
Toyota Auris Hybrid 3 lata 50 tys. km.
15 lipca, 2018Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
W moim cyklu poszukiwania nowego auta przyszedł czas żeby ponownie zmierzyć się z autem hybrydowym. Tym razem pod kątem zakupu. Co z tego wynikło?
pobrane z Youtube Nasza firma oferuje serwis samochodów elektrycznych i hybrydowych oraz promujemy możliwie nowe oraz bardzo ciekawe informacje na temat samochodów elektrycznych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi mechanikami, posiadamy też mechaników mobilnych w Warszawie.
Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miejscu.
Mechanik z dojazdem Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Regeneracja Baterii Hybrydowych
+48 508 523 234
Najtaniej w Warszawie!
Nasza firma była widziana między innymi w:


English Speaking Mechanic in Poland
+48 570 933 114 Here!
Problem z Baterią Hybrydową, lub Autem Elektrycznym?
Zadzwoń do Naszego Serwisu!
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
WARSZTAT SAMOCHODOWY
Mechanik Samochodowy
Tel: 570 933 114
Wał Miedzeszyński 180 04-987 Warszawa – Wyznacz Trasę! Otwarte od 6.00 do 18.00
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z doświadczeniem!
Mechanik
Naprawa Samochodów Hybrydowych, Elektrycznych, Diesel, LPG, Adblue, Dostawczych w Warszawie.
Mechanik z doświadczeniem w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Samochodów Hybrydowych + Serwis Baterii Hybrydowych
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, – Mechanik i Warsztat.
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Spuszczenie paliwa z baku Warszawa Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu.
Ciekaw jestem jakiej klasy LEDy będą w nowym Aurisie. W CHR są takie, które nie wymagają spryskiwaczy (2000 lumenów?). W porównaniu z xenonami z AR Giulietta wypadają gorzej. Ale zaletą jest to, że mogą zapalać się i gasić natychmiast oraz mają bardzo szeroką wiązkę. No i nie piją 5 litrów płynu na trasie Warszawa – Kraków zimą.
Moim zdaniem cena troszkę za wysoka,ale jak trochę stanieją to planuję zakup tego
Damian możesz podać link do filmu w którym jest omówiony napęd Aurisa
Na szczęście istnieją napędy hybrydowe nie wykorzystujące skrzyni CVT. 🤮
Hyundai ionic Hybrid wykorzystuje skrzynię DSG. 😀
Moje porownanie xenon-halogen:
Miałem Opel, 8 lat światła xenon: w nocy nie jeżdżę, bo nic nie widać – wypalone odbłyśniki. W deszczu tragedia!
Mam też Clio, 9 lat światła halogenowe: w nocy widzę 4 razy dalej niż w powyższym oplu.
Światło światłu nierówne.
Teraz mam Aurisa hybrid ze światłami halogenowymi HIR2 i bardzo dobrze jeździ się w nocy. Nie ma problemów z widocznością.
Hyundai nie jest przeszacowany, bo ma pewne przewagi nad KIA. Mało kto o tym wie, ale Hyundaie są ocynkowane, wiem że z perspektywy zakupu nowego auta na np 3 czy 4 lata, nie jest to istotne, no ale tak jest.
Wg mnie hyundai lepiej się prowadzi, jednak są jakieś zmiany w nastawach zawieszenia i układu kierowniczego, można to wyczuć, dlatego warto je porównać, a nazywanie tych marek przez testerów "bliźniakami" nie jest w pełni trafne i warto mieć to na uwadze, a najlepiej przekonać się samemu. Do tego gwarancja nie ma limitu kilometrów, a to jest bardzo istotne jak auto ma robić dłuższe trasy.
Sam jeżdżę kilkuletnim aurisem HSD sprzed liftu. Trzeszczenie to z foteli. Jeździłem testowym po lifcie i mogę powiedzieć, że wnętrze jest zrobione jak należy. Precyzja układu kierowniczego też jest poprawiona.
Wczoraj właśnie kupiłem aurisa też trzy-latka a 60.000 przebiegu. Uczę się jeździć hybrydą i na razie 5,2 l/100 km… Wysiadłem z betki 120d z 208-konnym silnikiem więc przyznam że ta przesiadka nie jest miła ale spalanie oraz przyszłe koszty utrzymania w aurisie cieszą oko i portfel…
Poczekaj na nowego auris 2019 180KM hybrid
bajdełej kolejny k…a anglik co polskiego zapomniał
4 lata i aktualnie 223106km….mogę dużo powiedzieć ale podsumowując-polecam!
Wydaje mi się, że Hyundai/Kia opracował najlepiej zestrojoną hybrydę. W moim Ioniqu osiągamy ok 4,1-4,3l…ale w trasie. Jak wiemy, w hybrydzie jest odwrotnie i w mieście zużywa tylko mniej xD. U mnie EV pracuje do 120km/h. Ps. Czy ja dobrze rozumiem, że szukasz auta? Polecam więc Ioniqa… jak nie będziesz zadowolony, to Ci zwrócę kasę… xD
Jesli chodzi o trasy to moge powiedziec tyle ze Auris kombi daje rade. Wielokrotnie juz podrozowalismy 1500km w jedna strone, w 4ke + pelen bagaznik (ktory defacto jest mega pojemny) + klima i spalanie na poziomie 4.5-6.1l/100km przy predkosciach 120-160km/h (na oponach wielosezonowych!) Silnik slychac tylko podczas rozpedzania i podjazdach pod gorki, a tak to tylko szum opon i wiatru… Jazda bardzo relaksujaca. Polecam wszystkim.
Damian a dlaczego obok Ciebie nie jedzie Pan Zientarski senior ? 😂
Ostatnio zrobiłem trasę 810km spalając 41.36l benzyny Aurisem, czyli wychodzi jakieś 5.1l/100km – to jest dolny zakres spalania, ale sam fakt że się da jest niezwykły, kiedy ponoć "hybryda nie nadaje się na trasę".
Spalanie spalaniem ale ostatecznie dla mnie bardziej się liczy co innego:
1. Jak to ktoś wcześniej określił – wciskam gaz i jadę. Żadnego czekania aż się jaśnie pan wkręci na obroty.
2. Jest cicho – w trasie również silnik raczej mruczy niż wyje.
3. Nie śmierdzi benzyną w środku. Zorientowałem się pewnej zimy kiedy cofając pierwszy raz od dawna poczułem spaliny.
4. Można pałować ile wlezie po mieście a spalanie może wzrośnie o 0.5l max.
5. Manewrowanie po parkingu to czysta przyjemność. Tylko uwaga bo jak się wrzuci wsteczny tocząc się do przodu to potrafi konkretnie szarpnąć.
Z problemów póki co tylko to, że jak został 2 tygodnie na deszczu to hamulce pokryły się rdzą i trzeba było zrobić kilka dynamicznych rundek po rondach żeby wyszurać je do końca.
Z ciekawostek polecam czajenie się na ludzi samochodem. 😉
Dlaczego hybryda RAV-4 wg Pana ma mało sensu? Proszę rozwinąć myśl.
Astra kombi z LED-ami intelli lux polecam wypróbować
Posiadam od ponad 3 lat pierwszą generacje hybrydowej auriski z 2011 roku. 112 tyś. km przebiegu komp pokazuje w tym momencie średnie spalanie 4.6 l/100 km, auto dzielę wraz z żoną więc jest w ciągłym użytku. Co mnie do końca nie satysfakcjonuje to pojemność bagażnika ponieważ w tej edycji znajduje się tam b bateria, druga sprawa to dźwięk silnika podczas przyspieszania nie należy do najprzyjemniejszych. Dodam jeszcze że silnik nie posiada sensoru poziomu oleju a po dwóch latach użytkowania zauważyłem wyraźną różnice w spadku poziomu oleju (silnik suchy jak pieprz). To tyle z moich zastrzeżeń, ogólnie spoko auto bez większych kosztów utrzymania jak narazie,szybko wskakuje na obroty max zrobiłem 180km/h. Moje następne auto to napewno będzie hybryda od Toyoty 🙂
miałem okazje testować tą strzałę i uważam ze jak na hybrydę całkiem nieżle wypada może trochę wolno się zbiera do rozpędzania więc jak ktoś lubi poszaleć na drodze to nic z tego. na jedno to może i dobrze
Mam 4 letniego Aurisa Hybrydowego w kombi. Właśnie dziś przekroczyłem 100 tyś kilometrów.
Do miasta jest to świetny samochód. Średnie spalanie w dużych korkach 4.5 l/100km (od 3.2 do 5.5 w zależności od pogody)
W trasie przy spokojnej jeździe (130-140 na autostradach) jest też bardzo dobrze. Spalanie wychodzi na poziomie 5/5.5 l.
Natomiast dla osób lubiących jeździć "dynamiczniej" będzie brakowało mocy.
Wystarczy wejść na alledrogo i zobaczyć priusa 3 generacji. Ten sam napęd. Auta po taksówkach, nabite ponad 400 tysięcy i nic. To jest napęd nie do zdarcia.
Zastanawiam się nad zakupem Aurisa hybrydowego może jakieś podpowiedzi co za a co przeciw
Ja mam dwuletniego Aurisa w Hybrydzie i przebieg ponad 115tyś km 🙂 Spalanie w mieście około litrów
Wszystko fajnie tylko jak bateria padnie to niezly wydatek.Autko super regenerowne baterie dlugo nie wytrzymuja.Wiem z doswiatczenia bo w Toyocie prius 2006 mi 2 razy bateria padla.Regenerowana okolo 1600 zl w serwisie okolo 10 tys zlotych.
Ledy w wielu autach są gorsze niż porządne xenony. Poza tym ich naprawa jest droższa. W auatch takich jak np. Auris czy Leaf wiązka światła z reflektorów ledowych jest wąska i świecą bardzo kiepsko.. Ksenony są łatwiejsze do porównania bo jeżeli mają dobre paramtery czyli moc 35 watt i jasność na poziomie około 3000 lumenów jeden, to wiadomo, że są mocne.. W przypadków ledów cieżko to sprawdzić a takich testów brakuje.
O tym bagażniku to bardzo dobrze powiedziałeś
Bierz ceeda LEDY to podstawa.
Jakbyś widział konstrukcje szkieletu współczesnych samochodów, to nie byłbyś entuzjastą ich bezpieczeństwa … 🙂
Poza tym mądrze gadasz, czym się zawodowo zajmujesz?
Mam Aurisa kombi TS z silnikiem benzynowym 1.6 z 132 KM od 2014 r. Na trasie komputer pokazuje spalanie 4,8- 5.0 l jadąc samemu. Do dziś mam przejechane 109 000 km.Jedynym minusem jest troche słaby silnik, natomiast jeśli ktoś chce wsiąść w auto i nie martwić się niczym po drodze to Toyota jest jak najbardziej trafnym wyborem.
Jedyna sluszna hybryda to lexus moim zdaniem. Bo jakos toyoty auris to zbyt dziwnie moim zdaniem wygladaja. Ponadto w lexusie silniki sa przyzwoite od 2.5v6 do obecnie nowych 2.0turbo
Witaj Damian. Mam pytanie. Kiedyś mialem Avensisa T25 i mimo wielu zalet miał jedną masakrujacą rzecz-cechę tj pozycję prawej nogi kierowcy. Mam Twój wzrost i w avensis moja prawa noga. w. dłuższej trasie przezywala katusze. po pierwsze prawa łydka opierala się o element srodkowego kokpitu o dość ostrym brzegu, po drugie pedał gazy miał tak minimalny opór, że trzeba było stopę prawie trzymać w powietrzu co tez było nieprzyjemne. do tego miękkość zawieszenia i w końcu zmieniłem na mercedesa cklasse gdzie pod kazdym wzgledem dla kierowcy byla bajka, w nim. odpoczywalem. Teraz zmieniły mi się warunki pracy i wiecej bede jeździł po mieście na krótkich odcinkach wiec pomyślałem o aurisie. Czy wg Ciebie pozycja za kierownicą jest wygodna, czy noga nie wisi w powietrzu? Czy jest wygodne podparcie prawej łydki?
Czy było gdzieś mówione dlaczego się Pan rozstał z turbo ?
Jest super mam 215 tys.
Jak masz dac ponad 100k za aurisa/corolke to juz chyba lepiej brac lexusa ct … ta sama cena mniej wiecej
Cześć i jak oceniasz toyotę auris po latach ponieważ miał bym zamiar kupić auriske z 2018 hybrydke
Hybryda jest beee