
Samochody elektryczne bez cenzury
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ile przejadę autem elektrycznym? Jak wygląda ładowanie elektryka? Jakie są koszty ładowaniania samochodu elektrycznego? Czy elektrykiem da się pojechać w trasę? Czy mogę naładować auto z gniazdka? Ile to wszystko trwa?
A dodatkowo – od sponsora – jak naładować całkowicie rozładowany akumlator?
4:10 – mięsko dla tych, co nie chcą słuchać o prostownikach
https://allegro.pl/oferta/noco-genius-5-eu-6v-12v-5a-ladowarka-inteligentna-9424913835
https://allegro.pl/uzytkownik/SMA_NOCO?bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-2-0112
https://no.co/genius5
Pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Elektryki dobre będą ale za 50 lat Teraz jeszcze to raczkuje w postępach Widziałem w prezentacji futurystycznej możliwość wymiany ogniw bateri w punktach na stacjach paliw Ale to w dalekiej przyszłości i miało by może i to sens Póki co to zbierają doświadczenia A czy tak z tą ekologia jest ok A co z fabrykami które muszą wyprodukować te Baterje czemu tego nikt nie przelicza ile srodowisko kosztuje wyprodukowanie tyłu akulumatorow No i one przecież nie są wieczne Czyli to nigdy nie nasyci rynku
To smutne co prowadzący opowiada. Pan Mateusz i jego dobrzy znajomi przedstawiali temat zupełnie inaczej. (Chyba by głupot w telewizji ludziom nie mówili.) Arinera Izera z Fabryka w Jaworznie. A swoja drogą, to może problem ładowania rozwiązać agregatem prądotwórczym z silnikiem diesel'a na lawecie za samochodem. Sprawa ogrzewania też by nie była przeszkodą wtedy. Chyba.🤔
Ale bzdury opowiadasz z tym pyłem węglowym w Bełchatowie. Nie masz pan pojęcia kompletnie o czym piszesz. Każda elektrownia dzisiaj ma ogromną instalację oczyszczania spalin. Ta instalacja jest sporo większa niż układ generujący energię. Z komina wydostaje się praktycznie tylko para wodna i CO2. Roślinki są akurat bardzo zadowolone z CO2. Jazda elektrykiem na prądzie z węgla jest dzisiaj bardziej czysta niż benzyna w centrum miasta czy nawet lpg.
Technicznie u pana redaktora jest na prawdę słabo.
Nagrzewnica elektryczna może działać tylko w trybie max albo zero?? Gratuluję. Powinieneś pisać dla pomponika i pudelka. Zostaw motoryzację i technikę albo idź najpierw do szkoły.
Zgadza się. Koszt elektryka na szybkich ładowarkach jest sporo wyższy od benzyny czy diesla. Elektryki niestety tylko dla osób które mają gdzie je sobie naładować w domu. Tania taryfa to ok 30 groszy za kwh. Czyli jakieś 6 zł za 100km. Oczywiście prąd mocno zdrożeje ale benzyna diesel czy lpg też.
Trzeba wozić z sobą w bagażniku agregat prądowy i bańkę paliwa…;)
Z elektrykami do delikatny temat usa europa od lat blokuje rozwuj baterii to jest technologia lat 60 …. gdy tylko ktos sie wybija od razu jest tłamszony, na szczescie chinczycy maja to gdzies i rozwijaja temat od kilku lat ladowarki? to bzdura w chinach wymyslili stacje wymiany bateri , jedziesz podjezdzacz 15 min wymiana jedziesz dalej chca to zautomatyzowac z kolei taxi jezdza 400 km potem 40 min ladowania do 80% i kolejne 300 max ladowania 1:10. W niemczech koleś przerobil audi a 2 przejechal ponad 600km z reporterami i urzadzeniami pomiarowymi, zgnoili go mercedes go wysmial teraz koles sprzedaje swoje baterie do dubaju nie tylko pojemnosciowo byly lepsze ale wytrzymalosciowo temp +60 i -30 nie robily na nich wrazenia. NIestety do puki duze koncerny trzymaja lape na rynku nie puszcza nowych technologii
Prawdom, a może prawdą?
No to jak?
Korek to jest w butelce szampana!
Instalacje elektryczne zabezpiecza się bezpiecznikami…
Zawsze mówiłem że to gówno jest i tyle. Zabawka dla bogatych CH…….
Trochę dokładniej poznaj temat i sprostuj bo jest wiele przekłamań. Energia w domu w taryfie nocnej to powiedzmy 0.30 zł za kWh. Kia e-Niro ma na pokładzie 11 KW ładowarkę i w 5 godz jest prawie pełne, a z pewnością do 80% bo więcej nie powinno się zbyt często ładować. Jeśli masz kupioną kartę do ładowarek Greenway to AC około 1 zł a DC 1.50 zł. Przejechanie e-Niro 450 km nie jest wyczynem. Natomiast "spacerkiem " nawet 550 km można przejechać.
Wprawdzie film był o samochodach osobowych, ale jeśli będzie zakaz używania samochodów spalinowych to przecież dotyczyć będzie także samochodów ciężarowych. I jak niby będzie miała działać ta gałąź gospodarki? Samochody ciężarowe "zarabiają" jak jeżdżą a nie stoją. I jeżdżą na długich dystansach, więc dwugodzinna przerwa na ładowanie co 200 – 300km czyli, co 3-4 godziny jazdy? No chyba, że połowa z 30 tonowej ładowności przeznaczona będzie na baterie! Albo może i cała paka? Teraz wystarczy spojrzeć na parkingi przy drogach tranzytowych… Stoi tam po kilkadziesiąt albo i więcej pojazdów. I załóżmy, że każdy się ładuje…. To trzeba byłoby przy każdym takim parkingu elektrownię postawić, żeby zapewnić jednocześnie setki MW mocy!!!
Jak to więc miałoby działać?
Nie wiem czy tylko mnie razi powiedzeniwe "półtora godziny"? Pozdrawiam.
Akumulator firmy KAGER najgorszego producenta części na świecie! 🙂
Witam w tym filmie zapomniałeś poruszyć dwóch ważnych kwestii pierwsza to Sieć przesyłową energii elektrycznej która jest już przeciążona i nie mówię tutaj o O Polsce ale o Niemczech Żeby każdy miał takiego elektryka trzeba wpierw budować dobrą sieć przesyłową do każdego domu a druga kwestia to jest podatek drogowy który nie jest naliczony na samochody elektryczne ale co jeżeli będzie więcej takich samochodów to myślę że w takiej ładowarce będzie też opłata za Drogi podobnie jak mamy opłatę za litr paliwa pozdrawiam
Nigdy nie zrozumiem ludzi którzy potrafią jeździć takimi meleksami, dla mnie elektromobilność to największe nieszczęście naszej cywilizacji, samochody będące od dziesiątek lat symbolem swobody i wyzwolenia ich właścicieli, stały się urządzeniami do bezpłciowego i bezemocjonalnego przemieszczania się z miejsca na miejsce. Mam nadzieję, że nie dożyję czasów w których auta benzynowe kipiące testosteronem przestaną być oferowane na rynku. W życiu nie poradziłbym sobie emocjonalnie z tym, abym mógł jeździć autem elektrycznym zamiast spalinowym lub używać zegarka elektrycznego zamiast mechanicznego – dla mnie to fundamenty których prawdziwy facet nie możne burzyć, chyba że chce być odpowiednio sklasyfikowany w społeczeństwie.
jako mini prepers kupiłem jednego takiego , żeby mieć jeden pojazd na polski węgiel, a nie na ropę, od której mogą nas niedługo odciąć.
prawdą ciulu, nie prawdom
Wymienię silnik magnetyczny
generujący prąd na samochód
elektryczny.
To farelka za 30 zł ma termostat i potrafi rozłączyć się jak osiągnie temperaturę zadaną i wlaczyc się jak spadnie temperatura, a w aucie za 150 tyś zł nie potrafią tego ogarnąć?
Z tym ogrzewaniem jakaś lipa… .nawet grzałkę można zasilc z regulacją mocy
Macie krećka z tą emisja CO2 wystarczy lasy sądzić i fotosynteza go zalatwi. A Bełchatów ❓ cóż są możliwości wyłapywania pyłu jak zawsze czarnowidztwo.
Szanowny Panie DZIENNIKARZU!
Skąd wzięło się u Pana sformułowanie "półtora godziny" (16:31) ???
Z pewnością używa Pan też powiedzenia "półtorej roku" albo "półtorej litra".
Ludzie! Kto wam dał maturę???!!!
Śmieszne te samochody elektryczne są
Ponieważ w zimę spada zasięg do nawet 100 km a nawet w niektórych przypadkach nie odpali
A po drugie trzeba sobie zadać pytanie
Skąd wezmą energie?
Też sądzę że przyszłością czy w samochodach, czy pociągach, a kto wie gdzie jeszcze; będzie wodór. Bóg Zapłać. Pozdrawiam.
Ceny akumulatorów?
półtora litra, a godziny półtorej
jezeli chodzi o elektryki to na ten moment tylko hulajnogi, są świetne, czekam na ich dalszy rozwoj
W moim elektryku zamontowałem na zimę kozę/piecyk na węgiel + rura przez dach fi 100/30cm . Jest teraz komfort i ciepło. Tym sposobem mam teraz ogrzewanie hybrydowe , elektryczno-węglowe. W korkach można sobie podgrzać posiłek i zaparzyć kawę.
Samochód potrzebuje minimum 16kWh aby przejechać 100km.
Zakładając, sprawność silnika elektrycznego wraz z akumulatorami na poziomie 80% wychodzi, że do przejechania 100km masa baterii musi wynieść 16000/250/0.8 = 80kg. Zatem, aby zapewnić sobie zasięg 600km to masa baterii wyniesie minimum 480kg.
Ten sam zasięg zapewni 8×6=48 litrów benzyny. 48 litrów benzyny to 48×0,7kg = 34kg. Masa akumulatorów musi być ponad 14 razy większa od masy benzyny celem zapewnienia tego samego zasięgu.
Dodatkowo masa benzyny wraz z przebiegiem maleje (bo ubywa jej w baku), a balast akumulatorów pozostaje bez zmian.
O innych urokach baterii – np. spadek pojemności w czasie, w niskiej temperaturze, redukcja zasięgu po włączeniu ogrzewania kabiny itd.
Świetny materiał, szkoda że Ci zieloni maniacy tego nie rozumieją… Pozdrawiam
Co za bzdury
Tylko elektryczne są śliczne, bo auto z prądem jest nowoczesne.
Oglądam vlog o aucie elektrycznym. Koleś chciał przejechać 200 kilometrów. Wybaczcie ale takiego pierdololo, żeby przejechać 200 kilometrów jeszcze nie widziałem. Jakieś aplikacje instaluje to dla ładowania dla Orlenu inną dla czegoś tam jeszcze inną. Jakąś do planowania trasy z ładowarkami. Jakieś aplikacje dla aktywacji stacji ładujących, planowanie trasy bo musi być ładowarka. Przez to, że międzyładowanie to godzina dłużej. Koleś w kurtce bo ogrzewania nie włączy bo zasięg spada. A potem wylicza jak to w porównaniu z dizlem taniej. Niech porówna ceny z autkiem z gazem. Autko z gazem tylko 25% drożej przy spalaniu 7 litrów i przy ładowaniu samochodu za normalną stawkę szybkiego ładowania. No proszę was. To jeszcze nie czas na tanie elektryki. Ja mam się stresować, że nie dojadę do babci 200 kilometrów? I planować… PLANOWAĆ tą podróż bo mi się auto rozładuje? Hahaha… wybaczcie. Jak auto nie jest w stanie pokonać bez przeszkód 200 kilometrów to jest to zabawka.
Elektryk jest do miasta. Chodzi o to żeby ludzie jeździli pociągami a nie samochodami. Plebs w pociągu a elity samochodem albo samolotem.
Elektryczne samochody to oszustwo- nie są wogule bardziej ekologiczne od spalinowych wręcz gorszej dewastują srodowisko. Baterie z których nic nie da się odzyskać . Hodzi o kasę i kontrolę .- już dziś 90 procent bateri jest tak zakodowana że nawet wymiana baterii na inna sprawną z innego modelu nie pozwoli dalszej jazdy .bez wizyty w serwisie i zapłaty olbrzymich pieniędzy które dyskwalifikuje tą baterię jako część zamienną. I serwisu proponuję swoją baterię a tamtą na złom . Oczywiście wynajm . To jest horror . Jeszcze sobię niezdajecie sprawy w co wdepnelismy . Ludzkie bez technicznego wiedzy myślą ojej to jest Super elektryki., bo nie wiedzą o co tutaj hodzi . Są technologie pozwalające rozwiązać wszystkie problemy ale kto by potem zarabiał.i na czym.
W polskiej energetyce króluje, nasze POLSKIE brunatne złoto…
Pozdrawiam twórcę programu i powiem tyle że ekologia w wydaniu elektrycznych aut w naszym kraju to tak jak system kaucji za butelki po napojach ,teoretycznie jest. Prawda jest taka że ekologia to mit tylko w naszych głowach
Producenci aut elektrycznych na prąd z węgla muszą się bardzo starać i lobbować aby ktokolwiek potrzebował ich produktów. Tak samo jest z fotowoltanika, soja i produkcja papieru (na torby, rurki i patyczki), która spadła po popularyzacji gazet elektronicznych, które wyparły papierowe.