub jakąkolwiek inną część układu twojego samochodu hybrydowego. Firma cechuje się bardzo wysoką jakością usług szybkim czasem realizacji oraz można by było powiedzieć że większości klientów jest zadowolona ponieważ sprawdziliśmy firmę jest warta uwagi na pewno pomoże państwu w naprawie.

Hybrid Hero – Bardzo dobrze znana i cały czas rozwijająca się firma która także będzie w stanie państwu naprawić uszkodzoną baterię hybrydową firma zajmuje się bardzo profesjonalnie obsługą baterii trakcyjnych w samochodach hybrydowych praktycznie każdej marki warto do nich zadzwonić i porozmawiać odnośnie ceny.

Hybrid Serwis – Oczywiście jak najbardziej dostępna firma dla państwa spod Wrocławia która naprawia i regeneruje baterie A dodatkowo zajmuje się wynajmem samochodów hybrydowych we Wrocławiu. Głównym zajęciem firmy jest serwisie klimatyzacji samochodów typu: Toyota Prius, Lexus CT200h, Honda Insight i wielu innych. Firma naprawdę jest godna polecenia rozmawialiśmy z właścicielem firmy i może zapewnić państwa że oferuje pełny serwis i obsługę aut hybrydowych w mieście Wrocław oraz w okolicach.

Salon & Serwis Ługowski – Tutaj mamy ostatnią firmę aczkolwiek firma jest jak najbardziej polecana ponieważ jest bardzo dobrym znanym serwisem samochodowym. Obsługuje pojazdy z napędem elektrycznym (EV), hybrydowym (HEV), hybryd z wtyczką (PHEV), pojazdów elektrycznych o rozszerzonym zasięgu (EREV). Dodatkowo można by było powiedzieć że firma jest jedna z najbardziej ambitnych na rynku ponieważ obsuguje wsyzstkie koncernz samochodowe, TOYOTA, LEXUS, HONDA, BMW, MERCEDES, VW, AUDI, PORSCHE, NISSAN, INFINITY, VOLVO, FORD, MITSUBISHI, CITROEN, PEUGEOT, KIA, HYUNDAI, OPEL, CHEVROLET i inne.

Sprawdź także nasz blog o regeneracji i naprawie baterii samochodów hybrydowych

Z pewnością jeżeli chciałbyś troszeczkę poczytać o naprawie o tym gdzie nasza firma działa. I jak działamy troszeczkę po pisaliśmy na naszym blogu artykułów odnośnie regeneracji baterii oraz gdzie naprawiamy oraz w jakim kierunku nasza firma będzie chciała iść w przyszłości. Jeżeli ciebie to nie interesuje W każdym bądź razie dziękujemy za uwagę i mamy nadzieję że dodzwonisz się do nas z pewnością będziemy w stanie pomóc tobie w naprawie, diagnozie twojego silnika oraz będziemy w stanie naprawić twój samochód. Zapraszamy serdecznie do kontaktu telefonicznego.

Regeneracja baterii hybrydowych cena – 3,500 zł koszt w zależności od modelu oraz ilości modułów do wymian

REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH

A więc aby zamówić serwis regeneracji baterii hybrydowych z naszą firmą najłatwiej jest zadzwonić pod numer telefonu który jest dostępny klikając zieloną słuchawkę na głównej nasze stronie. Jedno możemy powiedzieć państwu że jesteśmy najlepsi w Polsce oraz najtańszy jeżeli chodzi o pełną i skuteczną możliwość regeneracji akumulatorów oraz baterii hybrydowych.

Po kontakcie z przedstawicielem naszej firmy będziecie państwo mieli jasność odnośnie ceny oraz możliwości jaką przedstawił wam nasza firma. Już od wielu lat współpracujemy z najlepszymi w branży i naprawiamy bardzo dużą ilość samochodów hybrydowych w tym regenerujemy codziennie baterie w samochodzie hybrydowym. Generalnie rzecz biorąc Nasza firma jest wstanie sprostać wymaganiom praktycznie każdej marki samochodów. Po telefonie do naszej firmy będziecie państwo mieli całkowitą jasność tematu jeżeli chodzi o typ baterii którą będziemy dla państwa regenerować, przez telefon będziemy w stanie podać państwu dokładną cenę wraz z częściami i podzespołami które będziemy używać aby regenerować baterie w państwa samochodzie hybrydowym lub w samochodzie elektrycznym.

Naprawa i regeneracja baterii hybrydowych

Jako największy i najlepszy serwis który naprawdę rzetelnie podchodzi do obsługi baterii w samochodzie hybrydowym na pewno dostaniecie państwo od nas możliwość wyceny regeneracji baterii hybrydowych w państwa w samochodzie. Jako rzetelna firma zawsze będziemy starać się abyście państwo mieli pewność że pracę którą będziemy wykonywać dla was będzie wykonana z najwyższą starannością. Warsztat Samochodowy Warszawa z naszą firmą to czysta przyjemość obsługi auta.

Tak jak już wcześniej wspominaliśmy wystarczy zadzwonić do nas i na pewno będziecie państwo zadowoleni z usług w celu regeneracji baterii hybrydowych w państwa w samochodzie. Jesteśmy czołową firmą która odbiera baterie hybrydowe od każdego klienta regenerujemy naprawiamy lub Wymieniamy wszystkie baterie w samochodach począwszy od średniej jakości kończąc na najdroższych samochodach w Polsce. Znajdujemy się na Dolnym Śląsku aczkolwiek jeżeli będziecie chcieli państwo w przyszłości żebyśmy regenerować baterie i naprawiali państwa samochody w innym mieście prosimy zgłosić to przez telefon na pewno przedstawiciel naszej firmy pomoże i wskaże oddział naszej firmy który także będzie w stanie zregenerować baterie w państwa w samochodzie na miejscu.

 

Serwisujemy baterie Hybrydowe do wszystkich pojazdów Elektrycznych

Jesteśmy specjalistami od regeneracji baterii hybrydowych oraz od naprawy samochodów elektrycznych oraz hybrydowych w Warszawie. Zapraszamy do sprawdzenia poniższych modeli które jesteśmy w stanie dla państwa regenerować oraz oczywiście naprawiać. Nasza firma od wielu lat zajmuje się bardzo rzetelnie naprawami samochodów elektrycznych oraz hybrydowych posiadamy niezbędny sprzęt oraz wiele możliwości współpracy z naszą firmą.

  • Audi 2 modele

    • A6 (4G2, 4GC, C7) 2.0 TFSI hybrid (CHJA) 1984ccm 211KM/155kW 2011/11-2018/09
    • A8 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 2.0 TFSI hybrid (CHJA) 1984ccm 211KM/155kW 2012/02-2015/11
  • BMW 2 modele

    • i8 (I12) hybrid (B38 K15 A) 1499ccm 231KM/170kW 2014/03-
    • i8 (I12) hybrid (B38 K15 A) 1499ccm 362KM/266kW 2014/03-2018/02
  • Cadillac 2 modele

    • ESCALADE 6.0 HYBRID (LZ1) 5967ccm 337KM/248kW 2010/11-2013/12
    • ESCALADE 6.0 HYBRID AWD (LZ1) 5967ccm 337KM/248kW 2010/11-2013/12
  • DAF1 model

    • LF 45 (Platforma / podwozie) FA 45.160 HYBRID (FR 118 S1) 4461ccm 160KM/118kW 2006/05- napęd: Na tylną oś 17801
  • Dennis 2 modele

    • ENVIRO 400 HYBRID (ISBe4 185B) 4462ccm 184KM/135kW 2017/02- napęd: 4×2 22318
    • ENVIRO 400 HYBRID 4462ccm 209KM/154kW 2017/02- napęd: 4×2 22321
  • Fisker 1 model

    • KARMA 2.0 Hybrid 1998ccm 204KM/150kW 2012/02-
  • Ford 3 modele

  • MONDEO V Turnier (CF) 2.0 Hybrid iVCT 1999ccm 188KM/138kW 2019/01-
  • MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid 1999ccm 177KM/130kW 2014/09-
  • MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid 1999ccm 190KM/140kW 2014/09-
  • Honda 3 modele

    • CR-Z (ZF) 1.5 Hybrid (LEA1 LEA3) 1497ccm 121KM/89kW 2012/11-
    • CR-Z (ZF) 1.5 Hybrid (ZF1) (LEA1) 1497ccm 114KM/84kW 2010/06-
    • JAZZ III (GE_, GG_, GP_, ZA_) 1.3 HYBRID (GP1) (LDA3) 1339ccm 88KM/65kW 2011/04-
  • Hyundai 3 modele

    • IONIQ (AE) 1.6 GDI Hybrid 1580ccm 105KM/77kW 2016/03-
    • IONIQ (AE) 1.6 GDI Hybrid 1580ccm 141KM/104kW 2016/03-
    • SONATA VI (YF) 2.0 Hybrid (G4NA) 1999ccm 150KM/110kW 2011/01-2014/06
  • Infiniti 4 modele

    • Q50 50 Hybrid (VQ35HR) 3498ccm 306KM/225kW 2013/04-
    • Q50 50 Hybrid AWD (VQ35HR) 3498ccm 306KM/225kW 2013/04-
    • Q50 50 Hybrid AWD (VQ35HR) 3498ccm 364KM/268kW 2013/04-
    • Q70 (Y51) 3.5 Hybrid (VQ35HR) 3498ccm 306KM/225kW 2013/03-
  • Irizar 2 modele

    • i3 300 Hybrid (ISB 300) 6690ccm 299KM/220kW 2017/03- napęd: 4×2 22666
    • i4 300 Hybrid (ISB 300) 6690ccm 299KM/220kW 2017/03- napęd: 4×2 22674
  • KIA 6 modeli

    • Kia NIRO 1.6 GDI Hybrid 1580ccm 105KM/77kW 2016/09-
    • NIRO 1.6 GDI Hybrid 1580ccm 141KM/104kW 2016/09-
    • OPTIMA 2.0 CVVT Hybrid 1999ccm 190KM/140kW 2012/12-
    • OPTIMA 2.0 GDI Hybrid (G4NG) 1999ccm 156KM/115kW 2016/09-
    • OPTIMA 2.0 GDI Hybrid (G4NG) 1999ccm 205KM/151kW 2016/09-
    • OPTIMA Sportswagon (JF) 2.0 GDi Hybrid (G4NG) 1999ccm 156KM/115kW 2017/04-
  • Mclaren 1 model

    • P1 3.8 Hybrid (M838T) 3799ccm 737KM/542kW 2013/03-
  • Mercedes-Benz 2 modele

    • KLASA E (W212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.098) (OM 651.924) 2143ccm 204KM/150kW 2011/12-
    • KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) (OM 651.924) 2143ccm 204KM/150kW 2011/12-
  • Mitsubishi 1 model

    • Canter (FE5, FE6) 6.Generation (Platforma / podwozie) 713 ECO HYBRID (4M42-5AT3) 2977ccm 131KM/96kW 2012/01- napęd: Na tylną oś 14854
  • Scania 1 model

    • CITYWIDE LE 250 HYBRID (DC 09.111) 9300ccm 250KM/184kW 2011/01- napęd: 4×2 20914
  • Solaris 2 modele

    • URBINO Urbino 18 HYBRID (ISLe4 250) 8849ccm 250KM/184kW 2008/02- napęd: 6×2 22392
    • URBINO Urbino 18 HYBRID (ISLe4 340) 8849ccm 340KM/250kW 2008/02- napęd: 6×2 22393
  • Suzuki 2 modele

    • BALENO (FW, EW) 1.2 Hybrid (A1K412) (K12C) 1242ccm 90KM/66kW 2016/02-
    • IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid (ATK412) (K12C) 1242ccm 90KM/66kW 2016/10-
  • Toyota 12 modeli

    • AURIS (_E15_) 1.8 Hybrid (ZWE150_) (2ZR-FXE) 1798ccm 99KM/73kW 2010/09-2012/09
    • AURIS (_E18_) 1.8 Hybrid (ZWE186_) (2ZR-FXE) 1798ccm 99KM/73kW 2012/10-2018/12
    • AURIS kombi (_E18_) 1.8 Hybrid (ZWE186_) (2ZR-FXE) 1798ccm 99KM/73kW 2013/07-2018/12
    • C-HR (_X1_) 1.8 Hybrid (ZYX10_) (2ZR-FXE) 1798ccm 98KM/72kW 2016/10-
    • COROLLA kombi (_E21_) 1.8 Hybrid (ZWE211) (2ZR-FXE) 1798ccm 98KM/72kW 2019/02-
    • COROLLA kombi (_E21_) 2.0 Hybrid (MZEH12) (M20A-FXS) 1987ccm 152KM/112kW 2019/02-
    • PRIUS (_W3_) 1.8 Hybrid (ZVW3_) (2ZR-FXE) 1798ccm 99KM/73kW 2008/06-
    • PRIUS liftback (_W2_) 1.5 Hybrid (NHW20_) (1NZ-FXE) 1497ccm 78KM/57kW 2003/09-2009/12
    • PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) (1NZ-FXE) 1497ccm 72KM/53kW 2000/05-2004/01
    • RAV 4 IV (_A4_) 2.5 Hybrid (AVA42_) (2AR-FXE) 2494ccm 197KM/145kW 2015/11-
    • YARIS (_P13_) 1.5 Hybrid (NHP130_) (1NZ-FXE) 1497ccm 73KM/54kW 2015/04-
    • YARIS (_P13_) 1.5 Hybrid (NHP130_) (1NZ-FXE) 1497ccm 75KM/55kW 2012/03-
  • Volkswagen 4 modele

    • GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 GTE Hybrid (CUKB) 1395ccm 150KM/110kW 2014/05-
    • JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI Hybrid (CNLA CRJA) 1395ccm 150KM/110kW 2011/04-
    • PASSAT (3G2, CB2) 1.4 GTE Hybrid (CUKC) 1395ccm 156KM/115kW 2015/06-
    • PASSAT Variant (3G5, CB5) 1.4 GTE Hybrid (CUKC) 1395ccm 156KM/115kW 2015/06-
  • Volvo 7 modeli

    • 7900 7900 ELECTRIC HYBRID (D5K240) 5132ccm 239KM/176kW 2016/08- napęd: 4×2 21663
    • 7900 7900 ELECTRIC HYBRID (D5K240) 5132ccm 239KM/176kW 2016/08- napęd: 6×2 21664
    • 7900 7900 HYBRID (D5K240) 5132ccm 239KM/176kW 2016/08- napęd: 4×2 21665
    • S90 II (234) 2.0 Hybrid AWD (B 4204 T35) 1969ccm 320KM/235kW 2017/10-
    • V60 (155, 157) D6 Hybrid AWD (D97PHEV) 2400ccm 220KM/162kW 2015/03-
    • V90 II kombi (235, 236) 2.0 Hybrid AWD (B 4204 T35) 1969ccm 320KM/235kW 2016/03-
    • XC90 II (256) T8 Hybrid AWD (B 4204 T35) 1969ccm 320KM/235kW 2015/06- 

Mechanik & Elektryk – Warsztat Samochodowy w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut sportowych, samochody luksusowe, diagnostyka samochodowa.


SERWIS SAMOCHODOWY

NAPRAWA SAMOCHODÓW & WARSZTAT SAMOCHODOWY WARSZAWA
MECHANIK SAMOCHODOWY WARSZAWA

Masz Pytania?

Zadzwoń do Naszego Biura! Wolne terminy, można dzwonić i umawiać serwis samochodowy od ręki, pełna diagnostyka na orginalnym oprogramowaniu.

SERWIS SAMOCHODOWY AUT, DOBRY MECHANIK, NAPRAWA SAMOCHODÓW HYBRYDOWYCH i ELEKTRYCZNYCH, REGENERACJA BATERII HYBRYDOWYCH

Tel: (+48) 570 933 114

Naprawa Silnika, Elektryk Samochodowy, Naprawa Skrzyni Biegów, Mechanik & Elektryk – Warsztat Samochodowy

Mechanik & Elektryk - Warsztat Samochodowy w Warszawie
Mechanika Samochodowa & Elektryk Samochodowy – Warsztat Samochodowy w Warszawie

Zobacz też nasze inne kategorie oraz artykuły na temat naprawy i serwisu samochodowego: Mechanik Samochodowy Warszawa, diagnostyka samochodów, naprawa samochodów, serwis aut hybrydowych.

 

Gdzie naprawiamy Baterie HV, oraz baterie HEV, PHEV, czy mHEV. HEV?

 

Oraz w wielu innych miejscach, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą, można wysłać baterie hybrydową do naszego serwisu i nasz technik regeneruje podzespoły i wysyłamy kurierem zregenerowaną gotową do działania.

Warsztat Samochodowy & Naprawa Samochodów

Masz Pytania?

Zadzwoń do Naszego Biura! – Diagnostyka Samochodowa, Naprawa Auta, Diagnostyka i Naprawa w warsztacie. Serwis aut Hybrydowych i Elektrycznych, Warsztat, Diagnostyka komputerowa, Toyota, Lexus, Honda, Audi, Mercedes. Regenerujemy części do samochodów spalinowych i diesel. Posiadamy też nowoczesny auto serwis Warszawa jako Elektryk Samochodowy Warszawa, Lakiernik samochodowy, Blacharz samochodowy w Warszawie, naprawiamy samochody i prowadzimy diagnostykę samochodową.

Mechanik Samochodowy oraz Auto Naprawa

Tel: (+48) 570 933 114

Jakie baterie hybrydowe regenerujecie?

Nasza firma praktyczne serwisuje prawie każdy model baterii hybrydowych, jesteśmy w stanie naprawić baterie do Toyota, Lexus, Peugeot, Citroen, Honda, Mercedes Audi. Jestesmy specialistami od pełnej regeneracji, odsiarczamy baterie, wymieniamy moduły, pełna diagnostyka komputerowa.

Czy dajecie gwarancję na baterie?

Tak, jako największa Polska firma dajemy zawsze gwarancje od 6 do 12 miesięcy, w tym jesteśmy w stanie zrobić regeneracje baterii hybrydowych, naprawić baterie do samochodu elektrycznego.

Jaki jest orientacyjny koszt regeneracji baterii hybrydowych?

Średnio do Toyota to koszt 2,000 zł plus 400zł za każdy wymieniony moduł, Honda koszt od 5,000zł do 7,000zł w zależności jak mocno zdegradowany jest moduł, Mercedes i Audi to koszt około 10,000 zł do 20,000 zł w zależności jak mocno bateria jest uszkodzona.

Jak długo muszę czekać?

To zależy od wolnych terminów w naszych warsztatach, generalnie około 1 tyg do 2 tyg na pełną regeneracje bateri do Honda, Toyota i Mercedes, z kolei baterie do aut elektrycznych np Audi lub Nissan, citroen i skoda może potrwać troszke więcej.

Czy można wysłać do was baterie?

Oczywiście że tak, do naszych warsztatów samochodowych są wysyłane kurierem baterie hybrydowe z całej Europy, dostajemy zlecenia do regeneracji z Niemiec, Norwegi, Słowacji oczywiście w grę wchodzi też cała Polska.

Czy muszę przyprowdzić auto do Warsztatu?

Nie, aczkolwiek jeżeli chcecie mieć 100% pewności że samochód działa powiniście Państwo zostawić auto w naszym serwisie samochodowym.

Czy naprawiacie samochody hybrydowe?

Tak, nasze warsztaty samochodowe serwisują samochody Hybrydowe, naprawaiamy wszystkie modele samochodów z silnikami hybrydowymi w tym Toyota, Lexus, Mercedes, Honda, Audi itp..

Czy serwisujecie auta elektryczne?

Tak oczywiście jesteśmy jedynym serwisem samochodowym który na czas obecny serwisuje samochody elektryczne, naprawiamy invertery/konvertery, elektryke samochodową, prowadzimy szczegółową diagnostykę samochodów elektrycznych.

Gdzie działa wasza firma?

Nasza firma Posiada sieć warsztatów samochodowych w Warszawie, aczkolwiek nasi klienci wysyłają do nas samochody z całej Polski lawetami. Dodatkowo można wysłać do naszej firmy baterie hybrydowe w celu regeneracji lub skorzystać z diagnostyki i naprawy w jednym z naszych warsztatów samochodowych.

Jak długo trzeba czekać na termin?

Posiadamy sieć warsztatów samochodowych więc przyjmujemy samochody natychmiastowo, w momencie rozmowy z właścicielem firmy można ustalić konkretną datę przyjazdu samochodem.

Czy posiadacie odpowiedni sprzęt?

Tak posiadamy sprzęt dostosowany do Aut hybrydowych i możliwości działania z autami hybrydowymi i elektrycznymi.

Jak wygląda serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych?
Gdy klient przyjeżdża do naszego warsztatu z usterką w desce rozdzielczej swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego, nasi specjaliści rozpoczynają diagnostykę w celu ustalenia, który system i która część pojazdu – na przykład wysokonapięciowy akumulator hybrydowy lub, powiedzmy, falownik spowodował . Robią to, podłączając samochód do komputera z oryginalnym oprogramowaniem producenta pojazdu.

Diagnostyka samochodów hybrydowych i elektrycznychDiagnostyka silnika.
Po wstępnej diagnostyce klient otrzymuje od nas wydruk z raportem diagnostycznym swojego pojazdu. Raport diagnostyczny pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zawiera wszystkie usterki i ostrzeżenia dotyczące wszystkich systemów pojazdu, w tym akumulatora hybrydowego. W ten sposób klient jest w pełni świadomy stanu mechanicznego i elektrycznego swojego samochodu hybrydowego i dokładnie wie, która część uległa awarii.

Nasi klienci są w pełni świadomi dostępnych opcji naprawy.
Klientowi udostępniamy również wszystkie dostępne warianty. W większości przypadków jest on zastępowany nowym, oryginalnym akumulatorem przeznaczonym dla określonej marki i modelu samochodu. Druga opcja to wymiana akumulatora hybrydowego lub akumulatora elektrycznego innego producenta. Należy zauważyć, że dostępność i wybór alternatyw dla baterii hybrydowych jest obecnie bardzo mały. Trzecią opcją niedostępną w większości warsztatów, stacji obsługi, a nawet autoryzowanych dystrybutorów jest regeneracja akumulatorów hybrydowych lub akumulatorów elektrycznych.

Certyfikowana odnowa baterii hybrydowych.
Nasi mechanicy samochodowi i elektrycy to doświadczeni i certyfikowani profesjonaliści, o czym świadczą liczne szkolenia prowadzone w popularnych ośrodkach szkoleniowych, takich jak Bosch Training Center, Excellence, Achievement & Learning Limited oraz Auto Elektro Academy. Poniżej możesz zobaczyć niektóre z certyfikatów od naszych specjalistów w zakresie regeneracji akumulatorów hybrydowych i elektrycznych:

Baterie hybrydowe – przykłady napraw i renowacji.

Odnów baterie hybrydowe i komponenty w naszym warsztacie.
Transformator falownika podczas renowacji wykonywany przez jednego z naszych elektryków samochodowych. W wersji angielskiej transformator inwertera, tłumaczony jako transformator napięciowy, jest czasami nazywany również transformatorem mocy. Falownik to konwerter napięcia, czyli urządzenie elektryczne, które przekształca prąd stały w prąd przemienny, a prąd przemienny w prąd stały. Falownik Transformator odgrywa bardzo ważną rolę w układach zasilania pojazdów hybrydowych i elektrycznych.

Odnowiony transformator inwerterowy
Wymiana ogniwa akumulatora hybrydowego podczas całkowitej odnowy akumulatora HV.
Uszkodzone ogniwo akumulatora hybrydowego wysokiego napięcia podczas wymiany jako jeden z etapów całkowitej regeneracji akumulatorów hybrydowych i elektrycznych w naszym warsztacie.

Jak naprawić uszkodzony akumulator hybrydowy lub akumulator elektryczny?
Wymień akumulator hybrydowy na nowy akumulator od producenta pojazdu.
Wymień baterię na zamienną – elektryczną lub hybrydową innego producenta.
Odnowienie
Regeneracja baterii hybrydowej
Zaktualizuj akumulator elektryczny
Kompletny remont – który oferujemy naszym klientom – to wymiana wszystkich ogniw w baterii elektrycznej lub hybrydowej.
Rezerwacje
Jeśli Twoja bateria hybrydowa ma określoną żywotność od 7 do 8 lat lub więcej, nie trzeba jej odnawiać i należy ją wymienić na nową.
Akumulator i jego ogniwa można wymienić na zużyty akumulator elektryczny, ale tylko wtedy, gdy części zamienne nie przekraczają 50 000 km.
Filmik z filmem pokazującym jak regenerować akumulatory hybrydowe na przykładzie Toyoty Prius:

Jaki jest okres trwałości baterii hybrydowych po odnowieniu?
Większość producentów samochodów hybrydowych gwarantuje wydajność akumulatorów na szacowany okres eksploatacji pojazdu wynoszący około 150 000 km, czasem nawet 200 000 km i więcej, co przekłada się na 10 lat.

Wymiana akumulatora hybrydowego na miejscu – Warszawski warsztat samochodowy.
Jeśli nasz klient wybierze opcję regeneracji i naprawy akumulatora hybrydowego, nasi mechanicy zdemontują akumulator z samochodu klienta i przeprowadzą diagnostykę samego akumulatora oraz wszystkich znajdujących się w nim ogniw, czyli Li-ion lub Niklowo-Wodorowych (Ni-MH ) baterie. Po zdiagnozowaniu baterii hybrydowej nasz serwis wymieni baterię hybrydową lub całą baterię elektryczną dla klienta oraz przetestuje baterię i ponownie włączy ją do samochodu klienta.

Czym różnimy się od innych firm? Cała prawda o regeneracji baterii hybrydowej.
Co to jest regeneracja baterii hybrydowej? Czy w ogóle należy taki zabieg wykonać? Co tak naprawdę oznacza ten termin? Jak przebiega ta regeneracja akumulatora HV Hybrid?

Przeglądając internet można znaleźć różne artykuły opisujące proces regeneracji każdej baterii hybrydowej. Niestety, materiały te zwykle nie są przygotowywane i redagowane przez ekspertów z określonej dziedziny, ale nawet przez osoby, które mają niewiele wspólnego z tematyką i puszczają wodze wyobraźni. Opisy nie są poparte znajomością mechaniki elektrycznej ani doświadczeniem zdobytym w warsztacie samochodowym. Często jest pisany zgodnie z zasadami pozycjonowania stron internetowych przez tzw. Copywriterów. Ma na celu zwrócenie uwagi i zwiększenie ilości treści w witrynie, a nie rzetelne przedstawienie tego procesu, który jest nadal poufny. Specjaliści niechętnie dzielą się wiadomościami z zamkniętego środowiska pracy. W międzyczasie robię wyjątek i jako inżynier elektryk i elektronik zdradzę ci sekret. Moim celem jest poprawienie i uporządkowanie skrawków wiedzy, które można znaleźć w Internecie.

Internet jest pełen dezinformacji.
Samozwańczy specjaliści twierdzą, że zabiegi, którym można poddać baterie, obejmują: odsiarczanie komórek, wymianę, czyszczenie i regenerację. Oprócz tych artykułów istnieją gwarancje najwyższej jakości, które mogą pobudzić do większej czujności. Powinieneś jednak zadać sobie pytania:
Dlaczego witryna tego nie robi?
Dlaczego na rynku nie ma firmy, która specjalizuje się w tym?
W końcu znamy wiele dobrych marek. Toyota, BMW i Mercedes mogą mieć własne usługi i są firmami, które regenerują komponenty do swoich modeli hybrydowych.

Czym jest naprawdę odnowa baterii hybrydowej?
Pozostała część artykułu wprowadzi koncepcję odnowy i rozwiąże wątpliwości. Zacznijmy od tego, że w niektórych przypadkach można doładować saldo, aw innych konieczna jest droższa wymiana.
Jak wiemy, wszystkie typy baterii i akumulatorów są w większości typu litowo-jonowego i zwykle mają dłuższą żywotność niż sugerowana żywotność. Aby zapewnić długą i niezawodną pracę, należy spełnić określone normy dotyczące ładowania, rozładowywania, temperatury i przechowywania akumulatora.

Nieskuteczność typowej 12-woltowej baterii w ciągu 3-5 lat nieuchronnie prowadzi do jej wymiany. Podobna sytuacja ma miejsce nie w warsztacie samochodowym, ale w serwisie telefonicznym, kiedy ze względu na częste ładowanie konieczne jest zakupienie nowej baterii i zamontowanie jej w telefonie, a bateria jest w pełni naładowana i rozładowana. Brak świadomości tych czynników nieuchronnie prowadzi do pogorszenia się stanu baterii, co jest na tym etapie nieodwracalne.

Co to jest bateria hybrydowa?
Akumulatory hybrydowe to tylko te wymienione powyżej, z tym że jest to grupa tych akumulatorów ułożona w sektorach, które są monitorowane przez hybrydowy sterownik akumulatorów. Jego zadaniem jest uzyskanie informacji o stanie naładowania i rezystancji akumulatora. Otrzymane informacje trafiają do przetwornicy inwerterowej, czyli falownika układu hybrydowego w całym systemie trakcyjnym WN. Sterownik przesyła dane o tym, kiedy należy go naładować, jaką energię i ile energii może zużyć w danym momencie. Najczęstszą przyczyną uszkodzenia baterii w układzie wysokiego napięcia jest najsłabsze ogniwo, ponieważ każda taka bateria bez wyjątku składa się z kilkunastu ogniw zagęszczonych w jedno ogniwo. Żadne ogniwo nie jest identyczne z ogniwami obok niego lub na zaciskach akumulatora. Podczas produkcji takiej baterii bardzo dokładnie bada się jej pojemność, rezystancję wewnętrzną, potencjał elektryczny oraz energię i rezystancję. Każde ogniwo akumulatora hybrydowego będzie miało jakikolwiek opór podczas ładowania lub rozładowywania. Osiągnięta hiper-prędkość pojazdu hybrydowego od razu prowadzi do szybkiego wydobycia pełnej energii z tego akumulatora ze wszystkich znajdujących się w nim ogniw energetycznych, co również podnosi jego temperaturę. Im bardziej użytkownik samochodu hybrydowego chce poczuć się jak kierowca wyścigowy i traktować samochód jak samochód Formuły 1, tym szybciej będzie się degradował jego akumulator. Dopiero w pewnym momencie najsłabsze ogniwo nie będzie się ładować. Zdecydowanie byłby to najbardziej nieodpowiedni moment, ale to nie są już zasady mechaniki czy samochodów elektrycznych, a po prostu ludzki pech. Dodam, że pozostałe komórki też nie będą działać. To ogniwo może być również przeładowane, co może spowodować uszkodzenie sterownika akumulatora hybrydowego. Aby zilustrować problem, załóżmy, że wszystkie ogniwa mają 8 V, a to ogniwo 7 V, 6,5 V lub nawet 5. Skutkuje to błędem wskazywanym przez system i awarią systemu baterii hybrydowej. Diagnosta widzi błąd systemowy pod nagłówkiem „Wymiana baterii”, komunikat mówi o całej baterii bo system nie przewiduje regeneracji, a dopiero w przypadku wymiany widzi rozwiązanie problemu.

Kiedy można odnowić baterię hybrydową?
Jako niezależny warsztat dokładnie badamy sytuację, w której bateria hybrydowa jest stosunkowo nowa i mało użyteczna. Następnie odważnie proponujemy klientowi w naszym warsztacie remont, czyli wymianę konkretnego ogniwa. Zdarzają się również przypadki trwałego uszkodzenia wszystkich ogniw w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez okres 5-10 lat. Następnie należy wymienić wszystkie linki. Pozwolenie na odnowienie jest nieco niemożliwe. To nadal zależy od modelu. Jest na to kilka czynników. Pozostawienie samochodu z całkowicie rozładowanym akumulatorem lub jego pełne naładowanie i pozostawienie może spowodować uszkodzenie akumulatora. Uszkodzenie jest nieodwracalne i stanowi pogorszenie stanu baterii.

Zdarza się jednak, że baterię można faktycznie uratować regenerując ogniwa poprzez sprawdzenie ogniw, wymianę na zużyte i wymianę na inne. Aby wykonać tę operację, musisz mieć sprzęt najwyższej klasy. Urządzenie to diagnozuje stan techniczny poprzez ładowanie i rozładowywanie akumulatora oraz sprawdzenie rezystancji wewnętrznej pod obciążeniem. Po wybraniu skutecznych i odpowiednio wydajnych ogniw można je umieścić we właściwym układzie energetycznym. Jakiekolwiek najmniejsze odchylenie w jednym z sektorów doprowadzi do uszkodzenia silnika akumulatorowego w woltach i rezystancji.

Regeneracja ogniw w bateriach hybrydowych.
Niektóre firmy oferujące regenerację baterii powstały i zaczęły działać w przekonaniu, że jedno ogniwo wystarczy, aby bateria działała nawet do dwóch lat. W wyniku takich działań klient płaci za połowę nowej baterii, a samochód z baterią bardziej się uszkadza. Jeśli świadomość konieczności dbania o akumulator hybrydowy jest większa i nowi właściciele zostaną o tym poinformowani przez dealera samochodowego, to przy tej prędkości zużywa się mniej akumulatorów. Jest to również ważne dla środowiska. Inżynier piszący program akumulatorów hybrydowych wprowadza informacje i ograniczenia dotyczące konkretnego ogniwa, które ma zostać umieszczone. Dane te są mu prezentowane przez urządzenie, które służy do testowania konkretnego ogniwa i określa np. 30 sztuk tych samych elementów, które mają te same parametry (ile napięć można ładować i rozładowywać, ile rezystancji może być w obciążenie, a także maksymalną temperaturę wewnątrz). Każde odchylenie od tych danych w akumulatorze hybrydowym zgłosi błąd, który serwis prawdopodobnie odczyta jako sygnał do wymiany całego akumulatora na sterownik. Właściciel samochodu nadal będzie nieświadomy.
Tylko taki niezależny serwis jak nasza, który posiada warunki i regeneruje podzespoły, dysponuje maszyną, która jest w stanie dokładnie, z wydrukowaną kopią dla klienta, oszacować wydajność baterii i parametry takie jak pojemność wewnętrzna danego segmentu, końcowa wartość ładowania i rozładowania, rezystancja wewnętrzna w amperach i woltach oraz temperatura obciążenia ogniwa. Nie przychodzi mi do głowy żadna usługa, która mogłaby zastąpić je nowymi ogniwami, chociaż w niektórych przypadkach jest to możliwe.

Samochody hybrydowe coraz gorzej na rynku i na drogach, a producenci uczą się na swoich błędach, jak tworzyć lepsze akumulatory i jak je chłodzić klimatyzacją. Dzięki temu nowoczesnemu podejściu jest już przechowywany w aluminiowych pojemnikach. Problem w tym, że auto po wypadku często pojawia się w warsztacie, gdyż podczas zderzenia poziom naładowania wahał się w granicach 30-40%. Zostawia się go do naprawy, naprawa zewnętrzna nazywa się „blachą” i jest moment, kiedy auto trzeba otworzyć, jest puste i nie ma możliwości doładowania. Najbezpieczniejszy poziom to około 50% naładowania akumulatora iw takich przypadkach warto udać się do specjalisty, który potrafi osiągnąć średni stan naładowania. Będzie również przechowywany w odpowiednich warunkach do czasu naprawy układu wysokiego napięcia.

Zdalne pobranie baterii hybrydowej lub elektrycznej – pocztą.
Naszym klientom oferujemy również możliwość naprawy samochodów hybrydowych poprzez doładowanie baterii hybrydowych pocztą lub kurierem. Klient może odesłać nam swoją wadliwą baterię elektryczną lub hybrydową, a my w pełni uzupełnimy baterię hybrydową klienta i wyślemy ją pod wskazany przez klienta adres na terenie całej Polski – na życzenie naszych klientów naprawioną baterię możemy również wysłać za granicę.

Odnowienie baterii hybrydowej – cena
Spośród opisanych powyżej opcji droższą opcją jest wymiana akumulatora elektrycznego lub hybrydowego na nowy. Jeśli samochód nie jest bardzo stary i nie ma wielu kilometrów na liczniku kilometrów, często tańszą opcją jest uzupełnienie akumulatora – cena za uzupełnienie akumulatora hybrydowego jest znacznie niższa niż wymiana całego akumulatora. Koszt wymiany nowej baterii to kilka tysięcy złotych. Średnia cena nowej baterii hybrydowej to około 18 tys. Zł. Cena za doładowanie baterii hybrydowej to około 3000 zł do 8000 zł – znacznie mniej niż cena wymiany baterii elektrycznej czy hybrydowej.

Najbardziej znane usługi w naszym warsztacie samochodowym.
Nasi klienci z wielu powodów piszą, dzwonią i przyjeżdżają do naszego warsztatu samochodowego w Warszawie. Najczęstsze problemy naszych klientów to:

  1. Odnawianie wszystkie baterie hybrydowe.
  2. Naprawa baterii hybrydowych najtaniej.
  3. Naprawa samochodów hybrydowych.
  4. Naprawa samochodów elektrycznych.
  5. Zamień samochód na hybrydę.
  6. Przekształcenie samochodu spalinowego w samochód elektryczny.
  7. Diagnostyka silnika.
    8- Serwis pojazdów elektrycznych.
    9.PHEV – hybrydowy samochód elektryczny zasilany energią elektryczną, czyli samochód hybrydowy zasilany energią elektryczną, dowolny samochód hybrydowy, który właściciel może ładować bezpośrednio z gniazdka w swoim mieszkaniu lub garażu.

o nas
Zapewniamy regenerację i naprawę akumulatorów do napędów hybrydowych
Toyota | Lexus
Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów od 2010 roku. Obecnie w naszej ofercie znajdziecie Państwo całodobowy serwis akumulatorów trakcyjnych stałych i mobilnych do samochodów Toyota Prius, Auris, Yaris, Camry i Lexus. Wykonujemy również okresowe przeglądy akumulatorów wysokonapięciowych, aby zapobiec awariom podczas jazdy i znacznie wydłużyć żywotność zakładu. Nasz serwis oparty jest na wieloletnim doświadczeniu, szkoleniach, zapleczu technicznym oraz profesjonalnych warsztatach. Posiadamy uprawnienia wymagane przez polskie przepisy.

Awaria akumulatora hybrydowego
Objawy awarii akumulatora w ruchu są często przekazywane przez komputer samochodu za pomocą następujących błędów:

Sprawdź system hybrydowy
Kontrola systemu VSC

  • P0A80 – P0A7F – P3000 do P3027
    Dodatkowo widzimy czerwony trójkąt, któremu może towarzyszyć ciągła praca układu chłodzenia akumulatora oraz brak możliwości jazdy w trybie EV.

Zdecydowanie odradzamy jazdę z komunikatem o błędzie. Może to spowodować nieodwracalne uszkodzenie akumulatora HV lub innych elementów układu HV, blokując pojazd i uniemożliwiając uruchomienie silnika.

W przypadku wystąpienia usterki komputer samochodowy wyłącza większość systemów.
Te przepisy mają wpływ na Twoje bezpieczeństwo
Samochody z tym problemem nie powinny być w ruchu!
Diagnostykę i naprawy wykonujemy we wskazanym przez Państwa miejscu, o ile istnieją ku temu odpowiednie warunki. Gdy jest to niemożliwe, wymieniamy Twoją baterię na naszą i działamy po całkowitym odnowieniu.

Naprawa akumulatorów w samochodach hybrydowych
Odnowienie baterii hybrydowej – serwis hybrydowy Naprawa Hybrydy. Zajmujemy się regeneracją baterii trakcyjnych stosowanych w samochodach hybrydowych. Koszt nowej baterii w autoryzowanym serwisie często uniemożliwia naprawę. Regeneracja ogniw jest skutecznym i stosunkowo niedrogim rozwiązaniem przywracania sprawności baterii. Naprawa polega na wymianie uszkodzonych modułów akumulatorów HV i regeneracji pozostałych ogniw do standardów fabrycznych. Po naprawie testujemy poprawność działania baterii. Odnowienie baterii hybrydowej nie jest prostym procesem i wymaga doświadczenia. Lata pracy i doskonalenie procesu remontowego zostały dostrzeżone i docenione przez uznane stacje paliw, z którymi nawiązaliśmy współpracę. Na nasze usługi udzielamy 12 miesięcy gwarancji. Nasz serwis zlokalizowany jest w Warszawie, posiadamy 3 warsztaty.

Posiadamy niezbędny sprzęt diagnostyczny do prawidłowego zdiagnozowania problemu. Naprawiamy baterie, sprzedajemy i wymieniamy funkcjonalne baterie. Dostęp klienta. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny odnośnie regeneracji Baterii Hybrydowej.

Zadzwoń!